English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stig Inge Bjørnebye
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 102, 103, 104  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.09.2019 23:35    Post subject: Reply with quote

Det er mye jeg kan forstå. Et ønske om å systemforklare er forståelig i sammenhengen, å problematisere er en rolle det kanskje er nyttig og nødvendig at noen tar.

At noen ville valgt årets førsteellever, spiller for spiller, framfor den vi hadde i 2015, det kan jeg ikke forstå. Recap :

Svensson - > Hedenstad - - -
Strandberg - > Hovland - - -
Dorsin - > Meling ++
Selnæs - > Lundemo - - -
Midtsjø - > Konradsen - -
Mikkelsen - > Adegbenro ++
Helland - > Akintola - -

Og så har André, Mike, Reginiussen og Søderlund blitt fire år eldre i mellomtiden. Jeg kan ikke skjønne at noen vil foretrekke høyre side foran venstre side her.

Jeg synes også det er merkelig med den allergien mot å føre positiv argumentasjon for at jobben han gjør er god (utover sånne alternativ virkelighet-vurderinger som at stallen og laget er sterkere nå). Hansken er kastet.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 10.09.2019 00:40    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke annet enn at du ikke kommer med noen konkrete argumenter backet opp av fakta Zorac. Jeg synes tvert i mot du baserer din kritikk på ensidig på standpunkter du har bestemt deg for å ha. Om du skal kritisere signeringene så bør man etter min mening se mye dypere enn å bare si de er dårlige. Selv om man skulle ha lyst til at verden skal være svart/hvitt så blir den ikke det.

Ser ut til at du glemte Helmersen,Sivert Solli,Stamnestrø,John Sæther,Emil Nielsen,Henderson,Malec,Bjørdal,Matti,Steiring og Riku Riski zaphod81
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.09.2019 01:12    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Jeg har sett deg og andre forsvare Bjørnebye side opp og side ned, men jeg vet faktisk fortsatt ikke hva du/dere er fornøyd med, og det sier kanskje litt om substansen i argumentasjonen.


Setter du det slik så virker det jo som du diskuterer mot folk som faktisk synes Bjørnebye gjør en god jobb, må det være enten eller? Det er vell rettere sagt en hel haug av folk som skriver side opp og side ned om at Bjørnebye må miste jobben sin fordi han gjør en elendig jobb, mens en liten brøkdel poengterer som en respons til det at mye av kritikken som rettes direkte mot en mann er basert på ting vi ikke har god nok innsikt i og at Bjørnebye jo ikke sitter å kjører sololøp med spillerlogistikken og at spillerlogistikk jo bare er et element i å bygge klubb. Det er ikke som i Hoftun-caset hvor det stadig kom opp regelrette fuck-ups som var lett å spore til han. (Brutto/Netto, skulle ha ringt en bjelle osv).

Samtidig som det er åpenbare mangler i stallen så tok den oss veldig nære Champions League i år. Noe må kunne sies å gjøres riktig.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 10.09.2019 08:49    Post subject: Reply with quote

Hvis det skal kreves en doktorgradsavhandling for å få lov til å argumentere for at SIB ikke gjør jobben sin fordi vi ikke kan observere hver eneste potensielle påvirkningsfaktor i arbeidshverdagen hans, da legger man lista alt for høyt. Noen er inne grenser til det man i samfunnsvitenskap kaller ekstrem positivisme. Med mindre noe er direkte observerbart kan man ikke si noe med sikkerhet uansett. Vi kan ikke se og observe arbeidsprosessen til SIB, dermed kan vi ikke mene noe som helst. For en håpløs holdning. At stallen har blitt svakere sammenligna med hva den var i 2015 er langt fra noen kontroversiell påstand, og å skulle kreve sider opp og sider ned med argumentasjon for det er absurd.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.09.2019 09:17    Post subject: Reply with quote

Hvem har sagt noe om hva man må gjøre for å få lov til å argumentere mot SIB? Det skrives innlegg etter innlegg om hvor elendig SIB er og så kommer det en respons tilbake. Det er jo nært nok å være et ekkokammer allerede, bare godta at enkelte ikke er overbevist om at vi må bytte SD/at å bytte SD løser noe.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 10.09.2019 09:32    Post subject: Reply with quote

Fordi den responsen som kommer avskriver totalt all kritikk av SIB fordi det ikke er basert i tunge, empiriske bevis. Da virker det som at kritikken avvises fordi man ikke liker kritikken, ikke fordi man er uenig i den.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 10.09.2019 09:32    Post subject: Reply with quote

SIB er dum.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.09.2019 09:40    Post subject: Reply with quote

*SIB har overlevd under Koteng. Koteng har bevist at det koster han veldig lite å bytte ut reelle problem i klubben, SIB har blitt sittende.

*Det ser ut som Horneland har mye/mest makt i praksis utenfra. Det er han som uttaler seg i media om spillere vi vil ha (Atinkola, Åsen, Tagset). Horneland er øverste leder i Rosenborg sport. Man kan argumentere for at det er bare symbolsk, uansett er det lite som tilsier at SIB har noe siste ord på spillerlogistikken selv om det er han som gjennomfører.

*Horneland har uttalt at han ønsker å få ut potensialet i stallen han tok over.

*Den utskjelte stallen vår var "et stolpeskudd unna" CL i år. Jobben med å bygge et godt Rosenborg er mer enn spillerlogistikk, som enkelte har fått et sykelig forhold til.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 10.09.2019 10:01    Post subject: Reply with quote

Det ser kanskje ut som at Horneland har mest "makt" utenfra, men hvordan kan du med total sikkerhet bevise at det faktisk er realiteten? Vi vet at SIB har det uttalte ansvaret for spillerlogistikk av samme årsak. Vi kan ikke si noe sikkert om makthierarkier og prosesser innad, så da får vi bare konkludere med at ingen har noe ansvar, og at den elendige spillerlogistikken skyldes strukturelle faktorer som alle relevante aktører og faktorer påvirker, men ingen har et ansvar for fordi vi ikke kan bevise noe med sikkerhet.

At Koteng ikke har sparka SIB kan ha mange forklaringer. Typen kontrakt og avtale han har med klubben, hvorvidt styret utover SIB ønsker å sparke han eller ikke, kanskje fins det koalisjoner mellom SIB og nok styremedlemmer til at det antageligvis ikke vil skje. Sparkinga av Kåre var begrunnet gjennom et enstemming vedtak i styret.

Så klart sier Horneland at han vil jobbe med stallen som er her. Skal han heller gå ut i media og sakse halve stallen og kreve nye spillere? Da hadde han aldri holdt etter 16 mai. Veldig mye av det som blir uttalt i media er klisjeer og floskler som "skal sies" fordi det er det man gjør. Man forsøker å skape ett inntrykk av samhold, godvilje og fornøydhet med tingenes tilstand. En treners tydeligste dødsdom er å få en offentlig uttalelse om styrets videre tillit.

Å hevde at vi var et stolpetreff unna CL er en grov feilrepresentasjon av tingenes tilstand. Vi var for svake i begge bokser. Med mer målfarlige angripere pluss en stopper som ikke får anfall hver kamp hadde vi kanskje slått ut Dinamo Zagreb. Vi klarte oss fram til vi møtte et lag med spillere et par hakk over våre, og da ble våre spillere avkledd kvalitetsmessig. Aldri i livet om vi hadde scoret den type mål som DZ gjorde på Lerkendal, for eksempel. Vi hadde trengt en spiss med bedre målscorer-egenskaper og minst en stopper til som klare å holde fokus 90+tillegg. Og det ansvaret vet vi ligger på SIBs skuldre, fordi det er offentlig uttalt.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4901

PostPosted: 10.09.2019 10:14    Post subject: Reply with quote

Avsnitt 1: Det kan jeg ikke, derfor skrev jeg "det ser ut som" som igjen sår tvil til at SIB kjører sololøp som det kan virke som enkelte tror. Vi kan godt konkludere med at vi ikke vet her. Greit nok det.

2: faktumet står. SIB har overlevd Koteng og sparkeprosess med Kåre siden 2015.

3: greit nok det, men i dette tilfellet hadde stallen mye uforløst potensiale etter Kåre og en dårlig indre dynamikk. Synes det var et lurt og langsiktig godt valg å ta tak i det vi hadde. Nå burde det absolutt være mulig å få inn mer utenfra.

4:poenget står. Vi gjorde vår beste Europa kvalik, ikke minst spillemessig på veldig veldig lenge.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 10.09.2019 11:06    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola skrev:Fordi den responsen som kommer avskriver totalt all kritikk av SIB fordi det ikke er basert i tunge, empiriske bevis. Da virker det som at kritikken avvises fordi man ikke liker kritikken, ikke fordi man er uenig i den.


Jeg tolker det slik at den kommentaren var til meg kamerat Ola. Jeg er helt enig med deg i at det er urimelig å kreve empiriske bevis. Zorac mente at de som syntes SIB gjorde en god jobb ikke hadde konkrete argumeneter backet av fakta. Så mitt poeng var at det har da vitterlig ikke han og de som mener noe annet enn meg heller. Om man skal kreve noe av andre bør man starte med å gå foran som et godt eksempel selv.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.09.2019 11:53    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Ser ut til at du glemte Helmersen,Sivert Solli,Stamnestrø,John Sæther,Emil Nielsen,Henderson,Malec,Bjørdal,Matti,Steiring og Riku Riski zaphod81


Jeg klarer ikke huske at de du nevner var i førsteelleveren, i tillegg til de jeg nevner, men det kunne så klart vært en nærliggende forklaring på at vi var så gode det året.

Hvis jeg skal se forbi din manglende leseevne, og konsentrere meg om det du antagelig mener, som er at disse spillerne utenfor elleveren før Bjørnebye var så mye dårligere enn våre nåværende reserver, så har jeg noen punkter:

- Bjørdal kom til Rosenborg juli 2015, etter at Bjørnebye ble ansatt.
- Det samme gjorde Vilhjalmsson
- Det samme gjorde Stamnestrø

Jeg regner med du ikke vil bruke disse tre som argument for at Bjørnebye gjør en veldig god jobb?

De øvrige:

- Tomas Malec, et innlånt sjansespill av en spissutfordrer til Søderlund, men som har 2 A-landskamper for Slovakia
- Riku Riski, en finsk landslagsspiller (25 A) med suksess i andre norske klubber, som ikke helt holdt nivået i Rosenborg
- Emil Nielsen, en sjanseløs, men billig signering fra dansk nivå 2
- Liam Henderson, et innlånt stortalent fra Celtic som rakk å vise at han holdt nivået, og nå spiller i Serie A
- Våre egne produkter Helmersen, Sæter, Solli og Steiring, som alle var dominerende på klubb- og landslag som juniorer, men som tydeligvis står på elendig-lista di.

Du ser dessuten tilfeldigvis ut til å ha glemt at vi i tillegg hadde, som backup/rotasjon til elleveren:

- Morten Gamst Pedersen
- Anders Konradsen (kom juli 15)
- Holmar Eyjolfsson
- Jørgen Skjelvik
- Erlend Dahl Reitan
- Yann-Erik De Lanlay (kom juli 15)

De skal altså sammenlignes med nåværende reserver og A-stallsjuniorer:

- Gustav Valsvik
- Anders Trondsen
- Gjermund Ã…sen
- Erik Botheim
- Mikael T Johnsen
- Emil Ceide
- Pål André Helland
- Yann-Erik de Lanlay
- Bjørn Maars Johnsen

I tillegg til den rene spillerkvaliteten, merk også forskjellen i balanse mellom forsvarere og resten. Det er fortsatt rått parti, selv om forskjellen i elleveren er mye større.

Du hadde ikke tenkt å kommentere elleveren, forresten? Synes du vi er bedre nå? Er du uenig i vurderingene? Har du noen konkrete argumenter, utover en ullen referanse til at all info ikke er tatt med?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 10.09.2019 15:22    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Selnæs - > Lundemo - - -


Her mangler det 3-4 minuser. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 10.09.2019 18:27    Post subject: Reply with quote

SIB får nok sitte ut perioden sin, bla nok skandaler/bråk/penger ut osv med disse sparkesakene
Back to top
View user's profile Send private message
batigol
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2155
Location: Askim

PostPosted: 10.09.2019 18:30    Post subject: Reply with quote

SIB får nok sitte ut mars 2021. Det store spørsmålet blir vell om han får fornyet sitt åremål på nye 6 år.
_________________
You`ll never walk alone!!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.09.2019 19:25    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
zaphod81 wrote:

Selnæs - > Lundemo - - -


Her mangler det 3-4 minuser. Wink


Hahaha ja, jeg opererer for enkelhets og tastaturøkonomisk skyld med maksimalt tre minuser Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 10.09.2019 20:27    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

At noen ville valgt årets førsteellever, spiller for spiller, framfor den vi hadde i 2015, det kan jeg ikke forstå. Recap :

Svensson - > Hedenstad - - -
Strandberg - > Hovland - - -
Dorsin - > Meling ++
Selnæs - > Lundemo - - -
Midtsjø - > Konradsen - -
Mikkelsen - > Adegbenro ++
Helland - > Akintola - -

Og så har André, Mike, Reginiussen og Søderlund blitt fire år eldre i mellomtiden. Jeg kan ikke skjønne at noen vil foretrekke høyre side foran venstre side her.


Problemet er ikke først og fremst at dagens spillere er svakere enn de i 2015. Problemet er med unntak av Meling og Adegbenro, at de har blitt erstattet med eldre spillere. Som ikke vil utvikle seg til å bli bedre enn de som dro. Eller har et stort videresalgspotensial.

Om vi erstattet Selnæs med Sander Berge i 2016, så hadde få klaget. Selv om Berge i 2016 og 2017 nok ville vært en grei svekkelse fra Selnæs anno 2015. Kanskje hadde han prestert på omtrent samme nivå som Konradsen gjorde. Men da hadde vi hatt en spiller som både har potensial til å bli bedre enn Selnæs anno 2015. Og som man kan selge for flere titalls millioner. Noe vi trolig hadde kommet til å gjort.

For hver spiller vi selger. Så bør vi ha Norges og Skandinavias 5 heteste 18-22 åringer i samme posisjon i kikkerten. Førstelaget bør egentlig til enhver tid bestå av minst tre slike spillere. En i hvert ledd. Dog fortrinnsvis ikke en høyreback, en høyre indreløper og en høyreving samtidig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 11.09.2019 09:31    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:

Problemet er ikke først og fremst at dagens spillere er svakere enn de i 2015. Problemet er med unntak av Meling og Adegbenro, at de har blitt erstattet med eldre spillere. Som ikke vil utvikle seg til å bli bedre enn de som dro. Eller har et stort videresalgspotensial.

Dette.

Vi hadde et lag med snittalder på 28,5 år mot Odd 8. april og gjorde ingen ting i sommervinduet. Det tilsier at vi nå kryper oss opp mot 29 år om vi stiller med de samme 11. Dette er i min verden ugreit.

Folk som Jensen, Reginussen, Helland, Hovland, Konradsen, Åsen og Søder har et meget begrenset videresalgspotensiale om noen mot formodning skulle ha lyst på en spiller som har null utviklingspotensiale, begynner å nærme seg tampen på karrieren og som i tillegg er dyr å drifte. Nevner ikke Hansen i denne sammenhengen da jeg håper han blir 4-5 år til og det er helt greit å ha rutine i mål.

Det er for å si det på godt norsk feigt men trygt å gjøre det på denne måten. Man vet man får mer stabilitet med eldre og mer rutinerte spillere, men man vil aldri få noen gull-årgang eller spillersalg ala Carew igjen. Føler faktisk at moldenserne her dessverre tør og vil mer enn Bjørnebye.

Og er det sånn som enkelte her hevder (f.eks. PerO) at Bjørnebye omtrent er uten ansvar og stort sett bare sitter og drikker kaffe mens trener og styre bestemmer alt, ja da lurer jeg på hvorfor i all verden han er på jobb for oss. Hva gjør han om dagene?
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 11.09.2019 10:41    Post subject: Reply with quote

En ting er at vi vil slite med å holde budsjetterte inntekter på spillersalg (med Meling på utgående kontrakt og tilsynelatende lunken interesse for Hansen, så er Adegbenro den eneste vi kan selge for et betydelig beløp pr. i dag), men vi må også erstatte ganske mange spillere på relativt kort tid. Mange av de på 30+ er nøkkelspillere, og vi må fort ut med både 10 og 20 mill. pr spiller for å få inn fullverdige erstattere. Det kan bli kostbart de neste 2-3 sesongene. Nå risikerer vi også at vi potensielt ikke får e-cup neste sesong, som ikke akkurat hjelper på.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.09.2019 11:10    Post subject: Reply with quote

Det må jo også hensynstas når vi ikke klarer eller ønsker å selge stjernekeeperen vår mens han er på topp, for det stiller høyere krav til at vi omsetter andre spillere i troppen. Det er bra med kontinuitet, men hvis vi ikke klarer å frigjøre verken lønnsmidler eller plasser i troppen, og ikke henter inn ekstraordinære inntekter på spillersalg, så blir rammene mye trangere for å gjøre langsiktige grep i spillerstallen, altså hente spillere med høyere nivå eller potensiale enn de vi allerede har.

Med andre ord: Oppi alt pratet om rammebetingelsene til Bjørnebye så skal man huske at han selv i aller høyeste grad bidrar til dette selv, gjennom manglende strategi eller gjennomføringsevne på ut-fronten, og dermed dyre årlige avskrivninger som påvirker økonomien negativt - mange av de på spillere som ikke er i elleveren, og samtidig ikke er unge nok til at man forvente at de kommer dit i løpet av kontraktstiden.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.09.2019 11:35    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
En ting er at vi vil slite med å holde budsjetterte inntekter på spillersalg (med Meling på utgående kontrakt og tilsynelatende lunken interesse for Hansen, så er Adegbenro den eneste vi kan selge for et betydelig beløp pr. i dag), men vi må også erstatte ganske mange spillere på relativt kort tid. Mange av de på 30+ er nøkkelspillere, og vi må fort ut med både 10 og 20 mill. pr spiller for å få inn fullverdige erstattere. Det kan bli kostbart de neste 2-3 sesongene. Nå risikerer vi også at vi potensielt ikke får e-cup neste sesong, som ikke akkurat hjelper på.


Det er akkurat derfor at Molde vil vinne serien i mange år fremover og at RBK ikke vil være noe stabilt topplag fremover. Dette er SIB sin feil og styret som ikke har gjort noe med det. Det gjøres heller ingenting med problemet og dagene går.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 11.09.2019 15:54    Post subject: Reply with quote

Det blir litt feil å sette Akintola opp mot Helland all den tid Helland fremdeles er her, ville ikke vært nødvendig å erstatte ham hvis han holdt nivået fra 2015 istedenfor å bli skadet mesteparten av tiden og lat resten av tiden (antakelig en viss sammengheng mellom de to).

Ellers, ja, med et og annet forbehold. Rasmussen og Trondsen f eks var da i rett alder og vi fikk inn respektable bud på de to ifjor. Akintola er i rett alder, men det er den der kjøpsopsjonen da, kan hende at Horneland mente det var såpass viktig å få ham inn at det ikke var så farlig.

Sælnes var vel omtrent umulig å erstatte, er vel knapt noen skandinav som har de samme kvalitetene. Ikke så mange midtbanespillere fra skandinavia som er like god eller bedre heller, og ingen av de spiller i skandinavia heller.

Det som har kommet fram tyder på at de som skal finne nye spillere ikke holder mål, om det har vært trener som har overstyrt SIB, eller SIB og Thoresen som ikke klarer å komme opp med passe prospekter og vurdere alder og slikt er vanskelig å sitte utenfor og vurdere, men det er antakelig slik at det SIB ikke bør få fornyet tillit.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 11.09.2019 17:15    Post subject: Reply with quote

Hadde du signert for en arbeidsgiver om motparten du møter er så lite karismatisk som Stig Inge Bjørnebye, tilsynelatende ikke ser behovet for å vise at du er viktig for dem og budskapet han kommer med er tilsynelatende vanskelig å forstå da det er litt svevende?
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 11.09.2019 20:21    Post subject: Reply with quote

Sitter og leser om overgangen som strandet da en viss herremann valgte å forbli kanari. Elsker at man holder seg til planen og presenterer lønn innenfor den strukturen vi har. En overbetalt inn, og vi har det gående igjen.

Synes forøvrig at Horneland har gjort mye ut av stallen han har og at nye spillere er i ferd med å markere seg.

Jeg tror ikke Molde kommer til å dominere noe som helst.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 11.09.2019 20:27    Post subject: Reply with quote

Long time no "herremann"!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 102, 103, 104  Next
Page 84 of 104

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb