English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 420, 421, 422 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5305

PostPosted: 26.12.2018 16:03    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hendelsen skjer kun få dager etter at Nicki Bille Nielsen var involvert i en voldshendelse utenfor en nattklubb i København natt til 22. desember.. Fotballspilleren skal ha slått en dørvakt tre ganger i hodet, slik at vedkommende falt i bakken og mistet bevisstheten. Bille Nielsen skal deretter ha flyktet fra stedet, med flere andre dørvakter jagende etter, skriver Expressen.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 26.12.2018 16:12    Post subject: Reply with quote

Dette er jo bare trist. For øvrig, var det ikke RBK som skrøt sånn av scoutingarbeidet i forkant av Nicki Bille-signeringen, særlig i intervju/avdekking av personlighet?
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5305

PostPosted: 26.12.2018 16:21    Post subject: Reply with quote

Jo, han bestod persolighetstesten til Alstad.
Back to top
View user's profile Send private message
Demolith
Rutinert


Joined: 02 Feb 2009
Posts: 842

PostPosted: 26.12.2018 16:38    Post subject: Reply with quote

Alt vel, bare blitt skutt litt med hagle https://www.adressa.no/10...6547b.html

Helt uskyldig der altså, selv om jeg tenker at man kanskje er på litt ville veier hvis man ender med å bli overfalt av 3 stk som skyter deg med hagle for et eller annet.
_________________
"Could the world fall?" - Karl Pilkington
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13650
Location: Namsos

PostPosted: 26.12.2018 16:48    Post subject: Reply with quote

Han sa vel en gang i et intervju at om det ikke hadde vært for fotballen, så hadde han vært i fengsel sammen med resten av kameratene sine.

Er vel der han er på vei nå.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 26.12.2018 17:16    Post subject: Reply with quote

Stygt sagt, men enten i fengsel eller seks fot under.

Fyren er jo en levende trøbbelmagnet
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3935
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 26.12.2018 19:36    Post subject: Reply with quote

Får I det minste Nicklas til å fremstå som et lydig lam... :p
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 26.12.2018 21:11    Post subject: Reply with quote

Sørloth verken på bane eller benk idag. Conor Wickham foretrekkes på benken. Ser ikke lyst ut for Sørloth
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 26.12.2018 21:27    Post subject: Reply with quote

Blir ikke overrasket dersom han kommer hit på lån. Han er hverftfall ikke god nok for et høyere nivå pr. nå. Synes ikke han har virket noe god de få minuttene jeg har sett av han i Palace i år.

En liten restart kan være det han trenger.
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1584
Location: Trondheim

PostPosted: 26.12.2018 22:59    Post subject: Reply with quote

Er vel 4-5 episoder bare nå i høst, denne mannen hører ikke hjemme i det fri. Er jo dritflaut at han har vært Rosenborgspiller.
_________________
Maalenbørs 1-10: 5
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 26.12.2018 23:11    Post subject: Reply with quote

Ikke skyld på RBK. Han passerte jo Alstads karaktertest. Da er det åpenbart noe han har lagt seg til i etterkant ...
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59206
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.12.2018 20:43    Post subject: Reply with quote

- Det gør mig trist til mode og ked af det, men jeg har gjort alt, hvad der stod i min magt for at give Nicki en chance til - både som spiller og som menneske - men det lykkedes desværre ikke, fortæller Mark Strudal.

Selvom Lyngby og Mark Strudal måtte fyre Nicki Bille, gav Mark Strudal ikke helt op på sit projekt.

For selvom fodboldkarrieren synes fuldstændig begravet, var der stadig et menneske bag fodboldspilleren, der havde brug for hjælp.

- Jeg var både betænkelig, ked af det og nervøs på Nickis vegne, i og med han trådte fuldstændig ud af det fodboldfællesskab, han var en del af. Efterfølgende har jeg forsøgt at bevare et netværk omkring Nicki, der kunne tage sig af ham og holde øje med ham efterfølgende. Jeg har også selv prøvet at skrive til ham og holde forbindelsen. Jeg var nervøs, da Lyngby slap ham, for jeg var bange for, om nogen ville tage sig af ham.

- Jeg havde et indtryk af, at Nickis mor gerne ville hjælpe sammen med hans søde kæreste, som han desværre ikke er sammen med mere. Det er gode personligheder, som ville ham det godt, men der var for mange andre i hans miljø, som ikke hjalp Nicki, men tværtimod tog ham den forkerte vej. Og det gjorde det rigtig svært. Og den seneste episode viser jo tydeligt, at det går den helt forkerte vej for Nicki, siger Strudal.

Læs mere: - Han har brug for mere hjælp end normalt, siger Strudal om Nicki Bille
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 30.12.2018 21:28    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
Sørloth verken på bane eller benk idag. Conor Wickham foretrekkes på benken. Ser ikke lyst ut for Sørloth


Samme opplegg i dag
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
kentosd
Rutinert


Joined: 11 Nov 2014
Posts: 702

PostPosted: 31.12.2018 11:26    Post subject: Reply with quote

Og ny spiss på vei inn på LÅN til Crystal Palace. Hent Sørloth hjem og gi han det dobbelte av hva Bendtner tjener. Såpass fortjener han etter behandlingen han fikk her sist...
_________________
kentosd wrote:
Der?

Innehaver av innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb.
http://www.rbkweb.no/vis/13776

Si ifra når det trengs mer - www.facebook.com/forfylla
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 31.12.2018 11:32    Post subject: Reply with quote

Det dobbelte av Bendtner? Du er en syk mann. Han får i tilfelle gå inn i klubbens vanlige lønnsstruktur.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 31.12.2018 12:18    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hva denne påståtte behandlinga innebærer. Utlån, ønsket hjem, men uten lovnad om spilletid. Gikk til en større liga hvor han garantert tjente mer enn han ville fått hos oss, og har skutt omtrent tidenes gullfulg i forhold til uttelling på potensialet. Premier League med tilhørende lønning som 22-åring uten egentlig å ha levert mer enn brukbart utover et godt halvår i Danmark. Nei, vi skylder ikke Sørloth jr noen ting.

Og om man gnir PL-glitteret og den vanvittige overprisen han ble kjøpt for ut av øynene - ville han egentlig hevet oss så mye?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
kentosd
Rutinert


Joined: 11 Nov 2014
Posts: 702

PostPosted: 31.12.2018 13:54    Post subject: Reply with quote


_________________
kentosd wrote:
Der?

Innehaver av innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb.
http://www.rbkweb.no/vis/13776

Si ifra når det trengs mer - www.facebook.com/forfylla
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59206
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.12.2018 14:08    Post subject: Reply with quote

Steinar Lein skulle bare bo Haugesund i fire år, da han meldte overgang fra Rosenborg til FKH. Men så traff han Cathrine...

20 år senere flytter han endelig hjem igjen til Trondheim, denne gangen for å trene damelaget til Trondheims Ørn.

Les mer: FKH-spilleren som ikke kom seg hjem igjen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59206
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.01.2019 12:44    Post subject: Reply with quote

Saint-Etienne midfielder Ole Selnaes has reportedly emerged as a target for West Ham United.

Accoridng to claims from French news outlet Peuple Vert, the 24-year-old is being courted by a number of clubs this month following an impressive start to the season.

Read more: West Ham interested in Ole Selnaes

Som nøkkelspiller for AZ og landslagsspiller for Norge, så er det mange gode europeiske klubber som følger med på Svensson. Selv føler han det er på tide å ta steget videre nå, men mest trolig blir det ikke før i sommer.

– Det kan skje ting i januar, men jeg tenker det er mest gunstig å gå til en annen klubb i sommer. Jeg føler jeg har tatt nivået nå og blitt en viktig spiller for AZ, så jeg begynner å kjenne på det at det har vært artig å prøve noe annet. Helst et knepp opp, og jeg har lyst til å oppleve litt forskjellig gjennom karrieren. Det hadde vært kult med et nytt land, sier Svensson om overgangsryktene.

Videre påpeker han at det er en utrolig stor konkurranse blant spillerne i fotballverdenen, så det er ikke bare å gå til den klubben man selv vil.

– Jeg håper å gjøre det bra nå, så det åpner seg en mulighet for meg i sommer. Det er imidlertid ikke så enkelt å skinne som enkeltspiller når laget sliter heller. Men planen er ikke å være i AZ resten av karrieren, poengterer verdalingen.

Flere mulige destinasjoner er nevnt i ryktespaltene. Blant annet Tyskland og Russland. Men det kan også bli en annen toppliga.

– Det er definitivt forskjeller på ligaene. Men jeg liker å angripe, det er da jeg er best. Jeg er imidlertid åpen for det meste. Mange har en drøm om å spille på de store stadionene og slikt, men jeg har vokst meg litt fra det. Jeg ser nesten ikke noe fotball lengre. Det er mye annet som er viktig for meg. Fint land, nytt språk og slike ting er noe jeg setter høyt. Og det er utrolig mange fine land å spille fotball i. En karriere er kort, så man må tenke på økonomisk også. Det er mange faktorer som spiller inn, forteller Jonas.

Les mer: Jonas Svensson vurderer en retur til Verdal i fremtiden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 05.01.2019 13:03    Post subject: Reply with quote

Hadde vært helt nydelig om vi hadde 20% på videresalg og han gikk for 25 mill euro! Men vi skal vel være heldige om de har sikret seg 5%...
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 06.01.2019 21:42    Post subject: Reply with quote

Per Ciljan Skjelbreds tid i Hertha Berlin skal gå mot slutten. Har hus på Lade og har signallisert at han på et tidspunkt vil hjem.

https://www.adressa.no/10...6996b.html
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 07.01.2019 12:03    Post subject: Reply with quote

Derfor har Jonas Svensson kjøpt seg hus i Verdal - han prater også ut om overgangsryktene. Og ja, han er glad i ostepop.

Hør den ferskeste utgaven av podkasten #Innspark

https://www.innherred.no/...179314.ece
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59206
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.01.2019 20:25    Post subject: Reply with quote

Hur bra hade du kunnat bli? Du har ändå spelat i Hoffenheim i flera säsonger och vunnit ligan i Grekland.

– Ja, det kan man fundera på!

Tarik skrattar.

– Man kan inte tänka så. Jag har ändå haft en väldigt bra karriär. Jag har sett och upplevt mycket, säger Tarik på svenska.

Flytten till AIK innebar att han snabbt lärde sig ett nytt språk att lägga till arabiska, tamazight, franska, norska, engelska, holländska och tyska som han behärskar.

– Det är väldigt bra att kunna så många språk. Min bakgrund och fotbollen har gett mig det. Fotbollen har gett mig det mesta, nästan allt.

Läs mera: En pizza med Tarik – Fotboll Sthlm möter Elyounoussi på hemmaplan

Natt til andre juledag ble tidligere Rosenborg-spiller Nicki Bille Nielsen skutt i sin egen leilighet i København. Søndag kveld delte Nielsens søster, Malou Sørensen, det første bildet av ham fra sykesenga.

- Jeg er så glad og takknemlig for at jeg fortsatt kan gi deg kyss på kinnet den dag i dag, skriver Sørensen på billeddelingstjenesten Instagram.

Les mer: Første bilde fra sykehuset etter skyteepisoden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 08.01.2019 18:11    Post subject: Reply with quote

Shoutout til Riku Riski: Nektet å spille for landslaget i Qatar
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 08.01.2019 19:52    Post subject: Reply with quote

Herlig å se folk som tar ansvar! Fikk helt klart store pluss i boka mi av dette.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 420, 421, 422 ... 536, 537, 538  Next
Page 421 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb