English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vebjørn Hoff
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 26.08.2021 15:57    Post subject: Reply with quote

Det er jo bare trist. Heldigvis så er vi greit forspent med alternativer på midten nå.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 26.08.2021 15:58    Post subject: Reply with quote

Synd med nok en lantidsskade, spesielt siden Hoff virket å være på oppadgående. Positivt at det kan bety mer spilletid for Skarsem og Tagseth.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 26.08.2021 17:29    Post subject: Reply with quote

Det var veldig synd, og det er vel bare å ønske god bedring.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.08.2021 22:14    Post subject: Reply with quote

Traff tilfeldigvis på ham utenfor stadion etter kampen i går kveld. Han er heldigvis ved godt mot.

Kom på at han som Aalesund-banen i 2015 var på banen da Reginiussen pådro seg samme skade. Han påpekte da at også akillesen til Bakenga røyk i treningskampen mot Molde uka før.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.01.2022 16:19    Post subject: Reply with quote

- Det har vært en tøff periode. Nå har jeg begynt å løpe igjen, så det går i alle fall fremover. Men det er vanskelig å si når jeg kan spille fotball igjen. Det handler om å få jobben gjort og komme seg gjennom hverdagen, sier Hoff.

(...)

Mens resten av spillergruppen starter sesongoppkjøringen 20. januar, er Hoff på plass i Trondheim allerede førstkommende mandag.

- Når man er skadet, har man en ekstra jobb å gjøre. Det skal bli godt å komme i gang igjen etter en liten ferie, sier Hoff som håper å være tilbake for fullt i god tid før seriestart.

Les mer: Dette sier den tidligere AaFK-spilleren om å få Rekdal som ny sjef
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 04.01.2022 17:33    Post subject: Reply with quote

Rart med det, men jeg har nesten glemt at han spiller her.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1248

PostPosted: 04.01.2022 18:27    Post subject: Reply with quote

Har vi lagt inn bud?
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 04.01.2022 20:01    Post subject: Reply with quote

Lagt inn bud på hva?
Back to top
View user's profile Send private message
Lillegutt11
Junior


Joined: 21 Dec 2020
Posts: 83

PostPosted: 05.01.2022 10:55    Post subject: Reply with quote

Dette var vel Knutsens første kjøp. Typisk Knutsenspiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 05.01.2022 11:28    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Rart med det, men jeg har nesten glemt at han spiller her.


Samma.
Tror det var på avstemninga av årests spiller jeg så "Vebjørn Hoff". Jeg var sikker på at det var noen som kødda med et tullealternativ siden så få hadde spilt godt. Måtte tenke meg godt om før jeg kom på at det faktisk var en ekte spiller i troppen vår.
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 05.01.2022 13:56    Post subject: Reply with quote

Var vår beste midtbanespiller med god margin før han ble skada, litt trist og en stor grunn til at vi begynte å spille skikkelig møkk etter at han blei ute.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 05.01.2022 20:07    Post subject: Reply with quote

haHAha ja, det var i alle fall ikke sånn at det var bedring i programmet omtrent umiddelbart etter at Hoff ikke var tilgjengelig for å spille støttepasninger i nitti minutter per kamp, hver kamp. Han var jo overalt i den (eneste) stabilt gode perioden vår, fullt frisk på sommeren, Vebjørn, eller?

Altså, ta en ny titt på resultatene først, i det minste. Det der blir som om jeg skulle sagt

'Vi skulle aldri flyttet vekk Dino fra sidespissen. Med en gang han ble flyttet inn sentralt, og senere skadet, så begynte vi å spille møkk'.

'Vi skulle aldri lånt ut Mikkel Ceide. Spillet ble møkk umiddelbart.'
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 06.01.2022 13:01    Post subject: Reply with quote

Toilling wrote:
Var vår beste midtbanespiller med god margin før han ble skada, litt trist og en stor grunn til at vi begynte å spille skikkelig møkk etter at han blei ute.


Jeg syns ikke han var noe særlig. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 06.01.2022 13:37    Post subject: Reply with quote

Toilling wrote:
Var vår beste midtbanespiller med god margin før han ble skada, litt trist og en stor grunn til at vi begynte å spille skikkelig møkk etter at han blei ute.


hæ?? Han var stabil, den mest stabile...Det skal han ha, men best??? I alle dager? Han har et lavt toppnivå, og høyt bunnivå. Funker fint som en "squad-player", men BØR ikke være fast i oppstillingen når vi starter sesongen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.01.2022 18:47    Post subject: Reply with quote

– Vebjørn Hoff nærmer seg å være tilbake etter akillisen røk i høst. Han er nå i nærheten av å være med på trening.

Det sier Kjetil Rekdal til Discovery. Midtbanespilleren gikk glipp av store deler av høstsesongen etter at han fikk akillessen avrevet på trening tilbake i august.

Les mer: Nærmer seg comeback etter skade – ligger an til å rekke seriestart

- Jeg håper på å være med laget mye i januar og for fullt i februar. Det er der vi har satt mål akkurat nå, sier Hoff - fullt klar over at han skal bryte en mental barriere når han går inn for full maskin på feltet igjen.

- Jeg har fleipet litt med at jeg håper det første som skjer er at jeg blir sparket ned. Da vet du at holder den da, holder den alt. Da blir den mentale veggen borte med en gang. Det blir en jobb å gå ut der, slippe alt og stole på at alt er som det skal være. Jeg tror det skal være der, men den blokken må du gjennom, sier han.

Les mer: - Jeg satser på å være med for fullt om ikke lenge
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 16.01.2022 20:28    Post subject: Reply with quote

Fantastisk reportasje, spør du meg. Gjerne mer av slikt i tiden fremover!
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 17.01.2022 03:28    Post subject: Reply with quote

Meget bra, veldig interessant.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.02.2022 18:47    Post subject: Reply with quote

Nå kan Hoff bidra igjen. Han er faktisk så gira på å spille fotball at han gjorde det han kunne for å reise ned til Gran Canaria i helga, for å få med seg de siste dagene i varmen.

– Det lot seg dessverre ikke gjøre. Jeg skulle helst sett at jeg kunne blitt med i morgen, og ikke på torsdag når laget kommer hjem. Jeg er utålmodig nå. Hadde jeg bestemt selv, så hadde jeg vært med allerede i morgen, sier han.

Les mer: Utålmodig RBK-profil før returen: – Det har vært mye frustrasjon

Hadde vært interessant om noen hadde spurt om når man ser for at han kan spille treningskamper.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.02.2022 10:23    Post subject: Reply with quote

– Det har vært opp og ned, men det har hele veien blitt gradvis bedre. Jeg er ikke helt hundre prosent ennå, men det nærmer seg, sier Hoff.

Kjetil Rekdal bekrefter overfor Adresseavisen at midtbanespilleren kommer til å få spilletid mot Kristiansund fredag.

(...)

– Det vanskeligste har vært ikke å bidra. Du får ikke gjort jobben din. Det eneste man kan gjøre er å være positiv og glad, og ikke stjele energi fra gruppa. Dert har vært vanskelig å se på, for du har lyst til å bidra. Du føler ikke at du har samme nytteverdi som før. Men det har bare vært å gjøre jobben hver dag, sier Hoff.

Les mer: RBK-profilen er tilbake: – Man hører om dem som ikke klarer det, men det har ikke vært et alternativ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.03.2022 21:19    Post subject: Reply with quote

– Det er ingen som betviler fotballspilleren Vebjørn. Jeg snakket litt med ham før treningen om at det er viktig at han ikke henger med hodet. Jeg sa at han kommer til å spille en viktig rolle for oss på et eller annet tidspunkt. Han må gi gass, og det kan skje allerede til helga, at han kan komme inn og bidra, forteller Rekdal.

Les mer: Rekdal med tydelig beskjed til RBK-spilleren: – Han er absolutt med i tankene mine

Vil tro at Rekdal ikke helt greier å se bort fra at Hoff ga bort mål mot både Raufoss og Byåsen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.04.2022 12:40    Post subject: Reply with quote

Etter at Hoff kom tilbake på treningsfeltet har han merket at det fortsatt kommer til å ta tid før han er tilbake på sitt beste - både fysisk og mentalt.

– Du føler at du er tilbake, men så fungerer ikke alt som du hadde håpet på. Man føler kanskje at det går litt saktere både i hodet og til beins. Man har på en måte vært litt avskrudd i en lang, lang periode.

– Det å skru om bryteren til plutselig å være supereksplosiv igjen, når du kun har trent på å tåle belastning i lang tid, er en stor forskjell. Det å jobbe med å få den snerten og det steget er en fysisk greie, men det blir en mental greie også, legger han til.

Les mer: RBK-spiller Vebjørn Hoff er endelig tilbake etter langtidsskade: – Merker stor forskjell
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.04.2022 15:30    Post subject: Reply with quote

– Det trenger jeg ikke uttale meg om egentlig. Jeg er ikke «happy» slik som det er, men det orker jeg ikke snakke om i mediene.

Vi snakker med en alvorstynget 26-åring utenfor garderobeanlegget til Byåsen IL. Sunnmøringen er i sin beste alder og har gått fra å spille alt i Eliteserien, til å være en slags mentor for ungguttene i 3. divisjon. Og tape 4–0...

– Det er bare å ta det som det er. Man ønsker ikke å tape. Det er en ung gjeng, så vi får være med og bidra når vi kan, sier Hoff.

Les mer: I fjor spilte han alt i Eliteserien. Under Rekdal har det blitt 3. divisjon på Vebjørn: – Jeg er ikke fornøyd
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 27.04.2022 23:11    Post subject: Reply with quote

Egentlig merkelig og tyder jo på null klubbfølelse..
Vært lenge skada, og forventer klippekort asap når vi jobber hardt for å sette relasjonene?

Synes ha ner en god squad spiller, men forventer han å være en viktig spiller er det bare å selge, så blir veien kortere for Broholm å Nypan også!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.04.2022 23:36    Post subject: Reply with quote

Forståelig at han ønsker å spille, men tror ikke han scorer på denne fremtoningen. Etter et så langt skadeopphold så kan man ikke forvente å bare spasere inn til plass på laget. Ta opp kampen eller finn ny klubb.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 28.04.2022 07:33    Post subject: Reply with quote

Ja, han burde jo vite vesentlig bedre enn å ta opp dette nå. Det hjelper ham verken i RBK eller i jakten på ny klubb, og han må jo også kunne se at han ikke spilte seg inn da han fikk sjansen i forsesongen, akkurat.

Samtidig oppleves det nok som tøft å gå fra å konkurrere om tre plasser på laget, og stort sett spille i en av de, og å være aktuell kun som en slags 'closer' når vi vil sikre et resultat, mens den nærmeste, nyinnkjøpte konkurrenten din i praksis har klippekort og de to andre rollene bekles av en helt annen type spillere.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
Page 12 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb