English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Strømsgodset
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
52%
 52%  [ 30 ]
Meling
22%
 22%  [ 13 ]
Reginiussen
3%
 3%  [ 2 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 1 ]
Trondsen
5%
 5%  [ 3 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Helland
3%
 3%  [ 2 ]
Akintola
8%
 8%  [ 5 ]
Søderlund
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 57

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 16.04.2019 20:54    Post subject: Rosenborg - Strømsgodset Reply with quote

Rosenborg BK - Strømsgodset IF


vs.


Dato: 22.04.2019
Kl.: 18:00
Stadion: Lerkendal
TV: Eurosport Pluss 1

_________________
(delt bruker - PM for tilgang)


Last edited by Putte on 22.04.2019 19:47; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
elaberg
Senior


Joined: 05 Apr 2013
Posts: 190
Location: Øvre Årdal

PostPosted: 16.04.2019 21:03    Post subject: Reply with quote

Går kampen på Max? Meinar eg har sett på reklamen for kampane i helga at den skal gå på Player?
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 16.04.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

Tror det er for tidlig til at dette er kampen «hvor alt snur», men håper på glimt av storhet og 1-3 poeng ...
Back to top
View user's profile Send private message
Kalkunen
Senior


Joined: 10 Sep 2010
Posts: 148

PostPosted: 16.04.2019 21:21    Post subject: Reply with quote

Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!
_________________
Slutt me det derre toille der!
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 16.04.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

Det står Max på http://www.rbkweb.no/kamper2019.php (som ikke lyser av å være oppdatert for tiden), men når jeg sjekket på altomfotball.no så stod det EurosportPlayer der, så jeg endret til det.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 16.04.2019 21:37    Post subject: Reply with quote

Kalkunen wrote:
Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!


Preach.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1868
Location: Oslo

PostPosted: 16.04.2019 22:06    Post subject: Reply with quote

Fikk 6,95 i odds på borteseier, som jeg satset ganske tungt på... Så dette blir nok uavgjort. Utrolig viktig kamp for prosjekt Horneland. Skulle det (mot formodning) begynne å snu nå med seier mot Godset og Molde, så kan det fortsatt være håp...
Back to top
View user's profile Send private message
Laße
Junior


Joined: 06 May 2014
Posts: 77

PostPosted: 16.04.2019 23:21    Post subject: Reply with quote

Kalkunen wrote:
Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!


+1
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 16.04.2019 23:48    Post subject: Reply with quote

andrezinho wrote:
Fikk 6,95 i odds på borteseier, som jeg satset ganske tungt på... Så dette blir nok uavgjort. Utrolig viktig kamp for prosjekt Horneland. Skulle det (mot formodning) begynne å snu nå med seier mot Godset og Molde, så kan det fortsatt være håp...

Tror det blir 6p på de neste 2 ved hjelp av små justeringer.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 17.04.2019 07:57    Post subject: Reply with quote

Kalkunen wrote:
Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!


Dette gir for mye mening og passer ikke sammen med "moderne" steinalderfotball.
Back to top
View user's profile Send private message
csk
Senior


Joined: 29 Jul 2011
Posts: 132
Location: Trondheim

PostPosted: 18.04.2019 18:54    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Kalkunen wrote:
Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!


Preach.


Var på treninga i dag.
Ser ut til at deres bønner blir hørt, hallelujah!

Trondsen kommer kanskje innpå for Konradsen. De byttet på sentral. Akintola og Ceide byttet på venstre ving. Søder og Bendtner byttet på spiss. Botheim var fresk i avslutningstrening til slutt, men vet ikke hvor han er i løypa. Helland hold seg på høyre. De Lanlay som Hback. Ellers de vanlige.

Sikkert lurt å ta to skritt tilbake, og ikke endre alt på en gang, men ta det mer gradvis.
Artig å se Oscar stoppe spillet og kjefte og forklare, mens Horneland satt oppe på muren og analyserte.
Skjønner ikke hvorfor ikke fler ser på treningene...gjør kampene mer interessante når du ser hva de øver på.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 18.04.2019 19:32    Post subject: Reply with quote

Da er det vel så enkelt som at vi har en bra sjanse med Trondsen som anker og ballspill langs bakken, mens hvis Konradsen må spille er det en like dårlig idé som alltid. Dog var vi gode i en omgang med denne formasjonen mot Sundsvall, selv om Konradsen var dårlig da også.

Jeg håper Søderlund kan finne benken nå, han har vært svak i mange kamper nå, og tåler kanskje ikke helt presset når det er konkurranse om plassen? Tviler på at det skjer, men jeg hadde gjerne sett ham som innbytter etter en time i stedet for åtti minutter med ballmist.

Litt rart at Akintola plutselig skal spille til venstre når det er Helland som har spilt der hele oppkjøringen fordi Baba trives langt bedre til høyre. Har vi klart å havne der at vi ikke har noen naturlige venstrekanter fordi vi har solgt en, fått en skade, og har sistemann som eneste backup på HB? Kanskje Ceide er mannen, men han har vel 0 minutter på A-laget siden i fjor? Det er veldig vinglete, synes jeg.

Håper likevel De Lanlay herjer og beholder plassen sin på høyre back. En forsterkning der vil heve laget ganske mye, og gjøre det vanskeligere for motstanderne å planlegge angrepsspillet.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59203
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.04.2019 19:37    Post subject: Reply with quote

Mer fra saken:

På torsdagens trening var Anders Ågnes Konradsen midtbaneanker for «førstelaget» den ene delen av økten.

– Hva gir den midtbaneendringen dere?

– Vi får vente og se hva som skjer mandag, men vi trente på det i dag, som du så. Det vi eventuelt får igjen, er at alle sammen kjenner det systemet godt fra før. Vi har gode erfaringer med det, noe som kanskje kan gi litt trygghet og selvtillit til hver og en i sin rolle, sier Konradsen.

(...)

Mot slutten av torsdagsøkten byttet Konradsen lag med Anders Trondsen, som er på vei tilbake i kampform etter et langvarig skadeopphold.

Men Trondsen må matches forsiktig, og holder ikke 90 minutter allerede mandag.

I tillegg vekslet Alexander Søderlund og Nicklas Bendtner på å være spiss for «førstelaget», mens Pål André Helland – i motsetning til de første kampene – var å finne på sin vante høyrekantposisjon. David Akintola ble drillet inn på venstrekanten på mesteparten av treningen. Yann-Erik de Lanlay tok høyrebacken i Vegar Eggen Hedenstads sted. Sistnevnte matches forsiktig etter overtråkket mot Stabæk, men meldes å bli spilleklar til mandag.

Les mer: Terpet «klassisk» RBK-midtbane på første økt etter miniferien

elaberg wrote:
Går kampen på Max? Meinar eg har sett på reklamen for kampane i helga at den skal gå på Player?


Irriterende at Discovery bytter kanaler i det skjulte! De begynte med det i fjor. TV-oppsettet sa Max, og i år har de heller ikke kommet med oppdatert sendeskjema å sjekke mot.

Ser dog på dekoderen at Eurosport Pluss 1 igjen er kanalen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1207

PostPosted: 18.04.2019 19:49    Post subject: Reply with quote

tv-oversikt 2019

Herre.. fred det blir spennende etter 7av8.
Og 7av10.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59203
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.04.2019 19:51    Post subject: Reply with quote

Takk for link! Jeg fant oversikten over på linken Sendeskjema på eurosport.no.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kalkunen
Senior


Joined: 10 Sep 2010
Posts: 148

PostPosted: 18.04.2019 22:35    Post subject: Reply with quote

csk wrote:
Hedning wrote:
Kalkunen wrote:
Det hadde vært supert å få sett laget i 4-3-3-formasjon, men det er vel for mye å håpe på?
Jeg mener Horneland skulle ha starta der. Kjente relasjoner for spillerne, med Trondsen som anker. Bendtner burde ha fått sjansen på topp. Åsen and Mike som indreløpere. Det tror jeg hadde funka!


Preach.


Var på treninga i dag.
Ser ut til at deres bønner blir hørt, hallelujah!

Trondsen kommer kanskje innpå for Konradsen. De byttet på sentral. Akintola og Ceide byttet på venstre ving. Søder og Bendtner byttet på spiss. Botheim var fresk i avslutningstrening til slutt, men vet ikke hvor han er i løypa. Helland hold seg på høyre. De Lanlay som Hback. Ellers de vanlige.

Sikkert lurt å ta to skritt tilbake, og ikke endre alt på en gang, men ta det mer gradvis.
Artig å se Oscar stoppe spillet og kjefte og forklare, mens Horneland satt oppe på muren og analyserte.
Skjønner ikke hvorfor ikke fler ser på treningene...gjør kampene mer interessante når du ser hva de øver på.


Halleluja, bønnesvar! Bra Horneland tar til vettet Smile Det lukter seier Smile
_________________
Slutt me det derre toille der!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.04.2019 08:44    Post subject: Reply with quote

La oss si RBK vinner 3-0 mot Godset, så vil ikke dette løse noe som helst på lang sikt. Klubben durer fortsatt på med helt andre aktiviteter enn det klubbens strategi sier. Innkjøpspolitikken, taktikk, vingling, inkompetanse . Det må fundamentale endringer til uansett hvordan det går. Jeg ser ikke at disse kommer. Velkommen til 1div/middelhavsfarer i TL.

Jeg synes set er rart når Bratseth hyller Ajax på TV. Så sitter han som styremedlem og er sterkt delaktig i en klubb som gjør det stikk motsatte og alle feil Ajax ikke gjør. Skam seg, Bratseth!

Ut med Bratseth og Bjørnebye nå!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 19.04.2019 09:27    Post subject: Reply with quote

Jeg foreslår at vi tar til oss de positive tingene som eventuelt skulle komme vår vei og. Det er ganske gøy med komplett krisestemning her inne, men noe lys i enden av tunnelen hadde vært koselig, det og.
Back to top
View user's profile Send private message
csk
Senior


Joined: 29 Jul 2011
Posts: 132
Location: Trondheim

PostPosted: 19.04.2019 09:38    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Jeg synes set er rart når Bratseth hyller Ajax på TV. Så sitter han som styremedlem og er sterkt delaktig i en klubb som gjør det stikk motsatte og alle feil Ajax ikke gjør. Skam seg, Bratseth!

Ut med Bratseth og Bjørnebye nå!!


Det RBK gjør nå er å ikke kjøpe «stjerner» men satse mer på norsk og lokalt og akademiet.
Hva «Horneland-fotball» EGENTLIG er, vet vi ikke enda, (bortsett fra de som var på det møtet, og som virket svært betatt, ref xMegafonmannen på Twitter), så slutt med den skrålinga om at alt er feil og at folk må ut.
Det er ikke gjort over natta å snu skuta etter at St Kåre gikk for den artige, men kortsiktige varianten som funka mot bygde-Norge, men ble avkledd i Europa.
Alle vil til Europa, og jeg tror styret har kontroll på hvordan det skal satses. BratZ og Koteng er de største drivkreftene for høye ambisjoner. Kompetansen til BratZ er udiskutabel, og Koteng er en som aldri blir fornøyd. Dette gir Bjørnebye nye føringer, og forhåpentligvis ser vi mer av Ceide, Johnsen, osv...det er jo de talentene vi vil se lykkes, men da må de spille. Det gjør de ikke med kjøp som Jebali, Denic, osv. Det har styret lært. Derfor siste vindu.
Nå må vi gi Horneland tid, for problemet ligger tydeligvis i hodet til spillerne.
*venter på ketchupeffekten.*
Back to top
View user's profile Send private message
simen1207
Junior


Joined: 18 Oct 2018
Posts: 16
Location: Trondheim

PostPosted: 19.04.2019 09:47    Post subject: Reply with quote

Ingen staut?
_________________
e du usikker, vær skråsikker!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 19.04.2019 09:49    Post subject: Reply with quote

TicketMaster legger etter beste evne hindre i veien for å automatisere datainnsamling. Litt trøblete å fikse fra påskefjellet. Kommer noen målinger fra og med søndag etter planen, og forhåpentligvis er automatisk graf tilbake om ikke lenge!
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
simen1207
Junior


Joined: 18 Oct 2018
Posts: 16
Location: Trondheim

PostPosted: 19.04.2019 10:03    Post subject: Reply with quote

Forsåelse for det! Ikke høye salgstall å skryte av uansett sikkert
_________________
e du usikker, vær skråsikker!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 19.04.2019 14:24    Post subject: Reply with quote

csk wrote:
senador wrote:

Jeg synes set er rart når Bratseth hyller Ajax på TV. Så sitter han som styremedlem og er sterkt delaktig i en klubb som gjør det stikk motsatte og alle feil Ajax ikke gjør. Skam seg, Bratseth!

Ut med Bratseth og Bjørnebye nå!!


Det RBK gjør nå er å ikke kjøpe «stjerner» men satse mer på norsk og lokalt og akademiet.
Hva «Horneland-fotball» EGENTLIG er, vet vi ikke enda, (bortsett fra de som var på det møtet, og som virket svært betatt, ref xMegafonmannen på Twitter), så slutt med den skrålinga om at alt er feil og at folk må ut.
Det er ikke gjort over natta å snu skuta etter at St Kåre gikk for den artige, men kortsiktige varianten som funka mot bygde-Norge, men ble avkledd i Europa.
Alle vil til Europa, og jeg tror styret har kontroll på hvordan det skal satses. BratZ og Koteng er de største drivkreftene for høye ambisjoner. Kompetansen til BratZ er udiskutabel, og Koteng er en som aldri blir fornøyd. Dette gir Bjørnebye nye føringer, og forhåpentligvis ser vi mer av Ceide, Johnsen, osv...det er jo de talentene vi vil se lykkes, men da må de spille. Det gjør de ikke med kjøp som Jebali, Denic, osv. Det har styret lært. Derfor siste vindu.
Nå må vi gi Horneland tid, for problemet ligger tydeligvis i hodet til spillerne.
*venter på ketchupeffekten.*


Jeg håper så inderlig at du har rett, men er skeptisk! Hvis du mener styret har en klar plan slik du beskriver så skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke bruker talentene mer. Vi spiller også rævafotball og blir rundspilt mot dårlige lag. Vi får heller ikke tak i talenter. Jeg klarer ikke å se at RBK har gjør noen riktige ting sett utenfra så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
rail
Rutinert


Joined: 23 Dec 2018
Posts: 593
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.04.2019 16:24    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
La oss si RBK vinner 3-0 mot Godset, s� vil ikke dette l�se noe som helst p� lang sikt. Klubben durer fortsatt p� med helt andre aktiviteter enn det klubbens strategi sier. Innkj�pspolitikken, taktikk, vingling, inkompetanse . Det m� fundamentale endringer til uansett hvordan det g�r. Jeg ser ikke at disse kommer. Velkommen til 1div/middelhavsfarer i TL.


Denne starten er jo perfekt for deg. Ingen dag uten sutring. Når spillet sitter, resultatene kommer, nye spillere kommer og RBK nok en gang tar serie og gull - hva skal du sutre over da? Ingen bør være i tvil - noe finner du sikkert.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 20.04.2019 16:34    Post subject: Reply with quote

rail wrote:

Denne starten er jo perfekt for deg. Ingen dag uten sutring. Når spillet sitter, resultatene kommer, nye spillere kommer og RBK nok en gang tar serie og gull - hva skal du sutre over da? Ingen bør være i tvil - noe finner du sikkert.


Starten er katastrofe!!! Hva tilsier at spillet skal bli bedre? Du må gjerne forklare meg hvorfor ting blir så mye bedre fremover. Jeg ser ikke det basert på det klubben gjør og de som er der.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
Page 1 of 14

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb