English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 467, 468, 469 ... 582, 583, 584  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Huber
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 10:26    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Er INGEN trenere i Norge som evner å få spillere som Hansen, Reginiussen, Hedenstad og Hovland til å hoppe når man sier det, unntatt Sollied da ...

Hansen og Reginiussen fremstår som så profesjonelle at de nok hopper når man sier det, men problemet er at vi trenger en trener som gjør at gjengen selv vet når, hvor og hvordan de skal hoppe.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 10:40    Post subject: Reply with quote

Hareide vs Sollied er en nobrainer. Hareide er det selvsagte valget.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 11:45    Post subject: Reply with quote

doffen wrote:
Sollied høres jo unektelig bra ut. Litt «broken» trackrecord i det siste, og et godt forhold til polet har han jo. Hvis polet holder han unna, vil kanskje dette kunne funke. Trond med Eirik som assistent. Verdt et forsøk kanskje. «Prøv og feil» er jo det vi driver med på trenerfronten.

Prøv og feil. Du høres ut som styret i RBK. Klubben har ikke råd til flere u-år hvor vi kanskje blir gode om 5 år. Her må ansettelsesprosessen var god. De må kvalitetssikre Sollied og sjekke om han faktisk har et alkoholproblem så langt det lar seg gjøre. Jeg er svært skeptisk til å hente han på grunn av alkoholen. I tillegg får han sparken etter kort tid hele tiden.

Det er klart han frir til RBK. Det er ikke mange klubber som er ute etter han grunnet dalende prestasjoner.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 25.06.2020 11:53    Post subject: Reply with quote

Yv89 wrote:
Er som sagt litt skeptisk, men han fremstår veldig sulten nå sa.

Både veldig sulten og veldig tørst, si.
Pinne69
Senior

PostPosted: 25.06.2020 12:32    Post subject: Reply with quote

La oss holde oss LANGT unna Sollied. Synd at han ikke er frisk og at han ikke har vært trener på lang tid, men vi kan ikke rydde opp i det. Ser for meg en uheldig episode med hovedtreneren på byen og det blir total mediesirkus og RBK "slår ring rundt hovedtreneren" og vi får null fokus på spillet IGJEN. Den sjansen tar vi ikke.

Hareide: JA takk. En av Skandinavias beste trenere og den treneren med den beste CV av de vi kan ha sjans på. Dessverre usikker på om han vil.

Om Hareide ikke vil: Få inn Svein Maalen som trener i tospann med Horneland. Svein kan 4-3-3 og den offensive delen av det meget godt.

Problemet er her om de kan jobbe i team og hvem som blir nr 1. Om man kan løse det ser jeg på dette som en redning.
chroma
Junior

PostPosted: 25.06.2020 13:02    Post subject: Reply with quote

Til dere som mener Sollied er syk nå (antar alkoholisme), har dere bevis på det? Jeg er en av de som har mer trua på Sollied enn Hareide, og det handler mye om karisma for meg. Hadde også tatt Cooper som spiss selv om han sikkert en pensjonert, bare for karismaen og underholdningens del. Må ikke glemme at fotball er underholdning. Hva kom først, høna eller egget. Jeg tror ikke det er dumt å "hjelpe" folk til å få interessen tilbake gjennom smarte valg. Resultater tror jeg er det siste i den rekken som får folk til å komme tilbake på stadion slik det er nå. Folk er sugne på UNDERHOLDNING. Det er sikkert bare meg.
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 13:52    Post subject: Reply with quote

Bare sånn enkelt her, hvordan vet dere at han ikke er frisk dere som påstår dette?

Finnes jo flust av folk som har hatt alkoholutfordringer men har klart å få kontrol på det.
er man alkoholiker så har man en sykdom så ja, det er noe man vil ha resten av livet, men har vi egentlig hørt noen episoder rundt Sollied i nyere tid?

Når det er sagt så tilsier historikken at det er gambling selv om han har bevist han kan skape resultater.

jeg ville forsøkt å få til en deal med Hareide, det er det eneste som "makes sense" akkurat nå.
Flaav
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 14:01    Post subject: Reply with quote

Hvordan kan Sollied være oppe til diskusjon i det hele tatt? Han har ikke bevist noe som trener på ørt og førti år. Helt enige i de som vil gå for Hareide. Hvis ikke han er ledig bør det være initativ mot Knutsen, selv om det kan vise seg å bli vanskelig.
Back to top
Pappelg
Rutinert

PostPosted: 25.06.2020 14:26    Post subject: Reply with quote

Jeg er positiv til Sollied. Det begynner å bli en stund siden han hadde problemer, så jeg tror ikke alkoholen er saken her. Han trente jo nylig lag i Belgia, så det er jo ikke som at han er helt ut av det ifht jobben. Jeg vil tilbake til Rosenborg stilen jeg. Og Sollied er motivert. Hareide er jo ikke aktuell nå pga operasjon. Da blir det evt. interim frem til senhøsten om Horneland ryker nå og Hareide signerer. Da er nå sesongen kjørt uansett. Skal vi bytte trener så synes jeg vi må ha på plass en nå raskt.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 14:43    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg hører Maalen, eller andre nobodies en gang til så hopper jeg fra taket. Vi må slutte å ansette folk som kun har titler fra G-16 lag. Det må hentes noen som har vunnet noe. Det må hentes noen som spillerne faktisk vet hvem er.

Og så må vi gi oss med å si at Horneland plutselig skal være assistent. Hvis sjefen din er udugelige og har vært udugelige lenge, hvorfor vil du ha han som nestleder? Dette skjer aldri i high level bedrifter. Get real!
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 14:46    Post subject: Reply with quote

Pappelg wrote:
Han trente jo nylig lag i Belgia, så det er jo ikke som at han er helt ut av det ifht jobben.

I 11 kamper, til bunns på tabellen, etter seks års opphold. Fikk sparken for ett og et halvt år siden. Det vil jeg si er å være ute av det.
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 15:48    Post subject: Reply with quote

JanneB wrote:
Hvis jeg hører Maalen, eller andre nobodies en gang til så hopper jeg fra taket. Vi må slutte å ansette folk som kun har titler fra G-16 lag. Det må hentes noen som har vunnet noe. Det må hentes noen som spillerne faktisk vet hvem er.

Og så må vi gi oss med å si at Horneland plutselig skal være assistent. Hvis sjefen din er udugelige og har vært udugelige lenge, hvorfor vil du ha han som nestleder? Dette skjer aldri i high level bedrifter. Get real!

Har du plass til en til på taket eller må vi hoppe en og en? Ellers etthundreprosent enig i at det er sludder og vås at Horneland skal få noen som helst stilling i klubben når han endelig får fyken.
Hacken
Rutinert

PostPosted: 25.06.2020 17:43    Post subject: Reply with quote

chroma wrote:
Til dere som mener Sollied er syk nå (antar alkoholisme), har dere bevis på det? Jeg er en av de som har mer trua på Sollied enn Hareide, og det handler mye om karisma for meg. Hadde også tatt Cooper som spiss selv om han sikkert en pensjonert, bare for karismaen og underholdningens del. Må ikke glemme at fotball er underholdning. Hva kom først, høna eller egget. Jeg tror ikke det er dumt å "hjelpe" folk til å få interessen tilbake gjennom smarte valg. Resultater tror jeg er det siste i den rekken som får folk til å komme tilbake på stadion slik det er nå. Folk er sugne på UNDERHOLDNING. Det er sikkert bare meg.

Det håper jeg virkelig!!!
Back to top
6Strand
Senior

PostPosted: 25.06.2020 19:51    Post subject: Reply with quote

Jeg vil ha Kjetil Knutsen. Rett og slett drøyt hva han har fått til med tilgjengelige ressurser. Og gjenskaper det, kamp etter kamp.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 19:54    Post subject: Reply with quote

Anyone, thank you!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 19:56    Post subject: Reply with quote

Tar nesten hvem som helst i dag jeg....Det er knapt nok mulig å gjøre det dårligere en hva det er i dag...Blir RUNDSPILT!
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 25.06.2020 20:18    Post subject: Reply with quote

Jeg KREVER at Koteng ringer Glimt i morgen, vi må betale hva som helst for å få Knutsen hit. Og han må få den tida han trenger. Og vi må hente Patrick Berg.
Back to top
skien88
Proff

PostPosted: 25.06.2020 20:20    Post subject: Reply with quote

Nye spillere trengs.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 20:24    Post subject: Reply with quote

Hvis folk fortsatt er lunkne til Knutsen er de bare kontrære.
Henning
Legende

PostPosted: 25.06.2020 20:26    Post subject: Reply with quote

skien88 wrote:
Nye spillere trengs.

Det vil hjelpe ENORMT å få inn Knutsen.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 20:30    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg KREVER at Koteng ringer Glimt i morgen, vi må betale hva som helst for å få Knutsen hit. Og han må få den tida han trenger. Og vi må hente Patrick Berg.

Hodet mitt sier en fyr med pondus ala Hareide, men hjertet mitt er 100% enig i dette.
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 20:33    Post subject: Reply with quote

Viktig å kjøre en grundig prosess nå som ender med en åkei løsning neste halvåret og Knutsen fra 2021. Er nok urealistisk å få han hit nå.
Back to top
Vector
Senior

PostPosted: 25.06.2020 20:39    Post subject: Reply with quote

Bård Wiggen. Har masse internasjonal erfaring i København. Lært mye av en av Norges mest suksessfulle trenere. Spilte under Eggen og kjenner RBK-kulturen. Trønder.
Rosenborgs neste trener. Jeg sa det først.
Back to top
Rayman
Rutinert

PostPosted: 25.06.2020 20:50    Post subject: Reply with quote

Vector wrote:
Bård Wiggen. Har masse internasjonal erfaring i København. Lært mye av en av Norges mest suksessfulle trenere. Spilte under Eggen og kjenner RBK-kulturen. Trønder.

Så vi skal ansette assistenten til Perry?
Back to top
ballbingen
Rutinert

PostPosted: 25.06.2020 21:03    Post subject: Reply with quote

Vector wrote:

Er det deg, Bård?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 467, 468, 469 ... 582, 583, 584  Next
Page 468 of 584

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb