English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 13:37    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Det kan virke som Bendtner tar en for laget. Spillerne kan ikke bare pælme og rennietti uten å gjøre noe med det.

Ja vi spilte cirka like mye langball som Liverpool gjorde i siste CL-kamp. Ser ut til å være effektivt for noen i alle fall!
BalleK
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 13:41    Post subject: Reply with quote

Jeg tenkte at Bendtner fort kunne bli vraket. Da Bendter ikke gadd å takke Kjernen etter sist kamp - selv med det oppmøtet Kjernen hadde på treningen før kampen og synging og støtte til et lag som sliter osv. gjennom kampen. Da tror jeg begeret var fullt for mange - det gjaldt kanskje også Horneland. RBK er en lagklubb. Slik oppførsel må få noen konsekvenser.

Bendtner-prosjektet gikk litt skeis da han ble skadet rett før VM og ikke ble med i Danmarkstroppen. Etter det så har det vært veldig lite sprut over det Bendtner har bidratt med synes jeg. Volds-saken gjorde det jo ikke akkurat bedre.

Vi får håpe at vi får litt penger for han når han selges videre i sommer.
View user's profile Send private message
RoSolum
Senior

PostPosted: 11.05.2019 13:42    Post subject: Reply with quote

Klarer ikke å hisse meg opp over dette.

I fjor var det murring om at det var for mye snillisme og klippekort, nå som det røskes opp i ropes det på trenerens avgang.

Om Bendtner faktisk bryr seg så mye om Rosenborg som han har uttalt, så bretter han opp armene og tar i et tak etter dette, og ikke legger seg ned og griner med en gang. Hvis ikke kan han bare bli solgt for min del, såpass langt er det faktisk mellom alt det bra han har gjort.

Feite Kvisvik - Han vagge når han går!
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 13:57    Post subject: Reply with quote

Personlig er jeg mer lei av Bendtner enn Horneland. Det sier litt.
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 11.05.2019 13:59    Post subject: Reply with quote

RoSolum wrote:

Om Bendtner faktisk bryr seg så mye om Rosenborg som han har uttalt, så bretter han opp armene og tar i et tak etter dette, og ikke legger seg ned og griner med en gang.

Gjør ikke det fryktelig vondt å brette opp armene? Very Happy
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 14:25    Post subject: Reply with quote

Heia Bendtner. U med Horneland.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 11.05.2019 14:33    Post subject: Reply with quote

dags wrote:
Personlig er jeg mer lei av Bendtner enn Horneland. Det sier litt.

Helt enig. Én ting at media er perverst opptatt av Bendtner, men at så mange her inne virker å være mer opptatt av Bendtner enn klubben er rart.
Back to top
RBKtaus
Junior

PostPosted: 11.05.2019 14:33    Post subject: Reply with quote

Som flere påpeker, så virker det som om NB’s motivasjon gikk i dass sammen med VM-drømmen. Ikke spesielt rart. Men det virker som at motivasjonen fortsatt ikke er der den skal være. At idrettsutøvere mister motivasjonen er jo rimelig vanlig - når Messi har vært umotivert har han ikke vært i nærheten av verdens beste fotballspiller. Men da kommer de mentale trenerne på banen. Hvordan er ståa vedr den biten av støtteapparatet i RBK? For Bendtner er ikke eneste spilleren som plutselig har blitt en mye dårligere spiller i RBK de siste årene, og hvor stagnasjonen har vart lenge. Og alle spillerne i troppen har et såpass godt treningsgrunnlag at det ikke er det fysiske det står på.

Det er synd og skam at man særlig med dagens tynne stall ikke jobber hardere med å få de spillerne som i utgangspunktet skal prestere mer enn godt nok med rett mental trening/oppfølging i kampform. Slik det er nå, blir heller ikke disse spillerne salgbare, så man må da sløse noe vanvittig med ressurser?
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 14:35    Post subject: Reply with quote

For noe tøv..
bendtner har vært topp 2-3 på trening siden han kom tilbake fra Danmark.

Han er et offer for Hornelands inkompetanse Crying or Very sad
Back to top
RoSolum
Senior

PostPosted: 11.05.2019 14:38    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:
RoSolum wrote:

Om Bendtner faktisk bryr seg så mye om Rosenborg som han har uttalt, så bretter han opp armene og tar i et tak etter dette, og ikke legger seg ned og griner med en gang.

Gjør ikke det fryktelig vondt å brette opp armene? Very Happy

Skal gjøre litt vondt å være RBK-spiller! RBK

Feite Kvisvik - Han vagge når han går!
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:07    Post subject: Reply with quote

angvik wrote:
Flytter mitt innlegg fra kamptråden:

Det kan være flere årsaker til at Bendtner ikke er i troppen, men dersom dette er en form for sanksjon fra Horneland sin side etter saken tidligere i uka, synes jeg det er trist. Jeg mener det er lite konstruktivt. Jeg synes ikke vi skal være som "alle andre" klubber og sette spillere ut av troppen fordi de uttrykker misnøye.

Horneland påstår i VG på mandag at han er veldig opptatt av kultur og holdninger. Vel. I organisasjonskulturer må det virke begge veier, og når man ikke inngår konstruktiv dialog med medarbeiderne sine vil det heller oppstå en ukultur.

Nils Arne Eggen er kanskje lik Horneland på områder som zxy og fysisk trener, men vi har aldri sett slik personalbehandling fra han. Eggen hadde fått Bendtner til å fungere.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:16    Post subject: Reply with quote

Eggen hadde snakket opp Bendtner, gitt ham selvtillit. Han ville følt seg som verdens beste spiss, og spilt som en.
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:19    Post subject: Reply with quote

Eggen fikk ikke skikk på Carew - så han solgte han. Det har ikke vært så lett å selge Bendtner. I fjor sommer var han skadet og i vinter sonet han en dom.

Blir nok solgt til sommeren til noen som vil gi han en sjanse.
Frøken Fransen
Senior

PostPosted: 11.05.2019 15:21    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ryktes at han har sagt hva han mener om Horneland sin fotballfilosofi...til Horneland😅

https://twitter.com/Krist...37441?s=19

Skulle dette mot formodning stemme, så har han jo satt seg selv ut av laget.
Back to top
Driblevækk
Rutinert

PostPosted: 11.05.2019 15:23    Post subject: Reply with quote

Tipper det er flere som er uenige med Hornelands filosofi. Forskjellen er at Bendtner kanskje tør å si det.
XChrisX
Proff

PostPosted: 11.05.2019 15:24    Post subject: Reply with quote

Frøken Fransen wrote:
Quote:
Ryktes at han har sagt hva han mener om Horneland sin fotballfilosofi...til Horneland😅

https://twitter.com/Krist...37441?s=19

Skulle dette mot formodning stemme, så har han jo satt seg selv ut av laget.

I tilfelle fortjener han en hyllest.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
zaphod81
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:33    Post subject: Reply with quote

Bendtner og Horneland er nok en dårlig match på alle områder. Jeg kan lett se for meg at Horneland mener spilleren er både lat og udisiplinert, samtidig som statusen vekker mindreverdighetskompleksene og markeringsbehovet, mens Bendtner nok mener Horneland er en amatørmessig fjellape.

Jeg tror jo ikke Bendtner uansett vil spille særlig godt, eller opptre særlig motivert, med det relativt enkle og fastlåste synet Horneland har på fotball, så noe enormt sportslig tap er det jo ikke. Horneland har heller ikke rutinen eller verktøyene taktisk til å få laget til å fungere med Bendtner. Så unngår man kanskje støy på kort sikt ved å utestenge ham igjen.

Men hvis dette betyr at Søderlund starter kamper, og/eller at Botheim ikke tar nivået lynkjapt, så er det et solid selvskudd fra Horneland. Sjansen er vel kanskje 80% for akkurat det.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:35    Post subject: Reply with quote

Hadde vel ærlig talt vært verre om han snakke skit om Horneland bak ryggen hans. At han sier det til fjeset hans bør vel kanskje Horneland tåle?

Risikoen nå er jo at man havner i en situasjon hvor spillerne ikke tør å si imot trenern i frykt for å miste plassen på laget.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:37    Post subject: Reply with quote

Håper niklas har fortalt ham hvor grusom spille»stilen» hans er.
Hadde vært fantastisk med et spilleropprør!
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:38    Post subject: Reply with quote

Jeg er heller ingen stor fan av Horneland og hans fotballfilosofi. Og det må være takhøyde for at spillerne er uenig med Horneland. Slik er det vel på de fleste arbeidsplasser. Jeg kan i hvert fall være uenig med sjefen min og diskutere ting.

Men til sist er det sjefen som bestemmer. Dersom sjefen bestemmer noe som jeg er uenig i så sier jeg i fra. Men jeg må likevel være lojal og forholde meg til det sjefen bestemmer. Slik er det i forholder Bendtner-Horneland også.

Hvis Horneland har benket Bendtner fordi Bendtner har vært uenig så er det ikke greit av Horneland. Hvis derimot Bendtner "saboterer" Hornelands opplegg så er det ikke greit av Bendtner. Og det synes jeg selv om jeg altså ikke er videre fan av Horneland-fotball.

Vi får vel vite etter hvert hvordan dette henger sammen. Så får vi heller spekulere litt på forumet her imens.
Ratatosk
Rutinert

PostPosted: 11.05.2019 15:40    Post subject: Reply with quote

Det største problemet er ikke at Bendtner blir vraket, for han har ikke vært veldig god det siste året. Problemet er at han blir vraket uten å ha noen bedre alternativ. Det er klasseforskjell mellom Bendtner og Søderlund. Botheim holder jo ikke en hel kamp, og er heller ikke på nivået til Bendtner. Tror Horneland gambler svært høyt her!
Back to top
Ril
Senior

PostPosted: 11.05.2019 15:41    Post subject: Reply with quote

Bendter må ha vært å rullet med russen i går.Enste grunn til å vrake han. Ingen trener med sine fulle fem velger Søderbom over Bendter, selv Kåre forsto det.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:44    Post subject: Reply with quote

Til alle som sier Bendtner har vært blant de beste på treningsfeltet siden han kom tilbake fra fotlenketrening. Kilder?

Gutten satte seg selv ut av laget lenge før han eventuelt har provosert/sabotert Horneland, som det spekuleres i.

Min gjetning, Bendtner har prestert dårlig og gitt beskjed om at han vil bli solgt da Kåre ikke er der for å stemple klippekortet hans. Horneland ser da null grunn til å ha med en lite motivert, lite dyktig fotballspiller. Kanskje Bendtner skal begynne å trikse med mandarin på karljohan istedet. Da får han brukt styrkene sine.
Back to top
Franc
Rutinert

PostPosted: 11.05.2019 15:50    Post subject: Reply with quote

Har alternativene på topp vært noe bedre? Botheim er langt fra god nok. Søderlund burde ikke engang få spille på 2.laget.

Min gjetning, hadde rapportene sagt at Søder var best på trening hadde du ikke satt spørsmålstegn ved det.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 11.05.2019 15:50    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Det er klasseforskjell mellom Bendtner og Søderlund. Botheim holder jo ikke en hel kamp, og er heller ikke på nivået til Bendtner.

Skjønner ikke hva som menes her. Både Bendtner og Søderlund har levert elendige prestasjoner for Rosenborg over lang tid. At det likesom er så høy klasse over Bendtner skjønner jeg ikke hva man begrunner med. Er det at han var god i Arsenal for mange år siden? Å være en god spiller er jo noe man stadig må bevise i kamp. Ikke en tilstand man opprettholder på automatikk. Hvorfor feiret fansen til Nottingham at vi var dumme nok til å ta han om han har så høy klasse over spillet sitt?

Om Bendtner er bedre enn Sødelund er ganske irrelevant, da det er en lagsport og Bendtner åpenbart ikke spiller og ikke engang er på benken fordi han er et problem i gruppen itillegg til at han ikke leverer på banen. At folk ikke er istand til å se/innrømme det nå engang er meget spesielt.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 297, 298, 299  Next
Page 247 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb