English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Sarpsborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
6%
 6%  [ 6 ]
Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
6%
 6%  [ 6 ]
Valsvik
16%
 16%  [ 14 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Lundemo
20%
 20%  [ 18 ]
Jensen
19%
 19%  [ 17 ]
Konradsen
5%
 5%  [ 5 ]
de Lanlay
6%
 6%  [ 6 ]
Botheim
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
17%
 17%  [ 15 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 87

Author Message
konrad4ever
Veteran


Joined: 19 Apr 2006
Posts: 2595
Location: Follo

PostPosted: 05.05.2019 20:58    Post subject: Reply with quote

Det gjorde godt. DÃ¥rlig kamp, men fremgang
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 833

PostPosted: 05.05.2019 20:58    Post subject: Reply with quote

En (noe heldig) sliteseier. Tre viktige poeng. Jeg har null tro på at vi rykker ned, men gull kommer aldri Horneland til å vinne vil jeg våge å påstå. Vil også påstå at Horneland neppe kommer til å fylle Lerkendal. Dette er en utrolig kjedelig fotballkamp å se på, dette er (veldig) langt unna underholdende fotball. En nøytral tilskuer slo mest sannsynlig av for lenge siden (om det da finnes nøytrale seere når det gjelder RBK).

Men for all del. Et par trepoengere til (kommer antagelig til å ligne denne) og vi havner på midten av tabellen til slutt. Om vi er riktig heldige, kanskje på øvre halvdel og kanskje også med i "medaljekampen" til slutt, men det vil nok også være alt.

Vil ikke kritisere enkeltspillere, mange peker på spissene - men det er ikke spissene problemet ligger hos, det er kollektivet, system og mangel på samhandling. Midtbanen kanskje spesielt om jeg skal peke ut noen.

Det beste var å se Ceide, gjorde et positivt innhopp og en positiv figur.

Men... selv med årets første seier. Troen på Horneland blir bare mindre.
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 05.05.2019 20:58    Post subject: Reply with quote

Endelig en 3-poenger. Vi har startet klatringen!

Det er masse å sette fingeren på fremdeles, men akkurat nå er det ikke så viktig, så det skriver jeg ikke noe om. Det viktigste er at vi får 3 poeng.

Synes Lundemo var god i innhoppet - jeg gir han BB-stemmen i dag.

Synes også Yanni har grei innsats.

Hansen er god når han skal.

Ellers gikk det mye bedre med Valsvik enn man kanskje fryktet, men tar gjerne Melibg der neste kamp. Hva med å bruke Valsvik for Hovland som midtstopper neste kamp?

Botheim startet veldig friskt, men forsvinner litt etter hvert - vqr nok sliten da han ble tatt av.

Ceide var gøy å se på Smile
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
NorthValley
Senior


Joined: 19 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 05.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

skrukken wrote:
Lurer litt på hvordan vår nåværende og vår forhenværende trener har tenkt når de tar ut lag. For Hedenstad og Hovland må jo ha vært helt sjuke på trening siden de kom hit, for basert på det de har levert i kamp, ville jeg ikke satt 500k i prislapp på dem engang. Fullstendig blotta for basis fotballforståelse. Oh Hovland klarer ikke passe ballen 5 meter med verken bein eller hode


Jeg er helt enig! Altså hva dissa guttan der gjør på trening, det må være verdensklasse det altså.
Back to top
View user's profile Send private message
Jitta138
Proff


Joined: 25 Oct 2010
Posts: 326
Location: Groningen

PostPosted: 05.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Hansen 7

Hedenstad 4
Tore 7
Hovland 4
Valsvik 5

Jensen 6
Trondsen 4
Konradsen 6

Yanni 4
Botheim 4
Meling 6

Lundemo 4
Soder 5

decent enough
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 05.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Driblev�kk wrote:
Hva faen er en fo-spiller?


Fettoter?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 05.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Hansen: 5
Hedenstad: 3
Hovland: 3
Reginiussen: 5
Valsvik: 6

Jensen: 5
Trondsen: 4
Konradsen: 5

de Lanley: 5
Botheim: 4
Meling: 4

Lundemo: 6
Søderlund: 3
_________________
Alle må gå.


Last edited by Zarm93 on 05.05.2019 21:37; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Brakkebirger
Rutinert


Joined: 04 Feb 2015
Posts: 836

PostPosted: 05.05.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Brakkebirger wrote:
Håper ingen er fornøyd etter det her.


Jeg er fornøyd med seier, jeg.
Er ikke du?


Seier eller ikke, på ingen måte fornøyd med at dette er sånn vi skal fremstå
_________________
Hjemme, Borte, Overalt
Back to top
View user's profile Send private message
vingback
Veteran


Joined: 25 Aug 2007
Posts: 2462

PostPosted: 05.05.2019 21:00    Post subject: Reply with quote

Flott med seier, men under dagens ledelse vil det fortsette med kælkefotball. No love fra min side.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 05.05.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:


Vil ikke kritisere enkeltspillere, mange peker på spissene - men det er ikke spissene problemet ligger hos, det er kollektivet, system og mangel på samhandling. Midtbanen kanskje spesielt om jeg skal peke ut noen.



Enig i dette spesielt, men ikke direkte uenig i andre deler av innlegget ditt.
Back to top
View user's profile Send private message
Burglar
Senior


Joined: 22 Oct 2015
Posts: 108

PostPosted: 05.05.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Voldsomt mye dårlige innlegg her nå. Dette snur ikke på en dag! Jeg, for min del, fikk idag endelig et glimt av at dette faktisk kan snus, og tror dette kan ha vært starten på det. Det er mye som fremdeles må gjøres og mange spillere som må benkes, men jeg håper virkelig Horneland ser verdien i å la ungguttene spille. Ikke bare fortjener de det, men dette vil skape press på gutta med klippekort, som skjønner at de nå prestere.

Alt i alt en godt under norm kamp, men synes flere har vist god figur idag. Blant de er Lundemo, Valsvik, Yanni, Ceide og botheim. Meling Tore og hansen er en selvfølge. Å bli skuffa for at folk ikke spiller perfekt SAMMEN i en slik periode blir for dumt.
Vi har en lang vei å gå, men dette blir!


Last edited by Burglar on 05.05.2019 21:03; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3195
Location: Oslo

PostPosted: 05.05.2019 21:02    Post subject: Reply with quote

Skitkamp med positive tendenser! Smile

Positivt: vi virker etterhvert tryggere bakover og ser friskere ut enn på lenge. Løper minst like mye som Sarpsborg og har endel brukbare kontringer i andreomgang med kjapt en-touchspill. Fortsatt alt for mye upresist men hadde ikke ventet noe annet.

Negativt: Skadesituasjon

Positive spillere: Meling, Konradsen, Dølle, Jensen, Ceide, Lundemo, Reginiussen
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!


Last edited by Nåssåladden on 05.05.2019 21:03; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hawken
Junior


Joined: 08 May 2017
Posts: 50
Location: Oslo, Norway

PostPosted: 05.05.2019 21:02    Post subject: Reply with quote

Folk her gir Valsvik midt på treet. Fikk dere med dere:
- Blokkering på blank goal i 1. imgang
- Assist på scoring
- Vinner alle hodedueller (som minst var tosifret)
- Spiller i uvant rolle

Faktisk er han matchvinner, og ikke Mike.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 05.05.2019 21:03    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Er ingen struktur i pasningspillet,Eller noe mønster hvor vi skal spille.Trist og se på.


Ja, det er noe her. Spesielt siden vi ledet kampen skulle man tro at noe samhandling kunne komme til syne. Men Nei.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 05.05.2019 21:04    Post subject: Reply with quote

Absolutt null struktur på spillet med ball. Ingen plan, bare kriging. Men, i det minste tok vi krigen i dag og etterhvert var vi faktisk først i noen dueller også. Også artig at unggutta får sjansen og står frem.

Ellers må jeg si at det er like greit at Bakke takket nei. Fy faen det er skral fotball han står for, null plan utover kælking og duellspill. Han ville ikke fått til noe bedre enn Horneland, det er bra sikkert.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 05.05.2019 21:06    Post subject: Reply with quote

Prøver meg på en Børs umiddelbart! (1-10)

Hansen 6 Grei dag på jobb, slapp å redde oss utover det forventede.

Hedenstad 1 Nesten 2 i dag, kom på overlappforsøk en gang jeg så, FRAMGANG!

Reggie 6 Solid i lufta, går forran med dødsforrakt. Pasningsspillet kan bli bedre, litt passiv der.

Hovland 3 Tja, Bedring her også til tross for at han er blind på ddet ene øyet, har grå,grønn og svart stær på det andre samt sliter med svette so mrenner inn i øya.

Dampveivalsvik 3 assist, men gud bedre meg for en trææææægost! har absolutt INGENTING å gjøre på back! trekker opp at han redder oss med en involvering.

Trondsen 4 Svak og med en stygg saksing. Forventer mere, men realistisk nok forstår jeg at han må bli skadefri først.

Lundemo 7 Flott innhopp. Demmer opp bra, tar duellene og er mere direkte i pasningsspillet.

Jensen 4 får + for scoring, men mange av valgene han tar minner meg om en kammerat som i sveisblindfylla dro meg seg tidenes burugle hjem og hadde full panikk dagen etterpå!

Konradsen 4 Løper mye offensivt og viser at han har det i kroppen, men ellers var det ved det gamle.

Dølle 8BB Fikk ikke til stort utifra et skudd i første omgang, men hvor han jobber! Den innsatsen han har bør flere adoptere, løp dessidert mest av alle utpå der i dag!

Botheim 4 Vanskelig jobb, men gav det han hadde og spilte med hjerte utenpå skjorta. Viser overblikk og blir helt sikkert et lyspunkt for oss fremover!

Søder 0 Vurderte stolpe, men kun fått det om han spilte stopper for S08 i dag. Vinner ingenting, lager frispark og kan ikke skyte, sentre eller vurdere situasjoner bedre enn Bjørholm Jatta på Byåsen.

Ceide 6 Drister meg til en karrakter på vårt nye håp som hadde et herlig innhopp eder han viser ferdigheter i mangfold og jobber hardt! Klar for en hel omgang neste gang? (Please Horneland)

Horneland 3 Pluss for å starte med Botheim og sette innpå Ceide, trekk for å ikke ha satt noe spill, komponert et lag med Meling på kant, valsvik på back og Hedenstad på back.

KAMPVURDERING:

Helt utrolig himmelfallent å se hvordan vi spiller. Nesten så jeg takker gud for hver pasning som når en i hvitt og svart for det er vell han som er sist på de fleste av de..

Vi spiller stort sett ALLTID støtte når vi vinenr ballen med påfølgende KÆLKING opp på Kantene eller Spissen.

Nuff said.

Synes vi var tidvis best uten at det forteller så mye...
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 05.05.2019 21:10    Post subject: Reply with quote

Skullerud ass.. Pisser på RBK gjennom hele kampen, så prater han det opp foran Horneland etter kampen.. Dust!
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 05.05.2019 21:11    Post subject: Reply with quote

NorthValley wrote:
skrukken wrote:
Lurer litt på hvordan vår nåværende og vår forhenværende trener har tenkt når de tar ut lag. For Hedenstad og Hovland må jo ha vært helt sjuke på trening siden de kom hit, for basert på det de har levert i kamp, ville jeg ikke satt 500k i prislapp på dem engang. Fullstendig blotta for basis fotballforståelse. Oh Hovland klarer ikke passe ballen 5 meter med verken bein eller hode


Jeg er helt enig! Altså hva dissa guttan der gjør på trening, det må være verdensklasse det altså.


Troppen koker jo over av høyrebacker, så Hedenstad må virkelig trå til på trening for å forsvare plassen... Rolling Eyes

Tror denne bør adresseres et annet kontor enn hovedtreneren sitt.

Mye å plukke på i dagens kamp også, men bra innstilling og tre poeng holder i dag. RBK
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2488

PostPosted: 05.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Hansen 5
Hedenstad 2
Hovland 2
Reg 4
Valsvik 3 (ekstra poeng for assisten)
Trondsen 2
Mike 4
Lundemo 6 BB
Konradsen 3
De Lanley 5
Botheim 4
Meling 5

Søderlund 1
Ceide (kunne fort spilt seg på en 6-er her)
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 05.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Må le av søppel-Eurosport, de klarer altså å lage en sak på at S08 "kunne hatt straffe" da Reginiussen blir dyttet slik at han han handser utenfor 16-meteren.

Last edited by Henri on 05.05.2019 21:14; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 05.05.2019 21:14    Post subject: Reply with quote

Hva er det egentlig Skullerud mener? At Sarpsborg skulle hatt frispark som gjerne kunne vært trukket inn til straffe fordi Reginiussen ikke fikk frisparket han skulle hatt, mens "fordelen" ga Sarpsborg en enorm sjanse?

Så vi ønsker altså det alternativet som gir Sarpsborg best muligheter da den opprinnelige målsjanse ble brent?

God føkkings jul!
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 05.05.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Ellers må jeg si at det er like greit at Bakke takket nei. Fy faen det er skral fotball han står for, null plan utover kælking og duellspill. Han ville ikke fått til noe bedre enn Horneland, det er bra sikkert.


Sier mye om styret som havnet på Bakke og Horneland.
Back to top
View user's profile Send private message
NorthValley
Senior


Joined: 19 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 05.05.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

jadda wrote:
NorthValley wrote:
skrukken wrote:
Lurer litt på hvordan vår nåværende og vår forhenværende trener har tenkt når de tar ut lag. For Hedenstad og Hovland må jo ha vært helt sjuke på trening siden de kom hit, for basert på det de har levert i kamp, ville jeg ikke satt 500k i prislapp på dem engang. Fullstendig blotta for basis fotballforståelse. Oh Hovland klarer ikke passe ballen 5 meter med verken bein eller hode


Jeg er helt enig! Altså hva dissa guttan der gjør på trening, det må være verdensklasse det altså.


Troppen koker jo over av høyrebacker, så Hedenstad må virkelig trå til på trening for å forsvare plassen... Rolling Eyes

Tror denne bør adresseres et annet kontor enn hovedtreneren sitt.

Mye å plukke på i dagens kamp også, men bra innstilling og tre poeng holder i dag. RBK


Vi har jo en ving (les: Yanni), som er velsig mye bedre som høyreback enn vår eneste høyreback. Så det finnes alltid alternativer.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 05.05.2019 21:16    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Må le av søppel-Eurosport, de klarer altså å lage en sak på at S08 "kunne hatt straffe" da Reginiussen blir dyttet slik at han han handser utenfor 16-meteren.


Jada, de må jo ha noe å snakke om...
Hadde det vært andre veien hadde det ikke blitt nevnt
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 05.05.2019 21:20    Post subject: Reply with quote

Og nå fortsetter de. Herregud for en kukgjeng.
Eurosport fornekter seg ikke.

Bengt og Reka er fornuftig hvertfall.

Sier som det er, er jo ikke straffe.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Next
Page 16 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb