| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 19.03.2022 16:14 Post subject: |
|
|
På bakgrunn av hva jeg har hørt, tror jeg Ole er på tur ut  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.03.2022 19:16 Post subject: |
|
|
| Lei Ole og Faye ut til Kamma som en delbetaling for Eriksen😉 |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 20.03.2022 07:51 Post subject: |
|
|
Faye og Ole som delbetaling for Eriksen? Så god er vel ikke Eriksen?  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 29.03.2022 10:14 Post subject: |
|
|
Synd at han ser ut til å skvises ut av klubben. En morsom karakter med spennende kvaliteter, trønder attpåtil. Håper ikke det bare skyldes at han har hatt uheldige uttalelser i media. En type som vi sårt trenger, og jeg hadde likt at han fikk en reell sjanse til å vise seg frem. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.03.2022 10:35 Post subject: |
|
|
Hadde vært veldig verdifull for oss hvis han ikke var både alt for dårlig og dessuten slet med å passe inn i gruppa.
En hypotetisk trøndersk spiss som var god nok for laget hadde vi jo likt. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 29.03.2022 11:07 Post subject: |
|
|
Har du belegg for å si at han ikke passer inn i gruppa? Synsing eller fakta? _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.03.2022 11:08 Post subject: |
|
|
Fakta kan jeg i alle fall ikke kalle det, men kanskje en kombinasjon av alt annet? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 29.03.2022 11:33 Post subject: |
|
|
| Jeg syntes ikke han ser ut til å ikke passe inn i gruppa ut i fra de På Innsiden-videoene. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 29.03.2022 14:44 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Synd at han ser ut til å skvises ut av klubben. |
Ikke for å være han fyren, men: Kilde?  _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 29.03.2022 14:59 Post subject: |
|
|
| Han får jo ikke spille selv om han er eneste friske spiss i troppen. |
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 30.03.2022 07:50 Post subject: |
|
|
Ut fra det man ser fra Innsiden på Youtube, så virker han god sosialt intergrert iallefall. På treningsfeltet kan det jo være noe annet.
Dersom han er på vei ut allerede så synes jeg det er litt uheldig av flere grunner:
- utvilsomt et uforløst potensiale på tross av alder. Han virker å være ettertraktet av flere klubber i Eliteserien.
- han har noe unorsk over seg, både i holdninger og væremåte. Litt utradisjonell på en måte.
- født og oppvokst i Trheim
- ikke fått en reell sjanse. Han ble jo tross alt hentet til klubben av en grunn.
- en late-bloomer historie liker jo alle og er aldri feil.
Det er jo helt klart også flere punkter i den andre enden av skalaen også, jeg skjønner og ser det. Men synes det hadde vært veldig moro om han fikk sjansen og faktisk leverte.
Dersom det er mer en krampe som var grunnen til at Holm måtte av banen i går på U21, så kanskje Sæter får sjansen  |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 30.03.2022 09:07 Post subject: |
|
|
| gucci wrote: | | RbkUrge wrote: | | Synd at han ser ut til å skvises ut av klubben. |
Ikke for å være han fyren, men: Kilde?  |
Nei kilder har jeg ikke, men jeg baserer det på at selv når alle andre spisser er utilgjengelige, så velger Rekdal å spille med Vecchia (!) som spiss.
Ingenting som tilsier at han er skadet, eller av andre årsaker spares. I Rasmus og Saga mente han selv at han var bedre trent enn på flere år, og følte seg selv i god form og forventet å starte mot Raufoss.
Ser flere mener at han ikke er god nok, men personlig føler jeg ikke engang at jeg har sett han nok til å bedømme noe om kvalitetene hans. Jeg føler han ikke har fått en oppriktig sjanse, til tross for at de andre spissene heller ikke har levert.
Hvordan han er i miljøet eller hvordan han er som person har jeg ingen forutsetninger for å mene noe om, men synd om det er tilfelle. Han fremstår i hvert fall som en fargeklatt i et ellers grått Rosenborglag. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 30.03.2022 13:59 Post subject: |
|
|
Begynner vel å tegne seg et bilde her av at Sæther langt fra er noen favoritt hos Rekdal.
Eller kanskje han rett å slett ikke holder nivået? _________________ I have spoken. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 30.03.2022 14:49 Post subject: |
|
|
Bare det å sette Vecchia på topp viser jo at vi må være i en slags spisskrise? Har vi i praksis ikke backup på topp? I teorien skal jo Sæther gå rett inn, men når han fortsatt blir sittende i kulden er det jo et eller annet issues. Om vi er så dårlig stelt er jeg egentlig overasket at han ikke er ute av klubben allerede. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 30.03.2022 15:10 Post subject: |
|
|
Vecchia på topp kan like gjerne være at vi prøvde ut en "Eikrem"-variant med vår mest kreative spiller i falsk 9-er rolle. I et slikt oppsett konkurrerer Sæter om sidespiss-plassene. Ja, han kunne fått sjansen fra start, men Skarsem har heller ikke gjort noe for å ikke fortjene en sjanse. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 30.03.2022 20:15 Post subject: |
|
|
Gratulerer med dagen  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.05.2022 19:51 Post subject: |
|
|
– Jeg husker selv jeg sto på Kjernen-tribunen og at (Nicklas) Bendtner scoret mens jeg hadde lommelerken på innsiden av jakka. Jeg koste meg og ropte for full hals. Det gjør at jeg vet nøyaktig hvilken rus du får av å stå på tribunen, og ikke minst hvilken rus du får for spillere som elsker klubben din, sier Sæter.
Les mer: RBK-fansens nye kulthelt: – Jeg tror mange ser på meg som en megaidiot
 |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 10.05.2022 15:17 Post subject: |
|
|
https://www.adressa.no/sp...-paa-lista
Står visstnok på spisslista til Tromsø.
| Quote: | Den frittalende trønderen ble værende i RBK, på tross av at han var lenket bort fra klubben. Blant klubbene som vurderte Sæter var TIL, men RBK-spilleren ønsket å være på Lerkendal.
Også han har opplevd begrenset med tillit fra RBK-trener Kjetil Rekdal, og det har gjort at TILs interesse har vedvart. Kun 25 minutter borte mot Molde er fasiten når det gjelder spilletid for Sæter, som sammen med blant annet Fiabema var med på Bodø-fiaskoen med B-laget mandag. |
Liten skrivefeil/faktafeil siden det var hjemme mot molde og ikke borte mot molde han fikk 25 minutter. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 10.05.2022 15:21 Post subject: |
|
|
Ole Sæter kommer aldri til å bli regna som en kulthelt i Rosenborg. Hvis noe så kommer han til å bli sett på som en av klubbens dårligste signeringer i løpet av klubbens 105 år lange historie. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 10.05.2022 17:02 Post subject: |
|
|
Rart han ikke får spilletid, bare han av spissene som har fixa mål i hele vinter.
Faktisk ufattelig at Holm for fortsette når han suger så pikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 10.05.2022 20:07 Post subject: |
|
|
| Synes personlig Holm har vist lovende takter, i et lag uten angrepspill. Det ligger jo ikke forutsetninger for å lykkes slik vi spiller. Sæter har vist lite annet enn forsøk på å drible som oftest mistes til første møtende spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 11.05.2022 00:00 Post subject: |
|
|
Sæter har vel kostet oss såpass lite at noen tabbesignering er han vel ikke. Mer i kategorien av spillere som kom opp igjennom akademiet eller fra andre trønderske klubber og falt igjennom, vi skal vel ikke slutte med den slags selv om flesteparten faller igjennom? _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.05.2022 06:25 Post subject: |
|
|
| Toilling wrote: | Rart han ikke får spilletid, bare han av spissene som har fixa mål i hele vinter.
Faktisk ufattelig at Holm for fortsette når han suger så pikk. | Skjerp språkbruken din!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 11.05.2022 06:53 Post subject: |
|
|
| Toilling wrote: | Rart han ikke får spilletid, bare han av spissene som har fixa mål i hele vinter.
Faktisk ufattelig at Holm for fortsette når han suger så pikk. |
Passer navnet ditt ja…. er du 12 år? Patetisk… |
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 12.05.2022 08:55 Post subject: |
|
|
Vil tro Sæter kommer til å få noen sjanser i løpet av sesongen, tipper også at han kommer til å putte om han får sjansen.
Holm fortsetter som i fjor slik jeg ser det, leverer noen få gode prestasjoner, hypen kommer og han faller igjennom. Håper for all del han snur det, men har han gode nok holdninger til å være toppidrettsutøver? Ferdigheten er der, men det er noe som skurrer slik jeg ser det og tenker da mer på det personlige plan. Som f eks, holdninger, tar han nok ansvar for seg selv som toppidrettsutøver og de forpliktelsene det innebærer ?,struktur i hverdagen, livsstil osv..
Ut fra dette dukker mulighetene til Sæter opp, for dette handler om Sæter i utgpkt og ikke Holm:) |
|
| Back to top |
|
 |
|