English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tromsø - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
8%
 8%  [ 3 ]
Hedenstad
5%
 5%  [ 2 ]
Reginiussen
13%
 13%  [ 5 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
5%
 5%  [ 2 ]
Åsen
2%
 2%  [ 1 ]
Lundemo
11%
 11%  [ 4 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Akintola
2%
 2%  [ 1 ]
Søderlund
2%
 2%  [ 1 ]
Adegbenro
47%
 47%  [ 17 ]
Total Votes : 36

Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 23.06.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

Veldig pinlig, men først og fremst nitrist at vi må leve med slike dommere på øverste nivå. Vi snakker lett et tosifret antall grove juniorfeil, blant annet Tores hodeskade hvor regelboka resolutt slår fast at det skal blåses.

Kjensli leverer ikke bedriftsnivå en gang. Det er sjelden jeg har hovedfokus på dommer etter kamp, men i dag har jeg dessverre det. Selvjustis utpå der hadde vært bedre. Flaut!
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 23.06.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

Looney wrote:
Hadde vi hatt en spiss som var ok så hadde vi vunnet dette. Ingen tvil om hva vi må kjøpe.


Tror du kan glemme ny spiss så lenge Søder og Horneland er i klubben. Vennskap > fotball
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1863
Location: Selsbakk

PostPosted: 23.06.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

Tromsø er heldige som møter oss. De er rvva men møter et enda dårligere lag..
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 23.06.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

Koteng får spytte inn de pengene han har tapt for klubben det siste året nå... Må være et par titalls millioner! Masse idiotiske ekstrakostnader med elendig håndtering av sparking og signering av trenere; Samt at man henter en trener som står for det motsatte av hva RBK står for, folk slutter å komme og klubben taper masse cash på det og! Denne kampen var selve definisjonen på hvordan RBK har vært under Horneland! Fokus på det defensive, ingen samhandling offensivt! Nå bør dette snart avsluttes...
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 23.06.2019 19:01    Post subject: Reply with quote

Vi er fremdeles 4 poeng over kvalik-streken da. Tror vi klarer oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 23.06.2019 19:01    Post subject: Reply with quote

De skulle ha byttet in Botheim da hadde vi vunnet garantert.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.06.2019 19:02    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Faens dritt, når det endelig virket som noe var på gang og vi faktisk kunne få litt kontakt med toppen så taper vi så klart.


Eneste som har vært på gang er det fysiske. Vi løp mer og var mer aggresive noen kamper. Spillemessig har det derimot vært like planløst hele sesongen. Når vi igjen slipper oss ned et hakk på intensitet og gjør personlige feil så taper vi selv mot ligaens svakere lag. Dessverre har vi en trener som ikke vil være i stand til å bedre det spillemessige, så det kommer til å være slik frem til Koteng og Co finner ut at det er på tide å legge tilside den personlige prestisjen og få inn en trener som faktisk kan offensiv fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 23.06.2019 19:03    Post subject: Reply with quote

Støttepasninger, liten bevegelse, og så kommer et dårlig innlegg eller langpasning. Norsk fotball oppsummert. Jeg lurer på om det er forbudt i Norge å slå et innlegg på førsteberøring, eller må man bruke 3-4 berøringer før man slår et innlegg? Det nærmer seg kjøp og salg tid, og det må da være mulig å få inn noen spillere med tempo i kropp og hodet.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 506

PostPosted: 23.06.2019 19:04    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Målet i mot er greit, man kan alltids være uheldig på en dødball. Gamst legger gode innlegg og Wangberg er bra i lufta.

Katastrofen er at vi ikke får til mer selv.

Jeg merker meg:
- Her prøver vi å styre kampen (og klarer det ikke) istedenfor å legge oss bakpå
- To skudd oppå tverrligger og Åsens på utsiden av stanga, så litt mer marginer og vi er med
- Nok en gang er Søder helt unyttig som midtspiss
- Og Helland, wtf, spiller jo nesten demonstrativt dårlig


+Redning på strek av Tromsø på Trondsen sitt skudd.

Ballen trillet ekstremt mye i Tromsø sin retning i dag, selv på corneren som ble mål trillet jo ballen mot sidelinjen - men tuppet borti cornerflagget og ut til corner..

Hjalp heller ikke at Skjerven var i overkant behjelpelig med å temme nigerianerne våre.
Back to top
View user's profile Send private message
Koppis
Senior


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 218

PostPosted: 23.06.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Var egentlig Søder borti ballen? Kan seriøst ikke ha vært mange ganger. Helland så jo full ut Tommel'n ned
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 23.06.2019 19:08    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jeg lurer på om det er forbudt i Norge å slå et innlegg på førsteberøring, eller må man bruke 3-4 berøringer før man slår et innlegg?


Det var ikke det i Rosenborg tidligere. Tro hva som kan ha skjedd?
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 23.06.2019 19:09    Post subject: Reply with quote

På tide å slippe til Maalen. Mer balltempo og pasningsspill på Ranheim siste 20 i dag enn på RBK i hele år.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 23.06.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

På tide at Horneland rydder kontorpulten for pc’n han aldri pakka ut og tar første fly til Mitteleuropa?!
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 23.06.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Quote:
Jeg lurer på om det er forbudt i Norge å slå et innlegg på førsteberøring, eller må man bruke 3-4 berøringer før man slår et innlegg?


Det var ikke det i Rosenborg tidligere. Tro hva som kan ha skjedd?


Tja, har sett dette i Norsk sammenheng i flere år, og tror ikke det har noe med Horneland å gjøre. Imidlertid kan hvordan vi spiller på banen mer og mer tilskrives Horneland.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 23.06.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

kjedelig kamp. nesten på grensa til uinteressant. jeg vil se ett Rosenborg som underholder oss! faen ta det begynner å bli lenge siden
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 23.06.2019 19:19    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
kjedelig kamp. nesten på grensa til uinteressant. jeg vil se ett Rosenborg som underholder oss! faen ta det begynner å bli lenge siden


Kamerun - England var mer interessant.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 23.06.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Ser jeg har gått glipp av en skikkelig brakar av en kamp mens jeg kjørte hjem fra helgetur.

Tilbake til gamle synder?
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 23.06.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Spartacus wrote:
Jondahl wrote:
kjedelig kamp. nesten på grensa til uinteressant. jeg vil se ett Rosenborg som underholder oss! faen ta det begynner å bli lenge siden


Kamerun - England var mer interessant.


Men det var ikke pga fotballen som ble spilt! Fy for et virrvar det der var! VAR-tull og en gjeng blotta for proffesjonalitet...
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1514

PostPosted: 23.06.2019 19:43    Post subject: Reply with quote

Helland bør ha spilt sin siste kamp for RBK. Hvorfor er det slik at han kan sture i media og fortsatt komme inn. Er det ikke slik at Horneland slår ned på sånn?
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 23.06.2019 19:44    Post subject: Reply with quote

Tja. 12 kamper og 11 mål.. Noen som har stats på hvor lenge siden det har skjedd ? Vi har fått « komme til innlegg « syndromet igjen der å få til innlegg er ett mål i seg selv og hva som skjer inne i feltet er av underordnet betydning. Drittlei av dette nå
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 23.06.2019 19:48    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Veldig pinlig, men først og fremst nitrist at vi må leve med slike dommere på øverste nivå. Vi snakker lett et tosifret antall grove juniorfeil, blant annet Tores hodeskade hvor regelboka resolutt slår fast at det skal blåses.

Kjensli leverer ikke bedriftsnivå en gang. Det er sjelden jeg har hovedfokus på dommer etter kamp, men i dag har jeg dessverre det. Selvjustis utpå der hadde vært bedre. Flaut!


Håpløst dømming ja. Hodeskader to ganger som er klare og som han ikke blåser på. Hadde han blåst på Tore sin situasjon så hadde Tromsø aldri scoret. Var etter den situasjonene at Tromsø etter hvert fikk målet.


Dritt med tap i dag, så mange store sjanser men som vanlig er vi elendig på å sette de i mål. Helland og Hedenstad (og Søder) viser igjen at de har ingenting på banen for RBK å gjøre. Det håper jeg virkelig Horneland og ledelsen forstår. Søder må ha ørten sjanser for å score mens Helland og Hedenstad treffer på ingen verdens ting.

Så må jeg si at jeg er frustrert over de taktiske valgene til Horneland. Hadde han hatt litt vett hadde han satt på Tørset Johnsen utover i kampen. En spiller med god fart og driv som kan dra av et par spillere og frispille feks Adegbenro eller Akintola alene med keeper.
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 23.06.2019 19:55    Post subject: Reply with quote

Artig å lese børsen til o’store lokalavisa når Tore og Even vurderes til samme karakter i denne kampen... ikke bare RBK som sliter...
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 23.06.2019 20:02    Post subject: Reply with quote

Hovland har griseflaks som ikke plasserer ballen i eget mål på klareringen i andre omgang. Null kontroll på den berøringen! Snitter stolpen, heldigvis på utsiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 23.06.2019 20:02    Post subject: Reply with quote

Lurer på hva som skal til for at Søderlund får mindre enn 3 på den børsen.
Back to top
View user's profile Send private message
Koppis
Senior


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 218

PostPosted: 23.06.2019 20:06    Post subject: Reply with quote

Var vel spikeren i gullkista dette Tommel'n ned
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 8 of 10

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb