English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alexander Søderlund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 140, 141, 142  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 14.08.2019 23:29    Post subject: Reply with quote

Uforståelig om Søder gidder å levne taperne med bannerne på tribunen et sekund oppmerksomhet.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 15.08.2019 00:27    Post subject: Reply with quote

Hadde vært litt kult om han skrev en hilsen med takk for sist på ei skjorte under drakta, og ved neste skåring så blotter han brystkassa og tar en feiring foran Kjernen. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 15.08.2019 01:38    Post subject: Reply with quote

Folk må få mene hva de vil om våre egne spillere, men de som aktivt går inn for å psyke ut egne spillere på kamp ved å henge opp banner av typen som ble retter mot Søder, eller som sender SMSer mellom kamper, må gjerne pelle seg langt faen vekk fra Lerkendal (gjerne tilbringe resten av livet sammen med søppelsupportere av VIF eller Molde) og aldri komme tilbake. Hadde det vært noe internjustis av verdi hos Kjernen så hadde de(n) ansvarlige blitt bannlyst fra ØØ.
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 15.08.2019 09:15    Post subject: Reply with quote

Det var nok en av de "opp i hjørnet klapperne på ØØ". Ingen jeg har snakka med av "indre kjerne" vet hvem det var. Tross alt kan hvem som helst kjøpe seg billett på ØØ, så la nå den ligge vær så snill.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 15.08.2019 09:46    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
Hadde det vært noe internjustis av verdi hos Kjernen så hadde de(n) ansvarlige blitt bannlyst fra ØØ.

Dette er langt innenfor ytringsfrihetens grenser. Ingen på ØØ som har noe overordnet ansvar som meningspoliti, og godt er det. På den tidend et banneret ble hengt opp hadde Søderlund spilt så tragisk dårlig så lenge, at mange antakeligvis var enig i budskapet. Det var mange på rbkweb også som var enig i at vi måtte selge han snarest.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 15.08.2019 09:48    Post subject: Reply with quote

Støtter Hedon 100% her. De aller fleste ville ha Søderlund ut på det tidspunktet.

Selv er jeg absolutt ikke overbevist selv om han har hatt et par gode kamper i det siste. Må innrømme at jeg håper noen ser ham i disse kampene og kjøper ham igjen. Tror ikke det kan vare (HÅPER jeg tar feil..)
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18474

PostPosted: 15.08.2019 09:54    Post subject: Reply with quote

Synes uansett det er pinlig å gå på enkeltspillere som ikke har gjort noe annet galt enn å spille dårlig.
Back to top
View user's profile Send private message
Strominho
Veteran


Joined: 30 Aug 2012
Posts: 1045
Location: Tønsberg

PostPosted: 15.08.2019 09:59    Post subject: Reply with quote

Søder fikk mye verbal juling i St. Etienne også, han tåler nok en støyt.

Proffe spillere lærer seg å ignorerer negativ oppmerksomhet i dårlige tider, og samtidig ikke ta for mye av i gode tider. Det svinger i fotball. Søder er profesjonell så det går nok bra. Får han et godt tilbud i det store utland er det veldig hyggelig. Om han skulle bli håper jeg formen vedvarer.

Team Horneland er nok hovedårsaken til at han så til de grader har funnet formen. Drar han så kaster han alt det på båten, for denne gang i alle fall. Jeg hadde tenkt meg om to ganger, samtidig er han i en alder hvor han må gripe muligheten om et nytt eventyr blir mulig.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 15.08.2019 10:33    Post subject: Reply with quote

Om vi har mulighet til å selge Søderlund i dette vinduet burde vi selvsagt gjøre det, men det er fryktelig dårlig timing å selge CL toppscoreren rett før play-off. Da håper jeg i så fall vi har en erstatter klar til disse oppgjørene.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 15.08.2019 13:08    Post subject: Reply with quote

Føler han har vært lojal nok også til å foprtjene et eventyr på tampen gitt at muligheten skulle oppstå.
Han har vært en viktig bidragsyter i å få Hornelands taktikk på gli og gitt at vi kanskje klarer å få en 20mil for ham så hadde det vært fantastisk for både Alex og oss.

Ambivalent til å miste ham kjenner jeg, men unner ham også å bli kjent med en sjeik eller to så han får ordnet sponsorer til karrieren den dagen skoene legges på hylla Smile
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
georgios
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 3120
Location: Brønnøysund

PostPosted: 15.08.2019 13:44    Post subject: Reply with quote

Tviler på det var fotballrelatert. Tror mannen han møtte var Lofti Lazaare. Søder eier Lazaare AS 50% så var nok bare business. Så han er nok ikke på tur ut av RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 15.08.2019 14:39    Post subject: Reply with quote

Chuck Horneland wrote:
Gi bort gratis.

Trekker tilbake denne posten fra januar.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 15.08.2019 14:46    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Synes uansett det er pinlig å gå på enkeltspillere som ikke har gjort noe annet galt enn å spille dårlig.


Det er jo delte meninger om hva Søderlund gjorde galt, da. Det virket jo som han ga fullstendig faen i flere måneder. Bare dasset rundt på banen og var sikkert ikke svett etter enkelte kamper. Da må det være lov å ta enkeltspillere også, selv om jeg kan være enig i at retorikken på akkurat dette banneret var temmelig teit.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 15.08.2019 14:52    Post subject: Reply with quote

Banneret var stupid. Stupiditet er ikke nok til å bli "bannlyst" fra verken Kjernen eller ØØ. I motsatt fall hadde det ikke vært mange igjen der oppe.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 15.08.2019 15:01    Post subject: Reply with quote

Akkurat nå tror jeg han er vesentlig mer verdt for oss enn noen europeiske klubber er villige til å legge på bordet. Kinesere kan finne på mye rart da.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 15.08.2019 15:32    Post subject: Reply with quote

Chuck Horneland wrote:
Chuck Horneland wrote:
Gi bort gratis.

Trekker tilbake denne posten fra januar.


Sagt er sagt Wink
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 15.08.2019 15:58    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Det var mange på rbkweb også som var enig i at vi måtte selge han snarest.


Jeg regner med at du egentlig ser at det er enorm forskjell på å ytre at vi bør selge en spiller på et supporterfirum (eller i andre lukkede fora), og henge opp et "fuck søder" -banner på kamp? Det går en grense mellom det ene og det andre, da sistnevne handler om å aktivt psyke ut en av våre egne i en kampsituasjon.

Jeg er selv av de som utenfor kampsituasjon har sagt uke etter uke at Søderlund var ubrukelig, og en skandale at vi ikke hadde bedre alternativer på topp. Men på Lerkendal er det kun 1 ting som gjelder, og det er å hjelpe laget så godt som mulig.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 15.08.2019 16:02    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Banneret var stupid. Stupiditet er ikke nok til å bli "bannlyst" fra verken Kjernen eller ØØ. I motsatt fall hadde det ikke vært mange igjen der oppe.


Internjutisen jeg etterlyser og mener burde blitt tatt ibruk dreier seg ikke om å bannlyse (med eller uten hermetegn) noen. Folk rundt kunne gitt sin klare mening, resten av feltet kunne respondert med støttende Søderlund-rop, fulgt opp med et motsatt banner i neste kamp etc. Det er mange måter man kan påpeke overfor en enkeltperson av han er en idiot, som ikke gjør at Kjernen framstår som sensurerende...
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 15.08.2019 16:07    Post subject: Reply with quote

Herregud, er en jævla fotballkamp. Makan hva folk skal suttre over, hva er det neste? Møte mellom han som hang opp banneret og Søder, med begge parters foreldre til stedet?

Si hva du vil om banneret. Søder tok det iaf som en mann, laget ikke noe styr av det og så putta han masse mål. End of.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10936

PostPosted: 15.08.2019 16:10    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:

Internjutisen jeg etterlyser og mener burde blitt tatt ibruk dreier seg ikke om å bannlyse (med eller uten hermetegn) noen. Folk rundt kunne gitt sin klare mening, resten av feltet kunne respondert med støttende Søderlund-rop, fulgt opp med et motsatt banner i neste kamp etc.


Ingen som hindrer deg å gjøre dette.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 15.08.2019 16:14    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:


Du har jo mer skjeggvekst enn de fleste her inne, så skjønner at du ikke ser på hatske SMSer og tilrop som hets.


Funny guy.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 15.08.2019 16:30    Post subject: Reply with quote

JanneB wrote:
Herregud, er en jævla fotballkamp. Makan hva folk skal suttre over, hva er det neste? Møte mellom han som hang opp banneret og Søder, med begge parters foreldre til stedet?

Si hva du vil om banneret. Søder tok det iaf som en mann, laget ikke noe styr av det og så putta han masse mål. End of.


Du tar feil når du prøver å få meg til å bli en slags snowflake fanebærer her... Hvordan Søder tar det personlig og hvordan han kom ut av det (og nei, forløsningen hans var heller på tross av enn på grunn av) har jeg egentlig verken bekymret meg særlig for.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 15.08.2019 16:36    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:

Du tar feil når du prøver å få meg til å bli en slags snowflake fanebærer her....


Den jobben klarer du fint sjøl.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 15.08.2019 16:39    Post subject: Reply with quote

Forventet egentlig ikke noe annet svar fra en tøff fyr som deg.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 15.08.2019 16:42    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
nternjutisen jeg etterlyser og mener burde blitt tatt ibruk dreier seg ikke om å bannlyse (med eller uten hermetegn) noen. Folk rundt kunne gitt sin klare mening, resten av feltet kunne respondert med støttende Søderlund-rop, fulgt opp med et motsatt banner i neste kamp etc. Det er mange måter man kan påpeke overfor en enkeltperson av han er en idiot, som ikke gjør at Kjernen framstår som sensurerende...

Virgin mentality.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 140, 141, 142  Next
Page 126 of 142

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb