English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde FK 2020
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.11.2019 10:57    Post subject: Molde FK 2020 Reply with quote

Gjelsten:

– Hvor lenge vil dere fortsette å støtte MFK økonomisk?

– Det skal vi gjøre i mange år, dette er en «forpliktelse» vi har tatt på oss der vi følger klubben i tjukt og tynt. Vi vil ivareta Molde Fotballklubb langt fram i tid, men verken jeg eller Kjell Inge kommer til å vare evig. Derfor må vi lage en struktur som viderefører klubbens solide fundament en gang, uten at jeg har et eksakt svar på det foreløpig. Men vi vil altså støtte klubben i mange år fremover, jeg har ingen andre tanker.

– Hvor mange millioner er det årlige bidraget fra eierne nå?

– Jeg ønsker ikke å fokusere på pengesummer, men arbeidsdøgn. Det har vært mange telefoner og sene kvelder opp gjennom tida, mye planlegging og mange styremøter. Kjell Inge har satt noen av sine beste ressurser til å forvalte klubben, ikke minst Leif-Arne Langøy som er styreleder i Molde Fotball AS og følger opp arbeidet på vegne av seg selv og meg.

Les mer: Røkke og Gjelsten lover nye Molde-forsterkninger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.11.2019 12:23    Post subject: Reply with quote

Idrettsklubbâ„¢
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 15.11.2019 13:17    Post subject: Reply with quote

Røkke og Gjelsten er eldre enn meg så jeg får bare vente de ut.
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 410

PostPosted: 31.01.2020 13:40    Post subject: Reply with quote

Da har også Molde fått på plass en nysignering. Virker spennende, så får vi håpe de har gjort en grundig kartlegging - https://www.vg.no/sport/f...or-tre-aar Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Coma
Junior


Joined: 22 Mar 2015
Posts: 40

PostPosted: 01.02.2020 01:23    Post subject: Reply with quote

Ja ja, jeg lurer på hvorfor MFK har en ny post fra år til år på dette forumet, ulikt alle andre eliteserielag. Kan det være at interessen her er så stor rundt MFK at det blir pinlig?

Det ble heller ikke laget noe innlegg på Molde2020 før i slutten av januar - skyldes det ene og alene at MFK er uinteressant for RBK-fans eller frykten for engasjementet rundt de hvite og blå?

Uansett håper jeg at dere greier å mobilisere litt mer motstand i år - det blir litt slik som Liverpool har det i England for tiden...Milevis foran - gøy når det pågår ,men også lite spennende.

Lykke til med ny styreformann, ny sportslig leder, ny kaptein, ny organisasjonssjef osv
Back to top
View user's profile Send private message
Humma
Proff


Joined: 13 Aug 2013
Posts: 383

PostPosted: 01.02.2020 03:37    Post subject: Reply with quote

Jeg er mest spent på hvem den neste av spillerene deres som må flykte til Saudi-Arabia for å gjemme seg fra Interpol er!

Min stemme går til Forren, kanskje allerede neste russefeiring? Nå har jo Gabrielsen dratt, så..

Det må iallefall være betryggende at uansett hva han måtte finne på, er Molde Fotballklubb alltid parate til å dysse ned hendelser ("Vi tar det internt!"), lyve i retten, true medier med boikott, saksøke redaktører og sende vitner ut av landet. En arbeidsgiver som strekker seg litt lenger, rett og slett!

Men det går jo greit, for kritiske spørsmål om etikk og klubbdrift får de iallefall ikke fra egne ryggradsløse supportere. Treningsleir i Dubai, sier du? Kompisagent som forsyner seg fra begge sider av bordet? Ingen problem for Tornekrattet!

Og alt det kommer i tillegg til en underfundig evne til å samle landets mest usympatiske spillere, samt å være et tomt skall av et gjennomkommersialisert hvitvaskingsprosjekt. Den dagen dere må klare dere på egne midler, og igjen blir den OBOS-klubben dere egentlig har forutsetninger for å være, blir en gledens dag for fotballen.

Tenk, en gang i tiden var dere jo faktisk en ordentlig fotballklubb. Nå kan jeg ikke forstå at noen med litt selvrespekt kan heie på Molde.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.02.2020 11:14    Post subject: Reply with quote

Coma: Mange var redde for at den opprinnelige Molde-tråden skulle bli tråden med flest innlegg, så konsensus var å opprette nye tråder hver sesong.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 01.02.2020 12:05    Post subject: Reply with quote

I tillegg til at en eller annen sopp hadde satt opp bots for å gi tråden fler views. Tenk å sette opp bots for å få en tråd som omhandler eget lag opp på listene på erkefiendens forum. Det er trist det.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran


Joined: 19 Apr 2006
Posts: 2595
Location: Follo

PostPosted: 05.02.2020 17:29    Post subject: Reply with quote

https://www.nettavisen.no...19799.html

På tide å komme hjem og ta straffen
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 05.02.2020 18:35    Post subject: Reply with quote

Meh, ser ikke helt hva Sarr har å gjøre med Molde nå for tiden.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 05.02.2020 18:44    Post subject: Reply with quote

Virkelig? Neutral
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 05.02.2020 20:17    Post subject: Reply with quote

Så fort alle sakene er foreldet møter han opp for å bli slått til ridder.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 05.02.2020 23:02    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Meh, ser ikke helt hva Sarr har å gjøre med Molde nå for tiden.


Faktum at Moldes spillere ikke møtte til rettsak og at ledelsen var ute og støttet han i lang tid, og til den dag i dag ikke har gått ut og fordømt oppførselen hans, men heller solgt han til et land uten utleveringsavtale... Jeg sier dette uten å ha googlet, kun hukommelse, så ta det med en stor klype salt! Korriger meg gjerne.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 06.02.2020 07:06    Post subject: Reply with quote

Kan korrigere én ting. De GA HAM BORT til et land uten utleveringsavtale, de solgte ham ikke. Som påpekt av Tobias Santelmann på Twitter, hele saken stinker.

https://twitter.com/sante...7805135872
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.02.2020 09:08    Post subject: Reply with quote

Ingen ting med denne saken overrasker. Det er en klubb som over tid har vist at de gir blanke faen i alt som heter etikk og moral. De har lenge vært sengekamerater med Jim Solbakken med Dynamic Solution, Statoil Akademiet og hele den suppa der, og direktør Neerland kunne ikke forstå hvorfor Rosenborg skulle endre planene for treningsleiren i Dubai da supportere og medlemmer klaget; fotballklubber har jo intet ansvar for å opptre med folkeskikk.

Det overrasker meg cirka null at Molde brukte Sarr som kaptein under etterforskningen, for så å si opp kontrakten da shit hit the fan, og vasket hendene i voldtektsofrenes tårer og gå videre som ingen ting har skjedd. Eventuelle tapte penger i dette dekker jo Røkke, så det er bare å legge lokk på det og aller helst late som det ikke har skjedd. Sarr er jo ikke i klubben lenger, må vite, så da har MFK gått videre. Synd det ligger en del damer i kjølvannet som ikke har det like greit.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 06.02.2020 10:01    Post subject: Reply with quote

Zorac : « vasket hendene i voldtektsofrenes tårer».
Ren poesi - rbkweb , ingen over, ingen ved siden.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 06.02.2020 10:44    Post subject: Reply with quote

Fra vgd.



PapaSmurf: Stallen vår er bedre, spillestilen vår er mer satt og det er lite utenomsportslig støy i Molde.
Laughing Laughing Laughing
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 06.02.2020 11:21    Post subject: Reply with quote

Bortsett fra litt krafsing fra en og annen meitemark så er det nok ganske stille der nede i sanden, vanskelig å høre støyen rundt klubben med ørene fulle av sand si.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Trondheim
Veteran


Joined: 10 Mar 2007
Posts: 3109

PostPosted: 07.02.2020 11:14    Post subject: Reply with quote

Kjennelse: Tidligere Molde-spiller tiltalt for ny voldtekt

Den tidligere Molde-spilleren Babacar Sarr var på byen med lagkamerater da han traff kvinnen som dagen etter anmeldte ham for voldtekt. Nå er han tiltalt, viser en ny kjennelse

Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 07.02.2020 11:20    Post subject: Reply with quote

Så kunne jo neste steg for den driftige journalist vært å avdekke det naturlige spørsmålet om hvem denne hotellromsdelende medspilleren var, og hva han har å si om saken.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 07.02.2020 12:46    Post subject: Reply with quote

Syns det her virker litt merkelig. Hun sier hun ble først voldtatt på et hotell. Også voldtatt senere samme kveld på et annet hotell.

Om du har blitt voldtatt så blir du vel ikke med vedkommende på et nytt hotell?
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 07.02.2020 12:52    Post subject: Reply with quote

Kan være mange faktorer bak det. Molde er mordor, Sarr er et rasshøl. Nakkeskudd.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 07.02.2020 13:05    Post subject: Reply with quote

Stusset på den jeg også, men dette må vel nesten ha blitt sannsynliggjort gjennom avhør siden påtalemyndigheten faktisk velger å ta ut tiltale.

Det kan for eksempel hende hun ikke var tusen prosent nykter, og det er vel etablert at hun ikke var bevisst i gjerningsøyeblikket? Dermed kan det jo hende at hennes oppfattelse av først å ha blitt voldtatt, så voldtatt på nytt rett og slett er et produkt av Sarrs hypotetiske forklaring om at de hadde sex, så sex på nytt.

Eller blander jeg med en av de andre voldtektene til Sarr?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 07.02.2020 13:30    Post subject: Reply with quote

Eller kan det hende at hun følte at hun ikke hadde et trygt valg om å forlate? Kan jo være at han oppførte seg såpass truende at det ikke ble sett på som et reelt alternativ.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 07.02.2020 14:40    Post subject: Reply with quote

Coma wrote:
Ja ja, jeg lurer på hvorfor MFK har en ny post fra år til år på dette forumet, ulikt alle andre eliteserielag. Kan det være at interessen her er så stor rundt MFK at det blir pinlig?

Det er ikke til å legge skjul på at Molde sin holdning til voldtekter og pengedoping engasjerer mange. Om det er pinlig får andre svare på.

Det er derimot også et faktum at noen hadde interesse av å booste tallene til Molde-tråden, og satte opp en viewbot for å få opp lesetallet til idiotiske summer på kort tid. Vi valgte derfor å "fjerne" den opprinnelige tråden, så godt jobbet til den som satte i gang den jobben Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
Page 1 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb