English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Linz - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
35%
 35%  [ 20 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Reginiussen
3%
 3%  [ 2 ]
Hovland
33%
 33%  [ 19 ]
Meling
1%
 1%  [ 1 ]
Jensen
17%
 17%  [ 10 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
1%
 1%  [ 1 ]
Søderlund
3%
 3%  [ 2 ]
B. Johnsen
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 56

Author Message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 20.09.2019 08:25    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Vi kunne like gjerne spilt med Hovland på sentral midt som Lundemo. Faktisk. Nesten. I alle fall Reginiussen.



100% enig.

_____________

Jeg har i de to siste kampene fått bekreftet min mistanke om at Horneland kun spiller 4-3-3 fordi han "må" og at han vil prøve å komme seg tilbake til 4-4-2 så fort som mulig (om det er med "skjev" spiss eller ikke). Vi har klart å "flyte" på at spillerne vet hvordan de spiller 4-3-3 og at vi har fått bedre fysisk form, men med EN GANG han forsøker et "taktisk grep" så er det noe så tåpelig som dette.

Det hadde gitt mer mening å spille med søder som tredje stopper enn som ving...

Og hvorfor tar det 70 (!!!!) minutter å se det som alle ser LENGE før det?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 20.09.2019 08:32    Post subject: Reply with quote

Jeg lurer nesten på om det ligger noe mentalt hos størsteparten av spillerne. Var det i Troillprat noen sa at det at vi henter så mange feila utenlandsproffer kan ha noe å si for innstillinga og inngangen stallen har mot trening og kamper? Norge er trygt og kjent, men med en gang vi kommer ut til Europa er det skummelt og farlig. Hvordan vi presterte som vi gjorde i kvaliken motsier jo denne teorien, men vi blir alltid rævva hver gang vi kommer i et gruppespill. Det er jeg jævlig lei av.

Så må jeg bare si at jeg er blant de som mener at Trondsen trenger mer tid på seg, og han trenger ti andre medspillere som i større grad evner og forstår hverandre. Det at Trondsen ser rusten ut er ikke rart, han er jo nettopp kamprusten. Han bør få starte de neste kampene framover foran Lundemo.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 20.09.2019 08:43    Post subject: Reply with quote

Horneland viser jo i denne kampen hva han egentlig står for. det er en type fotball som har veldig lite med Rosenborg sin identitet å gjøre. skulle tro han hadde lært at hverken omgivelsene eller spillerne ønsker å se Haugesund-fotball.
taper vi mot PSV så er dette gruppespillet over før det kom igang. da har man bare topp 3 som hovedmål igjen for å redde sesongen, mislykkes man der og det er fremdeles ikke noe tegn til at vi utvikler oss mot etablert, så er denne sesongen en fullstendig fiasko. det eneste man har oppnådd da er å gjøre spillerne bedre trent.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 20.09.2019 09:57    Post subject: Reply with quote

Denne kampen snur det mulige vendepunktet folk har håper på. En ny negativ Europaspiral gjør at man får enda mindre interesse. Tipper på rekordlavt sesongkortsalg neste år. Dette er meget alvorlig for klubben.

SIB må sparkes umiddelbart og det må skje ting nå!! Det må settes en spillerutviklingsstrategi og en strategi for spillerlogistikk som man holder seg til. Dette må gjennomsyre arbeidet til sportslig leder.

Flere spillere må ut for å endre dynamikken i gruppen. Hvis man skal få inn vilje til å bli bedre trenger man flere yngre spillere. Nå blir det veldig satt og spillere som ikke har insentiv til å bli bedre.

Hovland, Hedenstad, Lundemo, Søderlund bør fjernes før neste sesong. Mike bør få gi seg sesongen etter. Få inn ungt blod, sats på talentene. Ikke kjøp gråstein fra mislykka bakgårdsklubber i utlandet.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 20.09.2019 10:09    Post subject: Reply with quote

Jeg må nesten bare si at når du skriver innlegg som er noen lunde gjennomtenkt og ikke basert 100% på krisemaksimering og håpløse overdrivelser, da kommer du med gode poenger. Vi har fått med oss at du syntes ting er på hell, men skriv det da for guds skyld mer sånn som innlegget over. Jeg er i stor grad enig med deg. SIB har gjort en alt for dårlig jobb hvilket har endt i en tropp som passer sånn passe for ES med fysikk og trøkk, men som faller komplett gjennom i Europa. Det var flaut å se forskjellen teknisk på Lask og oss i går. De klarte å spille på en og to touch der hvor samtlige av våre spillere må ta 5-6 touch for å få god nok kontroll på ballen for å ikke miste den til motstanderen om den skal spilles framover. Jeg ønsker meg en tropp som har flere sultne unge spillere, som virkelig vil bli bedre, som vil prestere også i Europa, og som ikke blir redd med en gang vi krysser grensa.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 20.09.2019 10:15    Post subject: Reply with quote

Ikke veldig ofte jeg kan si det, men her er jeg hundre prosent enig med senador.

I tillegg bør det vurderes om spillestilen til A-laget i løpet av høsten beveger seg i retning av det klubben definerer som sin røde tråd. Ifølge Koteng i Troillprat-intervju er det på mange måter det Salmar-akademiet holder på med, med sine nederlandske trenere, som skal være Rosenborg-ideologien i sin reneste form. Da er det viktig at noen, enten det er styret, sportslig leder eller noen andre i klubben, gjør en kontinuerlig vurdering av om A-laget utvikler seg i tråd med de overordnet målsetting og filosofi.

Vi har utviklet oss så langt i år, fra det (riktignok begredelige) punktet vi startet på, på grunn av bedre fokus og større krav i treningshverdagen. Nå er det flere tegn på at denne utviklingen har stagnert eller nådd sitt toppunkt, og som det har blitt sagt tidligere: da er det jo den vanskeligste, og egentlige jobben for en Rosenborg-trener som starter, nemlig utviklingen av et godt offensivt grunnspill.

Horneland har vært et friskt pust for oss, ingen tvil om det, men mest som nedriver av en del uhensiktsmessige strukturer og vaner i spillergruppa, som en bulldozer som jevner forlatte bygninger i en spøkelsesby med jorda for å gi plass til nye byggverk. Nå når den jobben er bortimot utført er jeg ikke så sikker på verken at rivningseksperten er riktig mann for gjenoppbyggingsoppdraget, eller at alle de gjenvunnede materialene er kurante i de byggene vi ønsker.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 20.09.2019 11:06    Post subject: Reply with quote

Ref Zaphod ovenfor:

Det som er litt skremmende med Horneland, er at han alltid har en forkjærlighet for de destruktive valgene.

Han liker bedre å ha fokus på å ødelegge enn å skape.

Han prioriterer gamping (løpe langt) fremfor hurtighet.

Han prioriterer de defensive ferdighetene til Lundemo på midten til tross for at han et svært begrenset offensivt reportear og fremstår som en tredje midtstopper.

Han prioriteter «volum» på topp og har en forkjærlighet for hodesterke spillere fremfor spillere med teknikk og hurtighet, ref Søderlund på ving.

Det tok også lang tid før Samuel fikk muligheten på venstre ving.

Det kan legges til langt mere, men i sum fremstår Horneland som en trener som satser veldig på innsats, kjemping, dueller, springe langt, høye baller inn mot hodesterke spillere (ref at han var så fornøyd med å kunne stille med så mye «volum» samtidig på banen).

Fremfor kreativitet, hurtighet, spill langs bakken og spillere som har et større reportear.

Konsekvensen blir at dette ikke blir særlig utviklende på sikt, da Horneland velger de defensive, destruktive og kortsiktige løsningene.

For meg virker ikke Horneland å ha RBK-genet i seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.09.2019 11:33    Post subject: Reply with quote

Det er en grunn til at vi har mistet 4000 tilskuere i snitt, og at de tilskuertallene ikke går oppover til tross for noe fremgang resultatmessig. Med en gjennomsnittlig billettpris på 250kr, så tilsvarer det forøvrig et inntektstap på 15 millioner på ES-kampene i 2019 kontra 2018.
Back to top
View user's profile Send private message
Tony
Junior


Joined: 04 Aug 2017
Posts: 85

PostPosted: 20.09.2019 12:53    Post subject: Reply with quote

Det ser på mange måter ut som om man glemmer NAE-postulatet om å gjenskape det positive gang på gang. Hvorfor skal man ikke ha like fandenivoldsk innstilling til Dinamo-kampene og Linz i går som i de mot BATE og Maribor?

Det å skape noe nytt annenhver uke er ikke det smarteste. Det å forbedre noe ok, for til slutt å perfeksjonere det slik at man kan slå ballen blindt, det er smart det. Trenger ikke å være Nils Arne. Trenger ikke å spille Eggen-fotball heller. Bare å trene og terpe - og være sulten på å være raske og presise sammen.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 20.09.2019 12:56    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Det er en grunn til at vi har mistet 4000 tilskuere i snitt, og at de tilskuertallene ikke går oppover til tross for noe fremgang resultatmessig. Med en gjennomsnittlig billettpris på 250kr, så tilsvarer det forøvrig et inntektstap på 15 millioner på ES-kampene i 2019 kontra 2018.

Dette regnestykket skulle jeg likt og sett.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 20.09.2019 13:00    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Sløvsekken wrote:
Det er en grunn til at vi har mistet 4000 tilskuere i snitt, og at de tilskuertallene ikke går oppover til tross for noe fremgang resultatmessig. Med en gjennomsnittlig billettpris på 250kr, så tilsvarer det forøvrig et inntektstap på 15 millioner på ES-kampene i 2019 kontra 2018.

Dette regnestykket skulle jeg likt og sett.


250*4000*15 = 15 000 000
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 20.09.2019 13:02    Post subject: Reply with quote

Ja, se der. Jeg trodde vi snakket om EL.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2019 13:03    Post subject: Reply with quote

Horneland kan gjerne fungere som fysisk trener. Men som hovedtrener/manager? Fortsatt skeptisk. GÃ¥rsdagens prestasjon
setter plutselig Coolens gruppespill i fjor mot mye tøffere motstand i et noe bedre lys.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

Lov å tro at vi i snitt selger billetter for 250 kr.
Men de 246 355 tilskuerne som kjøpte billett på Lerkendal i fjorårets 15 Eliteseriekamper, de betalte bare 28 640 042 kr. Som da gir et snitt på 116,26 kr.
Men 4000 i snitt til den prisen, utgjør jo nesten 7 millioner det også.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.09.2019 13:36    Post subject: Reply with quote

Det var et veldig forenklet regnestykke med utgangspunkt i billettprisene for voksen. I realiteten så er det selvsagt et mye mer komplisert regnestykke, med sesongkort, barne/familiebilletter, gratisbilletter osv. I tillegg har vi i mange kamper denne sesongen hatt mye ubrukte sesongkort, da det har vært betydelig mer glissent på enkelte kamper enn de offisielle tallene på 12-13000 skulle tilsi.

Poenget er dog at en publikumssvikt på dette nivået utgjør betydelige summer for klubben, og det kommer ikke til å bli bedre av at vi driter oss ut i EL og med noen få unntak stort sett spiller primitiv og kjedelig fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.09.2019 18:03    Post subject: Reply with quote

Søderlund:

– André Hansen mener ballbehandlingen ikke ligner grisen. Føler du deg truffet?

– Nei, jeg føler meg ikke truffet, men vi kan bedre enn det vi presterte. Det tror jeg alle er enige om.

(...)

– Det smerter ennå. Det var en såpass svak prestasjon at den kommer til å sitte i utover dagen, sier Horneland, som mener RBK ikke var gode nok mentalt.

– Mentalt sett er vi ikke klare nok fra start av. Vi mangler litt av grunnmuren i fotball: Aggressivitet, intensitet og løps- og duellkraft. Taktisk synes jeg det er LASK Linz som vinner posisjoner på banen. Det er de som styrer hvordan vi spiller i stedet for at vi styrer vårt eget spill. Vi slo mye langt. Det ble ensidig, sier han selvkritisk.

Les mer: – Viktig å vise at vi ikke er noen pusegutter

Kan nesten føles som om spillerne ennå ikke helt hadde ristet av seg skuffelsen mot Dinamo Zagreb, og at de ikke greide å mobilsere på ny i europaligaen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Gofoten
Proff


Joined: 25 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 22.09.2019 00:51    Post subject: Reply with quote

Horneland må ta 100% skyld i kampen mot Linz. Han skulle stått skolerett foran supporterne og forklart hva han egentlig mente med det 4-4-2 laget han sendte utpå i Østerrike.

Det er den svakeste kampen jeg kan huske å ha sett av RBK. Vi skapte ikke en eneste sjanse mot det kanskje svakeste laget som spiller E-cup i år. Plutselig så begynte vi å slå lange baller i RBK. Denne prestasjonen hadde vært rævva selv mot Real Madrid.

Vis Koteng mente at KÃ¥res potensial var brukt opp vil jeg si det samme om Horneland.

Å gå tilbake til 4-4-2 etter den starten som vi hadde på sesongen er som å skyte seg selv i foten.

Det bør bli en skriftlig advarsel til Horneland. Dette er ikke Haugesund!!!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.09.2019 07:49    Post subject: Reply with quote

Synes forumet legger for mye vekt på Søderlund Mars Johnsen på banen samtidig. Hovedproblemet vårt er at Linz løp mer, var mer aggressiv, vant dueller, hadde større tempo i overganger og ville vinne kampen. Linz har også et mye bedre presspill enn RBK. Vi avventer forsvarsspillerne til å slå presist. Linz løper aggressivt i press mot våre forsvarere som ikke fikk til å slå presist.

Vi har dårlig tekniske forsvarere som ikke kan slå pasninger. Da får vi ikke til noe spill. Uansett hvem som er på banen.

Vi skulle selvfølgelig ikke spilt med Søder som ving, men det er mye annet som var dårlig også.

Jeg visste vi kom til å tape denne kampen . Vi slipper alltid inn mål, mens Linz er god til å holde nullen.
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 396
Location: Østsida

PostPosted: 22.09.2019 09:27    Post subject: Reply with quote

Senador kom meg i forkjøpet. Virker som veldig mange fokuserer på Rosenborg og ikke Linz etter denne forferdelige opplevelsen. Linz spillte med et så høyt press jeg ikke kan erindre å ha sett et lag spille mot Rosenborg før. Vi vet jo at RBK sliter mot lag med høyt press - til og med bakgårdsklubber som Ranheim og Sandefjord har satt oss ut med høyt press og intensitet, fremfor å parkere bussen. LASK spilte svært utypisk europeisk fotball. Minnet meg nesten om RBK på 90-tallet som overrasket mye sterkere motstand med et hinsides press og intensitet, forskjellen var bare at vi i glansdagene hadde samtidig en mye bedre offensiv samhandling. Hadde Linz hatt også dét ville vi blitt grust totalt med særdeles stygge sifre.
Tydlig at treneren dems så dette. Det lille fem-minuttet hvor vi fikk til et snev av noe spill var i en periode mot slutten av første omgang der Linz slakket litt av på presset. Ser for meg treneren dems i pausen sa fra om at dette norske laget blir totalt lammet av vårt høye press og vi må utpå i andre med enda høyere press. Noe de gjorde og vi så enda verre ut..

Nå unnskylder jeg ikke vår elendig kamp og Hornelands disponeringer, men må sies at dette Linz laget spilte oss totalt ut med det høye presset. Dette er noe vi tydligvis har fått øvd oss altfor lite på, og eliteserien tilbyr svært få lag som spiller slik.
Selv om vi neppe vinner mot Sporting og PSV tror jeg muligens vi får se litt mer spill fra vår side, da jeg ikke tror disse lagene spiller på den utypiske måten Linz gjorde.
Får håpe vi lærte noe om høyt press og øver mer på dette da. Det er eneste måten å bite fra seg på mot bedre motstand. Vi kan ikke sitte å tro vi kan finspille eller flakse oss til poeng mot PSV og Sporting..

Ble nesten litt sjarmert av LASK jeg, for en vilje! Hadde vært meget stolt av den prestasjonen om jeg var Linz-tilhenger.
Litt spent på hvordan de vil gå ut på lerkendal-matta. Om de beholder oppskriften med fullt øs, eller om de er litt mer forsiktige på bortebane.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 22.09.2019 10:21    Post subject: Reply with quote

Det er en enkel forklaring på hvorfor vi ikke takler høyt press og det er at den spillerstallen klubben har bygd etter 3 års sportslig satsing ikke har de nødvendige kvaliteter til å klare det. Høyt press er en high risk- high reward strategi og mot lag som RBK som ikke har stoppere med pasningskvaliteter og heller ikke midtbane med tekniske ferdigheter gode nok til å ta i mot og kontrollere ball i pressede situasjoner så blir Reward biten vesentlig større enn Risk.
Og problemet ligger nok en gang i spillerlogistikk, både vår trang til å kjøpe spillere for nuet og spillertyper som har løpskraft og duellstyrke, men mangler mye på fart og teknikk.
Tror det ikke var noen for tre år siden som satte seg ned, så på utviklingen i europeisk fotball og skisserte hvordan klubben skulle se ut i2019 med spillertyper,alderssammensetning etc. Det ser vi resultatet av nå
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 22.09.2019 10:58    Post subject: Reply with quote

Ja og nei.
Med større bakromstrussel kan vi i det minste pole ball opp langs kanten i en slik situasjon og redusere risikoen for dem. Mot Linz hadde vi dog kun en slik trussel, så det var meget lett for Linz å sideforskyve og ta vekk Samuel. Søder kunne spissen deres løpt opp på kontring, så null vits å dekke ham.

Når det er sagt skulle jeg gjerne hatt mer teknikk og pasningssikkerhet på midten, sier bare at vi kunne gjort noe også med den stallen vi har...
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 22.09.2019 11:19    Post subject: Reply with quote

Det siste der er stikkordet. Etter at Selnæs og Midtsjø forsvant har ferdighetene med ball vært alt for dårlig på midten. Det er hovedgrunnen til at vi ikke evner å spille ut norske lag med mindre de har kamikazeforsvar, og at vi generelt er hjelpesløse mot etablert.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 22.09.2019 11:46    Post subject: Reply with quote

Med Søder på kant mot ei 3-backs-linje får/fikk vi ikke muligheten til å strekke forsvaret deres som hvis vi hadde spilt med Akintola/Ceide. Da hadde det enten blitt større rom å bevege seg i for kantene våre så lenge de hadde holdt seg bredt, eller så hadde vi tvingt LASK til å holde igjen vingbackene sine. Med en kjøttspiss på høyrekanten ga vi dem ingen trusler å forholde seg til å sin venstreside, og dermed fritt spillerom for venstre vingback. Det betydde igjen økt trøkk mot Hedenstad, som ikke er best på å forsvare seg pluss manglende angrepsmuligheter for oss. De trengte bare å låse av Adegbenro for å passivisere oss offensivt. Så er det klart at presset deres også ødela mye for oss i og med at vi ikke har gode nok spillere teknisk. Det så ut som om vi spilte mot Ajax/Barcelona/Dortmund tidvis når de var så mye bedre teknisk enn det vi var.
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 22.09.2019 14:04    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Det siste der er stikkordet. Etter at Selnæs og Midtsjø forsvant har ferdighetene med ball vært alt for dårlig på midten. Det er hovedgrunnen til at vi ikke evner å spille ut norske lag med mindre de har kamikazeforsvar, og at vi generelt er hjelpesløse mot etablert.


Konradsen har jo faktisk vært tidvis venn med ballen i sommer og høst;
Men han hadde jo totalt hjerneblødning mot LASK, det var vel ingen som var venn med ballen.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 22.09.2019 17:19    Post subject: Reply with quote

Lask leder 2-1 mot RB Salzburg hjemme med en halvtime igjen. De har skapt 9 sjanser og 6 skudd på mål mot redbull.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Next
Page 21 of 22

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb