English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 20.05.2019 23:25    Post subject: Reply with quote

marama wrote:
Spurte Samuel om han visste noe om hvorfor Nicklas er satt ut av kamptropp for tiden. Fikk dette svaret : I don`t know, no one knows..

Om det er sannheten eller ikke ,det vet ikke jeg..


Om det virkelig er spillerne, så er det vel neppe absolutt alle spillerne, og det ville vel ikke vært helt underlig om det var en klikk av godt voksne norske(ish) spillere som føler seg som sjefene i garderoben, og en annen av utlendinger med engelsk arbeidsspråk som ikke er tatt med på råd, akkurat.

Sier ikke at det er sånn, men det går an å tenke seg det.

Noe veldig spesielt er det i alle fall, det nytter ikke å si at han bare vurderes som dårligere, eller at de vil satse på spillere som ikke er på utgående. Det ville de nemlig sagt, en klar og tydelig pyntet versjon av, for å kvele støyen.

Eller kanskje Samuel bare dodger spørsmålet. Men han virker ikke helt som typen til diplomatiske spissfindigheter.
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 20.05.2019 23:57    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
marama wrote:
Spurte Samuel om han visste noe om hvorfor Nicklas er satt ut av kamptropp for tiden. Fikk dette svaret : I don`t know, no one knows..

Om det er sannheten eller ikke ,det vet ikke jeg..


Om det virkelig er spillerne, så er det vel neppe absolutt alle spillerne, og det ville vel ikke vært helt underlig om det var en klikk av godt voksne norske(ish) spillere som føler seg som sjefene i garderoben, og en annen av utlendinger med engelsk arbeidsspråk som ikke er tatt med på råd, akkurat.

Sier ikke at det er sånn, men det går an å tenke seg det.

Noe veldig spesielt er det i alle fall, det nytter ikke å si at han bare vurderes som dårligere, eller at de vil satse på spillere som ikke er på utgående. Det ville de nemlig sagt, en klar og tydelig pyntet versjon av, for å kvele støyen.

Eller kanskje Samuel bare dodger spørsmålet. Men han virker ikke helt som typen til diplomatiske spissfindigheter.


Har en kompis som sier jorda er flat, og han har hørt det fra en annen fyr som har hørt det fra en annen fyr etc.

Føler det er litt på samme måten: bendtner er dårlig likt i troppen. Må vel være Søderlund i såfall.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 20.05.2019 23:58    Post subject: Reply with quote

Kanskje Bendtner er satt ut av troppen så han får ferien sin før sesongen starter for europeiske lag med høst/vår-sesong, noe vi håper han blir solgt til? Må ta i litt ekstra nå i sommer siden han ikke fikk tatt ut nok ferie før fotlenkesoningen startet...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.05.2019 00:13    Post subject: Reply with quote

Haha ja, kanskje det er formalia knyttet til AML, og klubben vil være på den sikre siden for å unngå nye runder i retten Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 21.05.2019 06:26    Post subject: Reply with quote

Noen har hvisket meg i øret om hva det handler om. Det er vel som Bjørnebye sier ang. stallens indre liv.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3205
Location: Oslo

PostPosted: 21.05.2019 08:42    Post subject: Reply with quote

I fjor var det spillere som en stund ønsket å bli solgt pga dårlig treningskultur i klubben. Her er det nok sammenhenger for den som ser.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.05.2019 08:57    Post subject: Reply with quote

Hvem var det? Er dette allment kjent?
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 21.05.2019 10:14    Post subject: Reply with quote

Det hadde mer med ting på fritiden og relasjoner å gjøre slik jeg forstod.
Back to top
View user's profile Send private message
Frøken Fransen
Senior


Joined: 25 Nov 2018
Posts: 122

PostPosted: 21.05.2019 11:15    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Kanskje Bendtner er satt ut av troppen så han får ferien sin før sesongen starter for europeiske lag med høst/vår-sesong, noe vi håper han blir solgt til? Må ta i litt ekstra nå i sommer siden han ikke fikk tatt ut nok ferie før fotlenkesoningen startet...

Skal ikke se bort i fra at dette er tilfelle.
Til Susanne Wergeland hadde NB i går sagt at han ikke ville stille til intervju før etter ferien, eller kanskje før, etter at han gikk bort fra treningen i visstnok perlehumør. Tviler på at NB hadde vært i så godt humør om det er spillergruppen som har satt han utenfor laget.

Tipper det er inngått en avtale med Kåre sitt lag i Belgia, eller FCK. Begge disse landene åpner sine vinduer 15. juni. Altså rett før ferien er over.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.05.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

Hvis det er inngått avtale om salg, så er jo det rimelig ufarlig å offentliggjøre når han likevel holdes utenfor kamptroppen. Kunne skjønt at de holdt det hemmelig om han spilte regelmessig, bare for å unngå ekstra støy, men slik ståa er nå gir det ingen mening. Nå skapes det jo støy og spekulasjoner fordi de ikke sier noe.
Back to top
View user's profile Send private message
BuranBuran
Junior


Joined: 23 Apr 2019
Posts: 61

PostPosted: 21.05.2019 15:00    Post subject: Reply with quote

Tove sa idag at det gjelder en utenomsportslig sak, en at det sier så mye mer. På spørsmål om «Er Bendtner i klubben 1.juni?» var svaret «Kan du spørre om en annen dato?».
Back to top
View user's profile Send private message
Rosenvingen
Senior


Joined: 06 Nov 2015
Posts: 174

PostPosted: 21.05.2019 15:25    Post subject: Reply with quote

NB får penger inn på kontoen for å ikke spille. Det er sånn han liker det. Farvel Lord. Vi får håpe at en idiotisk klubb i Kina legger masse cash på bordet, selv om jeg tviler sterkt. Siste gang vi kjøper en spiller som er større en klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2575

PostPosted: 21.05.2019 15:31    Post subject: Reply with quote

BuranBuran wrote:
Tove sa idag at det gjelder en utenomsportslig sak, en at det sier så mye mer. På spørsmål om «Er Bendtner i klubben 1.juni?» var svaret «Kan du spørre om en annen dato?».


Kilde?
Back to top
View user's profile Send private message
BuranBuran
Junior


Joined: 23 Apr 2019
Posts: 61

PostPosted: 21.05.2019 16:25    Post subject: Reply with quote

Ble sagt under et foredrag for sponsorene idag. Kan uansett bety så mangt det der.
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 21.05.2019 17:17    Post subject: Reply with quote

BuranBuran wrote:
Ble sagt under et foredrag for sponsorene idag. Kan uansett bety så mangt det der.


Var du med på sponsormøtet? Har vært artig å hørt om det var andre ting det ble snakket om ? Som f.eks hva de tenker om publikumssvikten og hvilke årsaker de tror det er?
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1890
Location: Selsbakk

PostPosted: 21.05.2019 17:44    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper at alle er enige med hva jeg har skrevet om Bendtner det siste året - innen utgangen av sommeren.

Tror også at det begynner å bli flere enn meg som mener han burde ha fått sparken umiddelbart etter voldsepisoden der han sparket en besvimt taxisjårør i hodet. Kun motbydelige drittsekker som gjør slikt. Jeg fatter ikke de på formumet som forsvarer dette.

Jeg vil understreke at jeg var like sterk i ordbruken mot Nicki Bille. Ingen av disse burde ha fått iført seg RBK drakt. Er helt sikker på at vi i ettertid vil se på disse to spillerne som uforenlige med RBK sine verdier.

Så kan dere bare "skyte løs", på budbringeren - som forteller om "nok en keiser som er naken".

Så håper jeg at vi satser på unge trøndere og jobber langsiktig opp med å bygge opp et nytt storlag. Danske superstjerner/playboyer med voldstendenser bør vi nå være ferdige med.

Vi har svært gode lokale spillere, med helt annen holdninger på tur opp, som for eksempel Ceide.
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 21.05.2019 17:51    Post subject: Reply with quote

Adegbenro og Mike Jensen uttaler seg om vrakingen av Bentdner til NRK:

For på spørsmål om hva han tenker om Bendtners situasjon, innleder den driblesterke og hurtige 23-åringen sitt svar slik:

– Jeg lover, det overrasker alle. Spesielt for meg, fordi vi snakker mye sammen. Av og til spør jeg «hva er problemet? Hvorfor er det sånn?» Han sier «jeg vet ikke», sier Adegbenro til NRK, etter siste RBK-treningsøkt før onsdagens 2. rundekamp i cupen mot tredjedivisjonslaget Tiller.


https://www.nrk.no/sport/...OyKS4pqZ5g
Back to top
View user's profile Send private message
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 21.05.2019 17:54    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Tror også at det begynner å bli flere enn meg som mener han burde ha fått sparken umiddelbart etter voldsepisoden der han sparket en besvimt taxisjårør i hodet. Kun motbydelige drittsekker som gjør slikt. Jeg fatter ikke de på formumet som forsvarer det


Drittsekker er i hvert fall de som brenner drakta til små uskyldige barn.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2881

PostPosted: 21.05.2019 17:54    Post subject: Reply with quote

Det er nok ingen på forumet som forsvarer at noen sparker en besvimt mann i hodet. Nå er vel det forøvrig en påstand som er ord mot ord, men jeg er sikker på at ingen forsvarer det. Det er nok derimot uenighet om hvilke konsekvenser det skal få for en fotballspiller. Han har sonet straffen sin, og er dermed tilbake i vanlig kvardag. Handlingen ( hva som enn måtte ha skjedd) er det neppe mange som forsvarer. Skulle RBK ha terminere kontrakten? Kanskje. Hva om det hadde vært Steffen Iversen som hadde gjort det da han spilte i RBK. Hva da? Eller om en spiller kjører på rødt lys med bilen sin, og kjører ned en fotgjenger? Hva da? Sparken?
Nå er ikke jeg fra Trøndelag, så mitt synspunkt er sikkert litt annerledes enn en del andres. Jeg vil heller ha et underholdende og vinnende RBK, enn et lag som kommuniserer på trøndersk. Man skal alltid ta ut et lag etter ferdigheter, ikke historie, dialekt, trynefaktor eller andre utenomsportslige kriterier.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2575

PostPosted: 21.05.2019 19:04    Post subject: Reply with quote

Babacar er enig. Om du samtykker eller ei.

edit: off-topic https://www.nettavisen.no...77346.html
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 21.05.2019 19:17    Post subject: Reply with quote

Nicki bille var mye verre enn den Bendtner episoden. Straffen er uansett sonet ferdig. Da må den episoden bli lagt død.

Det er nok sikkert flere handlinger gjort av RBK spillere som ikke har falt helt i smak til flere supportere. Uten at de episodene har kommet fram.

Vi kjøpte Carew etter han smelte til Viljugrein på Vålerenga trening. Ivers var på fylla før og etter kamp. Brandhaug hadde Bajazzo sko etter han var ofte å finne på Bajazzo.

Et annet eks. Fra annen idrett: Northug! Episoden der var glemt når man kom til vinteren.. tror ikke det er mange som sluttet å se Northug i skiløypa etter den episoden.

Hvis Bendtner sin versjon av saken stemmer, ville jeg reagert på samme måte i samme situasjon.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2881

PostPosted: 21.05.2019 19:17    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Babacar er enig. Om du samtykker eller ei.

edit: off-topic https://www.nettavisen.no...77346.html

Enig med hvem da?
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 843

PostPosted: 21.05.2019 20:03    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Jeg tipper at alle er enige med hva jeg har skrevet om Bendtner det siste året - innen utgangen av sommeren.

Tror også at det begynner å bli flere enn meg som mener han burde ha fått sparken umiddelbart etter voldsepisoden der han sparket en besvimt taxisjårør i hodet. Kun motbydelige drittsekker som gjør slikt. Jeg fatter ikke de på formumet som forsvarer dette.

Jeg vil understreke at jeg var like sterk i ordbruken mot Nicki Bille. Ingen av disse burde ha fått iført seg RBK drakt. Er helt sikker på at vi i ettertid vil se på disse to spillerne som uforenlige med RBK sine verdier.

Så kan dere bare "skyte løs", på budbringeren - som forteller om "nok en keiser som er naken".

Så håper jeg at vi satser på unge trøndere og jobber langsiktig opp med å bygge opp et nytt storlag. Danske superstjerner/playboyer med voldstendenser bør vi nå være ferdige med.

Vi har svært gode lokale spillere, med helt annen holdninger på tur opp, som for eksempel Ceide.


Uff. Gi deg med det der. Er for dumt. Altfor altfor dumt. Har lyst til å brukere sterkere skyts mot deg, for dette er så dumt at jeg får mark i magen, men forsøker å ha en viss folkeskikk. Men når du vrir og vender på fakta på denne måten.
Back to top
View user's profile Send private message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 21.05.2019 21:34    Post subject: Reply with quote

Når kaptein Jensen i tillegg går ut og støtter Bendtner i media. Da har Horneland en utfordring. Horneland har per nå en garderobe som er i opposisjon mot Horneland/Bjørneboe. Eller er det en konflikt mellom to grupper i spillergruppa.

Hva er denne kulturbyggingen går ut på?

Blir Jensen og Samuel benket?
Back to top
View user's profile Send private message
BuranBuran
Junior


Joined: 23 Apr 2019
Posts: 61

PostPosted: 21.05.2019 21:44    Post subject: Reply with quote

Sevenseven wrote:
BuranBuran wrote:
Ble sagt under et foredrag for sponsorene idag. Kan uansett bety så mangt det der.


Var du med på sponsormøtet? Har vært artig å hørt om det var andre ting det ble snakket om ? Som f.eks hva de tenker om publikumssvikten og hvilke årsaker de tror det er?


Mye generell info og gikk kjapt videre fra negative tema. Nevnte at 2019 er siste år med styrevedtatt ekstra satsning, slik at budsjettet blir betydelig lavere neste år.

Men dette hører vel til i en annen tråd Smile Hør med Mini på Twitter, han var til stede med en kritisk røst.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 297, 298, 299  Next
Page 263 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb