English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Babajide David Akintola
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 15.07.2019 00:34    Post subject: Reply with quote

Godt beskrevet Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 15.07.2019 00:52    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Det er litt marginalt med Akintola også da. Han har jo etterhvert svidd en del fete sjanser, så inntrykket av sesongen hans kunne jo veldig fort vært veldig annerledes om han hadde satt flere av sjansene sine.


Viktig poeng.

Han har brent veldig mange store sjanser. Hadde han satt 1/3 av dem ville vi skrevet salmer om mannen nå.

Så er spørsmålet om han har det i seg og om det kun er et spørsmål om tid.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 15.07.2019 03:01    Post subject: Reply with quote

Det tror jeg nok. Det vanskeligste er å komme seg til sjanser og det er jo en egenskap Akintola har vist at han har. Tror det er litt sammensatt at han har brent så mange av dem. Plutselig begynner han å sete dem og da lovprises han som en av våre beste. Derfor jeg ønsker at vi skal kjøpe han dersom prisen ikke blir for høy og egentlig derfor jeg også setter pris på om han ikke setter alt for mange av sjansene før han er vår eindom da han nok vil bli for dyr. Akintola er jo også bare 23 år så selv om vi har bra dekning på vingene så er Helland for ustabil og skadeutsatt samt godt voksen og Yann-Erik de Lanlay skadeutsatt og begynner å bli voksen han også. Som sagt, presterer Akintola for bra så blir han nok ikke RBKspiller.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 15.07.2019 07:44    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Det bør være et tankekors for herr Bjørnebye og RBK hvorfor Bodø/Glimt gang på gang får tak i bedre spillere for en billig penge.

Er virkelig Glimt kjent for at de gang på gang henter bedre spillere enn oss? Merkelig at de aldri er i nærheten av å vinne noe, isåfall.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 15.07.2019 08:45    Post subject: Reply with quote

Han kommer til sjanser, men har så langt slitt med å omsette de til mål. Får han fortsette på høyreving, og får tillit ute i Europa, så vil vi se hvorfor han var så sterkt ønsket av Horneland. Han har stor fart, samt et rykk med ball få i laget har, noe vi sårt trenger mot gode lag. Derfor håper jeg vi signerer han så fort som overhodet mulig. Han har vel uttalt i tidligere intervju at han svært gjerne ønsker at Rosenborg skal kjøpe han. Er faktisk ikke sikkert summen blir så avskrekkende høy, i alle fall om spilleren virkelig ønsker seg en overgang hit.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 15.07.2019 08:50    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
senador wrote:
Det bør være et tankekors for herr Bjørnebye og RBK hvorfor Bodø/Glimt gang på gang får tak i bedre spillere for en billig penge.

Er virkelig Glimt kjent for at de gang på gang henter bedre spillere enn oss? Merkelig at de aldri er i nærheten av å vinne noe, isåfall.


Bare sånn rask erindring fra de siste år:

Badou Ndiaye
Vieux Sane
Milan Jevtovic
Layouni
Philip zinckernagel
Victor Boniface (han ble dessverre skadet før sesongen, men utrolig rask og duellsterk spiss)

Listen kan vel gjøres lengre.

Hvorfor ender disse opp i Bodø/Glimt først?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 15.07.2019 09:25    Post subject: Reply with quote

Han Milan hadde vi nå først ihvertfall, og så sinnsykt god var han ikke.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
uptherosens
Junior


Joined: 29 Jul 2014
Posts: 68

PostPosted: 15.07.2019 09:44    Post subject: Reply with quote

Milan gikk fra Glimt til Antalyaspor, som lånte ham ut til RBK. Han var periodevis veldig god –.9 mål på 24 kamper og brukbar defensivt også.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 15.07.2019 11:14    Post subject: Reply with quote

Akintola har ikke imponert voldsomt offensivt men tipper egentlig Horneland er ganske fornøyd med ham. Han løper og jobber uttrettelig både i angrep og forsvar og tror egentlig det er dette Horneland først og fremst ønsker fra ham
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 15.07.2019 11:37    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Hvorfor ender disse opp i Bodø/Glimt først?

Fordi Glimt har en dårlig økonomi og må derfor gamble på billige spillere. Massevis av dem. Skal vi lage liste over spillere som er altfor dårlig også, så kan vi gjøre opp et regnestykke og sammenligne med oss selv da?

Mange skryter av Lillestrøm for det samme. De har hatt noen svært gode afrikanere på laget. Samtidig kjøper de en haug med ræl som knapt er gode nok for andrelaget vårt.

Selvsagt vil noen slå til, men det er high risk på omtrent alle kjøp i den prisklassen disse lagene henter spillere. Vi har ikke råd til å gamble på at spillere fra Elverum og Senegal skal gå inn og heve førstelaget. Det vil i ni av ti tilfeller bli helbom, og det går ut over det sportslige. Vi bør helst ikke risikere å bli like dårlige som Glimt/LSK bare fordi vi skal kjøpe billig.


Det er forøvrig ingen på den lista der, med unntak av Ndiaye, som er bedre enn spillere vi normalt henter. Skal være bra bestemt negativ for å hevde at Layoni, Jevtovic og Sane er bedre enn Adegbenro, Jensen og Reginussen har vært. Og Victor Boniface tviler jeg på at du har sett, med mindre du følger Nigeriansk ungdomsfotball nøye.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 15.07.2019 11:54    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Hedon wrote:
senador wrote:
Det bør være et tankekors for herr Bjørnebye og RBK hvorfor Bodø/Glimt gang på gang får tak i bedre spillere for en billig penge.

Er virkelig Glimt kjent for at de gang på gang henter bedre spillere enn oss? Merkelig at de aldri er i nærheten av å vinne noe, isåfall.


Bare sånn rask erindring fra de siste år:

Badou Ndiaye
Vieux Sane
Milan Jevtovic
Layouni
Philip zinckernagel
Victor Boniface (han ble dessverre skadet før sesongen, men utrolig rask og duellsterk spiss)

Listen kan vel gjøres lengre.

Hvorfor ender disse opp i Bodø/Glimt først?


Antagelig fordi de er gode nok til å blomstre på et svakt Glimt-lag, og har dermed fått en god utvikling.

Samme som vi ser hos bl.a. Lillestrøm. Gode på å få frem afrikanere som selges for store summer. Men de henter 3-4 hvert år, lar dem spille mye og noen blir da gull.

Men disse klubbene blir aldri stabile toppklubber som vi ønsker å være.

Edit: Hedon rakk å skrive omtrent det samme Smile
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 15.07.2019 12:41    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
senador wrote:
Hvorfor ender disse opp i Bodø/Glimt først?

Fordi Glimt har en dårlig økonomi og må derfor gamble på billige spillere. Massevis av dem. Skal vi lage liste over spillere som er altfor dårlig også, så kan vi gjøre opp et regnestykke og sammenligne med oss selv da?

Mange skryter av Lillestrøm for det samme. De har hatt noen svært gode afrikanere på laget. Samtidig kjøper de en haug med ræl som knapt er gode nok for andrelaget vårt.

Selvsagt vil noen slå til, men det er high risk på omtrent alle kjøp i den prisklassen disse lagene henter spillere. Vi har ikke råd til å gamble på at spillere fra Elverum og Senegal skal gå inn og heve førstelaget. Det vil i ni av ti tilfeller bli helbom, og det går ut over det sportslige. Vi bør helst ikke risikere å bli like dårlige som Glimt/LSK bare fordi vi skal kjøpe billig.


Det er forøvrig ingen på den lista der, med unntak av Ndiaye, som er bedre enn spillere vi normalt henter. Skal være bra bestemt negativ for å hevde at Layoni, Jevtovic og Sane er bedre enn Adegbenro, Jensen og Reginussen har vært. Og Victor Boniface tviler jeg på at du har sett, med mindre du følger Nigeriansk ungdomsfotball nøye.


Det begynner å bli en stund siden vi hentet gode spillere eller spillere klubben får igjen for i form av fast plass eller salg. Vi bruker jo x antall millioner mer, så det skulle bare mangle at vi fikk bedre kvalitet, men det begynner å bli lenge siden vi hentet spillere på det nivået som Adengbenro , Jensen og Reg. Jeg synes det blir for enkelt å bare si BG kan gamble mer og ta større risiko. Jeg synes vi bør forvente mer. Det holder ikke å hente Valsvik og slå seg på brystet å si «vi jobber svært godt i RBK». Ikke finner man spiss og forsterking av stall har blitt et fremmedord i RBK.

Synes RBK bør bli flinkere til å se etter typer som passer inn. Ikke konsekvent etter meritter og historie på VG.no.

Når vi vet at RBK har hentet spillere som Valsvik og Malte Amundsen, så kunne man kanskje gamblet på det Bodø/Glimt har satset på likevel? Nei, vent, RBK har ikke den oversikten dessverre.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 15.07.2019 12:54    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jeg synes vi bør forvente mer. Det holder ikke å hente Valsvik og slå seg på brystet å si «vi jobber svært godt i RBK».


Bra at det er absolutt ingen i hele verden som gjør det, da.


senador wrote:
Når vi vet at RBK har hentet spillere som Valsvik og Malte Amundsen, så kunne man kanskje gamblet på det Bodø/Glimt har satset på likevel? Nei, vent, RBK har ikke den oversikten dessverre.


Malte, Sebecic, Ogbu og Denic er våre gambling-spillere. Kostet lite, stor sjanse for at de faller gjennom. Kan vel sammenlignes med Glimt sine kjøp av Artur Krysiak, José Isodoro, Nikita Khaikin og Amadou Konaté,

Hørt om noen av dem? Ikke jeg heller. Totalt har de spilt 86 minutter fotball for Glimt i Eliteserien 2018 og 2019. Vitner ikke om en utpreget god oversikt, vil jeg våge meg til å påstå.

Tror vi kan forsøke å forbedre oss uten å bruke Glimt som inspirasjon.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 15.07.2019 13:29    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Det begynner å bli en stund siden vi hentet gode spillere eller spillere klubben får igjen for i form av fast plass eller salg.

De siste to vinduene har vært preget av trenerkaos - vi kan håpe det har påvirket negativt.

Nå som Horneland har bedre peiling på hva som er i stallen og hva som er her av talenter, og pilen for laget endelig ser ut til å peke oppover, så kan vi jo håpe det kommende vinduet blir adskillig lystigere enn de foregående. I alle fall om vi hamrer oss igjennom til 3. runde i CL-kvallik.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 15.07.2019 13:52    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
senador wrote:
Jeg synes vi bør forvente mer. Det holder ikke å hente Valsvik og slå seg på brystet å si «vi jobber svært godt i RBK».


Bra at det er absolutt ingen i hele verden som gjør det, da.


senador wrote:
Når vi vet at RBK har hentet spillere som Valsvik og Malte Amundsen, så kunne man kanskje gamblet på det Bodø/Glimt har satset på likevel? Nei, vent, RBK har ikke den oversikten dessverre.


Malte, Sebecic, Ogbu og Denic er våre gambling-spillere. Kostet lite, stor sjanse for at de faller gjennom. Kan vel sammenlignes med Glimt sine kjøp av Artur Krysiak, José Isodoro, Nikita Khaikin og Amadou Konaté,

Hørt om noen av dem? Ikke jeg heller. Totalt har de spilt 86 minutter fotball for Glimt i Eliteserien 2018 og 2019. Vitner ikke om en utpreget god oversikt, vil jeg våge meg til å påstå.

Tror vi kan forsøke å forbedre oss uten å bruke Glimt som inspirasjon.


Ut fra måten du argumenterer på så sidestiller du RBK og Bodø/Glimt. Jeg mener at vi skal være milevis bedre enn BG på spillerlogistikk med tanke på ressurser tilgjengelig. Jeg mener vi ikke har den oversikten vi burde hatt. Flere av spillerne BG har hentet, mener jeg RBK skulle vært på når man vet hva vi har hentet istedet.

Alle lag vil ha flopper og BG har vel selvfølgelig en del av dem også. Spesielt når vi vet at de har et svært lite overgangsbudsjett sammenlignet med RBK.

Jeg er ikke så sikker på de fire spillerne der er så billig som du skal ha det til. Vi har betalt mye overpris og skal ikke utelukke at det har vært gjort her.

Jeg har ikke sagt at vi skal bruke BG som inspirasjon, men er mer en bekreftelse på at vi har dårlig oversikt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.07.2019 13:59    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

Mange skryter av Lillestrøm for det samme. De har hatt noen svært gode afrikanere på laget. Samtidig kjøper de en haug med ræl som knapt er gode nok for andrelaget vårt.


I tillegg handler det om hva man har tid til. Flere av LSKs beste afrikanere, som Ujah, Friday, Nosa og Fofana trengte gjerne én til halvannen sesong før det begynte å se brukbart ut, og det hadde neppe vært hverken spesielt populært eller produktivt hos oss.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 15.07.2019 14:00    Post subject: Reply with quote

Syns i grunn vi burde være flinkere til å hente unge spillere tidlig av og til, signere dem på lengre kontrakter og sende dem på utlån. For min del driter jeg i om de kommer fra Svalbard eller Swaziland så lenge de er gode nok. Jeg trur uansett ikke at vi skal skal sette mange pengene på å hente Layouni'er fra Elverum. Jeg mener, om man ser på historien så var det ikke akkurat den neste Zlatan de henta der. Vi kan ikke drive å se oss blinde på at en spiller løper jævlig fort rett frem heller. Da sitter vi igjen med 11 stk. Trond Olsen og det har veldig lite verdi. Trur heller vi burde investere i et skikkelig speiderteam og arbeide tettere med akademier rundt om. Utover det så må vi nesten bli bedre på å balansere det å hente spillere i flere aldersgrupper. Du vinner ingenting med bare barn og du kan bare holde et gamlehjem gående så lenge før de gir seg. Det viktigste for vår del burde uansett være å kunne bygge et lag der vår neste Birgir Meling står klar når nåværende drar dit peppern gror (evt. pengene blir kasta etter han). Det skal da være det samme om han heter Hansen, Hanson eller Hassan.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 15.07.2019 14:08    Post subject: Reply with quote

Jeg er i stor grad enig med deg, vil bare nevne at Swaziland bytta navn til Eswatini for ikke så lenge siden.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 15.07.2019 14:19    Post subject: Reply with quote

Det største problemet er vel ikke at man ikke henter unge talenter fra ulike land og verdensdeler for en nokså billig penge. Det største problemet er vel at man henter «avdanka» norske spillere som har floppa i utlandet og som man egentlig allerede vet er for dårlige for en god slump med penger! Vil påstå at det er mye dårligere økonomi i det. Man kan vel hente 3-4 Serbecic’er for en Hovland! Da har man rent matematisk 4 ganger så stor sjanse for å finne en kvalitetsspiller. Går fort en 3-4 Ogbu’er i summen for Valsvik også.
Når det gjelder Akintola så handler nok mye om selvtillit. Men det handler også litt om spillemønster. Det er noe helt annet å være angrepsspiller i Haugesund og Bodø/Glimt enn i RBK. Bare spør Trond Olsen og Trond Fredrik Ludvigsen.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 15.07.2019 14:27    Post subject: Reply with quote

Ratatosk:

Som skrevet av noen over, så vinner vi ikke serien med unge talenter. Siden alle gode norske fotballspillere skal til utlandet så fort som mulig, så er eneste muligheten til å ha en god nok stamme av erfarne spillere, å hente det du kaller avdanka spillere som har floppet i utlandet.

Det er ikke bare Hovland, men også Tore, Konradsen etc.

Kunsten der også, er å finne de riktige spillerne til riktig pris.

Men vi må ha en kjerne av disse spillerne hvis vi skal være stabile i toppen over tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 15.07.2019 14:36    Post subject: Reply with quote

Fusion wrote:
Akintola har virkelig vært skuffende ja. Rart egentlig at han har fått så mye spilletid.


gurgla wrote:
Svært variabel i prestasjonene. Jeg syns han var bedre når laget ikke fungerte, nå er laget på rett vei men hans pil peker nedover.


Vært virkelig skuffende og nedadgående pil der altså. Vil dere også hevde at virkelig oppløftende og oppadgående pil beskriver godt Søderlunds, Hellands og Hedenstads prestasjoner i første del av denne sesongen? Pussig hvordan en bare "ok" kamp kan snu på bildet av en av våre beste spillere så langt i år
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 15.07.2019 14:36    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Ut fra måten du argumenterer på så sidestiller du RBK og Bodø/Glimt.

Nå er det ikke jeg som absolutt skal trekke Glimt inn i diskusjonen. Og jeg sidestiller ingenting, våre nevnte bomkjøp er mye bedre enn Glimt sine. Denic får spille en del, og både Serbecic og Ogbu har jeg troen på at kan bli noe - spesielt førstnevnte. Malte Amundsen er vel det eneste av disse som er et konstatert bomkjøp. I Glimt er alle de nevnte hele natta, og de kan aldri tjene igjen det de har brukt på dem.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 15.07.2019 14:39    Post subject: Reply with quote

Enig med deg PerO, at vi må ha en del av disse spillerne, men man må kunne klare å unngå å kjøpe de spillerne som ikke vil forsterke laget. Valsvik for eksempel har aldri vært mer en en ok tippeligaspiller. Derfor blir det veldig rart å bruke 5 millioner (eller hva det var) på en slik spiller. Det finnes mange eksempler på gode spillere som har kommet fra flopp tilværelse i utlandet. Konradsen og Stadsgaard for å nevne to. Det må være treneren eller speideren sin jobb å sile ut de spillerne som er verdt å hente hjem. Hadde gladelig tatt imot Fossum, Berget og Diomande for eksempel. De kan tilføre laget kvaliteter. Det er det faktum at RBK kaster penger etter spillere som ikke er gode nok, som frustrerer meg. Man kan ikke bruke 5 millioner på en midtstopper som ikke er god nok til å danke ut en Hovland som gjør feil etter feil! Da blir det dårlig kvalitet på laget etterhvert. Folk er skeptisk til å bruke småpenger på spillere som er ukjente fordi det er en risiko for å floppe. Jeg er mer skeptisk til å bruke relativt store penger på mer kjente spillere som man vet med stor sannsynlighet kommer til å floppe.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 15.07.2019 14:41    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
Pussig hvordan en bare "ok" kamp kan snu på bildet av en av våre beste spillere så langt i år

Nå ligger lista for "en av våre beste spillere i år" riktignok ganske lavt, men synes du Akintola har vært blant våre beste?

Jeg synes han var skuffende innledningsvis, sammen med hele laget. Resten av laget har reist seg og blitt markant bedre (iallefall de fleste), mens Akintola har ikke hatt en lignende stigning i formen. Problemet hans er at han alltid virker å være "ok", og det er ikke bra nok. Han må opp et par nivå før jeg vil at vi skal kjøpe han fri, iallefall.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 15.07.2019 14:50    Post subject: Reply with quote

Tja, vår beste hittil i år syns jeg har vært Konradsen og så har Adegbenro virkelig kommet i det siste, men i sjiktet bak der sammen med noen andre vil jeg sette Akintola. Det er kanskje lett å blekne litt i forhold til det Adegbenro har vist på venstresida. Og høyresida vår har tross alt ikke fungert optimalt siden Svensson dro til AZ.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Next
Page 9 of 20

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb