English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rini Coolen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SHJINNJWÆST
Rutinert


Joined: 09 Oct 2013
Posts: 550

PostPosted: 14.10.2018 18:41    Post subject: Reply with quote

Stubbelur wrote:
Hvordan vet du det?

Om du hadde tatt vekk alt som var spekulasjoner og antagelser i posten din så hadde den vært tom.


Akkurat som alle andre innleggene her inne? Forskjellen er bare at jeg ikke lever i fantasiland som enkelte, som tror tidliger bundesligatrenere skal lokkes hit for en årslønn som tilsvarer månedslønn andre steder.

Forskjellen er bare at mine spekulasjoner er høyst realistiske, og det er harst å svelge for enkelte
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 14.10.2018 19:25    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
SHJINNJWÆST
Rutinert


Joined: 09 Oct 2013
Posts: 550

PostPosted: 14.10.2018 19:30    Post subject: Reply with quote

Er jo ganske ironisk fra fyren som oppriktig trodde vi kom til å slå sandefjord sist, etter å ha sett førsteomgang. Kek
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 14.10.2018 19:46    Post subject: Reply with quote

Ja, wow, enn å tro at vi skal prestere å score et mål i løpet av en hel omgang på Lerkendal. Og da til og med mot dumpelaget i ligaen. Da er man bra fortåket.

Ta deg en bolle.

Imponerende mengde mental gymnastikk som skal til for å sammenligne det å tro at laget skal score mål med en konspirasjonsteori om at styret lyver, si at en trener med 8+ år som hovedtrener pluss 6+ år som assistent ikke har erfaring, påstå at han ikke vet hvordan han skal opptre i media, m.m.

Hvor er sammenligningsgrunnlaget?
Back to top
View user's profile Send private message
NilsArneEggenErKongen
Proff


Joined: 02 Oct 2018
Posts: 401

PostPosted: 20.10.2018 22:45    Post subject: Reply with quote

trøndergutten wrote:
Krokodil Dundee wrote:
Så drita lei av å høre om tøft kampprogram. Dette er spillere som har ambisjoner om å spille i store klubber på kontinentet som spiller et par ganger i uka gjennom hele sesongen. Hvis du ikke evner å levere to kamper i uka uten å løpe rundt som hodeløse høns på halv maskin bør du senke ambisjonene og begynne å trene litt mer på fritida.
Blant annet kunne Reitan, Serbecic, Gersbach og Denic spilt mer, for å få spart spillere.


Hansen har selv sagt at dette pratet om "hardt liv" med to kamper i uka er bare pisspreik. Alle som har stått i en jobb, nesten hvilken som helst jobb, 5-6 dager i uka, vet at jobb to dager i uka, det er ikke slitsomt. Spillerne på Ranheim jobber ved siden. Klager de? De tjener iallfall mindre. Kanskje det er veien å gå?
_________________
Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 20.10.2018 23:07    Post subject: Reply with quote

NilsArneEggenErKongen wrote:
jobb to dager i uka, det er ikke slitsomt.

Kan du i det minste prøve ordentlig?
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 21.10.2018 02:06    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig bør vi helst ha en stor og sterk stall som gjør at vi kan hvile spillere når det er nødvendig. Stallen vi har er bred nok, om den er sterk nok er noe helt annet. Noe spesielt i år med så mange skader.

Jeg er enig i at det mye syting og klaging på mange kamper og lite hvile på spillere etc. De skal tåle å spille de kampene som spilles i løpet av sesongen. Tar man f.eks Mike Jensen som spilte så og si alt i 2017 lå på rundt 46 kamper totalt i løpet av sesongen. Da er alt av C.L. kvalikk, E.L. kvalikk, CUP etc regnet med. I de store ligaene ligger de fleste spillere også på rund 46 - 50+ kamper i løpet av sesongen. De fleste spillere i Norge kommer ikke opp i 40+ kamper i året pga av skader, suspensjon, ikke europaspill etc. men fortsatt så klages det over tøft kampprogram og for lite hvile etc.

Min konklusjon er at RBK spillerne skal tåle 40+ kamper, at man har en sterk stall som gjør at noen kan hviles foran veldig viktige kamper bør være mer taktikk enn egentlig snakk om fysikk.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
NilsArneEggenErKongen
Proff


Joined: 02 Oct 2018
Posts: 401

PostPosted: 21.10.2018 11:40    Post subject: Reply with quote

Der er jeg og de aller fleste RBK-supportere helt enig med deg. Meget bra og fornuftig oppsummert! Tommel'n opp! RBK
_________________
Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 21.10.2018 20:06    Post subject: Reply with quote

Jeg har laget en Rini Coolen sang. Det er litt vanskelig å dele den her på forumet, men jeg gjør et forsøk. "Rini åh-åhhhhh, Rini åh-åhhhh, Riiii-i-iii-i-nih-i-i-i-i-ih" så samme greia en gang til og så "Rini cooh-oh-o-o-len"
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1849

PostPosted: 21.10.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

Han kommer seg nok tilbake til å være juniortrener.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.10.2018 20:15    Post subject: Reply with quote

Rini er en katastrofe. Kan ikke ha ansvaret i en kamp til.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3251

PostPosted: 21.10.2018 20:32    Post subject: Reply with quote

Akkurat våknet etter kampen i dag. Jeg har sett nok.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3597

PostPosted: 21.10.2018 20:34    Post subject: Reply with quote

Hvis Coolen i det hele tatt blir vurdert som en kandidat til trenerstillingen etter denne sesongen skjønner jeg ingenting. Én dårlig kamp her og der kan vi alltids tåle, men det har som har blitt oppvist de siste fire kampene er helt uakseptabelt. Uavhengig av skadesituasjon skulle man i det minste kunne se en antydning til plan bak angrepsspillet og at man ikke gjentar de samme feilene i kamp etter kamp.

Det var helt riktig å skrinlegge prosjekt Ingebrigtsen, men nå er det minst like riktig og minst like viktig å sette en stopper for dette takraset av en fotballtrener. Coolen out.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.10.2018 20:38    Post subject: Reply with quote

Det er uakseptabelt at styret har satt oss i en posisjon der denne unnskyldningen for en trener har ansvaret for en kamp. De ga ham ansvaret for hele høstsesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.10.2018 20:47    Post subject: Reply with quote

Rini synes vi spilte en brukbar kamp og at Lillestrøm kjempet bra. Jeg gir opp. Forventer at Rini er tilbake i akademiet imorgen.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6525
Location: Heaven

PostPosted: 21.10.2018 20:52    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er rini fornøyd!Middelmådig trener,Middelmådig lag.Ufattelig at han får sitte som trener.
PÃ¥ to uker skal du klare og spille inn litt samhandling.

Men vi er blitt en middelmådig tippeliga klubb.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hentesveits (ikke sveis)
Junior


Joined: 06 Oct 2015
Posts: 87

PostPosted: 21.10.2018 20:52    Post subject: Reply with quote

Det er utvikling. Desverre er den negativ. Rini out.
Back to top
View user's profile Send private message
MVangen
Junior


Joined: 30 Jul 2018
Posts: 7

PostPosted: 21.10.2018 21:04    Post subject: Rini Coolen Reply with quote

Rini Coolen kan umulig være rett mann! Absolutt ingen fremgang å se på ingen punkter. Skal også Koteng føre klubben til Champions Leauge som han ønsker - må flere spillere byttes ut! Mange som ikke holder nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 21.10.2018 22:03    Post subject: Reply with quote

Blir vel presentert som hovedtrener på femårskontrakt om et par-tre uker, garantert. Det er vel ingen som helt seriøst tror at denne "lista" til Koteng eksisterer, og OM den gjør det, at det står andre navn på den enn Rini Coolen???
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 21.10.2018 22:26    Post subject: Reply with quote

Hvor dum er du egentlig?
Back to top
View user's profile Send private message
VÃ¥r Herre
Proff


Joined: 25 Aug 2017
Posts: 361

PostPosted: 21.10.2018 22:31    Post subject: Reply with quote

Aldri om det blir Coolen. Du ser at han vet det selv også nå. Den lufta har gått ut av ballongen på alle vis.
_________________
Herre går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2313

PostPosted: 21.10.2018 23:10    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Blir vel presentert som hovedtrener på femårskontrakt om et par-tre uker, garantert. Det er vel ingen som helt seriøst tror at denne "lista" til Koteng eksisterer, og OM den gjør det, at det står andre navn på den enn Rini Coolen???


Tror desverre du har rett selv om jeg selvsagt håper du tar feil. Det er blitt så ille at jeg nesten begynner å tvile på om den godeste Rini er god nok for akademistilligen engang
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2974

PostPosted: 21.10.2018 23:12    Post subject: Reply with quote

Blir Coolen ansatt som fast trener skal jeg for første gang møte opp på årsmøtet til RBK i februar å legge inn mistillitforslag til dagens styre. Da har ikke de gjort den jobben de er satt til å gjøre!!

(og ja, jeg er allerede medlem av klubben og har vært det i flere år)
Back to top
View user's profile Send private message
NilsArneEggenErKongen
Proff


Joined: 02 Oct 2018
Posts: 401

PostPosted: 21.10.2018 23:44    Post subject: Reply with quote

Tror desverre du har rett selv om jeg selvsagt håper du tar feil. Det er blitt så ille at jeg nesten begynner å tvile på om den godeste Rini er god nok for akademistilligen engang[/quote]

Interessant poeng. Når han tilsynelatende strever med å få til en endring med A-laget, hvordan skal han da kunne klare å forvalte talentene på en konstruktiv måte?
_________________
Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.10.2018 23:49    Post subject: Reply with quote

Man kan selvsagt gjøre en god jobb som akademileder og samtidig ikke være skikket som hovedtrener for a-laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Next
Page 21 of 34

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb