English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mike Jensen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 79, 80, 81  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 07.08.2019 22:30    Post subject: Reply with quote

Mike er ikke linket til noen for han er godt lenket til Lerkendal.

Mange ville ha han bort før årets sesong..... Vel det er lov å være uenig og jeg er veldig uenig. Min hyllest til den siste i rekken av klubblegender:

Mange dansker til rosenborg kommer og går
Men den aller beste i rbktrøya, han består
Vår kaptein og nummer 7 har fått en ny vår

RBK
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 07.08.2019 23:32    Post subject: Reply with quote

@FanFraSør, nå var det vell ikke "mange" som ville ha Mike Bort... Var vell kanskje max et par stykker.
Flere andre var usikker på nivået og motivasjonen hans etter en litt laber periode og all negativiteten rundt klubben, men spekulasjoner er jo helt naturlig.


Du vet hva du får,
selv om usikkerheten rår.
Han durer å går,
Mike Jensen er VÃ…R!

RBK
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 08.08.2019 13:02    Post subject: Reply with quote

Ja han har vel fortjent en egen sang nå?
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 08.08.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

Real professional. Såg jacked AF ut i post-match intervjuet. Putter inn hard work på og av banen. Kan ikke si det samme om en del andre i stallen...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 08.08.2019 13:26    Post subject: Reply with quote

Men altså, det post match-intervjuet...

Jeg fikk ikke med meg et ord han sa, for jeg klarte ikke fokusere på annet enn at han tydeligvis hadde klippet av ermene på ei t-skjorte med saks Laughing

Det er fokuset sitt, det.
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 08.08.2019 14:05    Post subject: Reply with quote

Jeg synes mer det så ut som ermene var revet av. Noe Hulken over det hele. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 08.08.2019 14:30    Post subject: Reply with quote

Tror bare det var klipt veldig fort, kanskje med neglesaks?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 08.08.2019 16:27    Post subject: Reply with quote

Men hvorfor?
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 08.08.2019 16:30    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ vise litt muskler.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
Mestalla
Senior


Joined: 29 Oct 2017
Posts: 214

PostPosted: 08.08.2019 16:53    Post subject: Reply with quote

Mike Jensen må snart være like stor legende som de på 90 og starten på 00-tallet. Tror det har vært utrolig, utrolig viktig at Mike har vært her så lenge som han har. Den mannen der bare står på og jobber så jævlig hardt på banen. Er helt avgjørende med en slik spiller, og det finnes garantert ikke mange av de. Celtic har Scott Brown, men hadde aldri byttet bort Mike mot Brown.

Mike Jensen er iallefall tiårets største legende og spør du meg har han gått forbi Dorsin!
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 08.08.2019 16:58    Post subject: Reply with quote

Noen som har link til dette intervjuet? Very Happy
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 08.08.2019 17:00    Post subject: Reply with quote

Mestalla wrote:
Mike Jensen må snart være like stor legende som de på 90 og starten på 00-tallet. Tror det har vært utrolig, utrolig viktig at Mike har vært her så lenge som han har. Den mannen der bare står på og jobber så jævlig hardt på banen. Er helt avgjørende med en slik spiller, og det finnes garantert ikke mange av de. Celtic har Scott Brown, men hadde aldri byttet bort Mike mot Brown.

Mike Jensen er iallefall tiårets største legende og spør du meg har han gått forbi Dorsin!


Synes utvilsomt han begynner å nærme seg status som klubblegende, men er nok et godt stykke opp til de største navnene fra glansdagene. Selv om resultatene ikke er alt, så sitter folk som Strand, Skammelsrud og Hoftun på helt vanvittige meritter og prestasjoner, som vi neppe får se igjen i vår levetid.
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1565

PostPosted: 08.08.2019 17:01    Post subject: Reply with quote

Hadde det ikke vært for at Mike har gjort 7'rn til sin, så kunne han fått 6'rn på dagen. Legende.
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 08.08.2019 18:31    Post subject: Reply with quote

Bikkja mi er oppkalt etter Mike, for å si det sånn. Etter at Skammels la opp har jeg voksen alder ikke hatt en favorittspiller før nå.

Håper han blir i klubben til han legger opp, om han enn må vike for friskt blod om noen år.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 08.08.2019 18:56    Post subject: Reply with quote

Skal du måle deg med Strand så må du nesten være født i Trondheim, slå igjennom i Trondheim og bli i RBK til fylte 40 og ha noe å gjøre på banen i viktige kamper...sånn omtrent der ligger lista.

Men på plassene bak der så er det mulig å melde seg på, ja.
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 08.08.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Mike sammen med Hansen er i mine øyne selve grunnsøylene i gjennreisningen av klubbens storhet fra 2014/2015 og frem til nå. Ikke bestandig han får like godt betalt for den enorme viljen han legger igjen på gressmatta, men den innsatsen er uvurderlig for en hver klubb. Føler bestandig at sannsynligheten for å gå på en smell øker betraktelig når jeg hører at Jensen ikke kommer til å spille.

Er det noe jeg virkelig unner han så er det å krone RBK karrieren med Champions League spill...... Den sjansen er nok størst i år så bare å krysse fingre og tær.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 09.08.2019 10:59    Post subject: Reply with quote

Reginiussen hører muligens med også.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.08.2019 11:27    Post subject: Reply with quote

Det var jo en lengre periode der Mike-fravær var ensbetydende med poengtap. Folk snakker om at han har vært så dårlig i år, men mannen står jo med åtte målpoeng (0,5 per kamp) i serien, som er delt best i laget, og to mål på fire kamper i CL-kvalik. Han legger lista for alle andre, er sjelden skadet, aldri ordentlig dårlig, og blir bare bedre jo bedre lag vi møter.

Ekte legende, i mine øyne.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 09.08.2019 15:40    Post subject: Reply with quote

Tipper Mike mer eller mindre får bestemme selv om han blir her eller ikke ut karrieren.
Håper selvfølgelig han blir, men får klubben et tilbud der Mike har lyst til å hente litt cash og få en opplevelse tror jeg han får dra nesten uansett sum.

Iallefall den i klubben som sammen med Tore og Andre er nærmest Legendestatus!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 09.08.2019 22:54    Post subject: Reply with quote

Stubbelur wrote:
Reginiussen hører muligens med også.


Helt klart. Glemte han i farten. De tre er vel klare kandidater til å bli de nye legendene i "nyere" tid. 90 talls heltene var del av en helt unik og spesiell epoke som nok aldri blir gjenskapt i norsk klubbfotball så å vurdere nye kandidater opp mot dem er noe urettferdig synes jeg. Jeg mener at Jensen allerede er en legende med viktigheten for klubben og sine 270 kamper. Tore med sine 227 og Hansen med 173 vil nok også føye seg inn i rekken siden de også har vært veldig viktige for at klubben igjen etablerte seg som Norges suverent beste klubb etter en veldig ustabil periode (fra 2007) med få gull for RBK å være. Jensen kommer nok også til å havne på godt over 300 kamper for klubben og innenfor topp 10 flest offisielle kamper for Rosenborg, og i dagens fotball er det også ganske så unikt. Man får være enig eller uenig men i mine øyne er han helt klart allerede en klubblegende.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 09.08.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Jensen føyer seg finfint inn i rekken av utabygdingstrøndere som Dorsin og Skammelsrud. Legende?

-Utvivlsomt!
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Hallis
Senior


Joined: 12 Nov 2015
Posts: 103

PostPosted: 09.08.2019 23:52    Post subject: Reply with quote

Aldri galt å dra fram denne quoten fra da han signerte forlengelse. Legende? Ikke noe tvil for min del i hvert fall!

Quote:
— Jeg har klare ambisjoner som fotballspiller. Og jeg har klare ambisjoner for laget jeg spiller for. Vi er i ferd med å bygge opp noe skikkelig nå, og jeg er stolt av å bidra til å utvikle dette videre, sier Mike Jensen til Adresseavisen.

Det er tirsdag ettermiddag, og RBK-kapteinen har akkurat satt pennen til papiret som binder ham til RBK ut 2021-sesongen. Kontrakten på fem og et halvt år er av de lengste som noen gang er skrevet i klubben, og Jensen vil være 33 den dagen den nye avtalen utløper.

— Og skulle scenariet nå bli slik at jeg avslutter karrieren min i RBK, vil jeg være overlykkelig for det, fortsetter 28-åringen.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 22.08.2019 08:10    Post subject: Reply with quote

Mike er ikke god nok lenger. Legendestatus og kapteinsbind opprettholder nok tildels at han fortsatt har så mye tillit. Kampen mot Zagreb i går er et godt eksempel på at han er langt over toppen. Forsvinner fullstendig mot god motstand.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2550

PostPosted: 22.08.2019 10:32    Post subject: Reply with quote

Tull
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.08.2019 10:54    Post subject: Reply with quote

Tilbøyelig til å være enig - samtidig har han ferdigheter som gjør at han kunne bidratt også i en midtbane av et litt mer... teknisk kaliber. Litt som Per Ciljan Skjelbred, etter at folk måtte innse at han ikke egentlig var noen offensiv mastermind, men nærteknisk og i pasningspresisjon holdt han såpass høyt nivå at han kunne ha bidratt på nesten hvilket som helst nivå.

Han har mistet en del brodd i det offensive spillet, men jeg er usikker på om han noen gang har hatt det på europeisk nivå. Det han er er en spiller av gjennomgående litt høyere kvalitet enn de andre, men med litt mindre spisskompetanse.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 79, 80, 81  Next
Page 65 of 81

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb