English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Cupfinale: Billetter og tifo
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
trolle
Proff


Joined: 29 Jun 2013
Posts: 336

PostPosted: 14.11.2018 12:55    Post subject: Reply with quote

Godt spørsmål. Jeg fikk to stk, og er ikke meldem eller har sesongkort. Er bare kjernen medlem
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 14.11.2018 12:57    Post subject: Reply with quote

Sikkert ikke voldsomt stor, men tidligere år har det alltid vært en del billetter som aldri blir hentet som legges ut på salg senere. Jeg har kjøpt billetter til venner/familie på den måten før og det var rimelig enkelt så lenge man møtte opp i tide.
Back to top
View user's profile Send private message
IskaldDahls
Junior


Joined: 31 Jul 2018
Posts: 70

PostPosted: 14.11.2018 13:54    Post subject: Reply with quote

Fikk avslag faktisk, men har heldigvis sikret meg billett via en kompis! Smile
_________________
Oh Ah Sapara
Back to top
View user's profile Send private message
davus
Rutinert


Joined: 10 Mar 2005
Posts: 612
Location: Oslo

PostPosted: 14.11.2018 14:54    Post subject: Reply with quote

Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?
_________________
Forza Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 14.11.2018 15:10    Post subject: Reply with quote

Du kan få andre til å hente ut, om du klarer å sende de en godkjent fullmakt fra deg.
Back to top
View user's profile Send private message
elaberg
Senior


Joined: 05 Apr 2013
Posts: 190
Location: Øvre Årdal

PostPosted: 14.11.2018 15:21    Post subject: Reply with quote

davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?


Evnt ring til klubben og høyr korleis du skal løyse dette.
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 14.11.2018 15:23    Post subject: Reply with quote

Epost fra Rosenborg wrote:
Cupfinalen 2018, RBK–Strømsgodset

Ullevaal stadion, søndag 2. des kl 13:15

Kjære sesongkortkunde. Gratulerer!
Det er med stor glede vi kan si at du har fått tildelt 1 billett til cupfinalen 2018. I likhet med samtlige andre sesongkortkunder.

Rosenborgs supportere er hovedsakelig plassert på kortsiden i VG-svingen på Ullevaal stadion. I tillegg har klubben klart å få tak i ytterligere 250 billetter fra NFF for å imøtekomme flere søkere. Disse har plassering på langsiden (Telenor-tribunen).

Kortsidebilletter koster kr 450,– og langsidebilletter kr 600,–. Disse fordeles på publikum under hentedagene. Ingen billetter er lagt inn på forhånd.

Billetten må du hente og betale under våre hentedager i billettluka på Lerkendal.

Åpningstider billettluka ( kl 12–18 ):
lørdag 17. nov
søndag 18. nov
mandag 19. nov

NB! Ta med ditt sesongkort og vis mottatte epost/SMS som bevis på tildeling.

Kjenner du andre som også har blitt tildelt billetter, og dere ønsker å sitte sammen på cupfinalen – møt opp sammen på hentedagene. Dersom ikke alle har anledning til å komme samtidig, så kan én av dere kjøpe for alle – så fremt kjøperen har med seg fullmakt fra samtlige. Godkjent fullmakt er SMS/epost fra vedkommende, med bilde av sesongkortet eller kundenummeret (står på sesongkortet)

Vi vil forsøke å innfri alles ønsker om plassering, men kan ikke garantere dette.

Om du har sesongkort i Kjernen skal du henvende deg til egen Kjernen-luke på hentedagene.

Bor du langt unna, og ikke har mulighet til å komme til Lerkendal for å hente billettene, vennligst ta kontakt med Rosenborgs billettavdeling på billett@rbk.no eller 73 82 21 00 snarest.

RBK Shop vil ha åpent på lørdag ( 10–18 ), søndag ( 12–18 ) og mandag ( 10–18 ). Her blir det mulighet for å både sikre seg sesongkort for neste sesong, samt gjøre seg klar til cupfinalen med RBK-supporterutstyr.

Shopen kjører et pakketilbud til cupfinalen.

Hettegenser med valgfri logo + cupfinaleskjerf 2019.
Pakkepris kr 298,–

Husk også at alle sesongkortinnehavere har 10 % fast rabatt på resterende varer.

Da er det bare å glede seg til cupfinale!
Back to top
View user's profile Send private message
Noah FC
Rutinert


Joined: 27 Aug 2012
Posts: 530
Location: Namsos

PostPosted: 15.11.2018 01:04    Post subject: Reply with quote

davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?


Eventuelt får billetta utgitt på kampdag? Har ikke billetta vært henta på faste plasser tidlier og da? Rundt Ullevål?
_________________
Ja. D va d da. Sei d.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 15.11.2018 07:58    Post subject: Reply with quote

davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?

Står i mailen som ble sendt ut at du må kontakte de på mail eller telefon snarest om det er slik at du ikke får hentet de.
Jeg sendte mail i går, og skal stå opp i ettermiddag tidsnok til å sjekke om jeg har fått svar eller sette meg i telefonkø^^
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Trondheim
Veteran


Joined: 10 Mar 2007
Posts: 3109

PostPosted: 15.11.2018 14:03    Post subject: Reply with quote

Da har kjernen sendt ut, og det blir cupfinale på meg RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Mortenlj77
Rutinert


Joined: 07 Nov 2006
Posts: 964
Location: Askim

PostPosted: 15.11.2018 14:13    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?

Står i mailen som ble sendt ut at du må kontakte de på mail eller telefon snarest om det er slik at du ikke får hentet de.
Jeg sendte mail i går, og skal stå opp i ettermiddag tidsnok til å sjekke om jeg har fått svar eller sette meg i telefonkø^^


Angående dette så har jeg først prøvd å ringe Rosenborg, men da jeg ikke fikk svar så sendte jeg dem en mail istedet. Dette er ca et døgn siden nå,men jeg har ennå ikke fått svar. Er det noen her som vet noe om hva jeg kan gjøre? Kjipt hvis jeg skulle miste billettene pga det liksom.
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 15.11.2018 14:19    Post subject: Reply with quote

Jeg fikk tildelt en billett til Kjernen, men har som nevnt kjøpt to plasser på en langside til meg og min frue. Noen her inne som er interessert i Kjernen-billetten? Selges selvfølgelig til standard pris og selvfølgelig med krav om at du må synge, hoppe og klappe.
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 15.11.2018 15:02    Post subject: Reply with quote

Har alltid slitt med få billetter til cupfinalen, men i år har det rett og slett vært ketchupeffekten. Først 8 billetter på NFF-salget, og nå Fikk jeg jammen meg 2 fra RBK også.
Får ikke brukt de to siste, men før jeg sier fra meg billettene, så lurer jeg på om noen i kjernen, evt andre her på rbkweb trenger billetter.
Heller det enn at en eller annen som bare bryr seg om cupfinale og festdager skal få de.
Back to top
View user's profile Send private message
davus
Rutinert


Joined: 10 Mar 2005
Posts: 612
Location: Oslo

PostPosted: 15.11.2018 15:10    Post subject: Reply with quote

mortenlj77 wrote:
Thulian wrote:
davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?

Står i mailen som ble sendt ut at du må kontakte de på mail eller telefon snarest om det er slik at du ikke får hentet de.
Jeg sendte mail i går, og skal stå opp i ettermiddag tidsnok til å sjekke om jeg har fått svar eller sette meg i telefonkø^^


Angående dette så har jeg først prøvd å ringe Rosenborg, men da jeg ikke fikk svar så sendte jeg dem en mail istedet. Dette er ca et døgn siden nå,men jeg har ennå ikke fått svar. Er det noen her som vet noe om hva jeg kan gjøre? Kjipt hvis jeg skulle miste billettene pga det liksom.


Har også sendt e-post, og venter fortsatt på svar. Får legge meg i telefonkø imorgen om det ikke har kommet svar.

Hadde vært en grei løsning med å hente de ut på Ullevaal, om det legges opp til det!
_________________
Forza Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
J-Rod
Junior


Joined: 20 Oct 2015
Posts: 19

PostPosted: 15.11.2018 15:50    Post subject: Reply with quote

Sletto wrote:

Får ikke brukt de to siste, men før jeg sier fra meg billettene, så lurer jeg på om noen i kjernen, evt andre her på rbkweb trenger billetter.
Heller det enn at en eller annen som bare bryr seg om cupfinale og festdager skal få de.


Sendt pm, Sletto Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Mortenlj77
Rutinert


Joined: 07 Nov 2006
Posts: 964
Location: Askim

PostPosted: 15.11.2018 17:25    Post subject: Reply with quote

davus wrote:
mortenlj77 wrote:
Thulian wrote:
davus wrote:
Her ble det billetter, men kan ikke fysisk hente de i Trondheim i spesifisert periode. Et stort langskudd, men noen som vet om det er mulig å få noen andre til å hente de, eller om man kan få de oversendt elektronisk?

Står i mailen som ble sendt ut at du må kontakte de på mail eller telefon snarest om det er slik at du ikke får hentet de.
Jeg sendte mail i går, og skal stå opp i ettermiddag tidsnok til å sjekke om jeg har fått svar eller sette meg i telefonkø^^


Angående dette så har jeg først prøvd å ringe Rosenborg, men da jeg ikke fikk svar så sendte jeg dem en mail istedet. Dette er ca et døgn siden nå,men jeg har ennå ikke fått svar. Er det noen her som vet noe om hva jeg kan gjøre? Kjipt hvis jeg skulle miste billettene pga det liksom.


Har også sendt e-post, og venter fortsatt på svar. Får legge meg i telefonkø imorgen om det ikke har kommet svar.

Hadde vært en grei løsning med å hente de ut på Ullevaal, om det legges opp til det!


Ok. Da er det ikke bare meg. Men har planer om å ringe i morgen hvis jeg ikke har hørt noe før jeg også.
Back to top
View user's profile Send private message
VTB
Proff


Joined: 23 Mar 2009
Posts: 318

PostPosted: 16.11.2018 04:18    Post subject: Reply with quote

Jeg var i Spania uten fungerende mobil sist uke, og glemte selvfølgelig av hele billettsøknadsprosessen. I den anledning ønsker jeg 1 billett til Kjernen i VG-svingen. Send gjerne PM! Smile
_________________
To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok!
Back to top
View user's profile Send private message
davus
Rutinert


Joined: 10 Mar 2005
Posts: 612
Location: Oslo

PostPosted: 16.11.2018 11:59    Post subject: Reply with quote

Og DER kom svaret fra RBK. Den sier billettene blir overført per e-post fra "Ticketfast", mens faktura kommer i separat e-post direkte fra en RBK-mailadresse.

Håper de av dere som ikke kan møte opp fysisk, også vil få denne muligheten. Nå er jeg glad! RBK
_________________
Forza Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3942
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 16.11.2018 19:19    Post subject: Reply with quote

Fikk samme beskjed så nå krysser jeg fingrer for at jeg får stå med kjernen og ikke havner annet sted.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
IskaldDahls
Junior


Joined: 31 Jul 2018
Posts: 70

PostPosted: 17.11.2018 00:10    Post subject: Reply with quote

Hvordan er mulighetene for å få byttet billett hos turen til Ullevål?


Har kjøpt dagstur, men har funnet ut at jeg skal ha overnattingstur i stedenfor.
_________________
Oh Ah Sapara
Back to top
View user's profile Send private message
IskaldDahls
Junior


Joined: 31 Jul 2018
Posts: 70

PostPosted: 17.11.2018 00:28    Post subject: Reply with quote

Hvordan er mulighetene for å få byttet billett hos turen til Ullevål?


Har kjøpt dagstur, men har funnet ut at jeg skal ha overnattingstur i stedenfor.
_________________
Oh Ah Sapara
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 17.11.2018 22:34    Post subject: Reply with quote

Send en epost til turer@kjernen.com, så vil de nok prøve å hjelpe deg.
Back to top
View user's profile Send private message
tomjak
Junior


Joined: 12 Nov 2015
Posts: 3

PostPosted: 17.11.2018 23:32    Post subject: Billett ønskes kjøpt, gjerne i kjernen da jeg er medlem der Reply with quote

Billett kjøpes...
Tejakobsen@hotmail.com
Back to top
View user's profile Send private message
Biclas Nendtner
Junior


Joined: 24 Sep 2017
Posts: 3

PostPosted: 19.11.2018 11:10    Post subject: Reply with quote

Hei, selger fire billetter samlet for pålydende. (2400,-)

Gode plasser nesten inntil banen ved langsiden.

Førstemann til mølla!

Edit: Trolig solgt.


Last edited by Biclas Nendtner on 19.11.2018 16:49; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3942
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 19.11.2018 16:48    Post subject: Reply with quote

Har alt i boks nå utenom billettene og sjekker mailen hvert 5 minutt om de har kommet. Razz Alle kjente som har fått billett pr ticketmaster har mottatt billettene sine så jeg begynner å undre... Fristen er vel i morgen, men er det andre som skal ha tilsendt billetter som ikke har mottatt de ennå?
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb