English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Djordje Denic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3205
Location: Oslo

PostPosted: 29.06.2019 20:01    Post subject: Reply with quote

Ok pluss kamp av Denic med et par skumle miss bakover.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 29.06.2019 23:32    Post subject: Reply with quote

Spesielt en situasjon var kritisk.
Han ble veldig fokusert på ball i en kontring i mot og bak ryggen hans kom det en KIBK spiller stormende, kun en svak avlevering hindret en gedigen målsjanse.

Ellers syns jeg han bidro bra offensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 23 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 29.06.2019 23:40    Post subject: Reply with quote

Gode offensive løp og bidrag, kjemper og river i begge retninger. Bet meg dog merke i at han ofte slet med å trekke ut på siden for å dekke opp sin mann da RBK gikk i forsvar men heller trakk litt for langt inn. Det virker, rimelig og forståelig nok, som at midtbaneinstinktene tok litt overhånd. Kan godt bruke noen timer etter trening på å øve på å slå innlegg også, funker som regel bedre å løfte ballen over forsvaret enn å prøve å sende den gjennom nærmeste mann. Men all heder og ære for at han tar utfordringen, innsatsen og viljen skal det absolutt ikke stå på. Med litt trening og erfaring kan jeg godt se for meg at han kan absolutt bli "den neste Svensson".
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9667
Location: Drammen

PostPosted: 30.06.2019 00:26    Post subject: Reply with quote

Reagerte på samme situasjon, gurgla. Nå kom aldri ballen dit, men hadde den gjort det, hadde Denic "gitt opp" for lengst og det kunne blitt veldig farlig.

Ellers behagelig lite å utsette på HB denne kampen.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1235

PostPosted: 30.06.2019 09:45    Post subject: Reply with quote

Grei kamp.
FÃ¥ inn litt mer av eksplosiviteten han har i seg.
Men def er dette for urutinert i Europa i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 30.06.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

Synes Denic fortjener skryt for kampen i går. Kvalitetsdrilling på feltet, og så mange kamper på HB som mulig framover, og vi kan ha funnet vår nye Svensson, som det ble sagt lenger opp i tråden.
At det kommer et par glipp bakover, og at han er litt feilplassert, må man nesten regne med i debutkampen som HB av en midtbanespiller som ikke har fått mange sjanser i år.
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 30.06.2019 17:40    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper spilleren selv har siste ordet i sånn type posisjonsbytter, spørsmålet han må stille seg er, hvor er veien kortest til fast plass på laget?

I dette tilfellet er det vell innlysende Smile
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13697
Location: Namsos

PostPosted: 01.07.2019 02:21    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/10...6021b.html

– Om Eirik Horneland spurte deg om du ville bli back, ville du likt det?

– Jeg ville ikke likt det, men jeg hadde gitt mitt beste. Hele livet mitt har jeg spilt på midtbanen, og når du endrer posisjon er du ikke så glad for det. Men det har ikke noe å si. Man må gi alt, uansett hvor man spiller, sier Denic.

– Har han kvaliteter som passer på backen?

– Jeg synes han har kvaliteter som passer bedre på midtbanen. Men han er en fin allroundspiller, og jeg synes alltid han leverer fine prestasjoner når han spiller, sier Horneland.

– Så han blir ikke en permanent løsning på backen?

– Nei, vi skal ikke omskolere ham til å bli back. Han har større potensial, og har nok mye mer lyst, til å være midtbanespiller i fremtiden, sier Horneland.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 01.07.2019 02:53    Post subject: Reply with quote

Tror vi kommer til å nyte stor glede av Denic når han en dag tar over for Jensen. Kan skje tidligere enn mange tror.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 11.08.2019 18:47    Post subject: Reply with quote

Synes Denic skal få litt skryt også etter TIL kampen.
Mye snakk om at han er for dårlig til å forsvare en plass i troppen, men han viser vell i dag at han har noe å bidra med.
Jobber utrettelig frem of tilbake, har en sykt god stupheading som hadde fortjent å bli mål og han jukser aldri.

Minner meg om en herre ved navn Roar til tider.

Tunge bein på slutten i går men like fult så gir han alt løpet ut.

God kamp!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.08.2019 18:57    Post subject: Reply with quote

Enig. Han har noe å jobbe med taktisk. Han lager noen unødvendige frispark med en uryddig presstil, men liker typen.
Back to top
View user's profile Send private message
Talentløs
Senior


Joined: 31 Aug 2008
Posts: 249
Location: Bærum

PostPosted: 11.08.2019 19:31    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
_________________
Først kaffe, så Cola.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 11.08.2019 23:16    Post subject: Reply with quote

Senador Tommel'n opp!

viljen går utenpå evnen til tider så det blir litt for uryddig.
Får håpe han ka njsutere på dette for da tror jeg det kan være en fin erstatter for Mike på sikt.
Denic er jo heller ikke dyr i drift er han?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 11.08.2019 23:57    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Synes Denic skal få litt skryt også etter TIL kampen.
Mye snakk om at han er for dårlig til å forsvare en plass i troppen, men han viser vell i dag at han har noe å bidra med.
Jobber utrettelig frem of tilbake, har en sykt god stupheading som hadde fortjent å bli mål og han jukser aldri.

Minner meg om en herre ved navn Roar til tider.

Tunge bein på slutten i går men like fult så gir han alt løpet ut.

God kamp!


Mer Winsnes enn Strand i mine øyne Razz
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 11.08.2019 23:58    Post subject: Reply with quote

En annen faktor er jo at Denic er ei brukbar potet. Gjør det relativt greit også i andre posisjoner enn indreløper-rollen. En skal ikke kimse av slike typer heller.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 12.08.2019 00:47    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:


Mer Winsnes enn Strand i mine øyne Razz


Ja han minner kanskje litt om Fredrik også, kanskje en hybrid, en slags Winstrand? Wink
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 12.08.2019 09:47    Post subject: Reply with quote

Det er mulig jeg får sagd av begge beina nå, men jeg får litt sånn Dele Alli-vibber (justert for nivå) av Denic.

Det er en god del av det han gjør som er litt sånn suboptimalt og hasardiøst, og litt sånn hjertet-i-halsen på grunn av dårlig overblikk, men så kan han plutselig komme med en involvering som skaper en stor sjanse. Han er rett og slett en ganske farlig spiller som ofte havner i gode posisjoner offensivt, slik jeg ser det, og flere ganger 'overtar' andre posisjoner med gode, dype løp. En assist og en utmerket avslutning i stolpen, litt sånn ubemerket.

Jeg tror han plutselig kan bli veldig interessant, faktisk.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 12.08.2019 10:53    Post subject: Reply with quote

Ble til og med to assist mot Tromsø. Han kan godt legge av seg forsøk på Zidane-driblinger inni egen boks, men ellers liker jeg typen.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 508

PostPosted: 12.08.2019 16:19    Post subject: Reply with quote

Likte den Dele Alli sammenligningen ene og alene fordi han helt ut av intet dukket opp i feltet med den stupheadingen Surprised
Ikke ofte vi har sett indreløperne våre ta de løpene de siste årene.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2052
Location: Østlandet

PostPosted: 30.09.2019 22:18    Post subject: Reply with quote

+sak, han kan forsvinne. Noe mer info?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.09.2019 22:28    Post subject: Reply with quote

Denic har startet fire kamper i serien, og kommet inn som innbytter i ytterligere tre. Til sammen står serberen med 378 eliteserieminutter i 2019. Mot Brann lørdag var han ikke engang på benken.

Nå medgir Stig Inge Bjørnebye at klubben ikke er spesielt fornøyd med situasjonen.

– Nei, den må vi løse. Det er en dialog og en vurdering vi gjør sammen med ham. Han spiller for lite, og må spille mer, sier han til Adresseavisen.

– Betyr det at dere jobber med å finne en løsning ut for ham?

– Han er i en alder i karrieren der han må spille mer enn han gjør her akkurat nå. Det må løses på et eller annet vis, sier sportssjefen.

Les mer: Kan forsvinne fra Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2574

PostPosted: 30.09.2019 22:58    Post subject: Reply with quote

Tagseth og Johnsen bør prioriteres inn på laget før Denic, som ikke har fått til veldig mange gode minutter hittil i rbk-karrieren. Det gir sånn sett mening å la han forsøke seg et annet sted.. Noen som har en formodning om hva vi kjøpte han for?
Back to top
View user's profile Send private message
Mestalla
Senior


Joined: 29 Oct 2017
Posts: 214

PostPosted: 30.09.2019 23:06    Post subject: Reply with quote

@kai88
Transfermarkt sier 500k euro.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 01.10.2019 10:50    Post subject: Reply with quote

Uansett hva man måtte mene om nivået til Denic nå, så er det veldig åpenbart at det er gjort en for dårlig jobb av Bjørnebye her. Igjen. Det er ett år siden han ble hentet for noen millioner, og i mellomtiden har han vært brukt som 'nyttig backup' med fallende popularitetskurve hos trenerne, mens konkurrenter har blitt hentet inn på samme plass. Dette var altså en spiller som sportslig avdeling mente kunne gå rett inn på laget i fjor sommer.

Den samme skjebnen er jo i ferd med å tilfalle 'den nye Vidic' i Besim Serbecic. Hva er det som skjer med vurderingsevnen når vi skal hente inn spillere utenfra? Vurderingene til SL og speidere er i alle fall ikke i nærheten av i samsvar med de trenerne vi har nå, uten at jeg skal garantere hvem som er mest på ball.

Det seneste inntrykket mitt av Denic er jo at vi i så fall er i ferd med å kvitte oss med den mest naturlige poengspilleren av alle midtbanespillerne våre (se under), samtidig er det ugunstig med en 23 år gammel serber som ikke ser ut til å være i nærheten av å få tillit fra start. Så det kan være lurt å skille veier nå, men det er virkelig et slett stykke arbeid av klubben når vi kjøper inn spillere som mulige førstevalg for en seriemester og selger de som vrakgods på et lag utenfor gullstriden etter drøye ett år. Og i tillegg insisterer på å gjøre det til en langdryg uønsket-affære i media bare noen uker etter at forrige vindu stengte. Klasse.

zaphod81 wrote:
Det er mulig jeg får sagd av begge beina nå, men jeg får litt sånn Dele Alli-vibber (justert for nivå) av Denic.

Det er en god del av det han gjør som er litt sånn suboptimalt og hasardiøst, og litt sånn hjertet-i-halsen på grunn av dårlig overblikk, men så kan han plutselig komme med en involvering som skaper en stor sjanse. Han er rett og slett en ganske farlig spiller som ofte havner i gode posisjoner offensivt, slik jeg ser det, og flere ganger 'overtar' andre posisjoner med gode, dype løp. En assist og en utmerket avslutning i stolpen, litt sånn ubemerket.

Jeg tror han plutselig kan bli veldig interessant, faktisk.

_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3126

PostPosted: 01.10.2019 11:35    Post subject: Reply with quote

Denic er det nærmeste vi har vært å erstatte Midtsjø mener jeg. Men som du påpeker, han kan være litt hasardiøs til tider, og dette tror jeg slett ikke værdsettes av nåværende trenerteam.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Next
Page 11 of 16

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb