English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anders Trondsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 25.01.2019 11:09    Post subject: Reply with quote

Huff, Trondsen > Konradsen x 1000
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 25.01.2019 11:10    Post subject: Reply with quote

IskaldDahls wrote:
Noen som har noe nytt her? Ser han ikke på treninger? Skadet?

Mener det stod en eller annen plass at han trente alternativt, men at det ikke var noe alvorlig. Tror kanskje det var i chatten på Facebook når RBK sendte første treninga på mandag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
LanoX
Rutinert


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 548
Location: Fannrem

PostPosted: 25.01.2019 11:51    Post subject: Reply with quote

Saga melder på Twitter at Trondsen (heldigvis) trener alternativt innomhus.
_________________
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 25.01.2019 18:52    Post subject: Reply with quote

LanoX wrote:
Med Åsen inn, skulle det ikke forundre meg om vi velger å cashe inn på han, fikk jo bud på rundt 30 mill i sommer. Vi har jo en relativt full midtbane med Denic, Åsen, Konradsen, Jensen, Lundemo og Trondsen.


Om Trondsen selges må vi ha en ny spiller inn av tilsvarende klasse eller bedre.

Per nå holder kun Trondsen, Åsen og Mike nivået av de du lister opp. Denic har ikke vist nok enda - Konradsen og Lundemo hører ikke hjemme på topplag i Eliteserien.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.01.2019 23:10    Post subject: Reply with quote

Så vidt jeg forsto på Horneland, er det igjen lysken(e) som plager Trondsen (litt).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.01.2019 13:55    Post subject: Reply with quote

Trondsen skal satses på som midtbanesjef RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Mighty
Senior


Joined: 15 Aug 2010
Posts: 194

PostPosted: 28.01.2019 14:14    Post subject: Reply with quote

God nyhet! Hårreisende at det har tatt så lang tid å sette rett mann på midten. Har troa på at dette blir en suksesshistorie.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13675
Location: Namsos

PostPosted: 28.01.2019 14:15    Post subject: Reply with quote

At han plages med lyskene allerede nå ( igjen ) er jo helt håpløst. Det må da ende i en operasjon?
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.01.2019 14:20    Post subject: Reply with quote

Operasjon er lite aktuelt når det kommer til lyskestrekk. Alternativ trening er det beste men ugunstig i denne fasen vi er i nå da han helst burde drevet med mer fotballspesifikt trening.
Back to top
View user's profile Send private message
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1294

PostPosted: 28.01.2019 14:42    Post subject: Reply with quote

Horneland om Trondsen:
Quote:
Han har bra ferdigheter og et godt blikk for spillet. Han er hurtig og har bra fysikk. Og han har god spillestyrke.

I følge Horneland har også Åsen god "spillstyrke". Hva mener han med det?
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.01.2019 14:50    Post subject: Reply with quote

Whoppa wrote:
Horneland om Trondsen:
Quote:
Han har bra ferdigheter og et godt blikk for spillet. Han er hurtig og har bra fysikk. Og han har god spillestyrke.

I følge Horneland har også Åsen god "spillstyrke". Hva mener han med det?

Menes vel at de har god basis ferdighetsmessig både taktisk, fysisk, teknisk og mentalt i forhold til rollen de er tenkt å operere i.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 28.01.2019 14:59    Post subject: Reply with quote

Og så ikke glem lysenergien da.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.01.2019 15:01    Post subject: Reply with quote

Hva er det?
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 28.01.2019 15:05    Post subject: Reply with quote

Samt livslengsel per øye.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.01.2019 15:06    Post subject: Reply with quote

Diskuterer ikke fag med en elektriker og prest Wink
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 28.01.2019 15:51    Post subject: Reply with quote

Alas er spilleren med desidert høyeste verdier når det kommer til livslengsel pr. øye noen gang målt i rbk. Ryktene sier at man ikke skal se helt bort ifra at han var helt i toppen også på verdensbasis. Vi snakker rett og slett legendariske verdier. Bare så utrolig synd de andre verdiene hans ikke helt stod i stil..... Ellers hadde vi snakket om en spiller helt utenom det vanlige. Det ble han jo også forsåvidt, men ikke helt på den måten som vi så for oss.

Ciljan på høyden som ung er vel det nærmeste vi kommer en spiller med Alas sin livslengsel nivå og Gamboas cutness verdier (dog et stykke bak de to, men den som har vært nærmest). Det er en slik spiller vi trenger i klubben, med fotballferdigheter på kjøpet selvsagt.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.02.2019 21:40    Post subject: Reply with quote

Dessverre for Trondsen ble det aldri slutt på smertene i høstsesongen. Faktisk det var stikk motsatt.

– Det ble egentlig bare verre og verre. Mot Leipzig slet jeg bare med å tusle rundt der, så jeg merket det godt.

– Hvis man skal være etterpåklok: Burde du roet konkurranseinstinktet og kastet inn hånkleet tidligere?

– Det kan man si på mange ting, men jeg valgte å spille og prøve å hjelpe laget. Selvfølgelig kan man si etterpå at det kunne ha vært bra, men det vet man ikke med den type skade. Det hadde vært verre hvis jeg tok det med ro en måneds tid og ikke hadde blitt bra igjen. Da hadde den måneden egentlig vært bortkastet, sier Trondsen, og legger til at han står for valget.

Les mer: Har slitt i seks måneder – men disse bildene bør glede Rosenborg-fansen

Schwabe sier i videointervjuet at Trondsen snart er tilbake i vanlig trening og at han deretter trenger et par uker på å bli kampklar.

Forresten legger jeg merke til at skaden nå blir omtalt å være i hofta, mens det i høst var snakk om lysken. Antar det er den klassiske diskusjonen om årsakssammenheng i de delene av legemet: Også tidligere har spillerne snakket om lyskeplager, mens at Schwabe har snakket om hofteplager.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.02.2019 01:37    Post subject: Reply with quote

Den gode nyheten for Rosenborg-fansen er at midtbanemannen gradvis kommer nærmere et comeback. Den tidligere Sarpsborg 08-profilen har skritt for skritt blitt med på stadig flere fellesøvelser, selv om han fortsatt ikke har testet formen skikkelig.

Hoften hans kjennes bedre ut, så en av de neste oppgavene blir å sørge for at muskulaturen rundt blir sterkere.

– Jeg får en god oppkjøring uansett. Heldigvis er oppkjøringen i Norge så lang, så det har ikke så mye å si hvis man er ute av det i store deler. Jeg skal ikke si noe for sikkert, men jeg håper kanskje å få trent litt fullt i løpet av den neste uken, sier Trondsen.

Les mer: Fleiper om å kjøpe bolig ved Lerkendal: – Da kan jeg sove litt lenger

- Trondsen er delvis med på trening nå. Han har fått trent veldig godt ved siden av, så han har samme belastning som de øvrige har. Han blir faset gradvis inn, og vi ser fram til full trening i løpet av uka - i hvert fall enkelte dager, forteller medisinsk koordinator Haakon Schwabe til rbkweb.no.

(...)

- I fjor høst ble det sagt han var plaget med lysken. Nå sier dere at det er hofta som er problemet.

- Det har vært mye hofte hele veien. Det blir smerter i lysken i og med at man beskytter området. Det er hovedsakelig hofteproblematikk.

Les mer: - Full trening i løpet av uka
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 19.02.2019 02:22    Post subject: Reply with quote

Hvis denne mannen er ute mer enn 30 % av kampene i år pga skade vil jeg karakterisere ham som flopp uansett hvor godt han spiller. En ting er Helland som bare kan byttes ut, men i dette tilfellet må Konradsen inn på s.midten, den viktigste posisjonen i denne formasjonen
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 26.02.2019 11:18    Post subject: Reply with quote

Akkurat nå virker det veldig dumt å ikke takke ja til de 30 millionene Atalanta (eller hvem det var) ville betale for Trondsen i sommer. Kunne fått en god og skadefri midtbanespiller for den summen!
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6525
Location: Heaven

PostPosted: 26.02.2019 19:33    Post subject: Reply with quote

Finn en ny midtbane spiller,Vi kan ikke ha spillere som ikke tåler og spille kamper i hele tatt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1869
Location: Oslo

PostPosted: 26.02.2019 21:33    Post subject: Reply with quote

Skal det snart lykkes å gå inn i en sesong med kontroll på vår viktigste posisjon på laget? Utrolig frustrerende... Vi kan tydeligvis ikke stole på Trondsen med det første, håper vi henter en storlaks som kan gå rett inn i rollen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.02.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

Anders Trondsen pådro seg en ny smell på tampen av oppholdet i Portugal, men er ventet tilbake på treningsbanen i løpet av kort tid.

Anders Trondsen har slitt med hofta siden i høst og var på god vei tilbake da han pådro seg en liten strekk. Dermed ble skadefraværet forlenget.

- Vi forventer at Trondsen er tilbake i ordinær trening i løpet av treningsleiren i Spania, sier medisinsk koordinator Haakon Schwabe.

Les mer: Tilbake i løpet av treningsleiren

Skal man anta strekk i låret? Personlig overrasket over at Schwabe ikke presiserte ny skade da jeg pratet med ham, men får anta at strekken altså allerede er noen uker gammel.

Trodde ikke RBK at den nye skaden skulle bli langvarig da prognosene om full trening i forrige uke ble gitt?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.03.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

– Det startet som en betennelse i en slimpose på venstresida i hoften, som jeg kjente ordentlig første gang mot Celtic. Noen dager etter møtte vi Ranheim borte (vant 3–1), og da ble det enda verre, sier han.

– Dermed ble det en høst hvor jeg knapt trente, for å komme meg gjennom kampene. Jeg nærmet meg mitt aller beste nivå i fjor sommer. Men var et godt stykke unna 100 prosent utover høsten.

– Jeg holdt igjen på grunn av hofta, men måtte jo ta noen spurter underveis i kampene. Smertene gjorde at jeg endret løpesett. Dette ga trøbbel andre steder, som i lysken, sier Trondsen, som tok store deler av desember helt fri.

Da RBK begynte oppkjøringen igjen 21. januar, og smertene ennå ikke var borte, tok Trondsen totalt tre kortisonsprøyter i det betente området.

Men med svakere muskulatur i låret, på grunn av hofteskaden, pådro Trondsen seg en liten strekk da han endelig nærmet seg igjen.

Les mer: Dette er forrige gang RBK-stjernen spilte uten store smerter. Det er syv måneder siden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.03.2019 16:48    Post subject: Reply with quote

Undersøkelsene (...) i hovedstaden har blitt utsatt.

- Trondsen har ikke vært i Oslo ennå. Det blir litt senere. Men Trondsen er i framgang, forteller Horneland.

Les mer: - Vi sliter litt med forsvarsspillere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 45, 46, 47  Next
Page 30 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb