English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 582, 583, 584  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 15:26    Post subject: Reply with quote

Feil igjen.
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 16:11    Post subject: Reply with quote

Ja, du får nå bare fortsette å vimse i drømmeland. Mye klarere kan jeg ikke bli. Er faktisk uforsvarlig at de holder supporterne sånn for narr som de gjør nå, men de er livredde for rasende reaksjoner og vil gi folk minst mulig tid fram mot julen til å gå hardt løs på dem når nyheten slipper. Det blir stygt rett og slett, kanskje mye verre enn da perry ble ansatt, men de fortjener ikke annet egentlig. Men mange av dere vil få en brutal førjulstid og de vil bruke julen til å dempe raseriet de kommer til å få mot seg etter pressekonferansen neste fredag. Altså ikke førstkommende.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 16:14    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
må vist inn med teskje. Ah...bare Coolen...

Hvis det er slik at du vet noe ikke resten av forumet vet - hvorfor er det så sabla viktig å få fram at du vet og at alle andre tar feil?

Dette blir for meg en litt merkelig måte å få status på. Dog litt bedre enn Missy, som forteller om og om igjen at han vet men ikke kan si noe. Hva er da vitsen med å skrive om det? Tenk om alle gjorde dette? Hadde vært litt Monty Pythonsk.

Konklusjonen min er at dere begge er Moldensere, Moldboer eller bare guttunger som har drømmer om å være viktige, selv om dere egentlig ikke har noe å komme med.

Jeg skjønner at du tipper på Coolen - hvor mange titalls idiotinnlegg trenger du for å få skriftliggjort det?

Last edited by sidney on 08.12.2018 19:12; edited 2 times in total
Back to top
Bagwell
Senior

PostPosted: 08.12.2018 16:18    Post subject: Reply with quote

Det blir nok John Pelu.
sidney
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 16:22    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde glatt tatt et team med El Hopla som sjef, Tørum som pressetalsmann og Tom Nordli som ernæringsekspert, om jeg hadde sluppet flere innlegg på favorittforumet fra Skitværst, Sinnadork og Missy.
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 16:25    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
SHJINNJWÆST wrote:
må vist inn med teskje. Ah...bare Coolen...

Hvis det er slik at du vet noe ikke resten av forumet vet - hvorfor er det så sabla viktig å få fram at du vet og at alle andre tar feil?

Dette blir for meg en litt merkelig måte å få status på. Dog litt bedre enn Missy, som forteller om og om igjen at han vet men ikke kan si noe. Hva er da vitsen med å skrive om det? Tenk om alle gjorde dette? Hadde vært litt Monthy Pythonsk.

Konklusjonen min er at dere begge er Moldensere, Moldboer eller bare guttunger som har drømmer om å være viktige, selv om dere egentlig ikke har noe å komme med.

Jeg skjønner at du tipper på Coolen - hvor mange titalls irritasjonsinnlegg trenger du for å få skriftliggjort det?

Henviser til innlegg over.

Jeg er interessert i Rosenborg, bruker derfor tiden min her når dødtid må drepes.

Jeg syns det er overraskende at så få har så lite innsikt utover det som skrives i mediene. Jeg har aldri påberopet meg kilder via fotballmiljøet. aldri. Likevel ser det ut som jeg vet betydelig mer enn resten av folk som beberoper seg det ene eller andre. Jeg finner det obsiktsvekkende. Tolk det som du vil.

Jeg er mye mer opptatt av å få frem manglene i dette styret, enn å forutspå resultatene deres.
Back to top
Valderrama
Senior

PostPosted: 08.12.2018 16:35    Post subject: Reply with quote

Virkelig? Det er ikke det jeg husker av innleggene dine, det er derimot dette: Det blir Coolen.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 16:36    Post subject: Reply with quote

Du må bare skynde deg med å trollskrive at Coolen blir RBK-trener så mye du orker.
For hva skal du bruke dautida på etter at du har slettet brukerkontoen din her inne om ikke så lenge, SCHINNJWÆST?
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 16:43    Post subject: Reply with quote

Jeg kan garantere at jeg ikke kommer til å gjøre noe annet når nyheten slippes. Men tviler på at jeg kommer til å være veldig merkbar i det kaoset av surt oppgulp som kommer her inne fra resten av dere.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 16:45    Post subject: Reply with quote

Skitværst: Du skriver det egentlig selv. "Folk som påberoper seg"... Nevn en bruker som påberoper seg ting - utover deg og Missy.. Alle andre skriver om hva de har lyst på og hva de mener om trenere. Det er bare dere to som later som om dere vet noe vi andre ikke vet. Det er kanskje et par til, men de er svært moderate og har historisk kommet med svært gode tips.
50prosenNT
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 16:58    Post subject: Reply with quote

Hadde bare vært for episk om det nå faktisk blir Coolen... Confused
Konesseur
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:09    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Det er kanskje et par til, men de er svært moderate og har historisk kommet med svært gode tips.

Tusen takk. Det er ikke alltid jeg blir beskrevet med så vennlige ord.
Back to top
larsarus
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:14    Post subject: Reply with quote

Det du har sagt er at det blir Kåre igjen (etter litt rettergang), til vill applaus fra hans herskare med følgere.

- "Prøv å bli god " -- Nils Arne Eggen
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:23    Post subject: Reply with quote

Mange som trodde at storhetstiden var over og aldri ville komme tilbake. Jeg er sikker på at vi nå er inne i en pause på en fremgang som vil ta oss til topps i mesterligaen.
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:28    Post subject: Reply with quote

Begynner å bli lovlig mange profeter her inne nå, men vi nærmer oss jo tross alt jul.
sidney
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:38    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Begynner å bli lovlig mange profeter her inne nå, men vi nærmer oss jo tross alt jul.

Ingen blir profet på Hadeland
ace
Veteran

Rart ingen har nevnt George Curtis?
Bukowski
Proff

Assa, dersom Coolen - mot formodning - skulle få trenerjobben, og det internt har vært klart en stund, er det nesten så han fortjener det i kraft av den fantastiske skuespillerprestasjonen han da har fremvist de siste ukene. At en person som bærer på en slik fantastisk positiv hemmelighet klarer å fremstå så molefunken som Coolen har gjort, ville selv Benedict Cumberbatch tatt av seg Sherlock Holmes-lua av. Det går bare ikke an. Det gjør ikke det.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:44    Post subject: Reply with quote

Bukowski wrote:
Assa, dersom Coolen - mot formodning - skulle få trenerjobben, og det internt har vært klart en stund, er det nesten så han fortjener det i kraft av den fantastiske skuespillerprestasjonen han da har fremvist de siste ukene. At en person som bærer på en slik fantastisk positiv hemmelighet klarer å fremstå så molefunken som Coolen har gjort, ville selv Benedict Cumberbatch tatt av seg Sherlock Holmes-lua av. Det går bare ikke an. Det gjør ikke det.

Love is a dog from hell
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 17:48    Post subject: Reply with quote

Jeg syntes det i større og større grad føles som en psykiatrisk avdeling her inne. Mye vrangforestillinger og illusjoner.
MariusM
Proff

PostPosted: 08.12.2018 17:55    Post subject: Reply with quote

Har dere ikke lært at man ikke skal mate troll, da kommer de alltid tilbake for mer.
Back to top
Pinne69
Senior

PostPosted: 08.12.2018 18:03    Post subject: Reply with quote

Støtter siste taler 100% Om folk lar være å svare Messi og Skinnvesten så er det ikke like morsomt å vase rundt for de. Denne tråden har i liten grad handlet om mulig trener de siste 14 dagene. Her har det vært mating av troll fra morgen til kveld og det er så UTROLIG kjedelig. Ser at flere har forsøkt å endre retning på tråden med seriøse innspill , men de har konsekvent blitt druknet av Dovregubben med følge:(
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 08.12.2018 18:11    Post subject: Reply with quote

Er det slik at Konesseur fortsatt mener at Kåre kommer tilbake som den nye treneren? Der er jeg 100% sikker på at han tar feil

SHJINNJWÆST mener vel tilnærmet 100% sikkert at det blir Coolen. Vel det er ikke veldig sannsynlig, jeg tipper 20% kanskje så lavt som 10% for at det blir utfallet men det kan faktik skje.

Messi er vel også 100% på at han vet hvem det blir, og han mener vel ganske klart at det ikke blir Coolen eller Kåre. Han tipser om at det 2 bokstav i alfabetet.... Begynner navnet/ett av navnene på den nye treneren med B? Eller inneholder navnet bokstaven B et sted.

Ingen av de tre som er relativt sikre på sin sak er vel egentlig enige om samme kanditat. Hva ska forumet gjøre dersom SHJINNJWÆST får rett? Føler da at vi alle faktisk bør være ydmyke og gi han aplaus.

Messi føler jeg virkelig kan tipse 2Mas på PM om hvem som blir den nye treneren og litt om hvordan han vet dette. Behøver ikke å være så detaljert. 2mas er seriøs og kommer ikke til å lekke til forumet. 2mas behøver bare å skrive en post og bekrefte at Messi hadde rett og at han faktisk har noe å komme med til tilder. Dog ser ikke Messi ut til å ville gjøre noe som helst som i ettertid kan bekrefte at han faktisk sitter på informasjon og da ser det ut til at han tipper som alle oss andre.

Nei dette blir spennende dere, synd tiden går så sakte og at serien er over så man ikke har det heller å slå ihjel litt tid mens man venter.
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 08.12.2018 18:53    Post subject: Reply with quote

B som i Bruttern? Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.12.2018 19:00    Post subject: Reply with quote

Illuminati bekrefta.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 582, 583, 584  Next
Page 303 of 584

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb