English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rosenvingen
Senior


Joined: 06 Nov 2015
Posts: 174

PostPosted: 24.05.2019 16:46    Post subject: Reply with quote

Jensen må forvente at pressen spekulerer når ingen i RBK sier noe. Hvis SIB eller Horneland hadde gått ut og fortalt sannheten, så ville vi sluppet spekulasjoner.

Mitt inntrykk er at Lord presterer godt på treningene, selv om han blir ydmyket til å spille back og ikke er med i kamptroppen. Det hadde likevel vært fint å vite hvilke grunner Horneland har for å fryse ut Lord. For alt vi vet så kan det jo være Lord selv som har sagt at han ikke vil spille mer for laget. Problemet er at vi ikke vet og da blir det spekulasjoner. Jensen forstår sikkert det når han får tenkt seg om.

Må samtidig gi kudos til RBK for å holde ting internt. Det at det ikke er noen spillere, eller venner av spillere, som har latt seg friste til å fortelle hvordan alt henger sammen, er imponerende.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 24.05.2019 16:56    Post subject: Reply with quote

Takk Mike Jensen! Shame on you Adressa!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2019 16:58    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
PerO wrote:
Franc wrote:
PerO wrote:
Forventningene var store. Helt til den økonomiske realiteten slo inn og det viste seg at klubben styrte mot konkurs.


Horneland-effekten.


Tror ikke Horneland var den som kjøpte et lokalt mediehus gitt.


"Jeg er kanskje ikke så god på det, men selvfølgelig var det en spøk."


Svakheten til forum det. FÃ¥r ikke samme nyansene som nÃ¥r man snakker 😊
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 24.05.2019 17:11    Post subject: Reply with quote

Sant nok, PerO! Et flott eksempel på Poes lov i praksis.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 24.05.2019 17:18    Post subject: Reply with quote

Rosenvingen wrote:
Må samtidig gi kudos til RBK for å holde ting internt. Det at det ikke er noen spillere, eller venner av spillere, som har latt seg friste til å fortelle hvordan alt henger sammen, er imponerende.


Ja, det er det man kaller åpenhet og etterfølgelse av paragraf i klubbens lov.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1025

PostPosted: 24.05.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Ril wrote:
Tyder på at spillergruppa er splittet. Bendtner, Jensen og Samuel på ene sida og Søder på andre ihvertfall.


Hedenstad tipper jeg... Han ble jo grinete fordi han ikke fikk beholde skoavtalen sin, når det tok 4 måneder før Bendtner sa opp sin...
Back to top
View user's profile Send private message
Ril
Senior


Joined: 16 Aug 2015
Posts: 215
Location: Ranheim

PostPosted: 24.05.2019 18:12    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
Ril wrote:
Tyder på at spillergruppa er splittet. Bendtner, Jensen og Samuel på ene sida og Søder på andre ihvertfall.


Hedenstad tipper jeg... Han ble jo grinete fordi han ikke fikk beholde skoavtalen sin, når det tok 4 måneder før Bendtner sa opp sin...


hmmm, utlendingene mot nordmennene?
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 24.05.2019 18:24    Post subject: Reply with quote

Ril wrote:
ballbingen wrote:
Ril wrote:
Tyder på at spillergruppa er splittet. Bendtner, Jensen og Samuel på ene sida og Søder på andre ihvertfall.


Hedenstad tipper jeg... Han ble jo grinete fordi han ikke fikk beholde skoavtalen sin, når det tok 4 måneder før Bendtner sa opp sin...


hmmm, utlendingene mot nordmennene?


Godt mulig at dette ikke stemmer, men har kommet meg for øre at det, ironisk nok, er våre mest utskjelte spillere (ekskludert Bendtner og Helland) som står for spilleropprøret.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 24.05.2019 18:47    Post subject: Reply with quote

Hedenstad, Hovland, Konradsen, Søderlund? Hadde ikke forbauset meg.
Back to top
View user's profile Send private message
VÃ¥r Herre
Proff


Joined: 25 Aug 2017
Posts: 361

PostPosted: 24.05.2019 18:54    Post subject: Reply with quote

At Søderlund er en del av buketten er iallefall utvilsomt.
_________________
Herre går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1884
Location: Selsbakk

PostPosted: 24.05.2019 19:14    Post subject: Reply with quote

Hvis det stemmer at Bendtner ikke jobber hardt på treningene, og tar seg friheter, noe som selvfølgelig vil skape frustrasjone i enhver prestasjonsgruppe - finnes det noen her på forumet som ønsker at han blir i klubben?

Jeg stilte spørsmål om man håpet Bendtner gikk til en annen klubb før sesongen startet - da var man nesten uten unntak positiv til at han skulle være her.

Hvordan er stemningen nå?
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 24.05.2019 19:15    Post subject: Reply with quote

Hedenstad, Hovland, Konradsen, Søderlund.
Så ufattelig ræva firkløver. De burde kanskje brukt energien på å prestere selv, for det de har klart å utrette i år burde kvalifisert til enveisbillett med olabil ned en humpete vei til OBOS.

Bendtner skal selvsagt ut også, hvis noen var i tvil.
Back to top
View user's profile Send private message
DennisWise
Junior


Joined: 24 May 2019
Posts: 14

PostPosted: 24.05.2019 19:37    Post subject: Reply with quote

Her er hele Nicklas Bendtners svar på kritikken:

'Nogle ting er gengivet korrekt, men det er desværre vanskeligt for mig at genkende flere af de anonymt plantede rygter i sagen. Det gør mig trist, for jeg mener, de er misvisende. Jeg har ikke et indtryk af, at jeg skulle have hverken en hel eller halv spillergruppe imod mig, overhovedet ikke.

Nogle gange kan det være lettere at finde en at skyde skylden på, når det ikke fungerer for kollektivet. Her er det klart, at en spiller med min historie og status står først i køen. Ifølge min erfaring kommer man længst med at kommunikere sin utilfredshed direkte med holdkammeraterne. Det har jeg selvfølgelig tillid til, at man fortsat gør i RBK (Rosenborg BK, red.)

Angående min generelle træningsindsats føler jeg, at jeg hver dag beviser, at jeg er god nok til at spille, og at jeg kan hjælpe holdet fra min farvoritposition, når muligheden byder sig. Det var ikke tilfældet i 2018, hvor jeg ofte spillede på uvante pladser og ikke nød særbehandling i hverken Europa League eller Pokalfinalen, hvor jeg med glæde tog ansvar for succes (og dermed også risiko for fiasko) på mine skuldre.

I 2019 giver det ikke mening at tale om spilletid. Men det er trænerens beslutning, og jeg forsøger at leve med det. For vær ikke i tvivl: Jeg har holdet og fansene i mit hjerte.'

Jeg backer bendtner i denne saken, han har blitt dårlig behandlet i det siste. Uprofft av RBK, som utad fremstår som amatører, ingen høyprofil spiller eller trener vil noengang komme til Rosenborg igjen etter behandlingen av Kåre og bendtner.

Og botheim som igår la ut den "seier" instagram'n rett etter adressa slapp hitpiecen på bendtner var kvalmt og usmakelig, faen får en hæslig fyr, han bør ha seg vekk fra Rosenborg, han. Kommer aldri til og bli så god som han er i fm18 læll.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 24.05.2019 20:13    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Hedenstad, Hovland, Konradsen, Søderlund? Hadde ikke forbauset meg.


Jeg antar vi får se samtlige fem (angivelige) opprørere på søndag - om ikke Trondsen er tilbake og erstatter den siste som ikke er nevnt.

Hvis og om dette stemmer er det nesten parodisk.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 24.05.2019 20:15    Post subject: Reply with quote

Bentner svarer godt for seg. Mannen som "raserer klubben" opptrer mer profesjonelt enn gjengen som mener de skal redde oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 24.05.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Det ser ut som om man tar utgangspunkt i at Bendtner slakker unna på trening, selv om både Horneland ( som har uttalt at han er fornøgd med Bendtner), og Jensen ( som sier at Bendtner møter opp på trening og gjør sin forventede jobb, og i tillegg er blid og omgjengelig) inndirekte og direkte sier noe annet. Noen har kilder på at det har vært spilleropprør, og noen har kilder på at Bendtner har vært blant de beste på trening. Det er vanskelig å vite hva som egentlig stemmer her. Det vi derimot vet, er at Bendtner sitter på tribunen, og laget spiller fryktelig dårlig. Angrepsrekka har til tider vært ynkelig dårlig, og lager henger ikke sammen. Likevel heter problemet som det snakkes om Nicklas Bendtner. Han må snakke med føttene sies det. Prestere! Vanskelig oppgave fra tribuneplass. Håper de antatte spilleropprørerne snart begynner å snakke med føttene. De har iallefall muligheten, for de spiller hver uke, uavhengig av prestasjon forrige uke!
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 24.05.2019 21:19    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Bananskrue wrote:
Hedenstad, Hovland, Konradsen, Søderlund? Hadde ikke forbauset meg.


Jeg antar vi får se samtlige fem (angivelige) opprørere på søndag - om ikke Trondsen er tilbake og erstatter den siste som ikke er nevnt.

Hvis og om dette stemmer er det nesten parodisk.


Hansen er vel en av de som har vært mest kritisk i uttalelser helt tilbake til i fjor. Og han er nok en av de med mest pondus i kraft av prestasjoner til å bli lyttet til.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2019 21:51    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Det ser ut som om man tar utgangspunkt i at Bendtner slakker unna på trening, selv om både Horneland ( som har uttalt at han er fornøgd med Bendtner), og Jensen ( som sier at Bendtner møter opp på trening og gjør sin forventede jobb, og i tillegg er blid og omgjengelig) inndirekte og direkte sier noe annet. Noen har kilder på at det har vært spilleropprør, og noen har kilder på at Bendtner har vært blant de beste på trening. Det er vanskelig å vite hva som egentlig stemmer her. Det vi derimot vet, er at Bendtner sitter på tribunen, og laget spiller fryktelig dårlig. Angrepsrekka har til tider vært ynkelig dårlig, og lager henger ikke sammen. Likevel heter problemet som det snakkes om Nicklas Bendtner. Han må snakke med føttene sies det. Prestere! Vanskelig oppgave fra tribuneplass. Håper de antatte spilleropprørerne snart begynner å snakke med føttene. De har iallefall muligheten, for de spiller hver uke, uavhengig av prestasjon forrige uke!


Det adressa beskriver er jo gamle prpblemer som toppet seg i mars, dvs et problem Horneland fikk i fanget fra forgjengerne.

Nå er det vel meget sansynlig at det adressa skrev ikke er korrekt gjengitt. Siden de ikke så det selv, kan vi vel regne med at historien som vanlig er blitt gjengitt feil.

Men essensen i at det er eller har vært et problem er nok riktig.

Og, hvis konflikten har gått for lang, så er det ikke lett for en på utgående kontrakt å overbevise om at han bør satses på.
Back to top
View user's profile Send private message
Ril
Senior


Joined: 16 Aug 2015
Posts: 215
Location: Ranheim

PostPosted: 24.05.2019 21:57    Post subject: Reply with quote

DennisWise wrote:
Her er hele Nicklas Bendtners svar på kritikken:

'Nogle ting er gengivet korrekt, men det er desværre vanskeligt for mig at genkende flere af de anonymt plantede rygter i sagen. Det gør mig trist, for jeg mener, de er misvisende. Jeg har ikke et indtryk af, at jeg skulle have hverken en hel eller halv spillergruppe imod mig, overhovedet ikke.

Nogle gange kan det være lettere at finde en at skyde skylden på, når det ikke fungerer for kollektivet. Her er det klart, at en spiller med min historie og status står først i køen. Ifølge min erfaring kommer man længst med at kommunikere sin utilfredshed direkte med holdkammeraterne. Det har jeg selvfølgelig tillid til, at man fortsat gør i RBK (Rosenborg BK, red.)

Angående min generelle træningsindsats føler jeg, at jeg hver dag beviser, at jeg er god nok til at spille, og at jeg kan hjælpe holdet fra min farvoritposition, når muligheden byder sig. Det var ikke tilfældet i 2018, hvor jeg ofte spillede på uvante pladser og ikke nød særbehandling i hverken Europa League eller Pokalfinalen, hvor jeg med glæde tog ansvar for succes (og dermed også risiko for fiasko) på mine skuldre.

I 2019 giver det ikke mening at tale om spilletid. Men det er trænerens beslutning, og jeg forsøger at leve med det. For vær ikke i tvivl: Jeg har holdet og fansene i mit hjerte.'

Jeg backer bendtner i denne saken, han har blitt dårlig behandlet i det siste. Uprofft av RBK, som utad fremstår som amatører, ingen høyprofil spiller eller trener vil noengang komme til Rosenborg igjen etter behandlingen av Kåre og bendtner.

Og botheim som igår la ut den "seier" instagram'n rett etter adressa slapp hitpiecen på bendtner var kvalmt og usmakelig, faen får en hæslig fyr, han bør ha seg vekk fra Rosenborg, han. Kommer aldri til og bli så god som han er i fm18 læll.


Hvor er utalesene til Bendtner fra?
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2019 21:59    Post subject: Reply with quote

Mail til adressa som svar på artikkelen. Pluss artikkel
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 24.05.2019 22:19    Post subject: Reply with quote

Problemet er ikke Bendtner. Skal man begynne å gå alle spillerne etter i sømmene tror jeg det er mange som har prestert under pari.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 24.05.2019 22:26    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Bananskrue wrote:
Hedenstad, Hovland, Konradsen, Søderlund? Hadde ikke forbauset meg.


Jeg antar vi får se samtlige fem (angivelige) opprørere på søndag - om ikke Trondsen er tilbake og erstatter den siste som ikke er nevnt.

Hvis og om dette stemmer er det nesten parodisk.


Hvis de fem som skisseres er 'opprørerne', så er det jo bare for komisk. Det kan umulig stemme, det ville vært alt for enkelt.

Tsjakk! Fem rottingkurver til Brakka, takk. Merci bien, monsieur Guillotin.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

Jo. Bendtner er problemet, og har vært det i alle sine siste klubber.

Men når det er sagt, så er et lite problem med Bendtner blitt et stort et fordi det ikke ble tatt tak i på et tidlig tidspunkt.

Jeg tror Bendtner var såpass motivert for å restarte sin akrriere at han hadde tilpassrt seg hvis problemet hadde blitt tatt tak i. Han er jo nå superprofesjonell og trener bra tydeligvis. Bare synd at konflikten var gått for langt før noen gjorde noe.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKtaus
Junior


Joined: 18 Apr 2019
Posts: 91

PostPosted: 24.05.2019 22:42    Post subject: Reply with quote

Quote:
Innstillingen hans til fotball har skapt delte reaksjoner. Men som person har de fleste lagkameratene bare positivt å si. Utad er han mannen og mytene. Internt får han gode skussmål.


https://www.dagbladet.no/...t/71115177
Back to top
View user's profile Send private message
Bullseye
Rutinert


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 614

PostPosted: 24.05.2019 23:00    Post subject: Reply with quote

Visst Bendtner hadde passert et visst antall kamper, la oss si 60 kamper, hadde det gitt RBK en merkostnad kontraktmessig?
Fint om SIB kunne ha svart på det.
_________________
Cantate Conflictus


Last edited by Bullseye on 24.05.2019 23:01; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 297, 298, 299  Next
Page 274 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb