English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 461, 462, 463 ... 537, 538, 539  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 07.03.2020 13:34    Post subject: Reply with quote

Er vel ingen som har gitt Tettey jobb i Rosenborg? Skjelbred derimot.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 07.03.2020 14:39    Post subject: Reply with quote

https://www.aftenposten.n...ta-en-prat

Quote:
Onsdag sa Norwich-profilen til Adresseavisen at han er svært lysten på en jobb i Rosenborg-akademiet når fotballkarrieren høyst sannsynlig er over sommeren 2021.

Når han flytter hjem til Trondheim, er det ikke for å spille for klubben han forlot i 2009. Men Tettey vil svært gjerne være en del av Rosenborg likevel.


Ligger an til det.
Back to top
View user's profile Send private message
razzle
Proff


Joined: 11 Sep 2016
Posts: 277
Location: Sarpsborg

PostPosted: 07.03.2020 14:51    Post subject: Reply with quote

Det betyr jo ikke at det faktisk blir sånn. Det er en annen part som skal ha noe å si i det og. Det er grenser for hvor mange tidligere spillere vi kan samle på i apparatet, og jeg føler meg trygg på at de rette personene i klubben vet hva de gjør. Om han kan tilføre mer enn andre som er der får noen andre vurdere, jeg tror ihvertfall ikke han får jobb bare for å gi ham jobb. Det kan være like sannsynlig at han får jobb i en eller annen reklamebedrift eller Kolstad. Hvis han har noe å tilføre bortsett fra erfaring, så kan det selvfølgelig være verdt å vurdere ham. Men jeg tror ingen har lovet ham noe som helst.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17347
Location: Stavanger

PostPosted: 07.03.2020 16:24    Post subject: Reply with quote

Ser at Markus Henriksen ikke er i troppen til Bristol City. Skadd eller allerede ut i kulden?
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11697

PostPosted: 07.03.2020 18:32    Post subject: Reply with quote

Meldes om at han ble vraket ja. Startet 4 kamper på rad, men i den 4 kampen forrige helg ble han tatt av i pausen.

Må si det er veldig hardt å droppe han helt fra troppen. Da må han ha vært svak når han ikke forsvarer en plass på benken.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17347
Location: Stavanger

PostPosted: 07.03.2020 19:53    Post subject: Reply with quote

Fortsetter det slik så kan det kanskje vær mulig å hente han tilbake til sommeren.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.03.2020 20:17    Post subject: Reply with quote

Mike Jensen ærgrer sig på sin nu tidligere træners vegne, men ved, at tingene kan gå stærkt i branchen.

- Jeg nåede ikke at tænke så meget. Fodboldverden er speciel, og man ved godt, det kan være ubarmhjertigt nogle gange.

- Det var synd for Kåre, og jeg har det sådan, at når en træner fyres, føler man sig som spiller skyldig. Spillerne har også et ansvar, og det er ikke kun trænerens.

- Han kom til klubben på et svært tidspunkt, og tingene fungerer på denne måde i fodboldens verden, og jeg er sgu ærgerlig over det på hans vegne.

32-årige Jensen har fået godt med spilletid i APOEL og føler, at det går den rette vej for ham selv og holdet.

- Vi fik en ny træner, og så skal man få det til at fungere med ham, og det er heldigvis gået godt, for jeg har spillet fast under ham. Man må bare være professionel og klø på, og pilen peger den rette vej for både mig og klubben.

Læs mere: Mike J. om trænerfyring: Det var ikke optimalt

Svensson:

,,Tegen Ajax speelden we een beetje op de counter. Dat zal tegen andere clubs waarschijnlijk weer anders zijn. Die gaan inzakken. Dat worden andere wedstrijden. En we hebben geleerd dat als we niet honderd procent scherp zijn, we van iedereen kunnen verliezen. Kijk naar de nederlagen tegen Twente en NAC.’’

Jullie titelkansen zijn toegenomen. Je bent met Rosenborg twee keer kampioen geworden. Welke ervaring uit die tijd kun je nu toepassen bij AZ?

,,Dat we het niet groter moeten maken dan het is. Het gaat om tien wedstrijden die we nog moeten spelen. Die moet je niet beschouwen als tien finales. Anders ga je misschien met zó’n houding het veld in’’, zegt Svensson, terwijl hij zijn hoofd tussen zijn opgetrokken schouders stopt en een verkrampt gezicht trekt. ‘Stress is niet goed’, wil hij er maar mee zeggen.

Rosenborg was elk jaar de titelfavoriet. Wat voor verschil maakt dat?

,,Ja, we moesten elk jaar kampioen worden en het liefst ook nog met mooi voetbal. Een kampioenschap met Rosenborg leverde eigenlijk ook niet eens een feest op. Dat je elke week moet voldoen aan die verwachtingen kan spelers wel druk geven. Dat is mentaal best zwaar. Je kunt beter de underdog zijn.’’

Jonas Svensson over AZ’s titelstrijd en Tagliafico’s overtreding: ’Nog tien wedstrijden, niet tien finales’

Google-oversettelse wrote:
,, We played a bit on the counter against Ajax. That will probably be different against other clubs. They will collapse. That will be other competitions. And we have learned that if we are not 100 percent sharp, we can lose to everyone. Look at the defeats against Twente and NAC. "

Your title chances have increased. You have become champion twice with Rosenborg. What experience from that time can you now apply at AZ?

,, That we should not make it bigger than it is. It concerns ten games that we still have to play. You should not consider that as ten finals. Otherwise you might go into the field with such an attitude, "says Svensson, putting his head between his raised shoulders and pulling a cramped face. "Stress is not good," he wants to say.
Rosenborg was the title favorite every year. What difference does that make?

,, Yes, we had to become champions every year and preferably also with nice football. A championship with Rosenborg actually didn't even result in a party. That you have to meet those expectations every week can put players under pressure. That is pretty tough mentally. You better be the underdog. "
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 949
Location: Trønderlainne

PostPosted: 08.03.2020 20:43    Post subject: Reply with quote

Mike Jensen berget poenget med scoring mot Denic' Limasol! Begge med 90 minutter.
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21959

PostPosted: 08.03.2020 22:08    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Meldes om at han ble vraket ja. Startet 4 kamper på rad, men i den 4 kampen forrige helg ble han tatt av i pausen.

Må si det er veldig hardt å droppe han helt fra troppen. Da må han ha vært svak når han ikke forsvarer en plass på benken.

Ble han ikke kåret til MoM de to første kampene? Rart om ting plutselig skulle utvikle seg så skeis.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.03.2020 22:53    Post subject: Reply with quote

Jonas Svensson og Fredrik Midtsjø har fulgt hverandre som skygger i fotballkarrieren. Nå jakter de seriegull for AZ i Æresdivisjonen og drømmer om EM-sluttspill for Norge.

Les mer: PodBall: Trøndere på gulljakt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2312

PostPosted: 10.03.2020 13:37    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Ble han ikke kåret til MoM de to første kampene? Rart om ting plutselig skulle utvikle seg så skeis.


God i debuten, ikke like god etter det... denne tråden forklarer litt:

https://www.otib.co.uk/in...henrikson/
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 10.03.2020 16:23    Post subject: Reply with quote

Tja, den tråden bar preg av å være befolket av folk som har mindre peiling en den jevne RBKweb-bruker samt at de har sin egen Horneland i form av Lee Johnson.

Tråden heter Henrikson, det sier vel det meste om vilket nivå man kan forvente.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.03.2020 21:22    Post subject: Reply with quote

Sørloth ble byttet ut etter 39 minutter da Trabzonspor slo Yeni Malatyaspor 3-1 på bortebane i den tyrkiske superligaen onsdag. Det kunne se ut til at den norske måltyven fikk en smell i venstrefoten.

Trabzonspor-trener Hüseyin Cimsir antydet etter kampen at skaden den norske lanbdslagsspissen pådro seg ikke er av det alvorlige slaget, og torsdagens undersøkelser endte angivelig heller ikke med noen negative nyheter.

Avisen Hurriyet skriver at ingenting tyder på bruddskade, og at en MR-undersøkelse fredag vil gi ytterligere svar på skadeomfanget.

Les mer: Ingen brudd for Sørloth, ny undersøkelse fredag

Nicklas Bendtner var meget tæt på at føje endnu en klub til cv'et, men coronavirussen kom i vejen, fortæller han.

(...)

Han fortæller til Ekstra Bladet, at han ikke er kommet nærmere en beslutning, men han havde en klub, som han efter eget udsagn var meget tæt på at lave en aftale med.

- Det er stadigvæk udefineret. Der er ikke noget, der er sikkert. Det kan både blive en dreng og en pige, jeg har ikke besluttet mig. Jeg kunne have valgt noget og var meget tæt på det, men så ramte corona, så nu er det igen ground zero.

Læs mere: Bendtner afslører: Havde ny klub klar

Ikke minst: De to første episodene av Bendtner og Philine er nå tilgjengelig også hos norske Dplay. Love

Legger også merke til at landsmannen Rasmussen har spilt fast i 2. Bundesliga i vinter. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 12.03.2020 23:15    Post subject: Reply with quote

Kan kanskje bli en stund til Kåre får noe nytt klubbtrener-tilbud nå vil jeg tro? Huff så uheldig...
Back to top
View user's profile Send private message
razzle
Proff


Joined: 11 Sep 2016
Posts: 277
Location: Sarpsborg

PostPosted: 14.03.2020 10:52    Post subject: Reply with quote

Han har mange nok prinsipper til å klare seg bra, får nok påfyll fra Kypros snart også 💰
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.03.2020 20:40    Post subject: Reply with quote

-Jeg elsker jo at spille fodbold, men jeg kommer ikke til at spille fodbold for nogle af de klubber, jeg har spillet for før, altså på det niveau. Det er ikke der, ambitionen ligger, siger Nicklas Bendtner.

Han slår fast, at han på et tidspunkt godt kan se sig selv i anden rolle i fodboldens verden.

-Måske arbejde i faget som noget andet, for eksempel manager, agent eller kommentator, siger han.

Når han tre måneder efter sit farvel til FCK ikke spiller i en ny klub, er det ikke fordi, han ikke har fået tilbud. Og han træner stadig.

-Jeg har ikke taget en beslutning om det ene eller det andet. Jeg holder mig i gang, så kroppen kører. Der har også været nogle tilbud, men ikke noget, jeg har fundet interessant nok, siger Nicklas Bendtner.

Læs mere: Bendtner tror ikke på comeback til tidligere niveau: Måske skal jeg være manager, agent eller kommentator

- Han kom grædende hjem om natten. Det var lidt underligt. Han prøvede at sige noget, men han fik det ikke helt sagt, men da vi vågnede, sagde han, at han havde dummet sig i går, og så sagde jeg, at det vidste jeg godt. Mange piger har en sjette sans. Man kan mærke det, når man ligger derhjemme, siger Philine og fortsætter:

- Han sagde, at de kun havde kysset. Men når man er blevet svigtet, ved man ikke, hvad man skal tro. Så kontaktede jeg hende, og hun sagde, at det var sandheden.

Læs mere: Bryder sammen: Bendtner var utro med 20-årig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.03.2020 18:33    Post subject: Reply with quote

- Jeg kunne godt have taget hjem til Danmark, men så var der risiko for, at jeg ikke kunne komme ind i Tyskland igen. For lige pludselig kan situationen ændre sig og så ville det være tåbeligt at have taget hjem til Odense. Så hellere blive hernede og vente, siger Jacob Rasmussen til Sport Fyn.

Han er lejet ud af italienske Empoli og skulle egentlig have været tilbage til Italien til sommer.

- Men det hele er specielt nu med meget specielle omstændigheder og indtil videre er det bare at vente og holde sig i form. Hernede er der ikke deciderede forbud, men gaderne er da øde, siger Jacob Rasmussen, der har spillet forsvarer på samtlige ungdomslandshold i Danmark.

Erzgebirge Aue hed i det gamle DDR FC Karl-Marx-Stadt og vandt det østtyske mesterskab i 1956, 1957 og 1959.

- Jeg er godt tilfreds med den spilletid, jeg har fået hernede. Jeg har spillet venstre stopper i 3-5-2 eller 3-4-1-2 og for mig personligt har det været godt og klubben er godt tilfreds med vores placering.

Læs mere: Fynbo sidder i Sachsen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.03.2020 19:41    Post subject: Reply with quote

– Det er merkelige greier.

Slik beskriver Häcken-spissen Alexander Søderlund (32) situasjonen i Sverige. Allsvenskan er nemlig utsatt på ubestemt tid, men klubbene selv får bestemme om de vil spille treningskamper – uten publikum.

– Jeg trener som normalt, og i utgangspunktet skal vi spille treningskamp på lørdag, sier Søderlund til Haugesunds Avis på telefon fra Göteborg.

Det er kanskje ikke så rart han kaller det hele merkelig. I Norge er det nemlig innført forbud mot organisert trening fram til 31. mars.

– Jeg synes jo det er litt rart når ting er som de er i Norge. Sverige har vel en annen strategi, så da får vi bare følge den, sier Søderlund.

Les mer: «Søder» lever som normalt i Sverige, men: – Bekymret for dem hjemme

Norskur framherji sem átti ekki alltaf fast sæti í liði FH árið 2009 en síðan þá hefur ferill hans tekið stakkaskiptum. Söderlund raðaði inn mörkum í norsku úrvalsdeildinni með Haugesund áður en Rosenborg keypti hann. Söderlund varð markakóngur og meistari með Rosenborg árið 2015 og í kjölfarið keypti franska félagið Saint-Etienne hann. Skrefið til Frakklands var of stórt fyrir Söderlund en hann skoraði þrjú mörk í 43 leikjum og var mikið gagnrýndur fyrir að vera of hægur og ekki með nægilega mikla tækni fyrir frönsku úrvalsdeildina. Söderlund fór aftur til Rosenborg árið 2018 en fyrr á þessu ári gekk hann í raðir Hacken í Svíþjóð. Frá árinu 2012 hefur Söderlund skorað tvö mörk í 32 landsleikjum með Noregi.

Hvar eru þeir nú? - Erlendir leikmenn sem léku á Íslandi

Google-oversetteren wrote:
A Norwegian striker who did not always have a permanent place in FH's team in 2009 but since then his career has changed. Söderlund set goals in the Norwegian Premier League with Haugesund before Rosenborg bought him. Söderlund became the target king and champion of Rosenborg in 2015 and after that the French company Saint-Etienne bought him. The move to France was too big for Söderlund but he scored three goals in 43 games and was widely criticized for being too slow and not using enough technology for the French Premier League. Söderlund returned to Rosenborg in 2018 but earlier this year he joined Hacken in Sweden. Since 2012, Söderlund has scored two goals in 32 national games with Norway.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.03.2020 23:28    Post subject: Reply with quote

Hvem skulle trodd...

Tidligere Rosenborg-spiller Besart Berisha er den mestscorende spilleren i den australske ligaen gjennom tidene.

https://www.nettavisen.no...41149.html
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.03.2020 20:47    Post subject: Reply with quote

Klubbarna ser i och med coronakrisen ut att mer eller mindre ha värvat färdigt. Här listar Fotbollskanalen de 25 bästa värvningarna inför säsongen som väntar.

(...)

10. Jonathan Levi, 24, mittfältare/forward - från Rosenborg till IFK Norrköping
Kommentar: Har dragits med en hel del skadebekymmer men så länge Levi får ordning på de bitarna kommer han bli sevärd i Peking. Han besitter tekniska kvaliteter som räcker långt i allsvenskan.

(...)

6. Alexander Søderlund, 32, forward - från Rosenborg till Häcken
Kommentar: 32 A-landskamper för Norge, spel i Saint-Etienne och tidigare skyttekung i Rosenborg. Får Häcken allt att klaffa för Søderlund kan han bli en av seriens bästa spelare och vinna skytteligan. Då måste han dock höja sig jämfört med senaste säsongerna i Rosenborg, som varit mellanmjölk.

Läs mera: Här är allsvenskans 25 bästa värvningar
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11697

PostPosted: 26.03.2020 02:31    Post subject: Reply with quote

Gjør nok lurt i å kun nevne landskamper og ikke mål (2) på Søder Wink
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.03.2020 09:48    Post subject: Reply with quote

Gjør nok lurt i å kun nevne tekniske kvaliteter, og ikke spilleforståelse (0) på Levi Laughing
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
trundelag
Senior


Joined: 08 Nov 2004
Posts: 111
Location: Stjørdal

PostPosted: 26.03.2020 17:45    Post subject: Reply with quote

https://www.berlingske.dk...y-tv-serie
Back to top
View user's profile Send private message
Humma
Proff


Joined: 13 Aug 2013
Posts: 383

PostPosted: 26.03.2020 21:12    Post subject: Reply with quote

Kåre Ingebrigtsen i intervju i Adressa, sier blant annet at Oostende ville ha ham tilbake og at det kan hende at han er ferdig som trener. Uansett yrke er nemlig det viktigste at:

"(...) jeg skal ikke jobbe for meg selv. Jeg ønsker å være en del av et fellesskap og skape noe sammen med andre."

Men om han skulle blitt trener igjen, er kravet:

"For min del er det viktig at jeg får bestemme i klubben jeg er. Det skal være mine ideer og tanker. Andre kan ikke blande seg inn med sine ideer."

Han høres ut som en super sjef, altså.

https://www.adressa.no/10...9073b.html
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.03.2020 22:14    Post subject: Reply with quote

trundelag wrote:
https://www.berlingske.dk/fodbold/nicki-bille-fortaeller-alt-i-ny-tv-serie


Glemte å linke sjøl i går:

Nicki havde besøg af tre venner. To mænd og en kvinde. De festede og drak sig fulde.

I løbet af aftenen havde der været nogen forbi, som gerne ville ind, men Nicki havde sagt, at de ikke var velkomne.

- De blev sure og sagde, at de ville komme tilbage og skyde os og alt muligt, fortæller Nicki Bille i programmet.

Den ene af kammeraterne, som Nicki havde besøg af, havde festet i nogle dage. Nicki Bille fortæller, at vennen fik paranoia og forsvandt i nogle timer.

- Da han kom tilbage, havde han et oversavet gevær i en computertaske. Det var virkelig sindssygt, fortæller Nicki Bille.

Læs mere: Nicki Bille fik skudt sin ene arm i stykker – nu fortæller han for første gang sin version af, hvad der skete den aften

»Han er enormt sjov og helt naturligt festens midtpunkt. Der er en masse sider af ham, som man ikke ser i medierne. Han er enormt reflekteret, han er omsorgsfuld, det er blandt andet nogle af de sider, som vi gerne vil have frem,« siger Nikita Klæstrup om Nicki Bille.

»Når jeg før i tiden har nævnt over for folk, at jeg var venner med ham, har jeg godt kunnet mærke, at folk automatisk er skeptiske. Det er jo naturligt, for han lægger heller ikke skjul på, at han har været ude i en masse uheldige sager. Men der er bare så meget mere til ham end kun det.«

Læs mere: Nikita Klæstrup afslører: Sådan fik Nicki Bille min opmærksomhed

Der følger meget opmærksomhed med dét at være Nicklas Bendtners kæreste.

Det kan Philine Roepstorff i hvert fald skrive under på, for da parret i 2018 var på ferie i Mexico, mærkede hun på egen krop, hvordan alverdens paparazzofotografer stadig holder et vågent øje med den danske fodboldstjerne.

»Vi var på et hotel, hvor man må ligge nøgen, når man tager sol, og jeg havde kun trusser på. Pludselig kommer der en person hen og fortæller, at der har ligget en paparazzofotograf og taget billeder af os hele dagen,« siger den 27-årige modelkæreste i fjerde afsnit af serien 'Bendtner og Philine', der kan ses på Dplay.

Det rørte ikke Nicklas Bendtner det mindste, men Philine Roepstorff ville ikke finde sig i det, så hun tog sagen i egen hånd.

Læs mere: Bendtners modelkæreste fotograferet af paparazzo - endte i slåskamp

Her er det vel viktig å huske at på dansk er kan på norsk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 461, 462, 463 ... 537, 538, 539  Next
Page 462 of 539

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb