English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Lillestrøm
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
18%
 18%  [ 12 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Ã…sen
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
1%
 1%  [ 1 ]
B. Johnsen
78%
 78%  [ 50 ]
Adegbenro
0%
 0%  [ 0 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 64

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 01.09.2019 22:10    Post subject: Rosenborg - Lillestrøm Reply with quote




Billetter kjøpes på ticketmaster.no

_________________
(delt bruker - PM for tilgang)
Back to top
View user's profile Send private message
batigol
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2155
Location: Askim

PostPosted: 01.09.2019 22:14    Post subject: Reply with quote

Vil se Ceide fra start mot LSK. Ut med Akintola.
_________________
You`ll never walk alone!!
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1207

PostPosted: 01.09.2019 22:26    Post subject: Reply with quote

Tror Anders Trondsen er rimelig klar for høsten nå.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 02.09.2019 02:18    Post subject: Reply with quote

Vi pleide alltid å være bra på høsten. Nå må vi opp på høsten igjen, ser det ut til.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 02.09.2019 02:19    Post subject: Reply with quote

Det er sent, men jeg lo.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 02.09.2019 06:04    Post subject: Reply with quote

Valgkampkaffen jeg fikk av Ap på bussholdeplassen er nå utover seteryggen foran. AtB får sende regning til haavarl Razz

Kjørte forresten gjennom Fannrem i går kveld. De var i ferd med å ta opp poteter på en gård der. Gullet kan altså deles ut.

Skal bli spennende å se hvordan en midtbane med Trondsen - Lundemo - Korradsen gjør det. Hvis det tilfører oss noe bedre pasningspresisjon offensivt samt bedre kvalitet på eventuelle langskudd, så er det greit å ofre litt traktoregenskaper. Ser lyst på dette.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.09.2019 21:08    Post subject: Reply with quote

Alexander Søderlund kan bli skjøvet ut som høyreving mot Lillestrøm.

(...)

- Jeg syns han er flink til å ha rett utgangsposisjon og komme seg inn i boksen. Han er enkel å spille sammen med, skryter Horneland.

- Blir formasjonen litt skjevere med to spisser?

- Vi har ikke to midtspisser. Vi har én toppspiss og to sidespisser. Det har Rosenborg alltid.

(...)

- Hvilken type ankelskade har Lundemo?

- Det var et overtråkk på trening. Jeg håper at han er i full trening fra i morgen av.

- Kan ha være aktuell fra start på lørdag?

- Det skal vel litt til. Trondsen ligger nok et hestehode foran akkurat nå. Jeg syns han hadde et positivt innhopp fra pausen og ut sist. Jeg syns han kommer i bedre og bedre form.

Les mere: - Han er enkel å spille sammen med

Uansett sidespiss eller ving, Horneland var fornøyd med Søders innsats et hakk nærmere krittet på sidelinjen.

– Jeg synes det så trygt og fint ut. Jeg synes Søder fant en fin posisjon, og han var lett å spille rundt.

Mens Søderlund puttet ett mål mot Strindheim, scoret Bjørn Maars Johnsen sine to første mål for Rosenborg. Spissen håper Horneland fortsetter med samme konstellasjon mot LSK.

– Det ser ut som det kan bli slik, og jeg håper det. Pål er også en god spiller, og det er ikke jeg som trener laget. Men jeg er komfortabel med å spille med Søder. Vi har spilt sammen før på landslaget. Det er farligere med begge oss på banen samtidig. Da kan ikke motstanderen forvente det normale fra Rosenborg. Med to store spisser og Samuel på kanten, kommer vi til å score mål, sier han.

Les mer: Åpner for både Søderlund og Maars Johnsen mot Lillestrøm

Småfestlig at Horneland er sitert på at det er lett å rundspille Søderlund. Smile

Ganske lav odds for følgende lag på lørdag:

Hansen

Hedenstad - Reginiussen - Hovland - Meling

Konradsen - Trondsen - Ã…sen

Søderlund - Johnsen - Adegbenro
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 10.09.2019 21:24    Post subject: Reply with quote

Å la Søderlund få skape sin egen vingrolle er en klassiker.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.09.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

Påpekte det samme sjøl under kampen: Nå spiller han der han opprinnelig var tiltenkt å spille.

Mens Søderlund ventet på å bli spilleklar sommeren 2013, ble Bille skadet og senere vraket. Dermed ble ikke planen satt i verks før mot Brann i fjor vår.

Jeg syns ikke det gikk særlig bra med Søderlund på vingen med Bendtner i midten. Spørsmålet er om det kan bli bedre nå. Mot Lillestrøm bør det uansett kunne funke.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.09.2019 21:47    Post subject: Reply with quote

Throwback Tuesday her altså, med Søderlund som ving i egen rolle, i kampen etter gjensynet med Konradsen som sentral. Vi er dessverre forhindret fra et gjestespill fra Jensen som spiss, men kanskje en moderne klassiker i Valsvik som back?

Vinduet er vel ettertrykkelig stengt for Skjelbred som OMS, i alle fall.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 10.09.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

Hadde håpet å se Ceide prøve seg på høyrekanten. Men de velger rutine som vanlig. Satse på innhopp i hvert fall.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 11.09.2019 08:10    Post subject: Reply with quote

Dersom vi ikke hadde spilt med sidespisser i RBK så ville aldri Brattbakk vært en RBK-suksess. Han ville simpelthen ikke fått plass på laget. (ingen sammenligning forøvrig...)
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 11.09.2019 08:29    Post subject: Reply with quote

Brattbakk hadde ferdigheter som passet litt bedre på kant enn Søderlund har ja. Hvis Helland var på banen mot Strindheim, så burde han vel kunne spille til helga også. Spørs om ikke han og De Lanlay begge forsvinner i vinter, når Søder tilsynelatende står foran i køen også på kanten.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 11.09.2019 08:42    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Hadde håpet å se Ceide prøve seg på høyrekanten. Men de velger rutine som vanlig. Satse på innhopp i hvert fall.


Vi ligger på 4. plass med 5 poeng opp til Odd. Håper og tror de velger de 11 som til enhver tid gir oss best sjanse til å vinne.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.09.2019 10:35    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Dersom vi ikke hadde spilt med sidespisser i RBK så ville aldri Brattbakk vært en RBK-suksess. Han ville simpelthen ikke fått plass på laget. (ingen sammenligning forøvrig...)


Jeg for min del har ingenting imot sidespisser. Jeg har derimot noe imot følgende to ting:

1. 4-4-2 forkledd som en skjev 4-3-3, der to spisser står inne i boksen, og den ene indreløperen "tar mer ansvar for å holde bredde", nudge nudge.

2. Repetisjoner av fordums lyse idéer som har blitt ettertrykkelig testet tidligere med lite til intet hell.

Nå får vi vel tre seriekamper der utgangspunktet er å bruke Søderlund som ving, men allerede i kamp 2 spiller vi antagelig med Maars Johnsen som ving, Bendtner-style. Så antar jeg, med bakgrunn i nylig historie, at vi gir opp tospissforsøket, og spiller den tredje kampen i 4-4-1-1 med en returnert Jensen som hengende spiss, Trondsen som venstre midtbanespiller og den dynamiske superduoen Lundemo/Konradsen sentralt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 11.09.2019 10:49    Post subject: Reply with quote

Too real Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.09.2019 11:33    Post subject: Reply with quote

Sist vi prøvde konstellasjonen Bendtner og Søderlund var spillerne elendig trent. I tillegg trente vi ikke på samspill. Så får vi se nå. Løpskraften er hvertfall bedre og vi mangler folk som kan vinne dueller i boksen, så får vi se. Akintola har ikke akkurat vært noen åpenbaring på Lerkendal for å si det mildt.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 11.09.2019 11:47    Post subject: Reply with quote

Hvis Horneland velger Søderlund på vingen fremfor Ceide, da håper jeg sistnevnte tenker seg godt om. Har han lyst til å kaste bort sitt enorme talent hos en trener som har så lite tro på han?
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 11.09.2019 12:45    Post subject: Reply with quote

I mitt hode blir iallefall Maars-Ceide for fysisk veikt, all den tid Maars viket unna dueller på Infertility.
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 11.09.2019 17:14    Post subject: Reply with quote

Føler luften gikk litt ut av den berømte ballongen da vi spilte 1 - 1 mot VIF. Gleder meg mer til Europe League enn resten av serien. Vel vi har fortsatt mulighet til å ta tredjeplassen så spenningen kommer sikkert tilbake når det blir lørdag. Vi har blitt et lag som er vanskelige å slå men samtidig har vi også problemer med å avgjøre kamper til vår favør særlig på bortebane. Vi mangler det vi hadde før da vi gjerne kunne vinne 4 - 5 kamper på rad. Derfor kan det fort bli vanskelig å ta igjen Odd. Årets RBK er typisk U-S-U = 5 poeng mens lagene foran oss litt mer S-T-S = 6 poeng. Vi får håpe på at Bjørn Maars Johnsen er brikken vi manglet for å ta litt flere seire på rad i serien og helst også klare og overbevisende selv om det egentlig er alt for tidlig for han som helt ny på laget.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 11.09.2019 18:16    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Vegard2711 wrote:
Hadde håpet å se Ceide prøve seg på høyrekanten. Men de velger rutine som vanlig. Satse på innhopp i hvert fall.


Vi ligger på 4. plass med 5 poeng opp til Odd. Håper og tror de velger de 11 som til enhver tid gir oss best sjanse til å vinne.


Jeg foretrekker i hvert fall en ordentlig 4-3-3 og ikke en hvor vi spiller med Søder på vingen. Ceide er mer enn god nok til å spille mot LSK.
Back to top
View user's profile Send private message
Silkesvarten
Proff


Joined: 03 Nov 2015
Posts: 277

PostPosted: 11.09.2019 19:29    Post subject: Reply with quote

Den nye måten å vise tilskuertall på i grafen gjør meg alltid skuffa hver gang jeg leser av Y-aksen...

Er det gjort fort å skape ett inntrykk av fullt hus så folk hiver seg over billettene tvert de ser det her inne? Razz
_________________
In Bjørnbye we thrust
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 11.09.2019 19:45    Post subject: Reply with quote

Det er ikke mange billetter som er solgt de siste dagene. Kanskje ikke så rart - folk ser på grafen og tenker, oi, det er jo utsolgt Confused Smile
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 11.09.2019 20:43    Post subject: Reply with quote

Beklager at noen ser den og tenker at det nærmer seg fullt. Den tegner nå opp til nærmeste hele tusen over max-tall - tanken var at man da får litt mer "detaljer", litt mindre bortkastet oppløsning. Forhåpentligvis noe man kan venne seg til. Det er selvfølgelig ganske langt unna å faktisk være fullt. Neutral
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 12.09.2019 08:34    Post subject: Reply with quote

Vil ikke tro at så mange påvirkes i den retningen at de tro det er fullt.
det er tross alt ikke mer enn 2500 visninger av tråden så langt og jeg har sikkert 100 av de Smile Så antallet som potensielt kan påvirkes i negativ retning er nok lite.
Selv har jeg begynt å venne meg til den nye grafen.
Edit: Selv om jeg kunne tenkt meg noen flere tall oppover "y-aksen". I alle fall to tall til i dag f.eks.... 9 og 11 Smile
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb