English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 434, 435, 436 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18386
Location: Oslo

PostPosted: 22.05.2019 09:22    Post subject: Reply with quote

Håper bare for guds skyld at styret skjønner at også SIB må ut. Vi har vært gjennom en "sportslig satsing" under SIB som nær har tømt kassa og eksplodert lønnsstrukturen i klubben, og allikevel så har vi aldri sittet igjen med et dårligere utgangspunkt enn nå.

Jobben SIB har utført har vært en skandale, og det kan ikke reddes av påstander om "pluss i overganger" - for plusset kommer på 0-avskrivings trøndere som er solgt for store summer i hans periode, trøndere solgt for store summer på bakgrunn av sportslig invå, ikke SIBs strategiske tilnærming til overgangsmarkedet.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 22.05.2019 09:27    Post subject: Reply with quote

Sett utenfra, så virker det som du har helt rett i det. Men der må vi bare innse at styret vet antagelig mer om hvem som har gjort hvilke vurderinger i valg av spillere og trener enn det vi vet.

Den stallen vi har i dag er ikke verdt investeringen. Jeg er tilhenger av at vi skal hente noen i klassen godt voksne for å ha en stamme i laget som er kontinuitetsbærere over tid, siden talentene har det med å forsvinne kjapt. Men det skal være 6-8 stk, ikke 14-15 som vi har nå.
Back to top
View user's profile Send private message
SverreTrd
Senior


Joined: 09 Apr 2019
Posts: 140
Location: Trondheim

PostPosted: 22.05.2019 09:39    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jesper Mathisen er en stor vits. I fjor høst mente han at Horneland bør være interessant for utenlandske klubber, før sesongstart mente han at Horneland ville ta gull med Rosenborg. Så, nøyaktig én måned senere mente han at de som ansatte Horneland "må se seg i speilet". Han bør kanskje se seg selv i speilet også da eller?

Enig i dette, jeg sitter igjen med at dette gjelder journalister som (Lette) Løfaldli i Adressa også.

PerO wrote:
Jeg tror styret gjør lurt i å vente med å sparke Horneland til fotballfagfolk mener at prosjektet er mislykket, ikke gjøre det når utålmodige supportere og sensasjonshungrige journalister mener han bør få sparken.

Bifaller dette også: Vi kan ikke gjøre oss helt uspiselige på trenerfronten heller. Jeg mente dengang og nå at KI ikke burde vært sparket på den måten som skjedde. Hadde man tatt en seriøs vurdering ETTER sesongen 2018, veiet og funnet han for lett, ville det vært helt annerledes.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2078

PostPosted: 22.05.2019 12:16    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Den stallen vi har i dag er ikke verdt investeringen. Jeg er tilhenger av at vi skal hente noen i klassen godt voksne for å ha en stamme i laget som er kontinuitetsbærere over tid, siden talentene har det med å forsvinne kjapt. Men det skal være 6-8 stk, ikke 14-15 som vi har nå.


Jeg tror den tryggeste måten å bygge en stamme på er å bruke eks-Rosenborgere som har feilet i utlandet.

Rundt denne stamme kan det fylles opp med Rosenborg-talenter, samt spillere som Hansen, Meling og Trondsen (Hansen var noe eldre når han kom, men på keeperplass er det naturlig), og en gang i blandt når det er nødvendig spillere som Reginiussen. På toppen av dette kan vi ha spillere som har gått den lange vegen som f.eks. Åsen, Midtsjø og Helland gjorde.

Realistisk sett er det vel i dag bare Åsen som bør være en del av en stamme 3 år frem i tid. Jeg går ut fra at Hansen, Meling og Trondhsen har reist til utlandet da. Jeg frykter dog at Konradsen, Hovland, Hedenstad og Valsvik for fortsette å være en del av de faste på dette tidspunktet.
Back to top
View user's profile Send private message
VÃ¥r Herre
Proff


Joined: 25 Aug 2017
Posts: 361

PostPosted: 22.05.2019 12:26    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jesper Mathisen er en stor vits. I fjor høst mente han at Horneland bør være interessant for utenlandske klubber, før sesongstart mente han at Horneland ville ta gull med Rosenborg. Så, nøyaktig én måned senere mente han at de som ansatte Horneland "må se seg i speilet". Han bør kanskje se seg selv i speilet også da eller?



Hadde vært morsomt om noen gjorde han oppmerksom på dette på Twitter. Men det preller vel av.
_________________
Herre går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 22.05.2019 15:48    Post subject: Reply with quote

Han er jo bare en klovn som skal skyte fra hofta i beste tv tid. Ingenting å hisse seg opp over.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.05.2019 20:14    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Det er jo nyanser vi egentlig diskuterer, for jeg tror Horneland i realiteten er ferdig, hvis det ikke skjer et mirakel spillestilsmessig.

Jeg tror rett og slett styret venter på at enten han mister garderoben, eller at de kan si at vi måtte ta grep for å hindre nedrykk. I det siste tilfellet snakker vi antagelig omkring halvspilt serie.


Jeg tror verken media, potensielle trenerkandidater eller Horneland selv hadde hevet ett eneste øyebryn (av noen annen grunn enn å bevisst gjøre seg vanskelige) dersom Horneland hadde fått sparken etter 16. mai - kampen. Da lå vi så håpløst ræva plassert etter et patetisk tap i en typisk prestisjekamp at jeg faktisk tror mange forventet det.

Så har han litt ufortjent kjøpt mer tid med en heldig seier mot maksimalt dårlig motstand i mellomtiden, og det kompliserer litt.

Den store feilen er at de ikke benyttet sjansen til å hive på kjempestore støttehjul allerede da Horneland ga opp sin egen spillestil. De kunne ha degradert ham i praksis, mens de offisielt trente opp treneren, for så å avvikle ham som hovedtrener uansett utfall (bra: støttehjulene tar over som drivhjul ; dårlig: ny trener inn). Det må ha vært tydelig for alle da at han ikke ville få til det han prøvde på, hva nå enn det egentlig var. Er.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 22.05.2019 22:20    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Namedropper Gertjan Verbeek jeg.
4-3-3 mann. Mange års erfaring fra Heerenveen, AZ, Feyenoord og nå sist Twente.
Var treneren som henta Markus Henriksen til AZ.
Solid erfaring fra E-cup i tillegg. Tok AZ til kvartfinalen i EL i 2012.

Arbeidsledig etter at Twente rykka ned med store økonomiske problemer i vår.

Om ikke han, så er det en omtrentlig slik CV jeg ønsker meg.

Verbeek er ansatt som ny trener i Rini Coolens gamle klubb Adelaide United i Australia. Erstatter der tidligere nevnte Marco Kurz.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2025
Location: Bodø

PostPosted: 22.05.2019 23:24    Post subject: Reply with quote

Huber wrote:
PerO wrote:
Jeg tror styret gjør lurt i å vente med å sparke Horneland til fotballfagfolk mener at prosjektet er mislykket, ikke gjøre det når utålmodige supportere og sensasjonshungrige journalister mener han bør få sparken.


Bifaller dette også: Vi kan ikke gjøre oss helt uspiselige på trenerfronten heller. Jeg mente dengang og nå at KI ikke burde vært sparket på den måten som skjedde. Hadde man tatt en seriøs vurdering ETTER sesongen 2018, veiet og funnet han for lett, ville det vært helt annerledes.


Og Nils Arne Eggen og Rune Bratseth er ikke fotballfagfolk?
Back to top
View user's profile Send private message
SverreTrd
Senior


Joined: 09 Apr 2019
Posts: 140
Location: Trondheim

PostPosted: 22.05.2019 23:37    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Huber wrote:
PerO wrote:
Jeg tror styret gjør lurt i å vente med å sparke Horneland til fotballfagfolk mener at prosjektet er mislykket, ikke gjøre det når utålmodige supportere og sensasjonshungrige journalister mener han bør få sparken.


Bifaller dette også: Vi kan ikke gjøre oss helt uspiselige på trenerfronten heller. Jeg mente dengang og nå at KI ikke burde vært sparket på den måten som skjedde. Hadde man tatt en seriøs vurdering ETTER sesongen 2018, veiet og funnet han for lett, ville det vært helt annerledes.


Og Nils Arne Eggen og Rune Bratseth er ikke fotballfagfolk?

Jeg tenker PerO anser dem som fotballfagfolk. I motsetning til enkelte her inne på forumet er de trolig istand til å endre mening basert på faktiske forhold.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 23.05.2019 03:13    Post subject: Reply with quote

Jeg tror man her kan inndele de som er fotballfaglig kompetent i tre kategorier:

- 1. De som støtter Horneland utad og tar ham i forsvar (på tross av at de også kan uttrykke kritikk), og sier han må få tid

- 2. De som holder kjeft (men egentlig kunne tenkt seg å ha sagt sin mening, men velger å vise respekt for treneren eller er tro mot klubben og ønsker ikke å lage mer styr som kan forstyrre)

- 3. De som velger å kritisere ham utad og som også sier de mener han bør trekke seg eller bli sagt opp, fordi dette kan ikke fortsette lengre

Det er mange som mener mye om Rosenborg, også i avisene eller tv, men de har ingen makt over det som skjer i klubben. Det har derimot de som sitter i styret, ledelsen, men det er også en rekke tidligere spillere, samt NAE, som har mer uformell makt, og som kan endre kursen om de uttaler seg.

1) Bjørnebye, Bratseth, Winsnes og Heggem anbefalte Horneland som ny trener for styret, og har alle gått ut og forsvart Horneland. Bjørnebye har sagt han også har medansvar (men det kan han trygt gjøre om han vet at Horneland vil få mye tid nesten uansett hvor dårlig det går). Skammelsrud virket ganske kritisk, men allikevel lojal overfor klubben og prosjektet når han ble spurt direkte av Rasmus & Saga i deres podcast nylig. Jeg vil tippe det kanskje var en hvit løgn, for å gi Horneland og klubben ro, og ikke være den ene som stikker seg ut med offentlig kritikk.

2) Det er flere som kunne ha gitt sin støtte til Horneland utad etter at resultatene har uteblitt, men som ikke har gjort det. Har NAE for eksempel sagt at han fortsatt støtter Horneland nå de siste ukene? Jeg vil tro han har blitt kontaktet av flere journalister som ønsker å vite dette, men at han sannsynligvis har sagt at han ikke ønsker å uttale seg til media om saken. Kanskje fordi han ønsker å gi klubben ro, samt gi Horneland litt tid og en sjanse nummer to, på tross av at NAE selv tidligere har uttalt at er du en dyktig fagmann, pedagog og leder, så skal man se resultater ganske så kjapt. Som da han selv tok over i 2010 etter Hamrén, og det var som å se et nytt lag i første kampen.

Det er nok mange flere som ofte lar seg intervjue som nå holder munn. Sørloth for eksempel. Skulle også likt å vite hva Coolen synes nå, og det er forunderlig hvor lite vi har fått høre om ham siden i desember. "Den usynlige mannen". Jeg tror det må være en bisarr situasjon for Coolen å se hvordan laget fremstår nå, få måneder etter at han selv gjorde det meget bra i en kritisk fase av sesongen (og uten at Hansen skal ha all æren for det). Jeg tror den tausheten som vi ser fra mange sentrale personer i og rundt klubben, er en 'stille før stormen' situasjon, hvor de fleste velger å ikke si noe i lojalitet til klubben og gitt alle de distraksjonene som har vært det siste året. Dette gjelder sikkert også situasjonen rundt Bendtner. Flere vet, men ingen sier noe utad.

3) Mini og Iversen er vel de to av klubbens seniorer som har gått hardest ut i media, mens Selnæs kanskje fremstår mer som en snurt supporter. Felles for disse tre er at de kanskje (?) er litt mer i periferien enn i kjernen av klubbens indre liv for tida, samt at for eksempel Mini har sympati med Kåre som ble sparket, og mener kanskje derfor at Horneland må overbevise for å gi styrets beslutninger troverdighet. Horneland skulle ta klubben et stort steg fremover, mens vi nå nærmest løper baklengs før vi snubler.

I tiden som kommer så får vi sannsynligvis se hvem som beveger seg fra kategori 1 eller 2 til kategori 3. Noen vil slutte å ta Horneland i forsvar offentlig, andre vil begynne å uttale seg kritisk. Jeg vil tro det er færre og færre som vil ta prosjektet i forvar om spill og resultater uteblir. Mest iøynefallende vil det derfor etter min mening være hvor mange som ikke sier noe, selv om de kanskje har lyst. Når disse endelig begynner å si noe, vel vitende om at journalistene vil tøye og bøye på ethvert ord som blir sagt for om mulig å koke suppe på spiker, så er det sannsynligvis et tegn på at lojaliteten til klubben tilsier at det er bedre å uttale seg (for å få en nødvendig endring) enn å være taus (for ikke å skape uro). Ikke desto mindre om det ryktes at 'timingen' er god for et skifte.

Publikumssvikt, buing på spillerne, bannere holdt opp-ned av Kjernen, og kritikk av "lettvektere" som Mini, Steffen og Selnæs tror jeg styret, Bjørnebye og Horneland selv kan leve med, selv om presset vil øke med vedvarende dårlige resultater. Jeg tror hele denne prosessen med å gi Hornelands prosjekt tid kontra resultater og spill endrer kurs kun i det øyeblikket NAE uttaler seg, eller en av troikaen Sørloth, Skammelsrud eller Strand el.l. ikke lengre holder seg tause når de blir spurt (eller, om de blir spurt, tar en liten hvit løgn). Når NAE uttalte seg i fjor vår at spillerne ikke var godt nok trent og ikke løp nok, og offentlig kritiserte spillernes prestasjoner, så var det selve dødskysset til Kåre og Erik. I den prosessen var vel også Bratseth sentral, men han vil neppe si noe kritisk utad så lenge han sitter i styret eller før en avgjørelse er tatt.

Ergo, om/når NAE tar bladet fra munnen, eller en gruppe av sentrale tidligere spillere (uten motiv for å kritisere Horneland utover å ønske klubben det beste) velger å stå frem med kritikk og et ønske om ny trener, da tror jeg vi får endring. Det trenger ikke å være så lenge til, uansett hva Bjørnebye/styret sier.

Og når det skjer, så bør man få inn en som har resultater å vise til, autoriet, internasjonal erfaring, og som kan Rosenborg-stilen. Da holder det ikke med Fagermo eller Nordlie. Kanskje Rekdal, men han er vel ingen 4-3-3-mann.

Enkelte her inne har referert til Sollied sin 60-årsdag, og Rasmus & Saga nevnte vel også Sollied under sin live-sending av Tiller-Rosenborg, med en påminnelse om at det er lenge siden han har trent noe topplag (kun et bunnlag nå nylig som rykket ned), og at han er godt etablert i Belgia hvor han følger opp sin sønn som spiller fotball. Så kanskje er ikke timingen den beste igjen? Flere her inne har hintet om at Sollied er i fin form, og for min del så håper jeg derfor at Sollied kan steppe inn når Horneland får fyken, gjerne med en assistent fra Ajax-skolen eller Maalen, og i tospann med en ny sportslig leder som gjør noe mer enn å drive med spillerlogistikk. Vi trenger også et støtteapparat som det oser toppidrett av, hvor vi skal ligge i front og ikke bli akterutseilt av en klubb som lillebror Ranheim, og hvor hele klubbens sportslige apparat og filosofi løper som en rød tråd fra akademi til A-lag. Gjerne av typen Hamrén eller Coolen.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 23.05.2019 05:52    Post subject: Reply with quote

Tvilsomt at det blir innført noe toppidrett på Brakka. Da må en bråte med folk sparkes umiddelbart . Det tror jeg ikke skjer .

Det sportslige støtteapparatet er for restitusjonsmetoden hvor man skal hvile seg i form. Det er farlig hvis man har det vondt på trening for da kan man bli sliten i kamp. Jeg er kritisk til restitusjon mandag og fri tirsdag. Tirdsdag burde vært en av de hardeste øktene i uka egger min mening.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 23.05.2019 08:00    Post subject: Reply with quote

Du gjentar jo Skammelsrud sine argumenter fra R&S podcasten ang. tirsdagstrening. Han la jo til at Horneland var veldig skuffet over at spillerne var så dårlig trent at de ikke tålte dette enda. Og at de faktisk var så dårlig trent at han hadde opplevd harde økter som måtte kuttes ned i tid fordi spillerne ikke tåler belastningen.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 10:29    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er en litt merkelig argumenatsjonsform av Skammelsrud. På den ene siden vil han frede treneren til han får laget i form, på den andre siden kritiserer han at de ikke gjør en av få ting som virkelig ville hjelpe. Men det er visstnok en catch 22 der spillerne ikke kan trene seg i form fordi de ikke tåler å trene seg i form, og da er det liksom greit.

Men hvordan skal de oppnå den formen som gjør at de tåler å trene, når de ikke engang er der ennå, etter fem måneder? Hvor dårlig trent er det meningen at vi skal tro på at de er?
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 23.05.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Du gjentar jo Skammelsrud sine argumenter fra R&S podcasten ang. tirsdagstrening. Han la jo til at Horneland var veldig skuffet over at spillerne var så dårlig trent at de ikke tålte dette enda. Og at de faktisk var så dårlig trent at han hadde opplevd harde økter som måtte kuttes ned i tid fordi spillerne ikke tåler belastningen.


Rett og slett skremmende. Kåre og Bjørnebye burde vært lagt i gapestokk på torget!
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6721
Location: South-west coast exile

PostPosted: 23.05.2019 11:20    Post subject: Reply with quote

@Zaphod Tror det er langt fra umulig at Nidaros997 (?) har rett i at det sitter mange tidligere spillere og involverte rundt om som gjerne vil si sin mening om tingenes tilstand, men som enn så lenge ser det som best å holde kjeft. Hvis en begynner å snakke faller fort domino-brikkene, og da er det mange som skal skjelve godt i buksene.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 23.05.2019 14:42    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg synes det er en litt merkelig argumenatsjonsform av Skammelsrud. På den ene siden vil han frede treneren til han får laget i form, på den andre siden kritiserer han at de ikke gjør en av få ting som virkelig ville hjelpe. Men det er visstnok en catch 22 der spillerne ikke kan trene seg i form fordi de ikke tåler å trene seg i form, og da er det liksom greit.

Men hvordan skal de oppnå den formen som gjør at de tåler å trene, når de ikke engang er der ennå, etter fem måneder? Hvor dårlig trent er det meningen at vi skal tro på at de er?


Nå har ikke jeg sett på treningsopplegget til RBK i vinter, men det er velkjent at når man trener knallhardt for å komme i form til sesong, så balanserer man litt på kanten av overtrening, og justeringer så man ikke tipper over kanten er essensielt.

Forsto det som at Horneland ønsker å trene hardere for å bli i bedre form, men har sett/fått beskjed om at spillerne var såpass på grensen at han måtte bremse litt.
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 23.05.2019 16:24    Post subject: Reply with quote

Horneland må gå så snart som mulig. Apatien brer om seg. Men først og fremst må man forhindre at han får et overgangsvindu og får kjøpt spillere som kanskje hever "FKH 2.0" slik at han kaprer noen poeng her og der... Spillere som neste trener må overta.

Ideelt sett, dess før dess bedre, slik at neste trener får tid til å hente spillere. Før sommervinduet.
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2974

PostPosted: 12.06.2019 12:48    Post subject: Reply with quote

Kasper Hjulmand er nå uaktuell. Tar over for Hareide som landslagstrener sommeren 2020.

https://www.adressa.no/10...5113b.html

Da har styret bare 1 ting å gjøre: Ring Hareide!! Få han inn NÅ!
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 12.06.2019 14:09    Post subject: Reply with quote

Ja takk! Og Horneland kan gå inn i den rollen han egentlig ønsket seg i RBK, som assistent.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1021

PostPosted: 12.06.2019 14:13    Post subject: Reply with quote

Nå bør det jobbes knallhardt med Hareide inn i en managerrolle.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 12.06.2019 14:20    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Kasper Hjulmand er nå uaktuell. Tar over for Hareide som landslagstrener sommeren 2020.

https://www.adressa.no/10...5113b.html

Da har styret bare 1 ting å gjøre: Ring Hareide!! Få han inn NÅ!


Får forøvrig med seg Wieghorst som assistent. En annen som var blant kandidatene som RBK trener i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 12.06.2019 14:22    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
Nå bør det jobbes knallhardt med Hareide inn i en managerrolle.

Ja, Hareide inn med en mer uerfaren trener (type Horneland, Cifuentes, Maalen) klubben har tro på under seg som kan groomes til hovedtrenerjobben på sikt? Kunne kanskje vært noe om Hareide ikke lenger ønsker å ta hele arbeidspresset som hovedtrener i klubb alene.
Back to top
View user's profile Send private message
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 861

PostPosted: 12.06.2019 15:06    Post subject: Reply with quote

Tipper Hareide enten tar over Norge eller Molde med Moe som assistent
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 12.06.2019 15:11    Post subject: Reply with quote

Egentlig godt å se. Da var ikke årsaken til at han ikke kom, at han ikke ønsket å trene Rosenborg. Har sannsynligvis hatt samtaler lenge og vært lovet Danmark-jobben en stund. Noe vi ikke kan konkurrere med.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 434, 435, 436 ... 772, 773, 774  Next
Page 435 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb