English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 92, 93, 94  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 02.12.2019 20:52    Post subject: Reply with quote

I følge Espejord selv så brant han jo 900 sjanser bare i løpet av forrige kamp Wink
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 02.12.2019 21:04    Post subject: Reply with quote

Ja spisser med oppblåst selvbilde skorter det jo ikke akkurat på her til lands, de får de gjerne ha, men det ser litt dumt ut når de har et målsnitt på 0.39 samtidig som de er Zlatan-breiale.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 02.12.2019 21:05    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Ratatosk wrote:
Espejord er vel også en interessant spiller som rykket ned i dag.


Ja, pøser jo inn mål denne Espejord. 14 mål på 73 kamper.

Er langt fra mitt førstevalg heller, men av de spillerne som rykket ned så er han vel blant de mest aktuelle!
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 02.12.2019 21:18    Post subject: Reply with quote

Blant de mest interessante vel, ikke aktuelle?!?
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 02.12.2019 21:27    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Blant de mest interessante vel, ikke aktuelle?!?

👍 DÃ¥rlig formulert. Er dog usikker pÃ¥ om han er mer interessant, enn aktuell. Kan være en aktuell spiller, uten Ã¥ være særlig interessant. Ganske mange av spillerne som RBK har vært linket til i det siste, er mer aktuelle enn interessante i mine øyne. Brynhildsen skal visstnok være aktuell. Han synes ikke jeg er spesielt interessant. SÃ¥nn for kveruleringens skyld 😉
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 02.12.2019 23:05    Post subject: Reply with quote

Det var et voksenblad i gamle dager som het Aktuell Rapport, men ingen som het Interessant Rapport. Sånn bare for å oppklare.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8287

PostPosted: 03.12.2019 14:50    Post subject: Reply with quote

Noen som kjenner til Tobias Sahlquist sine kvaliteter? Fin alder og har fått en del god kritikk i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 03.12.2019 17:47    Post subject: Reply with quote

Ser at Botheim "vet" at han er én av to spisser neste sesong. Dersom det er Søder som er tiltenkt å være den andre spissen blir jeg oppriktig lei meg på vegne av klubbens ambisjoner. Kjenner jeg er lei av Søder nå, vi trenger noe friskt og nytt; Espejord og Jørgen Strand Larsen bør være under lupen.

Dersom Patrick Berg er interessert er dette en no-brainer; Bye bye Lundemo og evt Mike.

Meling er inne i sitt siste kontraktsår, ser ikke helt for meg at han fornyer, så et salg kan være like om hjørnet. Birk Risa er en lite spennende erstatter, Fredrik Bjørkan derimot; Jatakk! Det som taler mot salg fra Glimt er at de har tjent gode penger i år på spillersalg og premiepenger.
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 03.12.2019 17:52    Post subject: Reply with quote

Espejord og Jørgen Strand Larsen? Jeg vet knappt hvem det er engang og så skal de liksom rett inn på A-laget? Snakkes da.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 03.12.2019 18:48    Post subject: Reply with quote

Espejord er spennende og mener han allerede er bedre enn Søder (skal ikke mye til). Problemet med han er at han veldig skadeplaget.
Strand Larsen begynte sesongen med en ekstremt pre-season (ble vel soleklar toppscorer), men i serien har han egentlig ikke vært i nærheten. Ble raskt benket for Lafferty når han kom.

Dersom vi skal ha to spisser, der en er Botheim, synes jeg vi burde satse på noen andre enn de to, selv om de helt klart er spennende og jeg heller tar en av de fremfor Søder.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 03.12.2019 18:57    Post subject: Reply with quote

Jeg føler troppen kanskje er litt for jevn. Det er ubetydelige kvalitetsforskjeller mellom klippekortene og benksliterne. Kanskje er det ei løsning å ha mindre bredde og mer kvalitet i startelveren. Da ville man også fått rulert inn flere unge.

Troppen skriker etter midtbaneanker. Lundemo er slik jeg ser det den beste vi har, men langt fra god nok. Her bør det skje ting.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 03.12.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Espejord og Jørgen Strand Larsen? Jeg vet knappt hvem det er engang og så skal de liksom rett inn på A-laget? Snakkes da.


Du kødder? Da er du kanskje ikke nok fotballinteressert nok og bør ikke ha innspill på overgangsobjekter.
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 03.12.2019 23:20    Post subject: Reply with quote

Jeg er imot å hente inn X fordi "Y er elendig".

Jeg er veldig for å hente inn X fordi X er en spillertype som vi trenger og ikke allerede har eller kan få dyrket fram. Eventuelt at X er en spillertype som passer oss bra, har en fornuftig pris og er så god at her er det bare å slå til før noen andre gjør det.

Hvis en viss bakgårdsklubb i Belgia kunne tenkt seg å forsterke med noen rutinerte typer som treneren er godt kjent med så er det forøvrig bare å tilby både det ene og andre vil jeg mene.


Last edited by Zorbeltuss on 03.12.2019 23:20; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 03.12.2019 23:20    Post subject: Reply with quote

Standarn de Lamarck wrote:
Espejord er spennende og mener han allerede er bedre enn Søder (skal ikke mye til). Problemet med han er at han veldig skadeplaget.
Strand Larsen begynte sesongen med en ekstremt pre-season (ble vel soleklar toppscorer), men i serien har han egentlig ikke vært i nærheten. Ble raskt benket for Lafferty når han kom.

Dersom vi skal ha to spisser, der en er Botheim, synes jeg vi burde satse på noen andre enn de to, selv om de helt klart er spennende og jeg heller tar en av de fremfor Søder.


Om ikke vi er frempå tar jeg meg faen på at fergeleiet er det, så kommer det frem hvilke kvalitetsspisser de er med et godt lag rundt seg. Samtidig henter vi Gytkjær og zznorker oss igjennom neste sesong óg.
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 03.12.2019 23:34    Post subject: Reply with quote

Jan Erik wrote:
Birk Risa er en lite spennende erstatter, Fredrik Bjørkan derimot; Jatakk!


Er så uenig som man kan få blitt. Vil mye heller ha Birk Risa.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 04.12.2019 01:33    Post subject: Reply with quote

Jan Erik wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
Espejord og Jørgen Strand Larsen? Jeg vet knappt hvem det er engang og så skal de liksom rett inn på A-laget? Snakkes da.


Du kødder? Da er du kanskje ikke nok fotballinteressert nok og bør ikke ha innspill på overgangsobjekter.


Nei jeg kødder ikke, jeg orker ikke å følge med på alt random rusk i andre klubber i Norge. Det er som noen sa på forumet for lenge siden, "for meg heter alle forsvarsspillere i Elite Serien Nordtveit".

Men du får gjerne avskilte meg istedenfor å gå inn i en vettug diskusjon, men han ene soppen din JSL, putta fire (?) mål i årets serie, men han kommer sikkert til å blomstre hos oss. Det er jo det vanlige omkvedet. "Gjør det bra i liten klubb med vanskeligere arbeidsforhold"=målgarantist hos oss.

Spar meg.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 04.12.2019 01:37    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Jan Erik wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
Espejord og Jørgen Strand Larsen? Jeg vet knappt hvem det er engang og så skal de liksom rett inn på A-laget? Snakkes da.


Du kødder? Da er du kanskje ikke nok fotballinteressert nok og bør ikke ha innspill på overgangsobjekter.


Nei jeg kødder ikke, jeg orker ikke å følge med på alt random rusk i andre klubber i Norge. Det er som noen sa på forumet for lenge siden, "for meg heter alle forsvarsspillere i Elite Serien Nordtveit".

Men du får gjerne avskilte meg istedenfor å gå inn i en vettug diskusjon, men han ene soppen din JSL, putta fire (?) mål i årets serie, men han kommer sikkert til å blomstre hos oss. Det er jo det vanlige omkvedet. "Gjør det bra i liten klubb med vanskeligere arbeidsforhold"=målgarantist hos oss.

Spar meg.


Gå inn i en vettug overgangsdiskusjon med en som har 2% oversikt over det norske markedet? Høres.. fristende ut.
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 04.12.2019 01:48    Post subject: Reply with quote

Så vent, hvis du skulle ha rett i det postulatet (patetisk forsøk på hersketeknikk Very Happy) at jeg bare har 2% oversikt så burde det jo være en smal sak å sette meg på plass, men det ble for vanskelig når du ikke hadde fakta å komme med, men bare vanlig forumsvada og kålrabi-forslag helt i ånd med RBKwebs juletids-tradisjon.

NÃ¥r unnskyldningen er at motstanderen ikke kan like mye som en selv og at man derfor ikke gidder diskutere er jo det svanesangen din for en fortsatt (meningsfull) forumeksistens ihvertfall.

Edit: grammatikk
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?


Last edited by Mustrum Ridcully on 04.12.2019 02:03; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Erik
Proff


Joined: 05 May 2014
Posts: 430

PostPosted: 04.12.2019 02:03    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Så vent, hvis du skulle ha rett i det postulatet (patetisk forsøk på hersketeknikk Very Happy) at jeg bare har 2% oversikt så burde det jo være en smal sak å sette meg på plass, men det ble for vanskelig når du ikke hadde fakta å komme med, men bare vanlig fourumsvada og kålrabi-forslag helt i ånd med RBKwebs juletids-tradisjon.

NÃ¥r unnskyldningen er at motstanderen ikke kan like mye som en selv og at man derfor ikke gidder diskutere er jo svanesangen din for fortsatt (meningsfull) forumeksistens ihvertfall.


Det var du selv som erklærte din manglende kunnskap om norsk fotball. Fakta? Hvilken fakta skulle jeg komme med? Jeg ytrer hvilke spillere jeg vil ha inn. Jeg har dessuten ingen behov for å sette deg på plass, som du sier. Hvordan i alle dager er det relevant for en diskusjon om nye spillere inn?
_________________
Det står då før svarte faen ingen mål i skauen!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 04.12.2019 02:13    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke hvorfor du syntes det var relevant sette meg på plass? For å etablere et godt debattklima sikkert. Og det tok jo to sekunder å google litt måsnitt og alskens. Det var en grunn til at han ikke var på radaren for å si det sånn.

Men forklar gjerne hvorfor en med fire mål i årets serie er god nok for oss. Er det for at Milan har fått ham inn i børsteverket i en av sine 'koste opp alt av talenter over fire år -lenge leve den moderne fotballen-taktikk" mon tro?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Scout1
Junior


Joined: 14 Jul 2018
Posts: 34
Location: Borlange

PostPosted: 04.12.2019 11:54    Post subject: Spännande spelare Reply with quote

Någon som har hört om islamovic ? En bra spiss som Östersund säljer: https://www.fotbollskanal...-spelaren/
_________________
Yes
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 04.12.2019 14:12    Post subject: Reply with quote

Han har allerede en egen tråd her inne, så ja, han er det noen som har hørt om...

https://www.rbkweb.no/for...=islamovic
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 04.12.2019 14:23    Post subject: Reply with quote

Dersom det stemmer at Botheim har fått beskjed om at han skal være en av to spisser i RBK neste år, må det bety at både Søderlund og Maars Johnsen ikke blir å se i RBK-trøye neste år. Må ha en oppgradering på spissplass. Vi scorer alt for lite mål. Måtte det komme inn en målmaskin med noen basisferdigheter! Hadde vært strålende!
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 04.12.2019 14:26    Post subject: Reply with quote

Personlig er jeg fortsatt forholdsvis positiv til Maars Johnsen om han ikke blir for dyr. Han scorer jo i nesten alle kampene han spiller i, og det er uten å få nok tillit over tid til å komme skikkelig i form. Jeg føler meg rimelig sikker på at han ville blitt toppscoreren vår om han hadde fått en hel sesong med tillit.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 04.12.2019 14:29    Post subject: Reply with quote

Da må han på en beinhard vintertrening med styrke- og duell trening. Merkverdig puslete type størrelsen tatt i betraktning.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 92, 93, 94  Next
Page 25 of 94

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb