English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Botheim
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 31, 32, 33  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 10.08.2019 17:56    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Liten reportasje hvor Gauseth møtte Botheim


hehe, fyren har jo humor da. Men han må levere på banen også. Da kan han godt få være litt 'Zlatan light' etterpå.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 10.08.2019 18:03    Post subject: Reply with quote

Gutten scorte 3 mål i dag, vil påstå det er å levere.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 10.08.2019 18:12    Post subject: Reply with quote

kul feiring av botheim!
Han er ikke fornøyd med å være på benken, og det er bra!

Det må faktisk være lov å vise seg frem å showe litt!
Faan så kjedelig det kunne ha blitt ellers
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
BjarneB
Senior


Joined: 31 Jul 2018
Posts: 124
Location: Mustachemetropolen

PostPosted: 10.08.2019 19:01    Post subject: Reply with quote

Syns det er helt innafor av Botheim å feire som han gjør. Det som blir håpløst for min del er måten folk her på forumet, men IKKE MINST hvordan Horneland og SIB uttaler seg.


"Helland har vært ute i kulden lenge, og fikk en sjelden mulighet til å starte en Rosenborg-kamp. Høyrevingen svarte med to målgivende pasninger, og én scoring. Scoringen feiret han med å vise at han frøs; at han var «ute i kulden».

– Det er bare humor, men vi håper jo at han har lyst til å spille. Det viser han på feltet. Han viser det i hverdagen, sier Horneland.

– Det er litt galgenhumor som vi på benken har tullet litt med, forklarer Helland selv."

Hvorfor skal dette være innafor etter e-cup mot Linfield 17.juli, mens helt forkastelig i dag?

Jeg ser det med at Helland er eldre, vært etablert og prestert osv, men all den tid Botheim er på laget, og attpåtil "1.reserve", hvor Helland i lang tid har vært "2/3.reserve" ser jeg ikke problemet.
Alle vil spille, og jeg skjønner godt at Botheim har vært frustrert over å aldri få slippe til i den perioden Søderlund var rævva.
[/b]
Back to top
View user's profile Send private message
Frøken Fransen
Senior


Joined: 25 Nov 2018
Posts: 122

PostPosted: 10.08.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

TomAndre wrote:
Syns det er helt innafor av Botheim å feire som han gjør. Det som blir håpløst for min del er måten folk her på forumet, men IKKE MINST hvordan Horneland og SIB uttaler seg.

Jeg er enig i at feiringen til Botheim må det være takhøyde for, det har jo også blitt en morsom greie for de som ikke spiller.

Men forskjellen HER synes jeg er at Helland feiret først sammen med lagkameratene, og ETTERPÅ gjorde "frysetegnet", mens Botheim løp vekk fra lagkameratene når de ville feire sammen for å gjøre "frysetegnet".
DET syns jeg derimot ble for dumt. Hadde, etter min mening, vært bedre om han dro en variant som Helland.

Reaksjonen til Horneland er kanskje litt voldsom, men syns det er litt ålreit at det er litt temperatur også på benken. Han sier jo selv det var en beskjed om å holde fokus og heller feire med lagkameratene, enn å feire for seg selv.

Hverken helt innafor eller helt utafor av begge Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 10.08.2019 19:11    Post subject: Reply with quote

Bare tull å lage noe poeng ut av de feiringene. Helland gjorde det samme for noen uker siden uten at det var problematisk da.

Botheim unnskyldte det til og med i intervju etterpå, at det ikke var helt greit, så ser ikke noe poeng i å gjøre noe sak ut av det. Botheim gjorde en solid kamp, og satte 3 mål. Det viser at vi her har noe å bygge vidre på.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 10.08.2019 19:20    Post subject: Reply with quote

Feiringen med å løpe fra lagkameratene framsto som temmelig malplassert under kampen- derfor reagerte mange. Dette ga også Botheim selv uttrykk for etter kamp at han skjønte.

Så nå noen timer etter kamp så tenker de færreste på det lengre.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 10.08.2019 19:40    Post subject: Reply with quote

TomAndre wrote:
Syns det er helt innafor av Botheim å feire som han gjør. Det som blir håpløst for min del er måten folk her på forumet, men IKKE MINST hvordan Horneland og SIB uttaler seg.


Det kommer aldri til å bli innafor å feire for seg selv og ignorere lagkameratene når man som spiss får servert en ferdigscoret pasning.

RBK skal bygfe lag, ikke egoistiske enkeltindivider.

Når dey er sagt, så er han ung. Horneland blåste ut der og da. Lot han fortsette, og ga han en god klem og skryt når han ble tatt av.

Godt lederskap er det.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 10.08.2019 19:58    Post subject: Reply with quote

I rosenborg er det lov å være sint, men bare ett sekund om gangen.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.08.2019 20:00    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
TomAndre wrote:
Syns det er helt innafor av Botheim å feire som han gjør. Det som blir håpløst for min del er måten folk her på forumet, men IKKE MINST hvordan Horneland og SIB uttaler seg.


Det kommer aldri til å bli innafor å feire for seg selv og ignorere lagkameratene når man som spiss får servert en ferdigscoret pasning.

RBK skal bygfe lag, ikke egoistiske enkeltindivider.

Når dey er sagt, så er han ung. Horneland blåste ut der og da. Lot han fortsette, og ga han en god klem og skryt når han ble tatt av.

Godt lederskap er det.


Enig! Men gjøken Bjørnebye er langsint og nærmest puffer Botheim ned trappa til Garderoben: https://video.eurosport.n...ideo.shtml
_________________
Fem, fem, ti - done deal
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 10.08.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Jeg så Nils Arne Eggen da Horneland rasende sto og gestikulerte på sidelinjen fordi Botheim heller ville feire alene enn sammen med laget.

Etterpå ga de hverandre en god klem.

Jeg liker det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 10.08.2019 20:17    Post subject: Reply with quote

– Det raskeste løpet han gjør er jo da han løper fra lagkameratene sine for å vise seg fram selv. Vi ønsker å være et kollektiv. Da feirer vi med lagkompisene, sier Eirik Horneland til Adresseavisen.

– Han er en uferdig junior med stort potensial. Så har han litt fakter innimellom som vi må hjelpe ham å finne balansen på. Men han må få være seg selv. Vi kan ikke presse alle inn i et A4-format. Han er definitivt ikke det, sier Bjørnebye.

– Det var mye følelser i bildet. Men jeg angrer på hvordan jeg feiret. Jeg burde feiret med lagkameratene. Det gjorde jeg på mitt tredje mål. Man tar lærdom. Jeg er bare 19 år gammel og i dag lærte jeg noe nytt, sier Botheim.

100 % Sport
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 10.08.2019 20:19    Post subject: Reply with quote

Jeg synes dette viser at man fortsatt har fokus, selv om ting går mye lettere for tiden.

Det var en tingene jeg var bekymret for med alle vestlendingene på laget og i ledelsen - at man skal ta av når ting går bra.
Back to top
View user's profile Send private message
DonRevie
Proff


Joined: 18 Feb 2012
Posts: 412
Location: Hallingdal

PostPosted: 10.08.2019 20:23    Post subject: Reply with quote

Umoden valp med potensiale! Det å tro at man er bedre enn man er kan gjøre stor skade på en lovende karriere. Håper han skjønner at man ikke kan være større enn laget og at laget er det viktigste!

Noen som vet hvordan han er holdningsmessig ellers? Han slår meg også litt som en partyboy som er litt høy på seg selv. Håper selvfølgelig jeg tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 10.08.2019 20:27    Post subject: Reply with quote

Ja, han scorer 3mål(burde vært 4) han gjør en god kamp. Men,
To av de målene er "gratis" pga. Forarbeidene til Ceide. Han burde være glad for at han får sjansen fra start og vist litt ydmykhet. Istedenfor viser han tydelig at han burde fått flere kamp. Han har ikke akkurat imponert i andre kamper han har spilt. Tillegg så kaster han pokalen sin i søpla fordi han "samler" ikke på sølv. Det er et hån mot sine medspillere.

En 19åring som får spilletid hos Norges største klubb oppfører seg som han er for god for benken.... Drittunge!
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 16 Sep 2015
Posts: 2174

PostPosted: 10.08.2019 20:32    Post subject: Reply with quote

Fuck janteloven, kjør Botheim!
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 10.08.2019 20:36    Post subject: Reply with quote

Han har beklaget seg i to intervju, først med Susanne i post match-intervju og deretter i intervjusonen. Ferdig med saken.
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 10.08.2019 20:39    Post subject: Reply with quote

Fusion wrote:
Fuck janteloven, kjør Botheim!


Janteloven er oppbrukt av primadonnaer, influensere og pærra deltakere...... Er du en drittunge så må du tåle å bli kalt det
Back to top
View user's profile Send private message
DarthJohansen
Proff


Joined: 02 Feb 2015
Posts: 430

PostPosted: 10.08.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

Har ikke sett så ekkel feiring på Lerkendal siden den ene gangen Mini valgte å ta salto istedenfor å feire med lagkameratene. Heldigvis fikk de plukket av han det så det ikke ødela laget!
Back to top
View user's profile Send private message
Snorkel
Veteran


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 1015
Location: Trondheim

PostPosted: 10.08.2019 21:40    Post subject: Reply with quote

Ro dere ned. Botheim er i himmelen som alle 19. åringer som har skåret Hat-trick på Lerkendal ville ha vært og sportslig ledelse gjør det de kan, i alle kanaler for å få satt hardt ned på jorda igjen.

Litt som når Carew skåra i debuten og Eggen gikk ut å sa, - Vi skåre ikke sånn i Rosenborg.

0 stress, godt håndtert av alle.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 10.08.2019 21:45    Post subject: Reply with quote

Stadig flere tegn på at det bygges lagmaskin, og at garderobekulturen er endret. Under KI virket det som om det var god stemning i garderoben uansett - nå er det litt mindre plass for stjerner som ikke presterer. Jeg tror virkelig vi er inne på noe her.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 10.08.2019 21:55    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Han har beklaget seg i to intervju, først med Susanne i post match-intervju og deretter i intervjusonen. Ferdig med saken.


Dette.

Gutten er ung. Dumma seg ut og fikk ei skrape av treneren.

Svarte med å score to til hvor han hylla pasningsgiveren i begge.

Ikke noe å bråke mer med.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 10.08.2019 22:01    Post subject: Reply with quote

Det er ingen verdens ting å bråke med, men for guttungens karriere er det utrolig viktig at han kjøper øl på samme sted som David.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 10.08.2019 22:05    Post subject: Reply with quote

Horneland snudde seg og nikket bekreftende mot publikum etter Botheims tredje scoring.
Horneland var fornøyd med gutten han.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 10.08.2019 22:24    Post subject: Reply with quote

To av målene var kanskje "gratis" i det han fikk ballen av Ceide, men for å i det hele tatt komme i en slik posisjon må man ha smartness og målteft. Det handler om å gjøre riktige bevegelser i riktige situasjoner til riktig tid, og det er i seg selv en god ferdighet å ha. Hjelper ikke at Ceide dribler alle på kanten der og legger ballen inn foran mål hvis ingen har klart å forutse at der bør jeg være, fordi der kommer ballen og da kan jeg sette den i målet.

Ceide fortjener alt skrytet han kan få, uten tvil BB i dag! Men synes det blir feil å ta fra Botheim hans prestasjon med å score hat-trick fordi målene var "enkle". Det ligger som sagt et stykke forarbeid i det å komme i scoringsposisjon også. I tillegg synes jeg Botheim jobbet bra defensivt, ikke på Søder sitt nivå men allikevel så var det positivt det jeg så. Ikke en type spiller som bare venter på å få ballen foran mål, men en som jobber og deltar sammen med resten av laget ellers også. Det at han er litt høy på seg selv er nok mest image, synes ikke jeg så primadonna-tendenser i selve spillet hans.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 31, 32, 33  Next
Page 10 of 33

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb