English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 12.03.2019 08:43    Post subject: Reply with quote

Løkberg, den tidligere Ranheim spilleren sier han har fått fra flere RBK-spillere at RBK skal framstå som Atletico Madrid.
Altså spille en variant av kompakt 4-4-2, men vil framstå som en slags 4-4-1-1.

Ingen godfot over det Horneland driver på med.

Løkberg sier han er rimelig sikker på at RBK ikke får noen medalje i år.
Han kjenner RBK-spillere. De har vel sagt noe, eventuelt har kroppspråket sagt noe.


Løkberg spiller i dag på Brann.




Finner dette alarmerende. Svært alaremerende.
Ser man på det Andre Hansen og Mike Jensen sier, så er jeg redd foran årets sesong.
Ingen spillere har kommet inn, som vil passe inn i hans måte å spille på
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 12.03.2019 08:54    Post subject: Reply with quote

Hvor er det Løkberg sier dette? I hvilken grad er Løkberg noen tippehest som er kapabel til å (objektivt) vurdere hvor på tabellen RBK havner?

Dette stinker av tull og fjas.

De 3 siste sesongene har det vært 11, 11 og 23 poeng ned til 4.plassen for RBK. Å uttale at man er "rimelig sikker" på at rBK ikke tar medalje med historikken i hånd er nærmest idiotisk.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 12.03.2019 09:22    Post subject: Reply with quote

Det er greit å være skeptisk til hvordan ting ser ut, men denne fullstendige krisemaksimeringa som enkelte har er litt kjedelig.
Kan i det minste vente til det har gått to-tre kamper seriekamper, også får man gå ut og ta litt luft i mellomtiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 12.03.2019 09:25    Post subject: Reply with quote

Må nesten tro han sa det der for å fyre opp Helland.

Jeg har vanskelig for å se at vi blir dårligere enn ifjor, og jeg har værre for å se at minst tre andre lag klarer å løfte seg over det nivået vi holdt da.

At gullet ryker kan skje, Brann, Molde eller noen andre (selv om jeg sliter litt med å se hvem noen andre kan være) kan evne å levere en god nok sesong til at vi må løfte oss et par hakk for å komme foran. Men sannsynligvis kommer ikke Brann til å gjøre det, det er vel 50-50 sjanse for at Molde evner det, så er det vel en og annen dark horse i Sarpsborg og jeg klarer ikke helt å se hvor ellers noe slikt kan komme fra uten å være tiårets sjokk.

I sum så betyr det at vi sannsynligvis må bli bedre i år for å ta gull, men at det er veldig usannsynlig at vi ikke tar medalje med mindre vi faller markant i nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 12.03.2019 09:36    Post subject: Reply with quote

Legger vi sammen 2+2 her er det kanskje mulig å skimte noe glimt i øyet, noe ironi og sarkasme fra Løkberg-kanten? Så klart skal vi ikke det, da hadde Horneland aldri fått jobben. Han sier det helt åpenbart for å fyre opp stemninga. Løkberg er typen til å komme med sånne utspill nettopp på grunn av det. Helt patetisk nivå her inne for tida.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 12.03.2019 10:10    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
kentosd wrote:
Synes Høinny klinger bra.


Høinny Boy - hornguden.


Veldig bra forslag.

Hva med ho**eland. SÃ¥ kan enhver tilpasse litt etter egen oppfatning?
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 12.03.2019 13:01    Post subject: Reply with quote

Synes det er smått urovekkende at Åsen etter to måneder ikke later til å ha fått formidlet klart fra trenerne hvordan de ser for seg at han skal løse sin rolle i det nye systemet:
https://video.eurosport.n...ideo.shtml
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 12.03.2019 13:15    Post subject: Reply with quote

Det er uforståelig at vi setter opp Åsen som en av to sittende i en snudd V. Han er god i en klassisk indreløperposisjon og muligens som den offensive i en snudd V. Som sittende får vi ikke brukt hans styrker. Hvis vi skal spille som Haugesund, slik vi gjorde i 1.omg mot Brann, så bør vi plassere Åsen (og Bendtner, Adegbenro) på benken.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1514

PostPosted: 12.03.2019 14:18    Post subject: Reply with quote

Er det som gir litt bekymring da. Syns vi har for mange spillere i feil posisjon. Konradsen, Åsen, Helland når han skal så dypt for å forsvare.
Vi kan sikkert også spørre om Bendtner evner en spissplass i Hornelands lag med all den jobbingen. Føler også en framskutt Mike ofte gir motstandere mye plass på midten. De spiller seg rett gjennom første pressledd.
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 12.03.2019 15:40    Post subject: Reply with quote

Gruer meg skikkelig til seriestart.
Har hatt en dårlig magefølelse siden jeg fikk vite at Horneland ikke skulle være assistent, men hovedtrener, og det har ikke akkurat blitt bedre de siste par ukene.

Jeg frykter vi får en sesong hvor vi skal forsvare oss i senk.
Defensiv og kjip fotball uten mye resultat.

Håper og ber til alle gode makter om at jeg tar feil, men virker ikke sånn så langt..
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 12.03.2019 15:47    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Det er greit å være skeptisk til hvordan ting ser ut, men denne fullstendige krisemaksimeringa som enkelte har er litt kjedelig.
Kan i det minste vente til det har gått to-tre kamper seriekamper, også får man gå ut og ta litt luft i mellomtiden.

Jepp. Det er nettopp det. Drittkjedelig, og en blir lei av all den negative surmulingen.
Men dere får bare holde på ...
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 12.03.2019 16:32    Post subject: Reply with quote

Går dette til helvete må det bety slutten for Bjørnebye også.
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1207

PostPosted: 12.03.2019 16:59    Post subject: Reply with quote

Av det lille jeg har sett står han hele kampen og dirigerer konkrete ting. Slik som feks HenningBerg.
-spm om det blir for masete og stressende.
Asstreneren sier jo at Horneland er litt mer utålmodig enn han selv.
Kanskje det er KarlOskar som er Masteren her?

Det taktiske er jeg ikke bekymret for.
Har spillt mot gode lag med egne tunge pene ben. Det er ikke gøy.
Og når vi i tillegg spiller mot norske lag, -kanskje vi er litt lure..
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 12.03.2019 17:09    Post subject: Reply with quote

All den surmulingen som er her inne, ødelegger så utrolig mye for et forum som mange bruker mye tid- og energi på. Jeg skjønner godt at man ikke er fornøyd med kampene så langt, men det er verdt å tenke på at alle lagene vi har møtt hittil, har trent minimum to-tre uker lenger enn oss. De to tapene mot Ranheim og Brann, ble begge lagene forært målet de scoret. Hvis man ser slik på det, så ville vi spilt uavgjort om Reginiussen og Hedenstad ikke hadde gjort de feilene. Jeg har flere ganger skrevet i affekt, men når kampen kommer litt på avstand, så tenker jeg meg om før jeg legger ut noe. I det siste året har det vært utrolig mye negativitet rundt klubben, mye er berettiget, men jeg vil heller se det positive i det, spillergruppa sto sammen, de jobbet hardt for et nytt trenerteam og for hverandre. Det er det som kalles "lagånd", spør du meg. At Horneland og Emberland gjør sitt ypperste for at dette skal bli bra, er helt klart. De har fått en unik mulighet, der de må vise seg fra sin beste side, og det tror jeg vi får merke i kampene fremover. Jeg har virkelig troa på at dette vil bli en spennende sesong, med mange morsomme kamper. Håper så mange som mulig møter opp på kampen nå til helgen!

-captain
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 12.03.2019 17:20    Post subject: Reply with quote

Den der greia med snudd V har vel alle trenere de siste åra hatt tro på helt til det gikk skeis i praksis.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 12.03.2019 18:16    Post subject: Reply with quote

At Løkberg tipper oss utenom topp 3 er det vel ingen som tar på alvor? Han er en "artigkaill" og det der ble sagt for å lage sirkus.

Ellers synes jeg vi kan forsøke å vente "te sokkerspinnet taes ut på Olavsdagan" før vi er for negative til trenerne. De har et enkelt budskap som de banker inn og de bygger fysisk form.

Tiden vil vise hvor godt det fungerer, men at vi blir bedre enn i fjor. Det er jeg helt sikker påSmile
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 12.03.2019 18:42    Post subject: Reply with quote

Løkberg sa sikkert dette med glimt i øyet.

Jeg er uansett bekymret foran sesongen.
Hvordan skal vi spille?
Virker som EH er mer opptatt av å få spillerene til å løpe mest mulig.
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 12.03.2019 19:06    Post subject: Reply with quote

Ja, og det har sikkert ikke noe med fotball å gjøre heller...
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1864
Location: Selsbakk

PostPosted: 12.03.2019 19:51    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:


De 3 siste sesongene har det vært 11, 11 og 23 poeng ned til 4.plassen for RBK. Å uttale at man er "rimelig sikker" på at rBK ikke tar medalje med historikken i hånd er nærmest idiotisk.


Det er nesten ikke riktig å måle det mot KI sine resultater. Det er resultater vi antakelig ikke vil få igjen på mange år.


Last edited by Bart1 on 13.03.2019 10:48; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 12.03.2019 22:07    Post subject: Reply with quote

Var ikke Løkberg Ranheims svar på Gauseth mer eller mindre? La nå Horneland få litt tid på seg. Mer bekymret for at SIB, som vanlig, er så passiv i sine handlinger.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 12.03.2019 22:19    Post subject: Reply with quote

Har SIB i det hele tatt noe midler igjen å handle for etter trenerfadesene og handel med TIL?
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1849

PostPosted: 13.03.2019 08:12    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:
Løkberg sa sikkert dette med glimt i øyet.

Jeg er uansett bekymret foran sesongen.
Hvordan skal vi spille?
Virker som EH er mer opptatt av å få spillerene til å løpe mest mulig.


Bygge fysisk form før sesongen? SKANDALE
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 13.03.2019 08:45    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Det er nesten ikke riktig å måle det mot KI sine resultater. Det er resultater vi antakelig ikke vil få igjen på mange år.


Tja, Coolen klarte jo både å gjenta og forbedre resultatene til KI fullstendig på sparket, og han jobber jo fortsatt i klubben, så vi trenger jo ikke tvære på med Horneland i mange år dersom han ikke skulle lykkes.
Back to top
View user's profile Send private message
Jankomeister
Junior


Joined: 12 Jan 2019
Posts: 50

PostPosted: 13.03.2019 09:51    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Bart1 wrote:
Det er nesten ikke riktig å måle det mot KI sine resultater. Det er resultater vi antakelig ikke vil få igjen på mange år.


Tja, Coolen klarte jo både å gjenta og forbedre resultatene til KI fullstendig på sparket, og han jobber jo fortsatt i klubben, så vi trenger jo ikke tvære på med Horneland i mange år dersom han ikke skulle lykkes.



Spillerne ville jo ikke ha Coolen som trener. Enkelte ga ganske godt uttrykk for det. Blir litt for dumt å ansette en som ikke får med seg spillergruppa.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1864
Location: Selsbakk

PostPosted: 13.03.2019 10:51    Post subject: Reply with quote

Jankomeister wrote:
zaphod81 wrote:
Bart1 wrote:
Det er nesten ikke riktig å måle det mot KI sine resultater. Det er resultater vi antakelig ikke vil få igjen på mange år.


Tja, Coolen klarte jo både å gjenta og forbedre resultatene til KI fullstendig på sparket, og han jobber jo fortsatt i klubben, så vi trenger jo ikke tvære på med Horneland i mange år dersom han ikke skulle lykkes.



Spillerne ville jo ikke ha Coolen som trener. Enkelte ga ganske godt uttrykk for det. Blir litt for dumt å ansette en som ikke får med seg spillergruppa.


Coolen to også over laget midt i sesongen. Det skal vel ikke så mye til å prestere da, som for Horneland, som tar over et halvt år etter at KI måtte gå. Det er vel åpenbart tvilsomt at vi vil komme tilbake til det nivået vi var på under KI eller NAE slik jeg ser det... Man kan heller ikke skylde spå styret om dette skulle skje - forumet har vel vært helt enig?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 335, 336, 337  Next
Page 85 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb