English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Samuel Adegbenro
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 105, 106, 107  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 13:46    Post subject: Reply with quote

Det er ett og kun ett kriterium som teller for Horneland:

Hvor flink er spilleren i rennietti.
Back to top
View user's profile Send private message
Ril
Senior

PostPosted: 23.05.2019 16:12    Post subject: Reply with quote

Blir Samuel inkludert i spillergruppa? Virker ikke sånn, siden han ikke viste hvorfor Bendtner ikke spiller.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 16:40    Post subject: Reply with quote

Godt poeng RIL.

Håper vet ikke fra Mike og Adegbenro er en måte å slippe å si at vi kan ikke prate om det, ikke at gruppa er splitta så noen holdes utenfor.
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 23.05.2019 16:49    Post subject: Reply with quote

Horneland er en katastrofe. Både som trener og leder. Han kommer til å ødelegge denne spillergruppa fullstendig med måten han ønsker å spille på og måten han behandler spillere og mennesker på. Kan ikke huske en svakere trener for klubben og da snakker vi 100 ganger verre en Perry. Jeg hadde valg Perry 100 av 100 ganger før Horneland. Det er 2 - 3 stykker Horneland groupier her på forumet som forsvarer han og alt han gjør. De tar en annen brukers nesegruse Kåre beundring til helt nye høyder og det sier ganske mye. Det må være familie av Horneland eller folk fra styret som eller folk i klubben som får betalt for å skrive positive ting om Horneland i forumet. Uansett hva Horneland gjør så er det ikke måte på at det er en plan bak ting og at man må gi det tid selv om stadioen tømmes og vi er heldige om vi havner på øvre halvdel. Han har de dårligste prestasjonene noen trener noen gang har hatt i RBK's historie men av disse 2 - 3 personene forsvares han med nebb og klør. Det har gått bra latterlig til lavmål og nå er det bare tragisk komisk.

Håper for Samuel og 2 - 3 andre spillere sin del at de finner andre klubber de kan blomstre i til sommeren før Horneland ødelegger dem fullstendig. Horneland hadde vært ute av klubben for lenge siden under andre omstendigheter. Pga alt styret rundt klubben og at styret gikk så hardt ut med måten de sparket Kåre på og at de lovet gull og grønne skoger gjør at de nå velger å beskytte seg selv så lenge som mulig fremfor å tenke på klubbens beste. Coolen var ikke noen utpreget karismatisk trener men han går 1 million ganger utenpå Horneland. Som noen sa, "jeg mislikte treneren Horneland, nå har jeg begynt å mislike personen Horneland også". Der begynner jeg også å komme.
Robin
Rutinert

PostPosted: 23.05.2019 17:32    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Håper for Samuel og 2 - 3 andre spillere sin del at de finner andre klubber de kan blomstre i til sommeren før Horneland ødelegger dem fullstendig.

Veldig enig i alt du skrev her, utenom akkurat dette. Håper heller man får en ny trener FØR disse spillerne forsvinner. Om Horneland får det som han vil forsvinner vel disse spillerne og blir erstattet av typer som Joakim Våge Nilsen og denslags (no offense), men det blir et grått og kjedelig lag som en ny trener da overtar...

Horneland er Rosenborgs største katastrofe gjennom tidende tør jeg våge å påstå. Adagbenro er lagets mest spennende spiller, uten tvil, da handler det om å få frem de kvalitetene. Ikke la ham slite benken, tribunen, få noen minutter her og der. Man skal spille ham god. Gjerne sammen med Bendtner. Man jo bruke de beste spillerne, la dem få lov å komme til sin rett. Men nei. Ikke med Horneland.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 21:05    Post subject: Reply with quote

Er jo litt som SVEA sa i podkasten om RBK.
Adegbenro er en spiller med svært begrenset utholdenhet. Horneland vil at Samuel skal vise mer av dette, før han får spille fullt ut.

Hornelands tanke er at alle skal jobbe knallhardt hjemover. Dette gjør ikke Samuel,og da vil de andre spillerene lide av det.
Synes ei heller Samuel kan forsvare en plass i laget.
Han klarer (nesten) aldri å slippe ballen i rett tid, og skal alltid drible en mann for mye. Han lykkes også sjelden.

Utover noen flotte kontringsmål mot Ajax, synes jeg Samuel har vært en flopp, all tid vi kastet penger etter Viking på han...
Horneland vil ha lagspillere..

Uten sammenligning forøvrig. Pep Guardiola har mye av den samme filosofien på dette. Ingen spillere slipper unna med å ikke løpe hjemover, og må jobbe for ballene...
Horneland setter harde krav til spillerene, som KI aldri gjorde, eller våget gjorde....

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 21:42    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:
Hornelands tanke er at alle skal jobbe knallhardt hjemover. Dette gjør ikke Samuel,og da vil de andre spillerene lide av det.
Synes ei heller Samuel kan forsvare en plass i laget.
Han klarer (nesten) aldri å slippe ballen i rett tid, og skal alltid drible en mann for mye. Han lykkes også sjelden.

Men Helland har forsvart en plass pÃ¥ laget med minst like dÃ¥rlig/dÃ¥rligere jobbing hjemover? Helland er ogsÃ¥ notorisk pÃ¥ de andre tingene du nevner. Men ja, han snakker jo trøndersk da 🙂
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 23.05.2019 21:50    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:

Uten sammenligning forøvrig. Pep Guardiola har mye av den samme filosofien på dette. Ingen spillere slipper unna med å ikke løpe hjemover, og må jobbe for ballene...

Som Liverpool mann elsker jeg den type fotball hvor alle beiner livet av seg i 90 minutter og gir alt, men jeg er ganske realistisk på at det er en type fotball vi aldri vil få i Norge da den type spillere kommer som enkeltpersoner og kun de rikeste klubbene har mulighet til å bygge opp et helt lag av slike.

Vi som klubb i en av verdens minste ligaer må ha en filosofi hvor en dyrker enkeltindividene og bygger lag rundt spillerne fremfor å forsøke å finne spillere til et gitt system. Det er naturligvis en kombinasjon, men skal vi lykkes i å bygge noe større må vi bruke Eggens filosofi og ikke en amatørs fra søndre vestkyst.

Det mest triste oppe i dette er at jeg tipper vi ikke ser RBK gull igjen på 3-4-5 sesonger. Vi er så kjørt i stussen nå at en får kose seg med gamle videoer av et fungerende RBK fremover for å få underholdning tror jeg.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:

Vi som klubb i en av verdens minste ligaer må ha en filosofi hvor en dyrker enkeltindividene og bygger lag rundt spillerne fremfor å forsøke å finne spillere til et gitt system. Det er naturligvis en kombinasjon, men skal vi lykkes i å bygge noe større må vi bruke Eggens filosofi og ikke en amatørs fra søndre vestkyst.

Her motsier du jo deg selv. Var det noe Eggen gjorde så var det å finne spillere som passet inn i systemet sitt, og hadde nulltolleranse for spillere som kjørte eget løp. Problemet med Horneland er at systemet hans suger.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 23.05.2019 22:17    Post subject: Reply with quote

Eggen så etter rollespillere, ja, men han hadde ikke hugget i stein nøyaktig hvordan hver enkelt skulle spille.

Det var forskjell på hvordan Leo, Ørjan, Runar, Roar og Fredrik, for eksempel, løste indreløperrollen, med sine enkelte særtrekk. Eggen gjenkjente spillernes sterkeste sider, og tilpasset systemet sitt, i stedet for å for eksempel benke Runar Berg helt til han løp like mye som Roar Strand.

Adegbenro er slett ingen.. Vel, Bendtner, i den defensive jobbingen. Han er ingen De Lanlay heller, men cirka midt på treet i RBK-vingsammenheng. Det er ikke grunnlag for diskvalifikasjon alene. Måten han blir behandlet på av treneren synes jeg er trist å bevitne, for å gjøre sånne ting som å ha han helt ute i kulda, så starte ham, så ta ham av til pause for en midtbanespiller på 16. mai, etter en omgang der han var den beste av kantene våre, det er bevisst ydmykelse.

Jeg tror Horneland er litt redd for spillere med tekniske ferdigheter, spillere som har et navn, er attraktive, og ikke må bli i klubben under hans 'kulturendring' til romeriksfotball. Ikke overraskende at han foretrekker endestasjonsspillere og urutinerte juniorer.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 22:24    Post subject: Reply with quote

Hmm ja, om Adegbenro ble skadet igjen hvem hadde fått skylda da mon tro?
moomoo
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

Horneland patriot her Tommel'n opp! (obviously) for nå skal jeg forsvare Eirik og da må jeg jo være en patriot av ham mere enn den fortballen RBK spilte under Eggen, sant?

Det kommer jo flengende kritikk i alle tråder og nå ble også Perry foretrukker 100/100 gang av en bruker her inne.

Om dette er oppriktig ment så er jeg sjokkert over hvor historieløse det er mulig å bli.

Perry rasserte Eggenfotballen på en helt annen måte og la det døve øre til enda mere enn det Kåre gjorde.

Å ta et utgangspunkt og videreutvikle en formel er aldri lett, men der Kåre ønsket å være mindre på feltet var Perry like mye på feltet og gave instrukser som folk skjønte men som overhode ikke fungerte, fordi "det gikk jo ikke an å spille sånn vi gjorde under Nils om vi ville videre i Europa".

Det Horneland driver med nå har ingenting med å gjøre oss til gruvearbeidernes favorittlag.

er det ingen som ser at han sa ja til å trene oss og forventet Bendtner var borte og at midler til å følge hans plan skulle være tilgjengelig?

Er det ingen som ser at alt han har gjort så langt er å prøve å tilpasse seg oss og de forventninger som er av RBK?

Er det ingen som ser at han gikk bort fra egen stil da han forsto at han ikke ville ha mulighet til å utvikle den i tråd med planen han hadde?

Er det virkelig ingen som ser at han forsøker men pga alt som foregår får ikke spillerne fokus nok til å få det inn kjapt nok?

Jeg VET at indreløperne står for høy og vi poler for mye bakfra og jeg VET at Horneland IKKE vil dette, men at spillerne enten: A) er for fastlåst i det IL løftet Kåre satte i hodene deres eller B) ikke klarer å holde fokus på arbeidsoppgavene og instruksene sine pga intern uro.
Så dårlig trener at han ikke klarer å formidle posisjonering i oppspilsfasen er selv ikke Arne Brimi!

Det er jo klinkende klart at om INTENSJONEN var at vi skulle spille rævva LSK fotball så hadde han aldri blitt ansatt eller aldri nådd de målsetningene vi har satt i klubben, men jeg tror aldri dette var intensjonen men mere et resultat av intrigene som foregår.

Harmoni er undervurdert og når man samtidig sliter mentalt pga dårlige opplevelser er det tungt å snu det, men vi har jo vist i perioder at vi er kapable til å spille RBK fotball.

Det som foregår nå er rævva og alt for dårlig, det er ikke til å stikke under en stol, og om det er sånn vi kommer til å fremstå så er det bare å fjerne Eirik med det samme, og han kan uansett bare ta Stig med seg for det som har kommet frem, samt den jobben som er gjort er for dårlig... Samt at han har overodner ansvar for ansettelsen av Horneland.

Det jeg prøver å si er at vi er stuck i denne situasjonen å det skader ikke å tenke positivt for så å ta konsekvensen når den tid kommer.

Det som er sikkert er at laget trenger oss som 12 mann fremover og jeg for en har tenkt å støtte dem SELV om det ikke blir resultatene vi drømmer om.

Vi kan dømmer prosjektet når den tid kommer, det blir aldri for sent for oss å svinge hammer'n!

Husk, vi er ikke Sporting Lisboa eller Palermo (thank god!)
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Brakkebirger
Rutinert

PostPosted: 23.05.2019 22:29    Post subject: Reply with quote

Ja.. og intensjonen med Titanic var at den ikke skulle synke. På bunnen ligger den og det gjør mer eller mindre vi også.

FÃ¥ det greiene her bort
HupOranje
Senior

PostPosted: 23.05.2019 22:31    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:
Som Liverpool mann elsker jeg den type fotball hvor alle beiner livet av seg i 90 minutter og gir alt, men jeg er ganske realistisk på at det er en type fotball vi aldri vil få i Norge da den type spillere kommer som enkeltpersoner og kun de rikeste klubbene har mulighet til å bygge opp et helt lag av slike.

Å bygge et lag med spillere som beiner livet av seg i 90 min tror jeg er mulig. For å sette det litt på spissen så virker det som om (store?) deler av forumet frykter at det er Hornelands end-game. Å beine livet av seg i 90 min og spille med kvalitet derimot...
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 23.05.2019 22:34    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Her motsier du jo deg selv. Var det noe Eggen gjorde så var det å finne spillere som passet inn i systemet sitt, og hadde nulltolleranse for spillere som kjørte eget løp. Problemet med Horneland er at systemet hans suger.

Og ikke minst at hver gang noen i klubben får en fiks idé om å finne opp hjulet på nytt og innføre et flott, nytt system så går ting skeis på en eller flere måter.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 22:45    Post subject: Reply with quote

HupOranje wrote:

Å bygge et lag med spillere som beiner livet av seg i 90 min tror jeg er mulig. For å sette det litt på spissen så virker det som om (store?) deler av forumet frykter at det er Hornelands end-game. Å beine livet av seg i 90 min og spille med kvalitet derimot...

Jeg er enig med både deg og Cyrilp. Det å finne spillere som kan løpe i 90 min er selvsagt ikke noe problem, men å finne såpass gode atleter som i tillegg er ekstremt gode fotballspillere, er noe helt annet.

Problemet er at man KAN IKKE ha som eneste parameter at spillerne skal løpe mye i press dersom ballbehandling, teknikk, overblikk og evnen til å gjøre noe på egenhånd skal lide av dette. Da blir man et ekstremt traust lag som aldri kommer til å oppnå noe som helst.

Det er som Zaphod sier, Eggen var et unikum i å tilpasse sitt system til de spillerne som var tilgjengelige. Det er jo akkurat det dette med godfoten er. Vi kommer aldri til å ha spillere som er over gjenomsnittelig i "alt" i Rosenborg, men gjør vi en god jobb kan vi finne spillere som er ekstremt god på "noe" og helt ålreit på resten. Hvis systemet ligger opp til at spillerne hovedsakelig får brukt det de er best på, og flere av spillerne har en og annen ekstremferdighet, kan man rett og slett bli et sabla godt lag.

Når ekstremferdigheter må lide for løpskapasitet, da har vi et problem.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 23:00    Post subject: Reply with quote

Brakkebirger wrote:
Ja.. og intensjonen med Titanic var at den ikke skulle synke. På bunnen ligger den og det gjør mer eller mindre vi også.

FÃ¥ det greiene her bort

Totalt urelevant.

Titanic's historie er almen kjent og om du absolutt skal finne likhetstrekk i den situasjonen så spores den til SIB og Styret, ikke Horneland.

Kom gjerne met konkret kritikk, men ikke mere tåkefyrsting og vås, jeg er drittlei hele situasjonen!

Om jeg trodde å sparke horneland og ansette Reka eller Riise for den del, hadde utgjort massive forskjeller hadde jeg vært glatt for det.
Back to top
Brakkebirger
Rutinert

PostPosted: 23.05.2019 23:06    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Brakkebirger wrote:

FÃ¥ det greiene her bort

Totalt urelevant.

Titanic's historie er almen kjent og om du absolutt skal finne likhetstrekk i den situasjonen så spores den til SIB og Styret, ikke Horneland.

Kom gjerne met konkret kritikk, men ikke mere tåkefyrsting og vås, jeg er drittlei hele situasjonen!

Om jeg trodde å sparke horneland og ansette Reka eller Riise for den del, hadde utgjort massive forskjeller hadde jeg vært glatt for det.

For min del var prosjekt Horneland dødfødt. Det var aldri noen ting i verden som tilsa at dette kom til å fungere. Styret var nok i kontakt med ett titalls kandidater som ikke ville ha jobben og Horneland var den eneste som etter mye om og men sa ja. Han ville da spille «sin» fotball med lange baller opp mot spiss og spillere som springer som hodeløse høns etter. Han uttalte selv han ikke liker å spille ut bak i fra fordi det er risiko for brudd.
Horneland klarer ikke engang å håndtere «spilleropprør» og føyer seg for gruppa der Hannes jobb i grunn er å samle den. Bendtner er tydligvis ett problem for «gruppa» hvem blir den neste?
Da kan vi jo likegodt bare la Helland og Søderlund ta ut laget da?

Edit; Situasjonen i RBK minner mye om den som var i Brann da de rykte ned. Så kan en si at de har kommet «styrka utav det»
De spillerene som spiller nå var de som var dobbeltmestere for 6 måneder siden. Eneste som er nytt er Horneland.
Kent
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 23:26    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:

Utover noen flotte kontringsmål mot Ajax, synes jeg Samuel har vært en flopp, all tid vi kastet penger etter Viking på han...
Horneland vil ha lagspillere..

Horneland setter harde krav til spillerene, som KI aldri gjorde, eller våget gjorde....

Fantastisk!!
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 23.05.2019 23:29    Post subject: Reply with quote

Brakkebirger wrote:

De spillerene som spiller nå var de som var dobbeltmestere for 6 måneder siden. Eneste som er nytt er Horneland.

Mer beskrivende kan det ikke sies.
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 24.05.2019 00:33    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Jeg er enig med både deg og Cyrilp. Det å finne spillere som kan løpe i 90 min er selvsagt ikke noe problem, men å finne såpass gode atleter som i tillegg er ekstremt gode fotballspillere, er noe helt annet.

Enig.

Bananskrue wrote:
Problemet er at man KAN IKKE ha som eneste parameter at spillerne skal løpe mye i press dersom ballbehandling, teknikk, overblikk og evnen til å gjøre noe på egenhånd skal lide av dette. Da blir man et ekstremt traust lag som aldri kommer til å oppnå noe som helst.

Enig. Eventuelt at man kan oppnå f.eks. totalkollaps.

Bananskrue wrote:
Det er som Zaphod sier, Eggen var et unikum i å tilpasse sitt system til de spillerne som var tilgjengelige. Det er jo akkurat det dette med godfoten er. Vi kommer aldri til å ha spillere som er over gjenomsnittelig i "alt" i Rosenborg, men gjør vi en god jobb kan vi finne spillere som er ekstremt god på "noe" og helt ålreit på resten. Hvis systemet ligger opp til at spillerne hovedsakelig får brukt det de er best på, og flere av spillerne har en og annen ekstremferdighet, kan man rett og slett bli et sabla godt lag.

Når ekstremferdigheter må lide for løpskapasitet, da har vi et problem.

Eggen var god til å gjøre spillerne god i systemet, ja. Ha et system, og en rød tråd i bunn, men å gjøre små og pragmatiske justeringer for å optimalisere til spillerne som er tilgjengelige.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 24.05.2019 16:48    Post subject: Reply with quote

Horneland spiller kanskje for likt Stoke pr i dag, men det er jo ikke sånn han vil spille det har han jo sagt selv også.

Vil tro han ser for seg å spille mere som Klopp og Liverpool med offensive sidebacker, men at dette ikke er gjort over natten (og selvfølgelig kanskje aldri skjer.)

Samuel har helt sikkert en fremtid i klubben her, å si at det kreves at han springer unaturlig mye er for meg iallefall bare tull.
Han kommer til å få spilletid og om han klarer å løse de oppgavene han har fått så blir det bra.

Men ikke alle passer inn i samtlige spillestiler.

Om vi ser på Liverpool så ser vi den store forskjellen på hvordan laget fremstår med Firmino vs Sturridge. Begge to gode spillere, men Firmino lager en helt annen dimensjon for dem.

Det er også relativt stor forskjell på hvor mye defensivt arbeid kantene har, og det varierer utifra motstand og hvem som spiller hvor mye defensiv jobbing de gjør.

At mange skal ha alt til å være så Sort/Hvitt, Enten/Eller får så være, fotball er dynamisk og noen ganger tar det tid å bli skikkelig gode.

Vi var ikke skikkelig gode de siste sesongene heller, men vi kan bli det igjen.

Håper Samuel kommer tilbake på laget og HERJER skikkelig så fort som mulig!
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 24.05.2019 17:01    Post subject: Reply with quote

Moomoo du skriver at vi spiller litt som Stoke nå, men at det ikke er slik Horneland vil spille. Hvorfor spiller man slik da? RBK har aldri noen gang spilt likt Stoke. Aldri! Hvorfor spiller laget plutselig som Stoke nå? Er det sånn at Horneland prøver å få laget til å spille som Liverpool, noe som ligner mye mer på RBK fotball enn Stoke, men i prosessen så tror spillerne at de skal spille Stoke fotball? Dette skjønner ikke jeg. Horneland sier at han ikke ønsker slikt spill. Men hva er problemet da? Hvorfor spiller vi slik? Vi har aldri spilt sånn før. Forstår ikke spillerne instruksjonene til Horneland? Og hvor kommer så spring og spark tilnærmingen fra? Noe skurre for meg!
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 24.05.2019 17:09    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Cyrilp wrote:

Eggen tilpasset stilen etter spillerferdighetene. Mini og Kent Bergersen var totalt ulike ferdighetsmessig, men spilte likevel på samme plass. Samme med Skammelsrud og Brandhaug.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.05.2019 17:13    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Moomoo du skriver at vi spiller litt som Stoke nå, men at det ikke er slik Horneland vil spille. Hvorfor spiller man slik da? RBK har aldri noen gang spilt likt Stoke. Aldri! Hvorfor spiller laget plutselig som Stoke nå? Er det sånn at Horneland prøver å få laget til å spille som Liverpool, noe som ligner mye mer på RBK fotball enn Stoke, men i prosessen så tror spillerne at de skal spille Stoke fotball? Dette skjønner ikke jeg. Horneland sier at han ikke ønsker slikt spill. Men hva er problemet da? Hvorfor spiller vi slik? Vi har aldri spilt sånn før. Forstår ikke spillerne instruksjonene til Horneland? Og hvor kommer så spring og spark tilnærmingen fra? Noe skurre for meg!

Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg. Jeg oppfatter det vi gjør i år som en litt dårligere versjon av det vi gjorde i fjor. Når det stoppet oppi fjor endte det jo alltid med langpasning. Ble klaga på det da også.

Så hvorfor gjør de ikke som treneren vil? Samme problem som i fjor bare forsterket fordi vi er i endring. Når indreløperne blir for høye og løpene ikke kommer, så velger forsvaret den enkle løsningen og pælmer ballen langt opp.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 105, 106, 107  Next
Page 79 of 107

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb