English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kristiansund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
36%
 36%  [ 12 ]
Hedenstad
12%
 12%  [ 4 ]
Hovland
3%
 3%  [ 1 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
21%
 21%  [ 7 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Ã…sen
6%
 6%  [ 2 ]
Denic
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
9%
 9%  [ 3 ]
B. Johnsen
3%
 3%  [ 1 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Ceide
9%
 9%  [ 3 ]
Total Votes : 33

Author Message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 396
Location: Østsida

PostPosted: 19.10.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Og DER sier jeg takk for meg. Gidder ikke bruke mer tid og penger på dette fotballlaget så lenge det ikke skjer noen drastiske endringer i trener/administrasjon/styre. Kommer tilbake sterkere når Horneland og SIB er langt vekk fra Lerkendal. Tålmodigheten er tynnslitt nå etter flere år med idiotiske beslutninger og ansettelser. Kall meg gjerne medgangssupporter, men dette er ikke verdt å brukt tida si på lenger..
Back to top
View user's profile Send private message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 19.10.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Jeg stemmer for Hornexit.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 19.10.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Erna må gå!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.10.2019 18:59    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Ingen glød igjen her i sofaen,bare en konstatering at en elendig ledelse av klubben over år har kjørt oss ut i middelmådigheten og likegyldighetens mørke. Er trist å være RBK supporter nå. Trist.


Jepp, Som sagt tidligere. Ikke overraskende i det hele tatt!
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 19.10.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

angvik wrote:
Horneland: - Eg syns me gjør en dårleg kæmp. Eg syns me vinne for få duellar. For få andreballar. Eg syns me e for upresise... Eg syns, eg syns, eg syns.


Om han syns alt er for dårlig så får han se til faen å gjøre noe med det da. Shit or get of the pot
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 19.10.2019 19:01    Post subject: Reply with quote

Jeg gjør det samme som spillene:

Gir opp.

Dette går ikke lenger. Å håpe på at dette ordner seg under Hornet og Caps-kongen er idiotisk.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 19.10.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

Lomaxx wrote:
angvik wrote:
Horneland: - Eg syns me gjør en dårleg kæmp. Eg syns me vinne for få duellar. For få andreballar. Eg syns me e for upresise... Eg syns, eg syns, eg syns.


Om han syns alt er for dårlig så får han se til faen å gjøre noe med det da. Shit or get of the pot


Eg syns du har et poeng. Eg syns du e inne på noe, at du velge dei riktige orda. Eg syns me kanskje ska dra heim og trena.
Back to top
View user's profile Send private message
Torgeir
Rutinert


Joined: 12 Jul 2017
Posts: 771

PostPosted: 19.10.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

Fem kamper igjen, og de vet jeg ikke om det er verdt å bruke tid på. Trenger bedre underholdning i helgene.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.10.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

Vakker Blomst wrote:
Og DER sier jeg takk for meg. Gidder ikke bruke mer tid og penger på dette fotballlaget så lenge det ikke skjer noen drastiske endringer i trener/administrasjon/styre. Kommer tilbake sterkere når Horneland og SIB er langt vekk fra Lerkendal. Tålmodigheten er tynnslitt nå etter flere år med idiotiske beslutninger og ansettelser. Kall meg gjerne medgangssupporter, men dette er ikke verdt å brukt tida si på lenger..


Problemet er at RBK innser ikke dette før ingen vil se på. Sesongkortsalget stuper og vips RBK er i økonomisk trøbbel. Da er vi i en ond sirkl. Tilsvarende Gøteborg eller Leeds . Bye, bye RBK som Norges lag.
Back to top
View user's profile Send private message
HupOranje
Junior


Joined: 26 Apr 2019
Posts: 78

PostPosted: 19.10.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

Jeg ser mye rot, jeg ser lite plan, og jeg synes det ser ut til at eventuelle farligheter kommer av sporadiske enkeltprestasjoner.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 506

PostPosted: 19.10.2019 19:06    Post subject: Reply with quote

Før ville dette ødelagt hele uka, nå ble jeg litt irritert i 5 minutter.
Likegyldigheten siger inn i fanskaren.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 19.10.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Ræven wrote:
Jeg stemmer for Hornexit.


Hei hei hei. Her finnes det etablert terminologi.

#Hexit
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 19.10.2019 19:10    Post subject: Reply with quote

Beklager! Jeg er uansett ombord.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 19.10.2019 19:12    Post subject: Reply with quote

Fordelen er at det passer på Hovland også. Hm. #Hoxit?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 19.10.2019 19:19    Post subject: Reply with quote

er bare å innse at vi er ett random lag i Eliteserien. vi har hvert det i flere år allerede, men har plukket nok poeng på enkeltmannsprestasjoner til å vinne titler. nå er summen av nedbyggingen av stallen slik at vi ikke lengre har nok kvalitet til å rake med oss poengene.
man er stein hakke gal om man tenker på å gå inn i en ny sesong uten å ta grep.
Back to top
View user's profile Send private message
Driblevækk
Veteran


Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1461
Location: Drammen

PostPosted: 19.10.2019 19:20    Post subject: Reply with quote

Så ikke kampen. Så resultatet. Trakk på skuldrene. Skummelt...
_________________
Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS)
Back to top
View user's profile Send private message
tobbis1
Senior


Joined: 05 Feb 2015
Posts: 153

PostPosted: 19.10.2019 19:39    Post subject: Reply with quote

Maars vil faktisk ikke vinne hodedueller etter utspark,han unngår bevisst å heade ballen på disse.Kansje han mener det er farlig med mange tunge hodestøt på lang sikt.Hvis det er tilfelle er det idiotisk å bruke han som oppspillspunkt!
Back to top
View user's profile Send private message
Rayman
Rutinert


Joined: 11 Aug 2019
Posts: 655
Location: Oslo

PostPosted: 19.10.2019 19:42    Post subject: Reply with quote

Nesten kanskje greit at vi ikke har hatt en bedre trener en Horneland nå, så manglene i spillerstallen kommer så tydelig til syne. Det må tas mange grep til neste sesong, med fornying av stall som det viktigste. Og da spørs det om Hornet og SIB er riktige folk til det.
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 19.10.2019 19:42    Post subject: Reply with quote

Engasjementet her inne sier vel alt om tilstanden i klubben og blandt supporterne om dagen. Likegyldigheten, manglende interesse og apatien virker og ha senket seg over de fleste av oss. Er Rosenborg i ferd med å miste både seg selv og oss supportere? Finns det en vei ut?
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3935
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 19.10.2019 19:50    Post subject: Reply with quote

Var det kamp i dag? Rolling Eyes
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.10.2019 19:54    Post subject: Reply with quote

Kafanskavimedhan wrote:
Engasjementet her inne sier vel alt om tilstanden i klubben og blandt supporterne om dagen. Likegyldigheten, manglende interesse og apatien virker og ha senket seg over de fleste av oss. Er Rosenborg i ferd med å miste både seg selv og oss supportere? Finns det en vei ut?


Men herregud, det var jo opplest og vedtatt for lenge, lenge siden . Innser man dette først nå??? Man skal være rimelig nedsnødd for å ikke forutse denne nedgangen for lenge siden. Er folk virkelig så naiv?
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 19.10.2019 20:01    Post subject: Reply with quote

folket på brakka er dessverre såpass careface at de har latt ting skure å gå i flere år mens de har sjekket om lønningen er kommet inn på konto.
nå er det en vanvittig stor jobb med å snu hele dritten. den jobben kan man ikke begynne på før man har fått ut høvdingene som sitter i veien for utvikling.
håpet for oss supportere er om det faktisk finnes noen på brakka som setter klubben øverst og innser at grep må tas.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 19.10.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Realiteten i denne er at vi tar med oss en alt i alt litt heldig uavgjort mot et bedre lag. Når jeg sier 'bedre lag', mener jeg at det i mye større grad er et lag som spiller etter en felles pla, som ser ut som de har både en grunnleggende enighet om hvordan de ønsker å gjøre ting, og en kampspesifikk plan for hvordan de skal få det til mot nettopp oss. Spiller for spiller er de heldigvis dårligere, ellers hadde vi tapt stygt, faktisk.

Det er ikke det at de pøser på med klare målsjanser, selv om Hansen virkelig fikk nok å henge fingrene i underveis, men de sjansene de ikke skaper på enormt gode situasjoner, det er det som viser nivået på enkeltspillerne deres. Både Gjertsen og Kastrati har mange feilvalg som ballfører i de situasjonene som vi bare skal takke og bukke for.

Når det gjelder oss selv så er jo det totale fraværet av konsentrasjon på egen halvdel naturligvis det mest fremtredende, men vi skaper jo strengt tatt ikke nok sjanser til å score to mål engang, ikke på langt nær. Jeg så ikke om det noen gang kom en god reprise på Akintolas 'mål', men den må vel ha vært selvmål? Det er jo egentlig knapt en sjanse. Så er det 2-1-målet, det er en bra prestasjon som viser hvor viktig det er å ha noen på den førstestolpen alle innleggene slås lavt og svakt på. Og til slutt Akintolas halvsjanse. Skal vi gjette på en xG på 0,8 - 0,9?

Vi er jo i en situasjon nå der vi bare må håpe på at vi klarer E-cup, mens prestasjonen fortsatt er så dårlig at klubben tør ikke å ta grep. En tjuvheldig seier i Kristiansund hadde sånn sett virket himmelsendt, men jeg er redd selv det hadde vært en pyrrhisk seier, for så langt inne tror jeg det sitter å gi opp dette prosjektet med alt det innebærer av selvransakelse. Folk hever millionlønn på basis av at dette var lurt og riktig.

Børs:

Hansen BB 8 - Får virkelig sjansen til å vise seg fram, og har noen særdeles sterke redninger her. Et par litt småskumle involveringer trekker ikke mye ned.

Hedenstad 3 - Del av et stresset og vaklende forsvar som produserte brudd på løpende bånd. Grei kontroll individuelt.

Reginiussen 4 - Som Hedenstad, men er den eneste som tidvis står frem med ball.

Hovland 1 - Det skal ikke være mulig å ha dette som fast jobb, og få fortsette å spille hvert eneste minutt uavhengig av prestasjon. Dårligste førstevalg vi noen gang har hatt, bärsen inkludert, og definitivt det mest langvarige på den lista.

Meling 6 - Sammen med Hansen den eneste profesjonelle spilleren i første omgang. Redder unna en del av de farligste situasjonene nærmest alene, mens makkerne rygger inn i ingenmannsland.

Jensen 3 - Trekker etter hvert ned som sentral, og løser det like planløst og langsomt som vi har sett før. God involvering før 2-1.

Denic 2 - For upresis når han ligger lavt, og er en sikkerhetsrisiko. Jager mye rom offensivt, men involveres lite. Nær smart assist til Maars tidlig.

Åsen 2 - Veldig skuffende forestilling, spesielt i første omgang. Reduseres ofte til søppelbil, og det er ikke hans mest kledelige rolle.

Akintola 6 - Lenge siden jeg har sett ham i så godt spillehumør. Tør å ta ned og utfordre med ball. Scorer muligens, og får et pluss?

Maars 4 - Veldig lite suksess i duellspillet. Scorer et fint mål ved å gå et annet sted enn alle andre_ det må trenerne snart klare å se, etter at vi slo ti innlegg i det rommet uten at det var noen der.

De Lanlay 3 - Som vanlig mye armer og bein og lite sluttprodukt. Satte opp én fin kombinasjon, og det var stort sett det.

Ceide - Er dessverre tilbake til å skulle bevise for mye, og dribler seg bort to-tre ganger på rad i gode situasjoner som han riktignok tildels skaffet seg selv.

Konradsen - Inn for å sikre seieren. Det gikk ikke.

Søderlund - Inn for å sikre uavgjort. Rakk å utføre en overgrepsvideo av en offensiv pasning.

Horneland 1 - Klarer han ikke å mane bedre til dyst enn dette, så bør han sette bort motivasjonen til noen andre. Og da er det jaggu ikke mye igjen av hovedtrenergjerningen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 19.10.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Kanskje noen på Brakka skjønner "svaret" fra publikum om det møter opp under 10.000 mot Fergeleiet FK. Eller kanskje de venter til neste sesong hvor det vil bli solgt 4000 sesongkort. Hvis de ikke fatter at tilskuertallene i år skyldes mer enn hva som foregår på banen så bør de ha seg på hue og ræva ut av klubben.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 19.10.2019 20:17    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Fordelen er at det passer på Hovland også. Hm. #Hoxit?


Jeg stemmer på dobbel Hoxit!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 8 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb