|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2020 19:49 Post subject: |
|
|
– I mitt hode er jeg det (førstevalg), men det tenker nok Vegar også. Slik bygget er vi fotballspillere. Det er bare å gjøre det best mulig de siste seks-sju kampene, så skal vi kjøre på, sier Dahl Reitan.
Til Nidaros sa Hareide på en hektisk kveld lite om status på Hedenstad, men det virker heller ikke som 67-åringen har noen hast.
– At Hedenstad ikke spilte nå, hadde ikke noe med kontrakten å gjøre. Vi får se, det er mange kamper igjen av sesongen, sier RBK-sjefen.
Les mer: Beklaget, la seg flat og satte skapet på plass. Så kom RBK-spilleren med kritikk mot mediene
Merkelig at Hareide sa det motsatte til Nidaros på søndag enn til meg på lørdag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.01.2021 22:22 Post subject: |
|
|
- Det er ingen her som vet så godt som meg hvordan det er å være back i Rosenborg. Jeg skal hjelpe ham og alle nye å komme inn i gruppen og laget, vi må hjelpe hverandre for å bli best mulig. Vi er lagkamerater, gjentar Reitan.
(...)
- I mitt hode er jeg nummer én. Jeg skal spille flest kamper, den holdningen må man ha i Rosenborg. Man kommer på trening for å vise at man er best. Det er sånn jeg tror vi blir bra, samtidig er vi nødt til å unne lagkameratene suksess, skal vi få inn en skikkelig vinnerkultur, sier Reitan.
Les mer: - I mitt hode er jeg nummer én. Jeg skal spille flest kamper |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.02.2021 20:47 Post subject: |
|
|
– Jeg vokste veldig på oppholdet mitt i Bodø, både som person og spiller. Det er jeg evig takknemlig for. Jeg har mye kompiser i og rundt klubben der. Jeg skal ikke kalle det et hjem, men jeg hadde det veldig fint der, sier han.
(...)
Så spørs det å se om det er han eller Adam Andersson som starter for RBK i 2021. Dahl Reitan skal i hvert fall få slippe å svare på spørsmål om han i hele år. Han sier likevel at sin nye kollega har kommet bra inn i gruppa.
– Han er en rolig og fin type. Vi har fått et godt inntrykk av ham, både som person og spiller. Det er viktig å ha en gruppedynamikk som fungerer. På hotellet på Frøya hadde det ikke noe å si hvem man satt med og spiste middag. Det er viktig, sier Dahl Reitan.
Les mer: Før var han stille og sjenert. Nå er han avslørt som «drittsekk»: – Det er artig å holde på sånn |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |