English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
32%
 32%  [ 18 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Hovland
1%
 1%  [ 1 ]
Valsvik
7%
 7%  [ 4 ]
Tagseth
45%
 45%  [ 25 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Lundemo
3%
 3%  [ 2 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
3%
 3%  [ 2 ]
de Lanlay
3%
 3%  [ 2 ]
Total Votes : 55

Author Message
gm
Veteran


Joined: 24 Mar 2006
Posts: 1045
Location: stjørdal

PostPosted: 06.10.2019 19:48    Post subject: Reply with quote

Midtbanetrioen i dag igjen med føring, føring, føring og føring. Så godt som alle pasninger fra dem som går på første eller andre berøring går på tvers eller i støtte. Sentral midtbane skal ikke føre ball.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 06.10.2019 19:49    Post subject: Reply with quote

Skulle endt 1-1,ingen av lagene fortjente mer. Andre Hansen banens beste for meg, utelukkende pga rant etter kamp. Mer trengs vell ikke å sies.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 06.10.2019 19:57    Post subject: Reply with quote

Er det lov å håpe at de "glemmer" å ta med Horneland tilbake til Trondheim?
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 06.10.2019 20:09    Post subject: Reply with quote

Vi holder rett og slett et utrolig lavt nivå. Får rett og slett vondt av å se laget spille for tiden.

Kristiansund og Sporting borte i de 2 neste, og så Molde hjemme. Er faktisk ikke utenkelig at vi taper 5 kamper på rad..
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 06.10.2019 20:13    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Vi holder rett og slett et utrolig lavt nivå. Får rett og slett vondt av å se laget spille for tiden.

Kristiansund og Sporting borte i de 2 neste, og så Molde hjemme. Er faktisk ikke utenkelig at vi taper 5 kamper på rad..


Du har rett. Men dette er ikke overraskende. Vi har sett nedgangen i lang tid. Det er begrenset hva Horneland får gjort. Han er ikke Gud eller verdens beste trener. Resten består av inkompetanse. Da blir det slik. Konkurs neste. Helt i tråd med det jeg har fryktet ettersom det ikke er tatt grep.
Back to top
View user's profile Send private message
selleck
Senior


Joined: 05 Aug 2009
Posts: 227

PostPosted: 06.10.2019 20:19    Post subject: Reply with quote

Lomaxx wrote:
Begynner å bli drittlei Horneland som står på TV og sier at ting ikke er bra nok så kommer neste runde og ikke en dritt er blitt gjort. OM ALT ER SÅ FORBANNA DÅRLIG SÅ GJØR NOE DA DIN KLOVN. Jeg blir dritt lei av hele greia.


Minner meg om Kjell Simen i Parterapi... Ingen retning, ingen begeistring eller entusiasme, ingen fotballglede, ingen nytekning, ingen dyp refleksjon, ingen visjon, ingen langsiktighet... uten evne til å løfte gruppen som lagleder blir det vanskelig. Og Andre Hansen sitt utspill idag var nesten i overkant tydelig, og på grensen til intern illojalitet, men han ser jo hva som skjer - på banen, og på tribunen. Noens klippekort er bare erstattet med andre. Ting råtner på rot, og nå får vi se hvem som setter seg selv foran klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 06.10.2019 20:21    Post subject: Reply with quote

problemet til RBK er at vi skulle egentlig fått denne smellen i 2017, men pga elendig liga så slapp vi unna med ett fundament som bare ble mer og mer råttent. vi måtte helt til 2019 før det smalt. nå er det en massiv jobb for Horneland å snu dette, jeg har tro på at han kan det, men ikke slik klubben er idag. det sitter alt for mange høvdinger og trekker klubben i den rettingen de mener er best.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 06.10.2019 20:23    Post subject: Reply with quote

Som jeg skrev i Horneland-tråden og som jeg var inne på tidligere i denne tråden - jeg forstår ikke Hornelands bruk av spillere. Han klager over at alt er rævva, elendig, feigt, osv, men han gjør ingenting med det. Han lar de samme spillerne spille inn og ut. Hva de gjør på feltet vet ikke jeg (virker ikke som de trener i hvert fall). Men når en spiller (i dette tilfelle mer eller mindre samtlige) har vært dårlige (vist både en mangel på ferdigheter og innsats, viljen til å løpe seg i senk) over tid, da må spilleren benkes. La andre prøve seg.

Tagseth får spille for første gang fra start idag og var langt ifra den dårligste spilleren på banen, men ettersom han er den yngste virker det som det er Tagseth Horneland skylder på og bytter han ut.


Og Akintola... Jeg har egentlig klaget på han hele tiden under oppholdet hans her, men han har jo tydeligvis alltid jobbet bra. Vel, idag var han like elendig som vanlig, men jobbet ikke hardt engang. Hvorfor bruke en elendig lånespiller fremfor ikke-like-elendige spillere vi eier selv?


For en elendig kamp! (sorry for sutringen...)
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 06.10.2019 20:58    Post subject: Reply with quote

Om ikke Horneland har mistet garderoben så har han iallefall mistet Hansen.
Back to top
View user's profile Send private message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 06.10.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Etter intervjuet med Adressa å dømme har han også mistet forstanden fullstendig.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 06.10.2019 21:08    Post subject: Reply with quote

Så opptak og etterhvert ble det så begredelig at jeg spolte rett i gjennom. All min entusiasme er borte.
Horneland må gå. Han får ingenting ut av stallen, dels pga klippekort til Søder og de tre på midtbanen. De er ikke gode nok og må erstattes med sultne yngre spillere.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 06.10.2019 21:23    Post subject: Reply with quote

Standarn McClintock wrote:


Tagseth får spille for første gang fra start idag og var langt ifra den dårligste spilleren på banen, men ettersom han er den yngste virker det som det er Tagseth Horneland skylder på og bytter han ut.

For en elendig kamp! (sorry for sutringen...)


Gjorde han ikke det samme med Ceide i den første kampen han fikk prøve seg i vår?

Sutring er helt greit! I sådan stund er det lov Cool

Så ikke kampen, men intervjuet med Andre Hansen på Eurosport var klasse! Det var langt på vei en real, og sannsynligvis også veloverveid (med tanke på konsekvensene) kritikk av både medspillere og trenerteamet. Styret kan ikke la Horneland få en sesong til når vår kanskje beste spiller de siste sesongene, som langt på vei vant oss et par av seriegullene, gir en slik krass kritikk.

Konsoliderer vi 4. plassen eller havner enda lengre ned på tabellen, etter at spillerne viste sitt egentlige prestasjonsnivå i CL-kvalifiseringen (mot lag som riktignok ville vinne og ga oss rom), så er det ingen tvil om at Horneland ikke evner å motivere spillerne til å yte nok på trening og i kamp. Ei heller er vi bedre samspilte i år kontra i fjor, eller i høst kontra i vår før/etter "oppvåkningen" om hvordan laget bør spille fotball.

Om jeg skal si noe positivt om Horneland, så tror jeg han har baller nok til å trekke seg når sesongen er slutt og innrømme at dette var en oppgave for stor for ham. Gjør han det ikke, så må både han, Bjørnebye og styret forklare, punkt for punkt, hva det er med trenerne og spillerne (gitt den stallen vi har nå) som skal bli så mye bedre i 2020 at vi i det minste kommer tilbake der vi var i 2018.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3196
Location: Oslo

PostPosted: 06.10.2019 21:29    Post subject: Reply with quote

Opplevde kritikken til Hansen hovedsaklig som rettet mot medspillerne. Det var ikke vanskelig å se at Haugesundspillerne var mye mer påskrudd hva kommer til innsats og vilje i dueller.

Quote:
– RBK-keeperen ber spillerne gå i seg selv

André Hansen mener problemet ligger i treningene. Men ikke i trenerne.

_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 06.10.2019 21:41    Post subject: Reply with quote

Ræven wrote:
Etter intervjuet med Adressa å dømme har han også mistet forstanden fullstendig.



Hva ble sagt?
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.10.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Fin utblåsing, men jeg kjøper ikke at dette ligger (kun) på det mentale. Når nesten alle "chocker" i noe sånt som fjerde kamp på rad og det eneste å skrive hjem om er noen få tekniske finesser fra spillere med individuelle ferdigheter, så skjønner jeg ikke helt hvordan det skal foregå. Det er jo ikke slik at vi ser konturene av en plan spillerne sliter å følge, det er like tilfeldig i angrep nå som det har vært hele veien.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 06.10.2019 22:11    Post subject: Reply with quote

Det med at det ligger i det mentale forstås gjerne i den settingen at det er en ukontrollerbar størrelse som det er vanskelig å gjøre noe med.
Den kjøper jeg dessverre ikke sånn uten videre. Mye av de feilene som gjøres i dag kan faktisk rettes ved bevisste handlinger på banen.
Man kan starte med å bestemme seg for å vinne «sin» duell på banen , være spillbar for medspillere og presse ballfører. Det er klart at mye av det intuitive som ballmottak og pasninger blir påvirket av det mentale ( lav selvtillit ), men norsk eliteserie er ikke bedre enn at RBK hadde vunnet lett i kveld med Hamrens attityd...
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 07.10.2019 08:00    Post subject: Reply with quote

Ræven wrote:
Etter intervjuet med Adressa å dømme har han også mistet forstanden fullstendig.


Ikke fått med meg dette. Hva sa Horneland til Adressa?

Apropos Adressa. Ser at han der Bardal mener Tagseth var blant våre dårligste, personlig synes jeg han var helt grei og ikke minst med mye bedre teknikk enn mange av de andre på vårt lag. Skulle dog helst sett han på midtbanen.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.10.2019 08:03    Post subject: Reply with quote

Enig med Bardal i at Tagseth sleit litt defensivt, men han var likevel et av få lyspunkt, det var lett å se kvalitetene hans. Jeg synes han viste nok til at vi bør satse på han som back-up på venstreback sålenge Meling er i klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 07.10.2019 08:31    Post subject: Reply with quote

Det er et trist skue om dagen, det Rosenborg-laget vi heier på. Det begynner å bli synlig at vi har fint lite å komme med når ikke laget er på en kollektiv fysisk formtopp, og de svakeste leddene våre ikke leverer på unormalt høyt nivå. Da er det tilbake til gamle synder på det individuelle plan, samtidig som de samhandlingsmønsterene som hjalp til med å maskere dårlig form, innstilling og individuelt nivå under Kåre og Coolen ikke eksisterer lenger - samtidig som vi ikke lenger har enkeltspillere som kan produsere magi selv i lavt tempo.

Vi har bundet oss selv til masta, på den måten at vi spiller sånn at vi må være det laget som løper mest og vinner mest dueller for å ha sjanse til å produsere noe som helst. Fysisk form er ikke lenger et verktøy for å understøtte det vi ønsker å gjøre på banen, det er selve spillet vårt.

Til tross for dette, eller kanskje nettopp på grunn av dette, tvinges vi ofte til å drive en form for powerplay med ballen i laget, idet et lag som Haugesund er flinke til å nekte oss gunstige brudd etter dueller. De gjør som Brann sist. går i de duellene de må gå i, og faller ellers av og lar oss spille. Og da går det veldig sakte, siden de spillerne vi velger å bruke ikke er spesielt godt egnet til å spille ut andre lag, selv ikke i Eliteserien. Vi har balltempoet til Brasil '82, men ingenting av kreativiteten og ferdighetene. Ballen går konsekvent på to og tre touch, gjerne med tenkepause mellom touchene, og ingen av spillerne klarer å se mer enn ti-femten meter etter alternativer. Motstanderne våre har lært nå at vi har lite å komme med offensivt utover de sjansene og rommene de gir oss selv, og ikke er mer konsentrerte defensivt enn at sjansene vil by seg selv uten å ta risiko offensivt.

Det har jo vært et problem lenge, men det har vært maskert av at vi en periode har klart å få nok situasjoner gjennom disse gunstige bruddene, og erkjennelsen av problemet sitter tydeligvis langt inne for Horneland. Når ting ikke fungerer velger han å ta ut en av de spillerne som faktisk spiller med noe balltempo, for å sette inn en notorisk vanekriminell på det med mottak-støtte-mottak-føre, og selv om byttene med Maars og Helland betalte seg ignoreres kjernen i problemet, som er tre sentrale midtbanespillere ute av form, som verken individuelt eller kollektivt har det i seg å drive opp tempoet slik at vi klarer å sette trykk på Haugesund.

Vi taper fortjent, synes jeg, selv om Haugesund ikke akkurat pøser på med sjanser de heller, fordi de er ganske nære, ved flere anledninger, å skape flere og større sjanser enn de de har. Det er mer rytme i det de driver med, hvor primitivt det enn er.

Børs:

Hansen BB 6 - Vanskelig å laste ham for målene, selv om han heller ikke framstår som noen matchvinner om dagen. Stort pluss for å slakte medspillere, spillestil, og nivå både på kamp og trening i direktesendt intervju etter kampen. Det må til, og kan være mer verdifullt enn en scoring.

Hedenstad 4 - Relativt lite involvert offensivt, men leverer egentlig en assist til Søderlund. Er med og slipper Samuelsen veldig enkelt til 1-2.

Hovland 2 - Hadde jeg vært spiss, hadde jeg bodd permanent i Hovlands penthouse av en blindsone.

Valsvik 4 - Flink til å stange unna innlegg.

Tagseth 5 - Gjør en god jobb med ball og er villig offensivt, men er jo ikke veldig fysisk egnet til venstrebackrollen uten verken fart eller duellstyrke. Gode dødballer.

Jensen 3 - Skjønner ikke grepet med å falle ned, dra ned tempo og spille støtte, og fører alt for mye ball sentralt. Glimter av og til til med en pasning gjennom ledd.

Lundemo 3 - Gjør tidvis en god defensiv jobb med å sikre bak backene våre, men er selve antikrist når det kommer til balltempo og løpetempo. Ser av og til ut som han oppsøker rive-og-slitedueller før han triller ballen på tvers.

Konradsen 2 - Det går så kantete og tregt nå, og han virker veldig ukomfortabel med å være på banen.

Akintola 2 - Klarer ikke prege kampen i det hele tatt, og blir til tider eid veldig lett av backen sin.

Søderlund 2 - Det var lenge vanskelig å vurdere jobben hans i boksen på grunn av mangel på angrepsspill, men når sjansen først kommer er han midtstopperaktig. Gir mye julig i dueller, men kommer sjelden ut av de med ball eller uten frispark mot. Helt borte som sidespiss.

Adegbenro 3 - Finner ikke veien gjennom to-tre motspillere, og tvinges ofte til svake innlegg. Bruker ikke Tagseth overhodet.

De Lanlay - Klarer ikke prege oppgjøret, overraskende nok, i og med at han er kamprusten og ute av posisjon.

Maars - Et kunststykke av en scoring, som får en til å lure på om han har en tilbakestående tvillingbror som fikk spille mot PSV.

Helland - Prøver å være direkte og truende i pasningsspillet, til slutt med hell.

Dommer Døvle 1 - Trenger ikke utdypes, egentlig. Kampen står for seg selv, som et lysende fyrtårn for inkompetansens galeier.

Horneland 2 - Har helt tydelig ingenting å komme med når den fysiske formen svikter og det lugger i spillet, og klarer ikke se problemene verken i forkant eller underveis. Bør virkelig vurdere sin egen stilling hvis vi ikke på magisk vis klarer å ta kollektivt skippertak snart, for så langt tyder absolutt ingenting på at han er noe mer enn en fysisk trener med et kort vikariat som A-lagstrener grunnet uforutsett permisjon hos fagpersonalet. Et halvt plusspoeng for å bytte inn målscorer og assist, men selv de byttene var idiotiske, klønete og klippekortbaserte.

Emberland 1 - Offensiv samhandling? Fins ikke. Glem det.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 07.10.2019 08:46    Post subject: Reply with quote

Jeg skal glatt innrømme at jeg lot meg blende av kvalik-kampene våre, som dag for dag ser mer og mer ut som et enormt blaff enn noe annet. Problemet med å skulle erstatte Horneland er jo at Bjørnebye fort igjen skal ansette en ny trener, og da kan vi like godt la vær egentlig. Med mindre Bjørnebye ikke blir med i dragsuget av en eventuell sparking er det helt nytteløst.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 07.10.2019 08:54    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
. Fysisk form er ikke lenger et verktøy for å understøtte det vi ønsker å gjøre på banen, det er selve spillet vårt.


Emberland 1 - Offensiv samhandling? Fins ikke. Glem det.



Støtter hele innlegget, men særlig dette er spott on!
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 07.10.2019 08:56    Post subject: Reply with quote

Helt enig Kamerat Ola, jeg fikk ordentlig troen på Horneland under kvalik-kampene, men så ser vi nå at det sannsynligvis har lite med Horneland å gjøre, men mer med at spillerne bare giret seg opp noen hakk ifm CL.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.10.2019 09:30    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
JProblemet med å skulle erstatte Horneland er jo at Bjørnebye fort igjen skal ansette en ny trener, og da kan vi like godt la vær egentlig.


Nettopp. Så lenge SIB og de i styret som er ansvarlige for ansettelsen sitter i sine posisjoner så kan vi like gjerne fortsette med Horneland. Ikke er det noen åpenbare kandidater innenlands heller og utenlands har vi null oversikt og er neppe veldig attraktive.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 07.10.2019 09:32    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Jeg skal glatt innrømme at jeg lot meg blende av kvalik-kampene våre, som dag for dag ser mer og mer ut som et enormt blaff enn noe annet. Problemet med å skulle erstatte Horneland er jo at Bjørnebye fort igjen skal ansette en ny trener, og da kan vi like godt la vær egentlig. Med mindre Bjørnebye ikke blir med i dragsuget av en eventuell sparking er det helt nytteløst.


Problemet er jo at vi etter den elendige starten faktisk hevet oss og spilte god fotball med prov på at endelig begynte å finne relasjoner og samspill, og det beegynte å ligne en spire til noe bra.

Men HVA SKJEDDE?

det er det vi må finne ut. Selv om det presteres helt bak mål etter CL kvalikken så er det en grunn til det, og ikke sikkert det er Horneland eller Horneland alene so mer grunnen.

Savner litt den holdningen Hansen viser, det han viser genuint såret stolthet.

Det eneste jeg tørr påstå er at vi har for dårlig kompetanse i klubben når det gjelder intensjonen om visjonen RBK.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 07.10.2019 09:34    Post subject: Reply with quote

Zaphod81 wrote:
Da er det tilbake til gamle synder på det individuelle plan, samtidig som de samhandlingsmønsterene som hjalp til med å maskere dårlig form, innstilling og individuelt nivå under Kåre og Coolen ikke eksisterer lenger - samtidig som vi ikke lenger har enkeltspillere som kan produsere magi selv i lavt tempo.


Vi er egentlig blitt den rake motsetning av Kåres regime, men står igjen med omtrent samme resultat. Der Kåre over tid trakk ned fysisk form til elendig nivå og satset på at et snev av relasjoner og individuelle prestasjoner skulle være nok når alle sto høyt i banen, har Horneland bygget opp igjen den fysiske formen og håper denne skal maskere at vi hverken har relasjoner eller individualister som kan bryte ned motstander når vi konstant er så "trygge" og baktunge at vi ikke en gang tar overganger.

Det er mange veier til Rom, men det i så måte er ganske meningsløst å bytte ut en som har veibeskrivelse til Murmansk med en som setter seg på flyet til Belize.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
Page 12 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb