English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - BATE Borisov
Goto page 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 4 ]
Reginiussen
4%
 4%  [ 6 ]
Hovland
4%
 4%  [ 6 ]
Meling
5%
 5%  [ 7 ]
Jensen
2%
 2%  [ 3 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
30%
 30%  [ 38 ]
Akintola
0%
 0%  [ 1 ]
Søderlund
27%
 27%  [ 34 ]
Adegbenro
20%
 20%  [ 25 ]
Total Votes : 124

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 26.07.2019 17:59    Post subject: Rosenborg - BATE Borisov Reply with quote




Billetter kjøpes på ticketmaster.no

_________________
(delt bruker - PM for tilgang)


Last edited by Putte on 31.07.2019 21:47; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Strominho
Veteran


Joined: 30 Aug 2012
Posts: 1045
Location: Tønsberg

PostPosted: 26.07.2019 18:07    Post subject: Reply with quote

Hva skjedde med den forrige tråden...?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.07.2019 18:11    Post subject: Reply with quote

Det ble en smule usaklig og personlig i den tror jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 26.07.2019 18:34    Post subject: Reply with quote

Veldig fint at mod. rydder i trådene. Støtter alt som gjør dette til et bedre nettsted preget av folkeskikk og god debattkultur.

Gleder meg til det som jeg tror blir et realt drama. Vi var mye bedre enn Bate borte, men sliter med å skape 100%-sjanser. Vi starte sesongen med noen få små tilløp, men har bedret oss voldsomt etter det. Det er det siste i å skape de enorme mulighetene som mangler nå, men sett i en utviklingsprosess så har vi kommet et godt stykke.

Jeg har trua, men det blir nok drama til dommeren blåser av for full tid. Håper Samuel er klar, utover det bør vi stille samme lag som bortekampen.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 26.07.2019 18:37    Post subject: Reply with quote

Får vel droppe å nevne at jeg ønsker en av RBK spillerne i denne kampen, da det er å tråkke over streken, og få folk til å miste forstanden. I rest my case
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.07.2019 20:06    Post subject: Reply with quote

Går nok helt fint å prate om Åsen, så lenge man holder seg til temaet, og idet ikke spores av med ymse personkarakteristikker av hverandre. Vi prøver å skille mellom sak og person her Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Blodstrupmoen
Veteran


Joined: 11 Apr 2006
Posts: 1026

PostPosted: 26.07.2019 20:34    Post subject: Reply with quote

Jeg er veldig usikker på denne.

Men går for en positiv attitude og tipper 4-1 seier.

RBK leder 2-0 til pause før Bate scorer tidlig i 2.omg, men RBK viser karakter og scorer 3-1 i 83min, da er Bate slitne og må fremmover så vi putter en til og punkterer kampen.

Blir en digg kveld med mye øl.
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 25 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 26.07.2019 20:46    Post subject: Re: Rosenborg - BATE Borisov Reply with quote

Håper Hovland er bedre påskrudd til kampen onsdag. Det er avgjørende. Også trur jeg at adegbenro er rbk's håp om de skal gå videre. Tipper 3-1
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1207

PostPosted: 26.07.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Deilig at vi fikk mulighet til å konkurrere på jevnt nivå med BATE i denne runden.
Kan ikke bare lite på Adegbenro som jeg mener bør komme innpå i 55.
Eller kan han holde 90min med evt slitne backer? Tror ikke han må løpe så mye hjemover.
Synes PAH og/eller DeL bør starte. Sjangsen for at de legger seg som sist er størst.

Vi må (også) gjøre som dem. På 2-1målet. Fra back.
Også må vi skyte litt mer fra 22 og gå på retur. Eller få corner.
Variere mer og gjøre dem usikker.

Hadde trent litt søn OG man med GV opp i boks siste 10.

Defensivt kan jeg ikke tenke meg at vi glipper som sist, men første 75 bør vi sikre godt hjemover, vi er gode nok på flankene offensivt.


Last edited by håpløs on 26.07.2019 21:03; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.07.2019 21:03    Post subject: Reply with quote

Fortsatt veldig bittert at vi ikke fikk det 2-2 målet dog. Kampen hadde fått et helt annet utgangspunkt, hvor Bate hadde måttet risikere mer fra start. Nå kommer de sannsynligvis til å legge seg lavt og kontre.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 26.07.2019 21:27    Post subject: Reply with quote

Jeg tror som flere andre her har nevnt før, at det nok er best for vår egen del at vi må fremover, vi har en lei tendens til å bli passive når vi har noe å forsvare. BATE derimot har noe å forsvare, og når de plutselig må fram og score når det står 1-0 etter 65 minutter blir det fort veldig tungt. Spesielt for han kroppen som skal passe på Jesus når overgangene kommer. Jeg gleder meg. RBK
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 26.07.2019 21:39    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Går nok helt fint å prate om Åsen, så lenge man holder seg til temaet, og idet ikke spores av med ymse personkarakteristikker av hverandre. Vi prøver å skille mellom sak og person her Smile


Enig, og det var Senador som startet med å personkarakterisere meg ved å antyde at mitt ønske om Åsen fra start er så utrolig, at det må være ironisk.Da blir jeg irritert!
Back to top
View user's profile Send private message
Traktern_på_Brakka
Junior


Joined: 10 Dec 2018
Posts: 7

PostPosted: 26.07.2019 22:43    Post subject: Reply with quote

Apropos slakten av Hovland etter bortekampen (og ellers for øvrig);

er en sørpefull og sjanglende Valsvik 4 dager før neste kamp noe bedre alternativ? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 26.07.2019 23:52    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:
Sløvsekken wrote:
Går nok helt fint å prate om Åsen, så lenge man holder seg til temaet, og idet ikke spores av med ymse personkarakteristikker av hverandre. Vi prøver å skille mellom sak og person her Smile


Enig, og det var Senador som startet med å personkarakterisere meg ved å antyde at mitt ønske om Åsen fra start er så utrolig, at det må være ironisk.Da blir jeg irritert!


Nei, det var egentlig et spørsmål for jeg synes det er svært merkelig at du synes Åsen er såpass god. Han har vært elendig i RBK. Dette har ingenting med personkarakteristikker å gjøre, men diskusjon om Åsen. Istedet får vi servert surt oppgulp tilbake, men du misforstod meningen min sikkert. Det var i hvertfall ikke meningen å gjøre deg irritert!
Back to top
View user's profile Send private message
VTB
Proff


Joined: 23 Mar 2009
Posts: 318

PostPosted: 27.07.2019 00:28    Post subject: Reply with quote

Siden det ble opprettet ny tråd og jeg ikke rakk å lese over den andre før den ble slettet så spør jeg igjen: Jeg befinner meg sannsynligvis i enten Luxembourg eller Frankfurt am Main denne dagen. Noen som har kjennskap til gode plasser som sannsynligvis vil eller kan sende denne kampen med lyd og bilde? Finner en del sportsbarer så er vel bare å ringe/gå innom på forhånd, men alltid greit hvis noen har noen gode forslag.

Forøvrig er det kjedelig uten helgekamp, men desto bedre å slippe å bekymre seg for eventuelle skader slik jeg har gjort tidligere år. Blir en meget spennende kamp fra første sekund. Min største frykt er at vi slipper inn et tidlig mål som har vært en vane de seneste årene. Det eneste som imponerte meg med BATE var effektiviteten foran mål. Jeg satt med hjertet i halsen hver gang de nærmet seg vår 16. meter.

Vag optimist foran Lerkendaloppgjøret. Spiller vi opp mot vårt beste og setter sjansene så går vi videre.
_________________
To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok!


Last edited by VTB on 27.07.2019 00:30; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 27.07.2019 00:34    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Nei, det var egentlig et spørsmål for jeg synes det er svært merkelig at du synes Åsen er såpass god. Han har vært elendig i RBK. Dette har ingenting med personkarakteristikker å gjøre, men diskusjon om Åsen. Istedet får vi servert surt oppgulp tilbake, men du misforstod meningen min sikkert. Det var i hvertfall ikke meningen å gjøre deg irritert!


Kjenner flere som synes han er god, og jeg har ikke noe surt oppgulp! Men vi er vel enige om å legge ballen død nå
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.07.2019 01:11    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Jeg tror som flere andre her har nevnt før, at det nok er best for vår egen del at vi må fremover, vi har en lei tendens til å bli passive når vi har noe å forsvare. BATE derimot har noe å forsvare, og når de plutselig må fram og score når det står 1-0 etter 65 minutter blir det fort veldig tungt. Spesielt for han kroppen som skal passe på Jesus når overgangene kommer. Jeg gleder meg. RBK


Tja, vet ikke om jeg er helt enig i det. Største svakheten vår offensivt er spill mot etablert. Det så vi også i første kampen, hvor vi hadde ballen mye men skapte veldig lite. Blir Bate liggende lavt tror jeg vi kommer til å slite med å komme til sjanser.

Det andre er forsvaret vårt. Hovland og Hedenstad er utrolig svake 1 mot 1, og får Bate ligge og kjøre kontringer mot oss vil det straffe seg på et tidspunkt. Spesielt om det står 0-0 utover i 2.omgang, og vi begynner å ta sjanser, så kan det fort komme en eller to i mot.

Hadde vi fått det 2.målet og hadde ledet ved kampstart, slik at de må fremover, så kunne vi ligget kompakt og kjørt kontringer i stedet.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 27.07.2019 08:21    Post subject: Reply with quote

Byttet ikke Hovland og Reginiussen side i en kamp nylig? Om jeg ikke husker feil, så var det lite som irriterte meg ved Hedenstad, den kampen. Men mulig det går tilsvarende nedover med Meling da. Hvem vet. Kunne prøvd igjen...
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 27.07.2019 10:29    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Byttet ikke Hovland og Reginiussen side i en kamp nylig? Om jeg ikke husker feil, så var det lite som irriterte meg ved Hedenstad, den kampen. Men mulig det går tilsvarende nedover med Meling da. Hvem vet. Kunne prøvd igjen...


I siste R&S-podden hvor Tore stilte opp svarte han på spørsmål om dette med å bytte sider som stoppere. Fikk vel inntrykk av at det var litt hipp som happ med hvilken side de spilte på og hvorfor de byttet, men også at de kunne komme til å bytte tilbake igjen ifht slik de spilte sammen i begynnelsen.
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1207

PostPosted: 27.07.2019 16:02    Post subject: Reply with quote

Håper ikke vi trener på oss noe halsproblemer i varmen.
Bør bruke ekstra tid på stor bane og siste tredel.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1864
Location: Selsbakk

PostPosted: 27.07.2019 18:38    Post subject: Reply with quote

Har satset en tusenlapp på at vi vinner med tre eller flere mål. 7 i odds, som er veldig høyt i forhold til sannsynligheten.
Back to top
View user's profile Send private message
Kom_igjen_troillan
Rutinert


Joined: 20 Jul 2018
Posts: 776

PostPosted: 27.07.2019 18:47    Post subject: Reply with quote

Traktern_på_Brakka wrote:
Apropos slakten av Hovland etter bortekampen (og ellers for øvrig);

er en sørpefull og sjanglende Valsvik 4 dager før neste kamp noe bedre alternativ? Rolling Eyes


Så du Valsvik sørpe full i går? Confused
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 27.07.2019 22:48    Post subject: Reply with quote

Håper ikke disse fylleryktene stemmer, det er isåfall helt sykt uprofesjonelt. Et par tre pils må da gå an , men fylla? Nope, just nope
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.07.2019 02:28    Post subject: Reply with quote

Tviler på at mange her inne kan vurdere om folk var sørpe dritings på et utested en varm helg.
Selv vaktene evner jo ikke å se om gjestene er fulle eller ikke ...
Back to top
View user's profile Send private message
tobbis1
Senior


Joined: 05 Feb 2015
Posts: 153

PostPosted: 28.07.2019 11:28    Post subject: Reply with quote

Har stor tro på at dette blir en spennende og god kamp,håper på +15000!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Next
Page 1 of 30

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb