English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 231, 232, 233 ... 270, 271, 272  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robin
Proff

PostPosted: 14.03.2019 18:51    Post subject: Reply with quote

Kun mål som betyr noe? Ikke assister, tredje sist, arkitekten bak flere andre mål osv?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
snegle
Veteran

PostPosted: 14.03.2019 20:13    Post subject: Reply with quote

I fjor hadde Bendtner "tidenes" motivasjon i gjennom å skulle kvalifisere seg til VM. Da gjennomførte han en temmelig svak forsesong.

RBK betalte over en mill i lønn for hvert mål Bendtner scorte i fjor så tror man trygt kan si at pengene kunne vært bedre anvendt.

Årets oppkjøring til sesong ble delvis ødelagt gjennom soning av dom sannsynligvis med full lønn.

Tror man trygt kan si at Bendtner har noe å bevise. Desto mer foruroligende å høre Horneland skryte av prestasjon i siste kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran

PostPosted: 14.03.2019 20:17    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Kun mål som betyr noe? Ikke assister, tredje sist, arkitekten bak flere andre mål osv?

En statistikk Bendtner gjør det ganske greit i, sånn alt tatt i betraktning, hvis man skal se på fjoråret.
http://www.rbkweb.no/foru...;start=150

Men for all del.
Han kunne løpt litt mer.

(poenget er vel at denne anti-Bendtner holdningen til enkelte er lit overdreven)
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 14.03.2019 20:24    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Du får anta akkurat hva du vil zaphod81.

Jeg kommer til å fortsette å mene ting om Bendtner så lenge han er i klubben, synes kommentarene mine er meget innafor.

Jeg har aldri sagt at kommentarene ikke er innafor, bare at trangen til å kritisere alt han gjør og sier etter min mening begynner å bli komisk. Du får bare fortsette korstogene, det er takhøyde for korstog her inne mot hvem som helst, egentlig.

At du vurderer kvaliteten på bidragene hans til 'svak til elendig' i 80% av kampene får du bare stå inne for, men jeg vil påpeke at han toppet den totale rbkweb-målpoengbørsen både i 2017 og i 2018, sånn for ordens skyld. Godt gjort, egentlig, når han var ubrukelig i absolutt alle kampene, ifølge deg. Mye flaks sikkert.

Ikke at jeg tror det påvirker din oppfatning da, men en sjelden gang hender det at relevante fakta gjør at noen skjønner at synspunktet deres er grassalt overdrevet og ubalansert. Og dermed litt tåpelig, og lite egnet for debatt.

Men innafor, som sagt.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 14.03.2019 20:51    Post subject: Reply with quote

Denne trangen du har til å tilegne andre meninger enn det folk har, hvor kommer det fra? Prøv å forhold deg til det folk faktisk har skrevet.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 14.03.2019 21:01    Post subject: Reply with quote

Godt poeng det med resultater etter objektive kriterier og etterpå forklaringsmodell.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 10:32    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Denne trangen du har til å tilegne andre meninger enn det folk har, hvor kommer det fra? Prøv å forhold deg til det folk faktisk har skrevet.

Jeg gjør det. Du får bare leve med at folk tror du mener det du gir uttrykk for når du skriver.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du på død og liv ikke vil stå inne for det. Eller engang nøyaktig hva det er du ikke står inne for. Du siteres jo ordrett.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 10:49    Post subject: Reply with quote

Jeg mener:
* De to intervjuene "Bendtner er i tidenes form" og "Bendtner er revansjesugen" var forutsigbart og tomme fraser.
*At Bendtner var god høsten 2017, og ellers har vekslet mellom lat og horribel.

Hvor du henter alt det andre du tillegger meg er det ingen som vet. Og helt ærlig spiller det liten rolle. Men det er fryktelig dårlig stil da, og enda verre at når du blir tatt på det skal ha det til at jeg ikke står for hva jeg har skrevet.
Leser man de siste postene dine i tråden her så ser man godt hvem det er som blir provosert av at noen ikke er uforbeholden positiv til helten din. Men du skal ha det, Bendtner er heldig som har en hvit ridder som deg her inne til å forsvare sin ære.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 12:19    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:

Hvor du henter alt det andre du tillegger meg er det ingen som vet.

I det du poster? Er vel meget tydelig for enhver som er innom her en gang oftere enn annahvert år at du har en agenda mot Bendtner. Det er lov det, men enig med Zap, hvorfor nekter du for det?
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 12:33    Post subject: Reply with quote

Forventer ikke en spiller som presser i Søderlund-stil,men en brukbart trent spiller som beveger seg for å være spillbar.
Oversikten og ballmottak i ypperste ES-klasse vil vi få.
Løpene rundt Bendtner vil avgjøre hvor god han vil fremstå.
Montana
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 12:34    Post subject: Reply with quote

Saken her er at jeg ytrer meninger som har en kritisk vinkel mot Bendtner. Helt innafor. Det medfører at noen, og Zaphod er en gjenganger føler et behov for å komme i Bendtners forsvar. Helt innafor. Problemet oppstår når man tillegger andre folk meninger fordi man ikke klarer å diskutere det som faktisk blir sagt. Da sklir det ut til det usaklige, som nå. Men det var antagelig hensikten fra den parten hele veien og det er ikke første gang. Så gratulerer og takk for meg.
Back to top
Kai88
Rutinert

PostPosted: 15.03.2019 13:14    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:

Som enslig spiss sier mål veldig mye om prestasjonen imo. Hvertfall når man er enslig spiss på ligaens beste lag. Må tåle å bli målt på noe som toppidrettsutøver. Du må gjerne dra frem statistikk du mener fremhever Bendtners positive sider. Han har enda ikke bommet på et straffespark, det vil jeg savne når han reiser videre for en småpenge i sommer.

4 spillemål i tippeligaen 2018. Det inkludert hjørnespark og frispark.
Back to top
avtrekkeren
Senior

PostPosted: 15.03.2019 17:14    Post subject: Reply with quote

Må da telle noe at vi har en spiller som aldri bommer på straffespark? Razz
Back to top
Bart1
Rutinert

PostPosted: 15.03.2019 17:24    Post subject: Reply with quote

Kan noen komme med en statistikk, foruten straffe - der Bendtner forsvarer lønnen sin - i forhold til hva han gjør PÅ BANEN. Jeg har søkt overalt og han er langt nede på assist, mål, innkast. Den eneste statistikken han er høyt oppe på er sjanser.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 18:05    Post subject: Reply with quote

Langt nede på assists? I forhold til hva da?
Han er, bak Hedenstad og Meling, spilleren som hadde flest målgivende totalt blant spillerne våre forrige sesong.

http://www.rbkweb.no/foru...;start=150

Her ser man jo tydelig at Bendtner er oftest involvert i målene våre på et eller annet vis.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 18:38    Post subject: Reply with quote

Æsj, objektive kriterier er sååååå gammeldags.

Jeg liker å føle ting jeg....
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 19:42    Post subject: Reply with quote

Bendtner har 54 målpoeng (inkludert 2. assist) de siste to årene. Å kalle det elendig faller på sin egen urimelighet. Han levde ikke opp til forventningene i fjor. Noe av det var vel på grunn av at laget ikke fungerte, og noe av det fordi han hadde en tung tid etter han mistet landslagsplassen. Men en del av de beskrivelsene han mottar her inne på forumet er jo helt på viddene.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 15.03.2019 19:51    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Problemet oppstår når man tillegger andre folk meninger fordi man ikke klarer å diskutere det som faktisk blir sagt. Da sklir det ut til det usaklige, som nå.

Kan du virkelig ikke komme med ett eneste eksempel på hvilken mening det er jeg har tillagt deg? Jeg vil påstå at jeg siterer deg korrekt, du er bare ikke enig med meg i at din meningsytring er ubalansert og tåpelig.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 15.03.2019 21:20    Post subject: Reply with quote

Ikke rart det er krig i verden... 😝
Kan vi ikke bare være enige om at Bendtner utvilsomt er klubbens beste noen gang på Instagram? Very Happy
Henning
Legende

PostPosted: 25.03.2019 11:57    Post subject: Reply with quote

number10 wrote:
Etter det TV 2 erfarer skal Bendtners innsats på trening de siste dagene ha vært for dårlig til å rettferdiggjøre en plass i troppen.

Herregud så lei jeg er Bendtner.
Back to top
BjarneS
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 11:59    Post subject: Reply with quote

" Etter det TV 2 erfarer skal Bendtners innsats på trening de siste dagene ha vært for dårlig til å rettferdiggjøre en plass i troppen"

https://www.tv2.no/sport/10495143/

Dette går vel omtrent som forventet i et strengere treningsregime. Tipper han blir frigitt når transfervinduet åpner.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 12:13    Post subject: Reply with quote

Overgangsviduet er ikke stengt enda. Ellers er vel dette nesten som forventa. Umotivert da han ikke fikk den landslagsplassen han drømte om, går litt bananas i Danmark, blir straffa og kommer tilbake umotivert og i "sitt livs fysiske form" i følge fysisk trener som vel snart har troverdigheten til Fox News. Brukte også den ene kampen han har spilt i oppkjøringa til å vandre ut på vingen mens han burde vært i boks og tatt i mot det som kom fra vingen istede.
Kai88
Rutinert

PostPosted: 25.03.2019 13:17    Post subject: Reply with quote

Sjokkert. Skulle blitt frigitt sekundet han sparka taxisjåføren.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 13:20    Post subject: Reply with quote

Hvis det stemmer at innsatsen, altså ikke prestasjonene i ønsket rolle, men ytelsen på trening, er for dårlig nå, så må vi gjøre to ting.

- Kvitte oss med Bendtner så fort som mulig, for da er matchen med Horneland enda verre enn man kunne frykte.

- Kjøpe en tung forsterkning sentralt på midten som kan hjelpe oss med å skape så mange sjanser som vi trenger for at Søderlund skal kunne fungere som midtspiss. Det er garantert billigere enn å finne noen som både er nådeløs foran mål og fungerer eksemplarisk i presspillet.

Eventuelt prøver TV2 å røre opp til storm i et vannglass, og 'erfarer' uten noe belegg. Det hadde i og for seg vært helt typisk, samtidig er det jo helt klart noe som ligger bak når treneren ikke en gang vil ha med seg den største stjerna til generalprøve.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 13:29    Post subject: Reply with quote

Dette er starten på slutten for vår Bendtner epoke. Veldig synd hvis det utvikler seg sånn. Horneland og Bendtner er dårlig match.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 231, 232, 233 ... 270, 271, 272  Next
Page 232 of 272

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb