English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
32%
 32%  [ 18 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Hovland
1%
 1%  [ 1 ]
Valsvik
7%
 7%  [ 4 ]
Tagseth
45%
 45%  [ 25 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Lundemo
3%
 3%  [ 2 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
3%
 3%  [ 2 ]
de Lanlay
3%
 3%  [ 2 ]
Total Votes : 55

Author Message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 06.10.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Bort med Horneland og mange av de mest gasjerte spillerne!!! Bruk skikkelig med cash på en god trener og få frem unggutta! Dette er så sabla pinlig!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 06.10.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Kan noe oppdatere en stakkar som sitter i Sverige på hva Andre Hansen sa?
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 06.10.2019 18:59    Post subject: Reply with quote

Rene ord for penga der fra Andre Hansen! Nå må snart disse klippekortene som ikke presterer kamp etter kamp snart bli benket. Lundemo, Jensen, Konradsen og Akintola. Håpløst!! Hovland og Valsvik kan ikke benkes, da klubben ikke har flere forsvarere....
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 06.10.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

Du ser hva som bør i laget her når de klarer å motivere seg selv gjennom Champions League, men Horneland makter ikke å skape den samme motivasjonen og da ser vi sånn ut. Helt horribelt.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
NorthValley
Senior


Joined: 19 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 06.10.2019 19:01    Post subject: Reply with quote

Andre Hansen: "Nå er jeg møkk lei! Ingen utvikling på noen av oss, akkurat de samme spillerne som vi hadde i fjor. Alt går på tvers, inger som tar løp" osv osv..
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 06.10.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Nå må snart disse klippekortene som ikke presterer kamp etter kamp snart bli benket. Lundemo, Jensen, Konradsen og Akintola.

Søderlund. Hovland.

Bra vi har så bred stall med dobbel dekning over alt.

Tror faktisk SIBs manglende spillerlogistikk er inndirekte eller direkte årsak til en mental hvilepute for en del spillere som vet at de ikke har reelle utfordrere. Hornelands disponeringer er med på å forsterke dette, selvsagt..
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 06.10.2019 19:04    Post subject: Reply with quote

Horneland er flink til å legge seg flat og være med på at det er for dårlig, men det er jo ikke ET eneste konkret grep som skal tas, ikke en eneste konsekvens som nevnes, det jattes med og man får ingen svar. Jeg tviler vel egentlig på at han faktisk evner å gjøre noe med dette.
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 06.10.2019 19:07    Post subject: Reply with quote

Forslag til Tifo/ "plakat" til neste kamp.

"Bort med klippekortene Horneland eller dra hjem selv"

Jeg orker snart ikke mer.

10000 sesongkort i fjor.
8000 i år.
Blir 4000 neste år.
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 06.10.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Bye wrote:
Horneland er flink til å legge seg flat og være med på at det er for dårlig, men det er jo ikke ET eneste konkret grep som skal tas, ikke en eneste konsekvens som nevnes, det jattes med og man får ingen svar. Jeg tviler vel egentlig på at han faktisk evner å gjøre noe med dette.

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.10.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Men man må slutte å tro at dette bare sitter i hodet, og løsner når som helst. Det er for lav kvalitet på veldig mye av det som gjøres, på treneren, på logistikk. Vi har ingen troverdig struktur, og derfor tror ikke spillerne på den. Vi gir full tillit til alt for dårlige spillere, bare delvis grunnet mangel på troverdige alternativer. Vi synker som en stein mens vi gjør utelukkende kortsiktige prioriteringer, og står med lånespillere framfor å investere i talenter, mens vi taper kamper.

Det går tregt av en grunn. Det kan fikses - hvis vi er villige til å ta grep som også berører de som har tatt de valgene som er tatt.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 06.10.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Der tror jeg nok dessverre alle sjanser på medalje er borte. Nå får vi bruke de siste 10 kampene på å bygge mot neste år. Bruke spillere som skal være her, og prøve å bygge noen relasjoner. Om det blir fjerde eller femteplass spiller egentlig ingen rolle, Europa er det ikke noe vits å satse på til neste år uansett.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 06.10.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Blir vel tribunen på AH da for å påvise at ledelsen i klubben er fullstendig ute å kjøre. Skal vedde på at det utsatte medlemsmøtet fra i høst aldri blir satt opp, det er vel sikkert ikke strategisk og kommunikasjonsmessig riktig tidspunkt å ta det nå siden vi kjemper om den viktige fjerdeplassen i ES..

Har sagt det før og sier det til det kjedsommelige igjen, her må det ryddes kraftig i rekkene.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 06.10.2019 19:09    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Forslag til Tifo/ "plakat" til neste kamp.

"Bort med klippekortene Horneland eller dra hjem selv"

Jeg orker snart ikke mer.

10000 sesongkort i fjor.
8000 i år.
Blir 4000 neste år.


Jeg tror det blir mindre enn 4000. Stakkars, Tove. RBK er konkurs!
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 06.10.2019 19:12    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
NorthValley wrote:
senador wrote:
NorthValley wrote:
Blodstrupmoen wrote:
NorthValley wrote:
Skremmende, vitkelig alarmerende over hele fjøla..
Men noe mer skremmende? La oss se på de siste kampene:

Kristiansund - RBK = veldig tøff borte kamp, kan bli null poeng.

Rosenborg - Molde = potensielt overkjøring dom i vår, STOR fare for null poeng.

Godset - RBK = nok en tøff bortekamp, Godset
har skjerpa seg, fare for null poeng.

RBK - Glimt = tøff hjemmekamp mot et lag som er MYE BEDRE enn oss, fare for null poeng.

Viking - RBK = igjen en tøff borte kamp, fare for null poeng.

RBK - Ranheim = Ranheim kanskje allerede klar for nedrykk, men bestemmer seg for å faen i meg slå RBK, fare for null poeng.

Sånn seriøst, vi kan få NULL/0 poeng på de siste kampene!!! Da medregna å ikke være veldig pesimistisk...


At disse kampene med unntak av Molde blir sett på som tøffe kamper viser hvor middelmådige RBK har blitt.


Ja det er helt vilt! Horneland ut, Rambo trener resten av sesongen!


Og det foreslås enda mer inkompetanse . Hva er det med folk!


Tror du ikke Henriksen kunne fått det til hakket bedre enn Horneland? Kjøre klassiske RBK overganger, dobling på kant, indre løpere på løp inn i motstanders bakrom? Bedre med fem spillere på linje foran, ingen løp i bakrom, alle skal ha ball i beina, ingen presisjon og ingen framdrift?


Nei, for det er ingen spillestil som fungerer i lett jogg og minimum 3 touch på ballen. Disse spillerne tror visst at de er så gode at de ikke trenger innsats og tempo.


Vær så snill: Slutt å bruk manglende innsats nok en gang som årsak til at spillet ikke fungerer.

Kjennetegnet i år har vært spillere som har kjempet hardt og villet hardt. Dessverre blir det noe veldig krampaktig over det, når det ikke er noen spillestil, samhandling eller plan bak det som skjer på banen.

Kun kjemping.
Back to top
View user's profile Send private message
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 580

PostPosted: 06.10.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

Dette laget er jo totalt blottet for fotballferdigheter. Teknikk, overblikk, fotballforståelse, pasningsferdigheter. Når de da blir utkjempet er det ingenting igjen. Det er en gjeng med jævla vannbærere, og enkelte er ikke det engang.
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 06.10.2019 19:16    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Blir vel tribunen på AH da for å påvise at ledelsen i klubben er fullstendig ute å kjøre.


Haha. Da er min sesong definitivt over. Mannen fortjener et klapp på skuldra, men om han skulle få "en reaksjon", da bør det bli månelyst.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 06.10.2019 19:17    Post subject: Reply with quote

Horneland støtter uttalelsene til Hansen da, så blir veldig overrasket om det skulle bli noen reaksjoner eller sanksjoner i ettertid.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 06.10.2019 19:18    Post subject: Reply with quote

Må være lov å melde litt. Er selv på samme likegyldige humør som på denne tida i fjor. Det siste jeg trenger da er medietrenings-svar fra spillerne.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 06.10.2019 19:22    Post subject: Reply with quote

Kent: Hvis du så kjemping og innsats i dag, så du en annen kamp enn meg. Jeg så en gjeng blaserte stjerner som småjogga rund og regnet med at de var drt beste laget.

Hansen beskrev det vel greit.

Så er det store spørsmålet: Det er klaget på det samme her inne i sesongene 2017, 2018 og store deler av 2019. Vi har hatt 3 trenere i denne perioden. Vi har hatt samme SD og stort sett de samme spillerne.

Er det da sansynlig at det viktigste er å skifte treneren?

Vi kan antagelig ikke skifte SD, trener og halve spillestallen samtidig. Så hvor er det viktigst å legfe ressursene?

Jeg heller mot SD og så mange nye spillere som vi har råd til. Så får vi heller la Horneland gå ut kontrekten og slippe dobbel trenerlønn.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 06.10.2019 19:24    Post subject: Reply with quote

Det går for tregt. Pasningskvaliteten er for dårlig. Horneland sier dette og er overrasket. Hvorfor? Nesten alle spillerne som er handlet inn og som har klippekort mangler både fart, teknikk og kreativitet. Som man reder ligger man, heter det. Det bør ikke overraske noen at farten uteblir når man kjøper/låner spillere som Valsvik, Åsen og Maars Johnsen. I tillegg spiller Lundemo, Søderlund og Hovland alt av kamper. Disse spillerne har jo aldri løpt fort. Skal man spille raskt og fremoverrettet, trenger man spillere som evner det. Bjørnebye er sikkert på saken!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 06.10.2019 19:30    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
eksil wrote:
Hovland servitør og tilrettelegger. Idiot.


Er det Hovlands nye Visittkort du har fått tak i der?

Even Hovland

-Servitør og tillrettelegger.
-Idiot.


Hahahaha! Very Happy
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 06.10.2019 19:30    Post subject: Reply with quote

Se André sin flotte rant her:

https://twitter.com/Euros...1993994245
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 06.10.2019 19:41    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Kent: Hvis du så kjemping og innsats i dag, så du en annen kamp enn meg. Jeg så en gjeng blaserte stjerner som småjogga rund og regnet med at de var drt beste laget.

Hansen beskrev det vel greit.

Så er det store spørsmålet: Det er klaget på det samme her inne i sesongene 2017, 2018 og store deler av 2019. Vi har hatt 3 trenere i denne perioden. Vi har hatt samme SD og stort sett de samme spillerne.

Er det da sansynlig at det viktigste er å skifte treneren?

Vi kan antagelig ikke skifte SD, trener og halve spillestallen samtidig. Så hvor er det viktigst å legfe ressursene?

Jeg heller mot SD og så mange nye spillere som vi har råd til. Så får vi heller la Horneland gå ut kontrekten og slippe dobbel trenerlønn.


Helt uenig med deg.

Jeg ser et lag som vil mer enn de evner.

Krampaktig.

Vi har 5-6 landslagsspillere, Mike Jensen som har vært i vannskorpa for Danmark og Samuel som er for god for norsk Eliteserie. Til sist ble Bendtner vurdert som ikke god nok for Horneland, selv om han tydeligvis er god nok for
FCK.

De samme spillerne tok the double i fjor.

Er det da spillerne som er årsaken til at vi ikke presterer bedre i Eliteseien?

Selvfølgelig er spillerlogistikken en katastrofe isolert sett, men spillene vi allerede har er i utgangspunktet mer enn gode nok i en elendig Eliteserie.


Last edited by Kent on 06.10.2019 19:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
uptherosens
Junior


Joined: 29 Jul 2014
Posts: 68

PostPosted: 06.10.2019 19:43    Post subject: Reply with quote

Fikk dessverre ikke sett så mye av kampen, men stemmer på Hansen som RBKs beste, ene og alene på grunnlag av intervjuet i etterkant - treffer spikeren klokkerent på hodet!
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 06.10.2019 19:47    Post subject: Reply with quote

Begynner å bli drittlei Horneland som står på TV og sier at ting ikke er bra nok så kommer neste runde og ikke en dritt er blitt gjort. OM ALT ER SÅ FORBANNA DÅRLIG SÅ GJØR NOE DA DIN KLOVN. Jeg blir dritt lei av hele greia. Nå så jeg ikke kampen da jeg ikke gidder å gi discovery penger for å vise meg reklame, men jeg har sett nok av tidligere kamper til å kunne gjette at det er gå fotball med pasningsikkerheten som ikke hører hjemme på noe som likner en fotballbane. La oss bare kalle denne sesongen det det er, en fiasko, og begynne å bruke spillere som har mulighet til å bli fotballspillere og ikke de amøbene som har vært fotballspillere. Kast spillere som Mike Jensen, Navnebroren til han gode golfspillern og Søderklovn på dynga og bruk spillere som ikke kanskje kan utføre noe. Gi Ceide flere muligheter, bruk spillere vi eier som Botheim og, om vi ikke har andre forsvarere, bruk heller en 3-4-3 med smalere backer istedefor golfkølla
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
Page 11 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb