English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spansk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 79, 80, 81  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 22:37    Post subject: Reply with quote

Du klarer altså ikke å innrømme at barcelona blir favorisert. Et eksempel er vel en kjent norsk linjemann uten at jeg trenger å si mer.

Og du, TV lyver. Som sagt er Liverpool verdens mest høylytte supportere. Du hørte City supporterne bedre. Jaja, jeg vet ikke hva du hører. Mulig at du ville høre de mest.



EDIT:

Ja jeg holder med Liverpool pga familien. Owen, McManaman, Fowler var mine helter da jeg var mindre.

I dag, vet man gjerne bare om en spiller på laget når man er 8-9 år. Enten det er Cristiano Ronaldo eller Ronaldinho.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 22:41    Post subject: Reply with quote

Har en norsk linjemann favorisert Barcelona? Hvem, og når?

Det må også sies at komentatoren på den kampen var særdeles skuffa over The Kop, så det var ikke kun meg. Dette handler ikke om at jeg ikke liker Liverpool, det var min favoritt-klubb i England før.

Edit: PÃ¥ grunn av familien?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 22:48    Post subject: Reply with quote

Unnskyld meg, men du har jævlig dårlig hukommelse. Du husker ikke en norsk linjedommer med barcelona drakt 1 elr 2 dager før finalen? Spar meg.

Vel vel, alle kan ha en dårlig dag. Selv verdens beste supportere. Jeg må innrømme at det er svært sjelden jeg har sett en Liverpool kamp hvor det har vært dårlig stemning.

Jaså, du holdt med Liverpool før. Hvorfor ikke nå lenger? Fordi de ikke har vunnet på en del år? Du er en medgangs supporter med andre ord Tommel'n ned

Men nå må jeg legge meg. Har tentamen i morgen.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 05.12.2006 22:48    Post subject: Reply with quote

Han sikter nok til dette
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 05.12.2006 22:48    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
Sorry ass, men hva mener du med Very Happy ?

Jeg synes det er litt spesielt å hevde at det ikke er entusiasme rundt Barca.
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 22:50    Post subject: Reply with quote

Fikk han dømme den kampen?

Grunnen til at jeg ikke holder med Liverpool lengre, er det at jeg fant ut jeg ikke hadde noen tilhørighet til Liverpool, heller ingen følelser knyttet til klubben.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 22:51    Post subject: Reply with quote

Alt kommer riktig ut skriftlig desverre.

Dårlig formulert av meg. Jeg tenkte mer på kamparenaen. Supporterne på tribunen.



Quote:

Grunnen til at jeg ikke holder med Liverpool lengre, er det at jeg fant ut jeg ikke hadde noen tilhørighet til Liverpool, heller ingen følelser knyttet til klubben.


Fordi de ikke vant noe særlig. Du mistet rett og slett interessen når trofeene uteble.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 22:56    Post subject: Reply with quote

Hehe, du ror hardt nå Very Happy

Har ingenting med trofeer og gjøre. Da jeg gikk på barneskolen på midten av 80-tallet, skulle alle ha en engelsk klubb. Jeg valgte Liverpool, helt tilfeldig. Etter hvert så skjønte jeg at det var bare tull, da RBK engasjerte meg mye mer, og jeg hadde/har tilhørighet til Trøndelag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Guffen
Rutinert


Joined: 05 May 2006
Posts: 709

PostPosted: 05.12.2006 22:57    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
Du klarer altså ikke å innrømme at barcelona blir favorisert. Et eksempel er vel en kjent norsk linjemann uten at jeg trenger å si mer.


Denne linjemannen favoriserte ikke Barca. Han fikk aldri muligheten til det. Han lot seg overtale til å ta på seg skjorta av en fotograf. Og det er en helt annen sak.

En ting til. Hvorfor er det slik at dommerne alltid beskyldes for å "favorisere" de gode lagene? Hvorfor er det ingen Robin Hood blant dommerne som gir de dårlige lagene en ekstra fordel eller to? Kan det være, du-Liverpool-supporter-med-det-dårlige-ordforrådet, at de beste lagene rett og slett presser de dårlige lagene til å lage flere frispark, sabotere spillet oftere, havne i mindretallssituasjoner, slik at de påføres flere dommeravgjørelser MOT seg enn FOR seg..?


Last edited by Guffen on 05.12.2006 22:58; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.12.2006 22:58    Post subject: Reply with quote

Trodde dette var en FC Barcelona tråd, lag no for all del en egen Liverpool tård, om det ikke finnes en allerede.

Det var utrolig deilig og vinne her... Ufattelig.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 22:58    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hehe, du ror hardt nå Very Happy

Har ingenting med trofeer og gjøre. Da jeg gikk på barneskolen på midten av 80-tallet, skulle alle ha en engelsk klubb. Jeg valgte Liverpool, helt tilfeldig. Etter hvert så skjønte jeg at det var bare tull, da RBK engasjerte meg mye mer, og jeg hadde/har tilhørighet til Trøndelag.



Okey da Wink Grunnen til at jeg er litt hard der, er at jeg vet om mange som sluttet å holde med LFC pga det.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 23:02    Post subject: Reply with quote

mirar wrote:
Trodde dette var en FC Barcelona tråd, lag no for all del en egen Liverpool tård, om det ikke finnes en allerede.

Det var utrolig deilig og vinne her... Ufattelig.


Slapp av, ser ut til at diskusjonen nærmer seg slutten nå. Anfield har tentamen i morgen, og må derfor ta kvelden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:05    Post subject: Reply with quote

Guffen wrote:
This Is Anfield wrote:
Du klarer altså ikke å innrømme at barcelona blir favorisert. Et eksempel er vel en kjent norsk linjemann uten at jeg trenger å si mer.


Denne linjemannen favoriserte ikke Barca. Han fikk aldri muligheten til det. Han lot seg overtale til å ta på seg skjorta av en fotograf. Og det er en helt annen sak.

En ting til. Hvorfor er det slik at dommerne alltid beskyldes for å "favorisere" de gode lagene? Hvorfor er det ingen Robin Hood blant dommerne som gir de dårlige lagene en ekstra fordel eller to? Kan det være, du-Liverpool-supporter-med-det-dårlige-ordforrådet, at de beste lagene rett og slett presser de dårlige lagene til å lage flere frispark, sabotere spillet oftere, havne i mindretallssituasjoner, slik at de påføres flere dommeravgjørelser MOT seg enn FOR seg..?


Jeg bare sier det. Terje Hauge sin innsats i den kampen var ikke imponerende. An en eller annen grunn gikk alle avgjørende frispark osv i barcelonas favør.

Unnskyld meg, men hvordan du kan si at noen har dårlig ordforråd på et forum som dette sier ikke så mye om hvordan deres ordforråd er "virkeligheten". Ikke for å skryte, men jeg får ikke 5 i norsk med dårlig ordforråd.

Det du sier om frispark kan umulig stemme. For eksempel. Da Naldo tok ballen fra Ronaldinho fikk ron frispark da han slang seg ned.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:08    Post subject: Reply with quote

Men ja. Jeg må opp halv 7 som vanlig. Litt kjipt om jeg kommer for sent.

Det har forøvrig vært festlig å lese noen av postene her. Artig Wink

Men, god natt.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 23:08    Post subject: Reply with quote

Med dårlig ordforråd mente han sikkert at du presterte og skrive at linjedommeren favoriserte Barcelona i CL-finalen, da du egentlig mente at at det var for mange Braca-supportere på stadion.

Og nå er det plutselig hoved-dommeren som var problemet? Nei, tror dette bunner i at du ikke liker at Barcelona er et bedre lag enn Liverpool.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.12.2006 23:12    Post subject: Reply with quote

Herregud. Skulle nesten tro at du strider mot en Everton fan Confused
Da kan du likså greit drite og se Barca kamper, hvis ikke er noe annet du kan enn og slenge dritt om FCB. "Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du kanskje holde dem for deg selv for ikke å skape krangel."

Giuly var ikke overaskende at han misser på sine 100% sjangser. Gudjohnsen, Ronaldinho, Deco, Zambrotta osv. Var meget gode i denne kampen. Werder var ikke spesielt varlige egentli. Deilig og være videre til sluttspillet.


Last edited by mirar on 05.12.2006 23:14; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:12    Post subject: Reply with quote

Tja jeg rekker vel en til.

Du skrev:
da du egentlig mente at at det var for mange Braca-supportere på stadion.

Husker ikke det nå men.

Jeg har da hele tiden sagt at BÃ…DE linjedommere og dommere favoriserer. Men nok om det.

Har du grunnlag for å si at bærselåna er bedre enn Liverpool? De har vel ikke møtt hverandre på en god stund. Først når de gjør det, kan du si hvems om er et bedre lag.

Og Mirar:

Hele vitsen her er vel å diskutere. Om mine meninger er litt for harde for noen er ikke det mitt problem. Og om de skaper diskusjon, krangel og evt "hat" syns jeg bare at det er postivt.

Men nå kan jeg ærlig talt ikke si noe mer. Jeg får ta det igjen i morra. Wink
_________________
In Rekdal We Trust!


Last edited by Kjetil Rekdal on 05.12.2006 23:16; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.12.2006 23:14    Post subject: Reply with quote

Er det en liten skap-Culé i deg? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:17    Post subject: Reply with quote

Er dy stygg Wink Neida. Go' natt. Gjesp.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 23:25    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
Tja jeg rekker vel en til.

Du skrev:
da du egentlig mente at at det var for mange Braca-supportere på stadion.

Husker ikke det nå men.

Jeg har da hele tiden sagt at BÃ…DE linjedommere og dommere favoriserer. Men nok om det.

Har du grunnlag for å si at bærselåna er bedre enn Liverpool? De har vel ikke møtt hverandre på en god stund. Først når de gjør det, kan du si hvems om er et bedre lag.


Kan hjelpe deg jeg.

Da det gikk opp for deg at denn Borgan ikke fikk dømme den kampen, skrev du dette:

Quote:
Dårlig formulert av meg. Jeg tenkte mer på kamparenaen. Supporterne på tribunen.


Om jeg har grunnlag for det, ja, hvordan går det med Liverpool i Premier League kontra Barcelona i Primiera Division? Alle vet jo at toppen i Spania er bedre en den engelske, så det sier vel sitt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:31    Post subject: Reply with quote

Quote:
Dårlig formulert av meg. Jeg tenkte mer på kamparenaen. Supporterne på tribunen.

Skrev jeg til Henning.

Jeg visste at linjedommeren ikke fikk dømme. Det bare sier litt at han går undt med den drakta rett før finalen.

Og er toppen av La liga bedre enn toppen av PL? Nei. Chelsea slo barcelona.
TÃ¥pelig og idiotisk kommentar av deg. Stakkars Rolling Eyes
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 05.12.2006 23:32    Post subject: Reply with quote

Terje Hauge gjorde en virkelig "feil" i finalen mot Arsenal, og det var at han blåste to sekunder for tidlig, da Lehmann feide ned Barcelonaspilleren. Når han først blåser der han nødt til å komme med det røde kortet. Ellers i kampen gjorde han det greit,i mine øyne, med tanke på alt oppstyret før kampen. Selvsagt gjør han (også) feil i noen situasjoner.

Borgan ble lurt til å ha på seg Barcelonadrakten, og han er veldig lei seg enda for at det gikk som det gikk. Han er helt ute i kulden i den internasjonale fotballen nå. Personlig syns jeg synd på mannen. Han har gang på gang bevist at han holder høyt nivå på linja, selv om alderen begynner å tale i mot han.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 23:33    Post subject: Reply with quote

Den siste der var ment for å provosere, og du bet som forventa på.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 05.12.2006 23:34    Post subject: Reply with quote

Hauge gjorde også en avgjørende feil mht et barca mål. Og alle slaktet han etter kampen. Det taler for seg selv.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 05.12.2006 23:35    Post subject: Reply with quote

Hobbus: Borgan dømmer ikke lengre, han la opp etter denne episoden.

Edit: Fra wikipedia:

Quote:
Borgan later retired from international refereeing, citing disappointment with how the Football Association of Norway handled the case.


Last edited by Haugen on 05.12.2006 23:36; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 79, 80, 81  Next
Page 3 of 81

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb