English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Reginiussen
64%
 64%  [ 48 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
8%
 8%  [ 6 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
22%
 22%  [ 17 ]
Søderlund
4%
 4%  [ 3 ]
Adegbenro
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 75

Author Message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 27.10.2019 23:00    Post subject: Reply with quote

RBKrosenborg wrote:
Dette er fortsatt en kamptråd.
Ingen skal måtte lese post etter post om hva som er innenfor/ikke etter regler og normer.

Lag en ny tråd angående hvor grensene går.


Som sagt - om en moderator eller forumsjef tør uttale seg om dette, skal jeg sporenstreks, og helt uten kverulering, følge innspillet. Jeg er skit lei av den konstante nedpissingen av RBK, men trenger ikke ta dette ut akkurat her.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Rayman
Rutinert


Joined: 11 Aug 2019
Posts: 655
Location: Oslo

PostPosted: 27.10.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

Men bra kamp da, dere?
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 27.10.2019 23:05    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:
sidney wrote:
Micmac wrote:
Det er noen her som liker RBK også Sidney, selv om det på langt nær er alle, dessverre


Jeg er demokrat og humanist jeg også. Problemet er at fotball er ren underholdning for meg. Om det ikke er moro med RBK er det ingen vits. Nå er jeg skit lei av nedsnakkingen av hele klubben jeg har fulgt siden 1985. Om man ikke i det minste kan starte å se en kamp med håp om at ting kan komme til å gå bra, er det helt greit å holde kjeft. Har men behov for å flagge 10 ganger at alt RBK gjør, kommer til å gå til helvete - før kamp - er jeg avhengig av å finne bedre kampfeller.


Det er jeg enig i. Gleden ved fotball er å ha glede av å se laget du liker best spille og kjempe for seier, og det synes jeg vi stort sett ser i RBK, og derfor har klubben min fulle støtte. Også er det lov å være skuffet etter nederlag, men kontinuerlig lynsjing i form av hastebesluttninger av sin mening om den og den i klubben og at alt er helt forferdelig er jeg ikke interessert i å ta del i


Det er faktisk brukere som til og med i dag bruker halve kamptråden på å drite ut RBK. Vi slår forøvrig serielederen solid.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 27.10.2019 23:06    Post subject: Reply with quote

Jeg mener å ha lest i alle fall ett positivt innlegg fra senador bare i år, så det er ikke helt sant at han bare er negativ. Jeg lar meg også irritere av noen av de forutsigbare dommedagsprofetiene hans, men han er ikke på langt nær ille. Vi har hatt folk som joko (?) ellersnær og skinnvesten, der har vi folk som ødela forumet.

senador kan jo finne på å gi mening. Og er han negativ, mens du selv bare vil glede deg over, la oss si, en kamp, da er det bare å hoppe bukk over sytet.

Når jeg leser gjennom denne kamptråden, blir jeg mer flau over de som kaller han «forræder» og lignende. Rett og slett fryktelig lavt nivå, og det gjør denne kamptråden utrolig lite interessant å lese. Komisk nok har det fått meg til å skrive det lengste innlegget jeg har skrevet på en god stund.

Bra kamp da. Jeg skrudde på da det var spilt 20 minutter. Så gikk glipp av det verste. Søder dummet seg ut, Tore storspilte. Backene gjorde en fin innsats. Aktintola var overraskende god selv om jeg faktisk håpet på at Helland skulle få sjansen igjen. Adrgbenro viste litt Europa-takter i Eliteserien, og til og med Jensen hevet seg etter en lang stund som veldig svak. .
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 27.10.2019 23:08    Post subject: Reply with quote

Sidney! Det holder nå. Du har brukt hele kamp tråden på å syte over folk som syter. Og nåt syter jeg over at du syter over folk som syter. Ond sirkel. Jeg sier det en siste gang, forsøk å spre positivitet istedenfor om det er hva du ønsker å se mer av.
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rayman
Rutinert


Joined: 11 Aug 2019
Posts: 655
Location: Oslo

PostPosted: 27.10.2019 23:08    Post subject: Reply with quote

Kafanskavimedhan wrote:
For å sitere Ghandi. Be the change that you want to see in the world.

Og med det takker jeg for meg i kveld å sier god natt. Grattis med seieren, den smakte godt selv om jeg ikke er fornøyd med hvordan klubben styres om dagen.


Very Happy Også er det godt å kjenne man kan glede seg over en derbyseier, uavhengig av hvor kritisk man er til hvordan klubben styres
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 27.10.2019 23:09    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Jeg mener å ha lest i alle fall ett positivt innlegg fra senador bare i år, så det er ikke helt sant at han bare er negativ. Jeg lar meg også irritere av noen av de forutsigbare dommedagsprofetiene hans, men han er ikke på langt nær ille. Vi har hatt folk som joko (?) ellersnær og skinnvesten, der har vi folk som ødela forumet.

senador kan jo finne på å gi mening. Og er han negativ, mens du selv bare vil glede deg over, la oss si, en kamp, da er det bare å hoppe bukk over sytet.

Når jeg leser gjennom denne kamptråden, blir jeg mer flau over de som kaller han «forræder» og lignende. Rett og slett fryktelig lavt nivå, og det gjør denne kamptråden utrolig lite interessant å lese. Komisk nok har det fått meg til å skrive det lengste innlegget jeg har skrevet på en god stund.

Bra kamp da. Jeg skrudde på da det var spilt 20 minutter. Så gikk glipp av det verste. Søder dummet seg ut, Tore storspilte. Backene gjorde en fin innsats. Aktintola var overraskende god selv om jeg faktisk håpet på at Helland skulle få sjansen igjen. Adrgbenro viste litt Europa-takter i Eliteserien, og til og med Jensen hevet seg etter en lang stund som veldig svak. .


Hvem er det som kaller han forræder?
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 27.10.2019 23:11    Post subject: Reply with quote

Kafanskavimedhan wrote:
Sidney! Det holder nå. Du har brukt hele kamp tråden på å syte over folk som syter. Og nåt syter jeg over at du syter over folk som syter. Ond sirkel. Jeg sier det en siste gang, forsøk å spre positivitet istedenfor om det er hva du ønsker å se mer av.


Lykke til. Jeg skal gi meg nå i kveld, så får vi håpe forumet da blir mer konstruktivt.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 27.10.2019 23:11    Post subject: Reply with quote

En av dere. Lenger bak i tråden. Ikke så viktig hvem, men det er pinlig å lese.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 27.10.2019 23:11    Post subject: Reply with quote

Okey, sånn i tilfelle det hjelper; Vi har et eget metaforum for å diskutere RBKweb og forumet her:

https://www.rbkweb.no/for...um.php?f=4

Bruk det gjerne, så gjøres endringer dersom det fører til et bedre forum for alle.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 27.10.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
En av dere. Lenger bak i tråden. Ikke så viktig hvem, men det er pinlig å lese.


Hvilken annen konklusjon skal jeg trekke da, med all skitkastingen han kommer med mot klubben? Enn at han er en forræder
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 27.10.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Viking tror jeg ble hektet av i dag, de har det tøffeste programmet etter min mening. [ ... ]

RBK:
- Godset (B)
- Glimt (H)
- Viking (B)
- Ranheim (H)

[ ... ]
Viking
- LSK (H)
- FKH (B)
- RBK (B)
- Brann (B)

Særlig bortekampen mot Rosenborg på sin egen SR-Bank Stadion må oppleves som et hardt slag. Dog sikker borteseier i den kampen. Razz

Spøk til side.
Robin wrote:
Tror faktisk vi tar tredjeplassen nå og klarer å kvalifisere til Europa på egenhånd.

Håpet fikk ny næring i kveld. Tommel'n opp! RBK
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."


Last edited by gisp! on 27.10.2019 23:23; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3195
Location: Oslo

PostPosted: 27.10.2019 23:15    Post subject: Reply with quote

Hansen - god 7
Meling - bra komb med Adegbenro 6
Reg bb gladiator 8
Hoven E sjokkerende mål 7
Heden noen skumle glipper 5
Jensen - powerplay 7
Lundemo balanserer greit 6
Trondsen - på det jevne 5
Adegbenro - god til kreftene forsvant 7
Søder - gladiator og bulldoser - 7
Akintola - fotballgud og frustrasjonsskaper 8
Konrad - rutinert 6
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 27.10.2019 23:17    Post subject: Reply with quote

VG har overskrift:

1) Se skrekktaklingen
2) Sang «Hater Molde by»

At vi gruste Molde 3-1 med 10 mann var visst ikke så viktig. RBK
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 27.10.2019 23:17    Post subject: Reply with quote

Gratulerer til laget som reiser seg og vinner over serielederen. Veldig positivt for klubb, lag og fans.

Da har vi igjen heng på den viktige 3.-plassen, og fire kamper på å få den plasseringen som er så viktig på så mange måter for klubben.

Krysser fingrene for at vi får til en sluttspurt i serien som viser at Rosenborg kan og vil komme tilbake sterkt, nok en gang.

RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 27.10.2019 23:17    Post subject: Reply with quote

Trist at tråden som handler om et av årets definitive høydepunkt; at vi slår Molde og til og med vinner omgangen vi er én mann mindre, skal brukes til å kjefte på hverandre og diskutere forumregler. Det er nok av andre tråder å ta dette i, unødvendig å trampe denne potensielle rosa av en tråd ned i møkka.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Escudos
Veteran


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 1324

PostPosted: 27.10.2019 23:20    Post subject: Reply with quote

Jeg har irritert meg over Senador i lang tid - flere år. Ofte lurt på hva som driver ham til å være så negativ. Alle ser at ting kunne vært bedre, men hva med å glede seg til kamp. Håpe på seier i stedet for å si at denne taper vi 6-2 osv. Det minner om helgardering. Hvis vi taper - hva sa jeg. Hvis vi vinner - forsvinne fra forumet.

Men jeg har funnet løsningen. Senador-bingo. Les innleggene ute å se hvem som har skrevet det. Hver gang der kommer et innlegg som er svært negativt og maser om at vi ikke har vært bra siden Geir Karlsen var keeper - så sjekker jeg hvem som har skrevet. Etter å ha truffet fem ganger - blir det en sjokolade. Fungerer tipp topp særlig kampdager.

Ulempe - lagt på meg.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 27.10.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Jeg innser jo at Aktintola og Adegbenro var gode i dag sikkert mye fordi vi møter et lag som spiller mer likt de lagene vi møter i Europa. Altså, et lag som står høyere og gir rom og bakrom til vingene våre.
Back to top
View user's profile Send private message
stenex
Rutinert


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 628

PostPosted: 27.10.2019 23:23    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Trist at tråden som handler om et av årets definitive høydepunkt; at vi slår Molde og til og med vinner omgangen vi er én mann mindre, skal brukes til å kjefte på hverandre og diskutere forumregler. Det er nok av andre tråder å ta dette i, unødvendig å trampe denne potensielle rosa av en tråd ned i møkka.


Fjern Senador, reduser negativ energi med 100%.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 27.10.2019 23:24    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
VG har overskrift:

1) Se skrekktaklingen
2) Sang «Hater Molde by»

At vi gruste Molde 3-1 med 10 mann var visst ikke så viktig. RBK


Haha! Men at Deila og VIF-spillere sier at det er sånn vi vil ha det etter pyro på banen og terrasse, samt herping av seter og supporterbuss, det lar vi ligge.

Det er messet i lange tider om hvor viktig "ramma rundt" er når det er snakk om det stort sett alltid uinteressante oppgjøret mellom VIF og Lillestrøm, men når Rosenborg fyrer opp rundt sitt hat-oppgjør er det selvsagt styggedom. Hovedstadspressen er seg selv lik. Forskjellen mellom Oslo-tabloidene og ei bøtte møkk er bøtta.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 27.10.2019 23:26    Post subject: Reply with quote

Bare bruk RUSK med chrome. Fantastisk deilig.
Denne tråden fikk meg til å "gi karantene" til et par ekstra.
Kamptråder er mye mer givende uten enkelte forumbrukere Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 833

PostPosted: 27.10.2019 23:29    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Særlig bortekampen mot Rosenborg på sin egen SR-Bank Stadion må oppleves som et hardt slag. Dog sikker borteseier i den kampen. Razz


Best å ikke redigere, da faller jo meningen med ditt innlegg bort. Blingsa litt ja.

BB synes jeg var Jensen med god margin... Sikkert mange som er uenige med meg på den, men fulgt av Reginiussen.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 27.10.2019 23:31    Post subject: Reply with quote

https://twitter.com/4Pils...4929715200

Hovland setter igang utligninga som består av en lang rekke usannsynlige hendelser, og så setter han selv 2-1. For en merkelig kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 27.10.2019 23:31    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
VG har overskrift:

1) Se skrekktaklingen
2) Sang «Hater Molde by»

At vi gruste Molde 3-1 med 10 mann var visst ikke så viktig. RBK


RBK-hatartikler selger. Hovedstadspressen, som ikke får tak i Durek på telefon, blir desperat og må lage "nyheter" om andre ting.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 27.10.2019 23:34    Post subject: Reply with quote

All news is good news.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
Page 21 of 23

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb