English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stig Inge Bjørnebye
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 102, 103, 104  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.09.2019 14:36    Post subject: Reply with quote

Det har helt sikkert spilt inn at vi har noen greie, kanskje til og med gode alternativer som hater å spille back.

Man kunne jo sagt at klubben dermed kunne vært litt mindre desperate etter å kaste penger og energi på det problemet - det var vi jo helt tydelig ikke - men det hjelper jo godt på situasjonen sånn som den er når vi engang ikke klarte å kjøpe en backup til sidebackene i siste liten.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 16.09.2019 15:20    Post subject: Reply with quote

Det er riktig at klubben har noen spillere som kan spille som back, og derfor ikke nødvendigvis har et prekært behov. Men jeg sliter med å forstå denne tankegangen. Trondsen og DeLanley kunne fungert godt på back, selv om ingen av dem vil spille der. Når blir et backbehov prekært? Er det når vinduet stenger og Meling/Hedenstad blir skadet ut sesongen? Lite sannsynlig? Ja, det er forsåvidt det, men skal man gamble på det? Man skal jo kjempe på tre fronter, i en normal sesong for RBK. Det er iallefall målsetningen. Kan godt være at Bjørnebye/Horneland tenker at skader er lite sannsynlig, og at omskoleringsspillerne er gode nok. Men hvorfor byr man da store pengesummer for middelmådige norske Tippeligabacker på siste dag av vinduet? Dette skurrer for meg. Ligner mer på dårlig planlegging og oversikt, enn å stole på backupsspillerne. Det er min mening. I værste fall kunne man endt opp med Trondsen og YEDL på back hele høsten, og færre å spille på på midten/kant. I tillegg kommer karantener tettere på høsten. Kanskje er Bjørnebye og Horneland iskalde pokerspillere. Skummel filosofi når man leder en toppklubb. Mer forståelig filosofi i Mjøndalen og Ranheim.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 17.09.2019 00:58    Post subject: Reply with quote

Jeg ser tankegangen din, i et worst case scenario så mister vi hele 11'ern på langtidsskade samtidig. Ingen klubb i verden har så bra dekning at de takler det problemfritt. Men jeg synes heller ikke du må være en iskald pokerspiller for å "gamble" på at vi ikke mister begge backene våre på langtidsskade samtidig. Og da snakker vi om 2 backer som knapt har vært ute. Det er ikke spesielt sannsynlig. Vi har grei dekning på back. Jeg vet ikke om Denic har blitt nevnt men han viste vell også at han taklet høyrebacken ganske bra. Jeg tror ikke trenerne bruker spilleroversikten til RBK.no når de gjør skisser på whiteboarden på trenerkontoret.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 17.09.2019 06:38    Post subject: Reply with quote

Kan være enige om at vi kun trenger 15 spillere i troppen. Sykt usannsynlig at mer enn 4 spillere er skadet eller slitne samtidig, og alle kan jo spille alle steder like godt. Det er slik man kjemper på 3 fronter med forventning om å vinne overalt.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 17.09.2019 06:45    Post subject: Reply with quote

Og så er det ikke kun snakk om skader, men også suspensjoner. Vi skal ikke SÅ langt tilbake i vår egen historikk for å finne eksempler på at dette har skjedd. Nå er selvfølgelig konverteringen av Jonas Svensson fra indreløper til høyreback et lykketreff av dimensjoner - men hvem tror oppriktig det vil være representativt for suksessen neste gang vi må gjøre noe sånt?

5 naturlige forsvarsspillere - der mange er skeptiske til kvaliteten på 2-3 av dem ift. deltagelse i Europaligaen - en høst man må kjempe med nebb og klør for å klare europa-kvalik til neste år er ikke lett å akseptere som i nærheten av "godt nok".
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 17.09.2019 12:50    Post subject: Reply with quote

Noen tanker om Bjørnebye og spillerlogistikken: Greit nok at Bjørnebye skal vurderes ut i fra spillerlogistikken. Jeg vet ikke om han er rett mann til å være ansvarlig for den kommende fornyelsen eller om han har feilet tilstrekkelig til at han bør erstattes nå.

Ja vel har vi tynn stall og vi trenger en fornyelse. Vi har også en krevende spillestil med en autoritær trener som setter ytterligere krav til spillerne vi allerede har, og noen av dem må ut selv om fotballferdighetene i seg selv er gode nok.

Og hva da med spillerlogistikken? Det er blitt sagt at vurdering er sånn at kvalitet og pris må være riktig. Jeg kan akseptere at vi står igjen med en tynn stall nå og lite aktivitet i de to siste vinduene fordi:

1. Klubben har vært nødt til å spare penger og det er bedre å risikere skader i en tynn tropp enn å gjøre bomkjøp eller fylle opp plassene med for dyre middelmådige spillere - hvis det gir plass til de riktige spillerne i neste vindu.

2. Horneland & Bjørnebye ønsker å gi dem vi har sjansen til å vise at de vil og kan være med på det nye regimet. Det kan gi svar på hvor vi trenger eller ikke trenger nye spillere.

3. Bjørnebye har vist at han har ambisjoner og spennende tanker om å bruke økonomiske muskler på de rette spillerne .

4. Noen ganger er det tilfeldigheter som gjør at vi bommer på muligheten til å hente de rette spillerne, eller at den økonomiske totalpakka blir feil og vi blir stående uten forsterkninger.

Uansett hva som er vurderingene til Bjørnebye & Horneland, så må de vurderingene gi resultater snart. Hvis ikke de gjør det er jeg mer enig med dem som vil ha flere middelmådige spillere uten videresalgspotensial men som kunne gjort en bra nok jobb, enn med dem som vil ha så dyre spillere at vi setter økonomien i fremtiden på spill.

Jeg velger å la tvilen komme Bjørnebye til gode, jeg velger å tro at de er på vakt, og har samtidig full forståelse for dem som mener at nok er nok og vi må ha utskifting.
_________________
/ Slapp av folkens, det her ordner seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 17.09.2019 12:57    Post subject: Reply with quote

Kom gjerne med eksempler på punkt 3.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 17.09.2019 12:57    Post subject: Reply with quote

Sikter vel til caser som Bero, Chirivella og Caulker, tenker jeg?

Jeg synes dette egentlig er fine problematiseringer av den jobben som er gjort i år, men jeg savner et blikk på de litt lengre linjene: hvis man aksepterer premisset om at elleveren har blitt gradvis svakere siden Bjørnebye tok over, hva er da årsaken til at de ønskede spillerne glipper, eller tilstrekkelig kvalitet ikke lokaliseres, over fire år?

Man kan vel neppe snakke om tilfeldige kontekstuelle årsaker til enhver tid nå når Bjørnebyes niende(!) overgangsvindu er avrundet?

Jeg synes altså at mange av punktene virker begrunnet kun i 2019-situasjonen, mens problemet, etter min mening, strekker seg mye lenger tilbake i tid.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 17.09.2019 13:14    Post subject: Reply with quote

Bero og Chirivella skal jeg være enig i var interessante "caser", om vi skal bruke den rådende terminologien. Kanskje spesielt Chirivella. Riktig alder, hadde (antakeligvis) fylt et stort hull hos oss. Var vel lønna det stranda på, om jeg husker riktig?
Back to top
View user's profile Send private message
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 17.09.2019 13:29    Post subject: Reply with quote

Bendtner er et eksempel på punkt 3 og samtidig strekker seg bakover i tid.

Jeg tenker at tilfellet med Bendtner endte så omtrent så dårlig man kunne frykte, men har også bidratt til suksess både direkte og indirekte. Uten å gå nærmere inn på det så har Bendtner bundet opp økonomiske midler som helt sikkert har gått på bekostning av andre spillerkjøp. Tanken var vel at han skulle bli en suksess og selges til utlandet ganske raskt.

Men om poenget ditt er at Bjørnebye skal vurderes på spillerlogistikk fra start til nå for å danne et bilde av hva vi realistisk kan forvente i fremtiden, så er jeg enig i at det ikke ser så bra ut. Kan hende er det naivt å tro at vi plutselig får på plass noen gode signereringer samtidig som at noen av dem vi allerede har slår til. Men Tagseth kom vel til Rosenborg primært fordi han hadde tro på prosjekt Horneland, og hvis Horneland og de spillerne vi har nå tar Rosenborg til å bli Norges nummer 1 igjen så kan det vel hende at vi blir akkurat det lille hakket mer attraktivt til at tilfeldighetene i overgangsmarkedet går vår vei. Hvis det da har vært snakk om tilfeldigheter, og det må vi vel bare håpe på.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 17.09.2019 13:45    Post subject: Reply with quote

Caulker er jo et eksempel på hinsides inkompetanse, av verste sort! De siste 3 årene før budet ble lagt inn, så hadde Caulker knapt spilt fotball i QPR, han hadde slitt psykisk, noe heftig, og der var flere stygge episoder med rus, spillegalskap mm....han trente knapt det siste året(qpr er min klubb i England og følger dem relativt tett)! Så ble han frigitt...i januar var han gratis å hente; mens i begynnelsen av mars hadde han blitt plukket opp av en relativt dårlig skotsk klubb, hvor han hadde fått noen kamper og vært helt ok, ikke noe mer...så kommer budet på over 20 millioner! Godt over grensen til å være helt vannvidd! Gutten hadde slitt noe ekstremt i flere år, knapt spilt fotball, prestert svakt det bittelille han hadde spilt og vært gratis i hente en god måned før SIB foreslo å svi av over 20 mill...man har ikke sett på prestasjoner, form, spilletid, utenomsportslige ting i vurderingen der; kun at det var et attraktivt navn i en posisjon man måtte forsterke...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 17.09.2019 13:50    Post subject: Reply with quote

Men vi har jo vært nummer én i Norge i flere år, uten at noe tilsynelatende bikker avgjørende i vår favør, og jeg tviler egentlig på at årets tabellposisjon har hatt særlig mye innvirkning på attraktiviteten vår, all den tid vi samtidig konkurrerer i Europa og er på vei oppover tabellen. Det hadde jo i så fall kun innvirket på sommervinduet, og der har vi jo lenge kunnet friste med muligheten for CL.

Jeg tror altså ikke at man lenger kan snakke om tilfeldigheter, og at det er utopisk å håpe på at de bare plutselig skal svinge vår vei. Klubben må gjøre endringer i hvordan man jobber med spillerlogistikk, med eller uten Bjørnebye på lasset (det er neppe hensiktsmessig å tvinge igjennom en avskjed nå med mindre den faktisk kan gjøres 'gjensidig').

Det jeg savner er en konkret plan for hvordan man bygger nivå over tid, eventuelt tydelig etterfølgelse av den planen som muligens fins. Det mangler nå.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 17.09.2019 14:12    Post subject: Reply with quote

Vinduet vi har lagt bak oss hadde ei gulrot vi ikke har kunnet friste med på veldig lenge (og sannsynligvis ikke kan igjen på veldig lenge) i form av CL-play-off. Nå ligger vi imidlertid i en posisjon hvor vi fort kan ende opp med minst to overgangsvinduer hvor muligheten for Europa i beste fall er et år-halvannet unna. Vi burde smidd mens jernet er varmt, mens vi i stedet fikk det roligste vinduet på år og dag.

Så er det også dette med spillere ut, som jeg vet blant annet du har vært inne på, Zaphod. Vi sitter med flere spillere som virker langt unna førstelaget, men samtidig tar opp både plass og lønn. Vi har også veldig mange på utlån, og sitter totalt sett med mye "daudkjøtt" i stallen.

Spillere som de Lanlay og Helland brukes alt for lite til å forsvare å være blant de best lønnede i klubben. Disse plassene bør gis til langt billigere løsninger, helst i form av talenter, eller rimeligere spillere som godtar å være på benk for det meste. Jeg forstår at vi må ha noen rene backup-/rotasjonsspillere, men vi har etter min mening i dag for mange dyre spillere med denne statusen.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 17.09.2019 16:14    Post subject: Reply with quote

Ja, det var veldig skuffende at vi ikke gjorde noe tidligere, spesielt i forkant av Dinamo-kampene. En spiller som Maars Johnsen kunne fort utgjort en forskjell der.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 17.09.2019 16:38    Post subject: Reply with quote

Absolutt, men det burde vært mulig å sikte enda høyere. En lånespiller (pluss en utviklingsspiller) er liksom litt dårlig utnyttelse av den - logisk sett - beste markedsposisjonen vi har hatt på mange år.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
larenim
Veteran


Joined: 12 Jul 2005
Posts: 1072
Location: Sørlandet

PostPosted: 17.09.2019 19:20    Post subject: Reply with quote

Hvis det er sånn at Bjørnebye & Horneland er enige i det, men at den økonomiske siden for eksempel var preget av at dem de forhandlet med også visste at de hadde fått ekstra europapenger, så kan jeg ikke se annet enn at det vi diskuterer til syvende og sist er hvor mye vi skal være villige til å satse over evne for å få den kvaliteten de tilbyr - om så det er storfisk eller backups - og hvor den grensa skal settes.

Alternativt kan det være at de legger den sportslige lista for høyt for å prioritere rom til storfisk, at gode NOK spillere ender opp med å ikke bli prioritert i tilstrekkelig grad.

Det jeg ikke tror på som et realistisk alternativ er at Bjørnebye er inkompetent og ikke gjør jobben sin. Da tror jeg heller det er snakk om konsekvenser av vurderingene som for ettertiden blir stående som store nok til at det kan se ut som fra utsiden at han ikke gjør jobben sin. Og så er vi vel alle enige om at det er nettopp det han til syvende og sist skal dømmes etter.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 17.09.2019 19:58    Post subject: Reply with quote

Det finnes flere nivåer av kompetanse og inkompetanse sett i forhold til en spesifikk stilling.

Slik at spørsmålet er ganske enkelt om Bjørnebye har tilstrekkelig kompetanse til den jobben han er satt til, og to er han den mest kompetente Rosenborg har anledning til å sette i rollen for det lønnsnivået vi har lagt oss på. Vi betaler mye mer enn andre norske klubber slik at det er naturlig å forvente høyere kvalitet enn det andre klubber i serien har i tilsvarende roller.

Min klare oppfatning at svaret er nei på begge de spørsmålene, men det utelukker ikke at det finnes andre med enda mindre kompetanse og hvis en sammenligner med Hoftun så er vel kompetansenivået jevngodt på de to. Ingen av dem har vært på det nivået en klubb av vår størrelse bør ha er min mening og den fremste grunnen til at de ble ansatt er at de var at de har en historie som spiller i klubben.

Min grunn for å mene det er ganske enkelt at sett opp mot de ressursene vi har til rådighet er det sportslige nivået på stallen under det nivået vi burde være på og enda verre at det ikke er en progresjon i kvaliteten på stallen over tid. Sagt på en annen måte stallen i 2015 er bedre enn i 2019 til tross for store investeringer og høyt kostnadsnivå i perioden. Stallen i 2019 har også få spillere vi kan forvente skal bli betydelig bedre i løpet av de neste 2 årene.

Jeg kan forstå det å redusere aktivitetsnivået på markedet om det hadde kommet sammen med at vi slapp til flere fra akademiet på A-laget, men det gjør det heller ikke. Talentene våre sitter stort sett på benk og vi gir spilletid til middelmådigheter uten en fremtid.

Når vi velger å bruke millioner på middelmådige TL stoppere som Hovland og Valsvik så er det all grunn til å stille spørsmål med ved vurderingsevnene til de som tar den beslutningen. Istedenfor å gi tid til større talenter som Rasmussen og Serbecic

Å det at vi har forsøkt å oss på en del spennende prospekter uten å lykkes sier meg bare at enten så sikter vi urealistisk høyt, eller at vi evner ikke å selge oss godt inn som klubb. Uansett betyr det at vi har kastet vekk både tid og ressurser som kunne vært brukt til å gå for realistiske og oppnåelig mål. Jeg tror det handler mest om at Bjørnebye sliter med å få med seg folk da han ikke er spesielt overbevisende, da store deler av det å få de beste spillerne handler om evnen til å selge inn prosjektet.

Mye av dette ansvaret deler han i sammen med trenerteamet, men det er også et trenerteam han har vært sentral i å ansette selv og på hans ansvarsområder må han bære majoriteten av ansvaret for kvaliteten på spillerstallen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 18.09.2019 11:28    Post subject: Reply with quote

Vil også stille litt spørsmål rundt timingen på en del vi foretar oss. Spesifikt dette at vi tilsynelatende gjør ting veldig seint i vinduene. De unnskylder seg hele tiden med dette at vi må vente og se på hva som blir ledig osv, noe som sikkert kan stemme i enkelte tilfeller, som f.eks at AZ sikkert ville se om de kunne fått solgt Maars Johnsen før de evt gikk med på et utleie.

I andre tilfeller blir det derimot helt feilslått, som f.eks den back-jakten i vinter, hvor vi etter sigende prøvde oss på et par ES backer i siste liten, og i sommer hvor vi prøvde oss på Mathew og Zachariassen seint i vinduet. Da blir jo også prisen desto høyere, fordi selgende klubb får liten/ingen tid til å handle erstattere, samtidig som de vet at vi også begynner å få dårlig tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 18.09.2019 11:44    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
I andre tilfeller blir det derimot helt feilslått, som f.eks den back-jakten i vinter, hvor vi etter sigende prøvde oss på et par ES backer i siste liten

Dette er noe av det pinligste jeg har opplevd hva gjelder spillerlogistikk som RBK-supporter. Her har man hele vinteren på seg og ender opp med panikkbud på først Risa og deretter Aasbakk(!) siste helga vinduet er oppe. Resultat: Ingen nye spillere, og bare griseflaks med at de vi har unngår skader.
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 18.09.2019 12:00    Post subject: Reply with quote

Oppi all elendigheten må det også sies at antallet bomkjøp har vært betydelig lavere de siste åra hos RBK, enn hos Molde - og de fleste andre klubbene i serien som handler spillere over en lav sko.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 18.09.2019 12:15    Post subject: Reply with quote

Mulig det, har ikke nok oversikt over de andre. Men hvordan er raten mellom gode kjøp og bomkjøp til sammenligning? Og hva koster bomkjøpene til de andre klubbene?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 18.09.2019 13:52    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Oppi all elendigheten må det også sies at antallet bomkjøp har vært betydelig lavere de siste åra hos RBK, enn hos Molde.

Men Molde har nå solgt for et par kroner også, så i sum så har de vel ikke tapt penger de siste årene. Det er vel nok å nevne Haaland som vel veier opp en del. Bare den videresalgsklausulen der kan fort bli verd et par kroner om en skal dømme etter gårsdagen...
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 18.09.2019 14:11    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Oppi all elendigheten må det også sies at antallet bomkjøp har vært betydelig lavere de siste åra hos RBK, enn hos Molde - og de fleste andre klubbene i serien som handler spillere over en lav sko.

Det kommer vel litt an på hvordan man definere bomkjøp. Man vil automatisk redusere faren for bomkjøp, ved å ikke kjøpe noe i det hele tatt. Den filosofien ble vel brukt i sommer. Så er det spørsmål om hva som skal til for at et kjøp er et bomkjøp. Svært få av de siste kjøpene har styrket laget, så i manges bok vil det være en slags «bomkjøp». Man trenger ikke bruke relativt mye penger på mange squad spillere. Jeg personlig synes at kjøpene av for eksempel Valsvik, Levi og Denic ( utfra det de har vist, fått vist, sålangt) er bomkjøp. Spesielt når man teller antal millioner delt på antal spilleminutter! Jebali blir et annet «bomkjøp», ikke fordi han er en dårlig spiller, men fordi han tydeligvis ikke er en spiller som passer inn. Nå gikk klubben i pluss på denne handelen, så det gjør at han ikke bør nevnes som bomkjøp, men han var tydeligvis ikke god nok til å hente tilbake gratis i sommer!
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 18.09.2019 16:29    Post subject: Reply with quote

Jebali leverte godt når han var her og vi tjente penger på han. Skal mye vondvilje til for å kalle han et bomkjøp.

edit: Noen som har lyst til å liste opp Rosenborg og Moldes kjøp og salg siden SIB ble ansatt? Så kan vi diskutere treffprosent.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 18.09.2019 17:20    Post subject: Reply with quote

Tjente vi penger på Jebali?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 102, 103, 104  Next
Page 87 of 104

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb