English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Dinamo Zagreb
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 34, 35, 36  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste
André Hansen
0%
 0%  [ 1 ]
Vegar Eggen Hedenstad
8%
 8%  [ 9 ]
Tore Reginussen
13%
 13%  [ 14 ]
Even Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Birger Meling
6%
 6%  [ 7 ]
Mike Jensen
38%
 38%  [ 41 ]
Marius Lundemo
5%
 5%  [ 6 ]
Anders Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
David Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Aleksander Søderlund
5%
 5%  [ 6 ]
Samuel Adegbenro
21%
 21%  [ 23 ]
Yann-Erik de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Anders Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 107

Author Message
Brera
Proff


Joined: 30 Jun 2015
Posts: 256

PostPosted: 27.08.2019 17:46    Post subject: Reply with quote

Gikk forbi Lerkendal mens de testet Champions League-hymnen i ettermiddag. Mildt sagt mektig.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 27.08.2019 17:47    Post subject: Reply with quote

darkify wrote:
Ja, så er det evinnelige pisspratet her inne igang igjen ja ser jeg.

Vi spiller en bortekamp der vi blir avkledd før det er gått 20 minutter, og taper enkelt 2-0 mot et lag som hadde full kontroll og håpet på at vi skulle gi dem både 3-4 med personlige feil.

Og her sitter folk og tror at denne kampen ikke vil være avgjort før det er gått 20 minutter i dag og. Spørsmålet her er ikke om vi går videre eller ikke, men om zagreb gir seg på 0-1 eller om vi resignerer totalt og får 0-5 i fleisen.

Tidenes mest bortkastede penger å dra på lerkendal i kveld for de som gidder det. LAget har ikke lært en dritt siden sist. Samme deffensive tankegangen, flåsete svarene fra hovland og den idiotiske feige inngangen til kampen som vi har sett år etter år med dette laget i europa. Forskjellen nå er at aldri har vært så rævva bakover, til tross for at angrepsspillet vårt har hatt null utvikling siden sparkingen av kåre.

Jaja, glad jeg slipper å se dette makkverket av en kamp det kommer til å bli, men jeg skal kose meg med de idiotiske kommentarene her inne, når alle blir skuffet som små barn på julaften over at nissen ikke finnes, og at det ikke var åpenbart allerede for 1 uke siden. tullinger


Diagnosen din er?
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 27.08.2019 17:49    Post subject: Reply with quote

Diagnosen min er: Gi meg moderatorrettigheter. I'll clean up.
Back to top
View user's profile Send private message
RBK-Nr1
Proff


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 292
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2019 17:50    Post subject: Reply with quote

darkify wrote:
Ja, så er det evinnelige pisspratet her inne igang igjen ja ser jeg.

Vi spiller en bortekamp der vi blir avkledd før det er gått 20 minutter, og taper enkelt 2-0 mot et lag som hadde full kontroll og håpet på at vi skulle gi dem både 3-4 med personlige feil.

Og her sitter folk og tror at denne kampen ikke vil være avgjort før det er gått 20 minutter i dag og. Spørsmålet her er ikke om vi går videre eller ikke, men om zagreb gir seg på 0-1 eller om vi resignerer totalt og får 0-5 i fleisen.

Tidenes mest bortkastede penger å dra på lerkendal i kveld for de som gidder det. LAget har ikke lært en dritt siden sist. Samme deffensive tankegangen, flåsete svarene fra hovland og den idiotiske feige inngangen til kampen som vi har sett år etter år med dette laget i europa. Forskjellen nå er at aldri har vært så rævva bakover, til tross for at angrepsspillet vårt har hatt null utvikling siden sparkingen av kåre.

Jaja, glad jeg slipper å se dette makkverket av en kamp det kommer til å bli, men jeg skal kose meg med de idiotiske kommentarene her inne, når alle blir skuffet som små barn på julaften over at nissen ikke finnes, og at det ikke var åpenbart allerede for 1 uke siden. tullinger


Haha. At du i heletatt orker å engasjere deg når du da tydeligvis hater og snakker ned norsk fotball.
Du er sikkert Liverpool supporter eller lignende og flagger for hver kamp. Dette er nok så langt norsk fotball rekker per dags dato.
Du får drømme deg videre inn i glansdagene på 90 tallet hvor det også var lettere å komme seg inn i e-cup uten å avskrive at det var en fantastisk prestasjon den gangen også.
_________________
Rosenborg - Nr 1
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Clasiker
Rutinert


Joined: 13 Dec 2007
Posts: 759
Location: Lade, Trondheim

PostPosted: 27.08.2019 17:55    Post subject: Reply with quote

Enig i at sjansen for avansement er veldig liten, men det er da ikke noe argument for å ikke dra på Lerkendal?
I kveld blir det god stemning, tifo og hymnen. VAR debuterer. Og vi har HÅPET. Om ikke det er verd pengene i seg selv, skjønner jeg ingenting. Skal du velge bort én kamp på Lerkendal, er det VIRKELIG ikke denne!
_________________
Norsk fotballs lokomotiv!
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2019 17:56    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Overse trollet.


Plis folkens.
Back to top
View user's profile Send private message
jojojo
Senior


Joined: 11 Mar 2016
Posts: 147

PostPosted: 27.08.2019 17:57    Post subject: Reply with quote

Det er i hvert fall voksent Ã¥ definere andre som idioter fordi de hÃ¥pet pÃ¥ seier til laget sitt inne pÃ¥ et supporterforum😂.
_________________
Æ ønske mæ et lag fra Portugal eller Spania
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.08.2019 18:00    Post subject: Reply with quote

darkify wrote:
Ja, så er det evinnelige pisspratet her inne igang igjen ja ser jeg.

Vi spiller en bortekamp der vi blir avkledd før det er gått 20 minutter, og taper enkelt 2-0 mot et lag som hadde full kontroll og håpet på at vi skulle gi dem både 3-4 med personlige feil.

Og her sitter folk og tror at denne kampen ikke vil være avgjort før det er gått 20 minutter i dag og. Spørsmålet her er ikke om vi går videre eller ikke, men om zagreb gir seg på 0-1 eller om vi resignerer totalt og får 0-5 i fleisen.

Tidenes mest bortkastede penger å dra på lerkendal i kveld for de som gidder det. LAget har ikke lært en dritt siden sist. Samme deffensive tankegangen, flåsete svarene fra hovland og den idiotiske feige inngangen til kampen som vi har sett år etter år med dette laget i europa. Forskjellen nå er at aldri har vært så rævva bakover, til tross for at angrepsspillet vårt har hatt null utvikling siden sparkingen av kåre.

Jaja, glad jeg slipper å se dette makkverket av en kamp det kommer til å bli, men jeg skal kose meg med de idiotiske kommentarene her inne, når alle blir skuffet som små barn på julaften over at nissen ikke finnes, og at det ikke var åpenbart allerede for 1 uke siden. tullinger


Ja, vi er ute av CL og det er ikke noe vits i å sitte med et håp. Det er bare tull, men man drar på Lerkendal og støtter laget uansett. VI har kommet til EL og vi skal være glade for den forvandlingen Horneland har satt i gang.

Dinamo Zagreb er en del hestehoder foran oss og slik er det per dags dato.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 27.08.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Rammen rundt kampen er jo grunnen til at alle som ikke går til vanlig, burde gå på kamp ikveld.
Kampen i seg selv er bare en bonus. En potensielt enorm bonus dog..
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 27.08.2019 18:10    Post subject: Reply with quote

darkify wrote:

Hvis gleden i livet kommer av å fordumme seg å leve i håpet, hvorfor ikke bare bli religiøs. Jeg har heldigvis andre gleder i livet enn å gå videre i kveld. Vi har fucket til mulighetene til å komme til CL for lengst, vi trenger ikke late som om vi har en sjanse.


Spis en boks med selvinnsikt, pyst så dypt at du kjenner det kommer oksygen til hodet og tenk tanken : "Hvorfor irriterer jeg meg hele tiden over andre mennesker, og spesielt når de tenker positivt?"
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1884
Location: Selsbakk

PostPosted: 27.08.2019 18:16    Post subject: Reply with quote

Er spent. Dette er vel første gang Horneland møter en motstander vi ikke er favoritter til å slå. En viktig kamp for å se hvor vi står i forhold til tidligere år...

Vi får nok ikke en så bra trekning igjen. Kun hjemmekamper til slutt i alle runder og motstandere som har levert svake resultat i år...
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1884
Location: Selsbakk

PostPosted: 27.08.2019 18:26    Post subject: Reply with quote

Kjenner at jeg er nervøs, men har en god følelse. Synes vi er gode for tiden og dette kan vi dra hjem - selv om det vil bli vanskelig. Alt kan skje.. Håper alle som kan møter opp på stadion i dag!
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1565

PostPosted: 27.08.2019 18:39    Post subject: Reply with quote

RBK får håpe kroaterne tar lett på oppgaven, ellers blir det stygge sifre
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 27.08.2019 18:43    Post subject: Reply with quote

Noen som har en billett på kjernen til overs?
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1561
Location: Ski

PostPosted: 27.08.2019 18:52    Post subject: Reply with quote

Du får høre med kjoersvik eller teipbit. De har annonsert salg tidligere.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 27.08.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Hvis noen mangler fyring:
https://www.youtube.com/w...74oqT4-TAM
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 27.08.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
[Ja, vi er ute av CL og det er ikke noe vits i å sitte med et håp. Det er bare tull, men man drar på Lerkendal og støtter laget uansett. VI har kommet til EL og vi skal være glade for den forvandlingen Horneland har satt i gang.

Dinamo Zagreb er en del hestehoder foran oss og slik er det per dags dato.


(Min utheving)

Ikke enig i at håpet er ute selvsagt men så hjertens enig i at man møter opp åkke som. Og jeg saksa denne nettopp for at kvalitetsgrinebitere som Senador fortjener mer respekt. De er tross alt ekte supportere som bare er litt mer negative enn de fleste av oss og bør ikke blandes sammen med alle disse ny "kritiske" brukerne.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
kjoersvik
Senior


Joined: 22 Sep 2015
Posts: 143
Location: Levanger

PostPosted: 27.08.2019 19:24    Post subject: Reply with quote

Billetten jeg la ut er solgt nå. Helvete for en kamp dette kan bli! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 27.08.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Tiltredes.

Og så må det jo sies at en god del av optimismen er at MYE som skjer med Rosenborg nå er jo bra! Det gjøres mye bra og rett av trenerteamet, innsats og samhold er kjempebra. Spillere har blomstret opp som var avskrevet. Gutta er godt trente. Vi er på rett vei. Planen er 3-årig med Horneland. TTT.

Har opplevd så mange undere på fotballbanen at jeg gir ikke opp så lett selv, selv om jeg biter negler og brøler i frustrasjon og skuffelse mange ganger.

Heia Nordens Lokomotiv RBK RBK RBK


Og ha en finfin opplevelse på kamp alle sammen!
Back to top
View user's profile Send private message
Uderzio
Junior


Joined: 14 Aug 2019
Posts: 27
Location: Drammen

PostPosted: 27.08.2019 19:38    Post subject: Reply with quote

Synd at ikke Roar Stokke kommenterer ikveld, ifølge TV2 blir det Marius Skjelbæk og Jesper Mathisen vi får høre ikveld.

Hadde Roar Stokke kommentert, hadde det virkelig vært et kjærkomment glimt ifra TV3-kampene på 90-tallet.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 27.08.2019 19:47    Post subject: Reply with quote

https://www.rbk.no/nyhete...ue-playoff

Ingen Helland på benk, det var litt merkelig.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran


Joined: 19 Apr 2006
Posts: 2595
Location: Follo

PostPosted: 27.08.2019 19:50    Post subject: Reply with quote

Ikke bra signal til Helland, men Ceide og Dølle er vurdert som viktigere å ha på benken. Hadde vært kult om 3-0 i det 90 ende minutt ble scoret av Ceide
Back to top
View user's profile Send private message
razzle
Proff


Joined: 11 Sep 2016
Posts: 277
Location: Sarpsborg

PostPosted: 27.08.2019 19:51    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
https://www.rbk.no/nyheter/uendret-lag-til-avgjorende-champions-league-playoff

Ingen Helland på benk, det var litt merkelig.

KÃ¥re er jo i byen, kanskje det er en kobling der?
Back to top
View user's profile Send private message
selleck
Senior


Joined: 05 Aug 2009
Posts: 227

PostPosted: 27.08.2019 20:01    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er ikke Helland med? 300% mer kreativ og målfarlig enn Akintola. Sjanseløst!! Helland er jo nettopp typen spiller man trenger siste 20 min.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 27.08.2019 20:02    Post subject: Reply with quote

Det blir vanskelig i kveld. Skulle gjerne hatt et bortemål. Jeg tror vi vinner kampen, men spørsmålet er om vi vinner nok. Har hele tiden ment at Hornelands stil passer bedre i Europa enn mot dyptliggende eliteserielag. 90 minutter igjen. Tenk om man får oppleve CL på Lerkendal utover høsten!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 34, 35, 36  Next
Page 16 of 36

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb