English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pavle Vagic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Andy Pandy 27
Proff


Joined: 21 Sep 2021
Posts: 379

PostPosted: 26.06.2022 21:17    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Ståle wrote:
Blir en Ogbu type overgang det her. Talent som selges billig fordi rbk ikke har tålmodighet. Lommer til å blomstre etterhvert med tillit.


Ikke enig. Vagic har fått sjanser, Ogbu fikk ingen.

Har ikke overbevist på midtbanen og heller ikke i forsvaret. Viktigere at Røsten rykker frem i køen. Dessuten er Augustinsson snart klar igjen.


Greeit nok, han har til gode å vise hva han virkelig duger til, men synes nå han viste seg som minst 1 klasse bedre på midten tross alt. Tror han vil blomstre bedre på midten enn som stopper.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 26.06.2022 21:40    Post subject: Reply with quote

Likevel mener jeg Hoff er bedre på sentral enn Vagic, og ingen av dem er gode nok til å spille fast på et gullag i eliteserien. Som roterende innhoppere er Hoff god nok, men er usikker på om Vagic faktisk er god til å være i stallen.
Augustinsson var i utgangspunktet en kjempesignering. På det jevne en god fotballspiller, men tror nok ikke han når Henriksen. Han var definitivt bedre enn Vagic både som stopper og back, om han er så god nå etter alle skadene er høyst usikkert. Blir spennende å se.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 26.06.2022 22:25    Post subject: Reply with quote

15 mill for Pavle er et ok salg. Hent hjem Konradsen Ceide fra lån og vi er litt svekket men med mer penger. Augustinsson var veldig positiv før skaden og om han kommer seg opp på nivået han var på så blir han bra.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 27.06.2022 06:23    Post subject: Reply with quote

Fysisk umulig å hente hjem Ceide. Lån med opsjon som er låst, ble automatisk overgang dersom de holdt seg i divisjonen, det gjorde de. Overgangen blir permanent 1.juli.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 27.06.2022 07:35    Post subject: Reply with quote

Han mente nok Mikkel Konradsen Ceide Wink
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 785
Location: Trondheim

PostPosted: 27.06.2022 15:52    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
15 mill for Pavle er et ok salg. Hent hjem Konradsen Ceide fra lån og vi er litt svekket men med mer penger. Augustinsson var veldig positiv før skaden og om han kommer seg opp på nivået han var på så blir han bra.


Vi blir ikke svekket om Pavle drar.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.06.2022 20:29    Post subject: Reply with quote

– Jeg har alltid lyst å prøve nye utfordringer, men så får vi se, det må passe alle parter, sier Vagic.

– Ønsker du å ta steget til Polen?

– Det er en bra klubb. Lech Poznan er en bra klubb i Europa.

Les mer: RBK-spilleren bekrefter interesse: – Det er en bra klubb

Vagic har spilt det aller meste denne sesongen, og ble også kalt inn da et skaderammet Sverige skulle møte Norge i juni.

– Det har vært ok. Den feilen jeg gjorde mot Kristiansund, er slikt som ikke kan skje. Som sagt, det har vært ok, men jeg vet at jeg kan spille mye, myer bedre enn som så, svarer Vagic.

Les mer: RBK-eren bekrefter interesse fra Polen: - Det er en bra klubb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
otters
Rutinert


Joined: 27 Aug 2010
Posts: 706
Location: romerike

PostPosted: 30.06.2022 18:57    Post subject: Reply with quote

Bare å sende til Polen asap
_________________
vi banker Alltid LSK
Back to top
View user's profile Send private message
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 318
Location: Landet

PostPosted: 30.06.2022 20:20    Post subject: Reply with quote

Pavel er altså så dårlig. Det er helt ufattelig hvor mange baller han slår bort og mister. Og i utganspunktet liker han seg best som sentral midt. Da bør pasningsfoten være en av styrkene. Selg for alt over 1mil. Makan til dårlig spiller Tommel'n ned
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 30.06.2022 20:45    Post subject: Reply with quote

Ifølge Adressa har interessen fra Polen kjølnet kraftig, utrolig irriterende om vi roter bort det salget her.
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 30.06.2022 20:54    Post subject: Reply with quote

Synes vi skal gi han litt mer tid
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 785
Location: Trondheim

PostPosted: 30.06.2022 21:26    Post subject: Reply with quote

Kødder du? Fått et år og har vært katastrofe
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 785
Location: Trondheim

PostPosted: 30.06.2022 21:26    Post subject: Reply with quote

Det er kjedelig. Jeg fikk ingen forklaring. Jeg vil spille hver kamp. Det er ikke sånn som dette jeg vil at det skal være. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Du får spørre treneren.

Han veit ikke? Natta.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 30.06.2022 21:39    Post subject: Reply with quote

Vinner ikke noe stjerne i boka mi akkurat:
Quote:

– Det er bra vi gikk videre. Kampen var okei. Vi gjorde jobben, sier Vagic med like mye entusiasme som en stein etter kampslutt.
– Hvordan er det å bli byttet ut?

– Det er kjedelig. Jeg fikk ingen forklaring. Jeg vil spille hver kamp. Det er ikke sånn som dette jeg vil at det skal være. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Du får spørre treneren.

– Jeg kommer ikke til å spørre han om hvorfor det ble sånn (at han ble byttet ut).

Hvordan skal du da få vite hva du skal gjøre bedre til neste gang?

– Jeg vet ikke, svarer Vagic kort.

– Er du motivert til å fortsette å starte?

– Jeg får se. Jeg vet ikke, sier han før han går videre.


FÃ¥ det bort.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.06.2022 21:48    Post subject: Reply with quote

Kilden om noen lurer: Én RBK-spiller var skuffet etter seieren: – Om det ikke blir en overgang bryr jeg meg ikke

Vagic selv har lite nytt å legge til om overgangsspekulasjonene.

– Kan det fortsatt skje noe?

– Jeg er her. Jeg vet ikke, sier han.

Rekdal forteller at han i utgangspunktet ikke ønsker å selge Vagic.

– Vi har ikke noe ønske om å selge Pavle, absolutt ikke. Men det er nå en gang sånn at kommer det noen som vil ha Pavle, vi er fornøyd og han er fornøyd, så blir det selvfølgelig diskutert. Men i utgangspunktet legger vi ikke spillerne ut for salg, sier han.

Les mer: Usikker tid for RBK-profilen: Tatt av i pausen nok en gang
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 30.06.2022 22:13    Post subject: Reply with quote

Det gir jo mening i en cupkamp å ta ham ut. JA han trenger spilletid om han skal ha noen som heldst forhåpning om å få vist et annet nivå men det er kamp rundt hjørnet og at Rekdal vil se forskjellige konstelasjoner å tar ut tredjevalget på stopperplass er jo ikke ulogisk!

Men sier jo ALT om en spiller når han ikke vil snakke med treneren om årsaken, tyder på at han ikke verken vil lære eller har forståelse for fotball som er på et nivå der han kan ta nye steg.

S E L G !!!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 30.06.2022 23:08    Post subject: Reply with quote

Kommunikasjon bør fortrinnsvis være toveis da, og det er jo ikke så vanskelig for en spiller å spørre treneren hvorfor han ble tatt av. I allefall gjør det før man begynner å klage i media. Såpass må man kunne forvente av voksne folk. Rekdal begrunnet jo byttet ovenfor media, så jeg ser ikke helt hvorfor han ikke skulle gitt Vagic den begrunnelsen også om han hadde spurt.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 30.06.2022 23:34    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Ifølge Adressa har interessen fra Polen kjølnet kraftig, utrolig irriterende om vi roter bort det salget her.

Polakkene tok vel en ordentlig kikk etter å ha fått tilsendt en halv-fristende skrytevideo med eurodance-musikk og konkluderte med takk, men nei takk. Ikke vanskelig å se at Vagic ikke er en bra spiller. Synd for oss. Den slappe holdningen hans på banen minner meg bare mer og mer om Bjärsmyr også. Samme med de siste uttalelsene til media om både interessen og spilletid. Virker som han gir absolutt beng i alt.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 856

PostPosted: 01.07.2022 00:21    Post subject: Reply with quote

synes han får litt vel mye piss og det er forstålig. men ikke glem denne mannen er egentlig en defensiv midtbane spiller og ingen naturlig forsvarspiller, han sa jo selv at han foretrekker å spille i 6ér rollen når han signerte for oss. men ja selg, og kjøp en REN forsvarspiller. nå må vi slutte å omskulere spillere i random posisjoner og heller bruke de der de er best.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 01.07.2022 05:12    Post subject: Reply with quote

Han spiller midtstopper på det svenske U21 landslaget og har gjort det lenge, så helt random er det vel ikke.

Hvis han ikke skjønner hvorfor han blir tatt ut har han null selvinnsikt. Han burde heller spørre seg hvorfor han får spille i det hele tatt når han leverer det han gjør.

Virker både sur og dum i tillegg til å være dårlig. Vi skulle jo selvfølgelig godtatt et bud på 10 mill, men slik er det nå engang. Man ser på summene Bodø/Glimt har fått for ganske mediokre spillere og tror man kan få mer for en spiller som nylig ble tatt ut i den svenske A landslagstroppen. Dessverre ser det ut til at noen i Lech kvalitetssikrer arbeidet til speideren Arnor Husvegiczs.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 785
Location: Trondheim

PostPosted: 01.07.2022 06:22    Post subject: Reply with quote

skien88 wrote:
synes han får litt vel mye piss og det er forstålig. men ikke glem denne mannen er egentlig en defensiv midtbane spiller og ingen naturlig forsvarspiller, han sa jo selv at han foretrekker å spille i 6ér rollen når han signerte for oss. men ja selg, og kjøp en REN forsvarspiller. nå må vi slutte å omskulere spillere i random posisjoner og heller bruke de der de er best.


Det er ingenting Vagic har gjort som tilsier at han kan være en god defensiv midt heller. Dette handler ikke om rollen hans, men om spilleren Vagic. Som def mid skal ha i hvert fall kunne forsere og spre enda mer pasninger enn det han gjør i dag. Og det kan ikke Vagic, aldri i verden. Hvis du ser på hvor mange mål han har gitt bort pga av feilpasninger siden han kom er det skremmende. Husker veldig godt Brann borte og LSK hjemme i fjor for å nevne noen. I år har han vært svak i hver eneste match. Så er det holdningene hans, ser helt uinspirert ut og det ser ut som har kjeder seg noe vanvittig med fotballen, viser null lidenskap og dette ble også godt plukket opp i intervjuet etter kampen. Når det kommer til begrunnelsen Rekdal gir for å ta han av banen, så forteller han selvfølgelig ikke sannheten til oss. Rekdal ser det vi ser, men han kan ikke begynne å halshugge Vagic i intervjuer. Han må vekk.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 01.07.2022 07:00    Post subject: Reply with quote

Vagic må jo være bedre enn det han har vist for oss, det er ikke mulig å ha kamper for Sverige U21 og MFF hvis det han har vist for oss er representativt for nivået hans. Men nå har han slått flere livsfarlige upressede feilpasninger i hver kamp i snart ett år, samt tapt alle dueller i egen boks i enkelte kamper, og da er min tålmodighet slutt. Da er det noe med matchen RBK og Vagic som ikke er riktig. Han ble spurt av svensk media om han trivdes i Trondheim og det eneste han svarte var at det er "kaldt", det kan jo bety at han ikke har det superbra utenfor banen og det kan jo forklare noe.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 01.07.2022 07:07    Post subject: Reply with quote

10 millioner burde vi slått til på. TVERT! 5 også. Confused
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 01.07.2022 08:24    Post subject: Reply with quote

Det kan jo hende at han lider av "Går til RBK og blir en dårligere og dårligere spiller"-syndromet.

Vi har hentet en del rart, vi har jo det, samtidig så har vi hentet (og fått opp) spillere som burde være meget gode, men på ingen måte har fått ut det beste av.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Rutinert


Joined: 10 Nov 2019
Posts: 785
Location: Trondheim

PostPosted: 01.07.2022 11:47    Post subject: Reply with quote

Mens to ankom Stavanger i dag, reiser en annen spiller hjem til Trondheim. Pavle Vagic har slitt med en kjenning siden landslagskampene, og er ikke aktuell for spill på søndag.

- Pavle sliter med en overbelastning i låret som ble litt verre i går. Han er ikke aktuell for spill mot Viking, men vi forventer at han vil trene for fullt i neste uke og være klar for Jerv neste helg, sier RBK-lege Olav Aas.


Da er det håp.
_________________
Det kan stort sett bare gå oppover
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
Page 15 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb