English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celtic - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
61%
 61%  [ 71 ]
Hedenstad
0%
 0%  [ 1 ]
Hovland
7%
 7%  [ 9 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 1 ]
Meling
4%
 4%  [ 5 ]
Denic
17%
 17%  [ 20 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 1 ]
Jebali
1%
 1%  [ 2 ]
Søderlund
3%
 3%  [ 4 ]
Total Votes : 115

Author Message
Moody
Senior


Joined: 09 Dec 2012
Posts: 206

PostPosted: 21.09.2018 14:04    Post subject: Reply with quote

Hansen 6 BB

Hedenstad 2
Hovland 4
Reginiussen 2
Meling 4

Konradsen 3
Denic 5
Jensen 3

De Lanlay 4
Jebali 4
Soder 5

Lundemo 4
Lundemo 3
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 21.09.2018 14:06    Post subject: Reply with quote

Makan til grinete liksomsupportere skal man lete lenge etter. Jeg blir skikkelig provosert av å lese mange av innleggene her, og det vitner om total mangel på innsikt og gangsyn hos flere
RBK spillte helt etter boka, og slik Rini hadde lagt opp.
Vi spillte 99% taktisk og kynisk gjennomført bortekamp
Tror dere seriøst RBK dro til Glasgow for å dominere kampen, og spille skjorta av Celtic???
Vi spilte slik vi SKAL gjøre på bortebane i Europa, og det er dette vi må gjøre hvis vi skal ha snøring på poeng mot store lag. Vi var helt på høyde med Celtic I denne kampen, og det var RBK sin fortjeneste at de ikke klarte å dominere slik de gjorde sist gang vi gjestet Celtic Park.
At vi tapte etter stygg markeringssvikt i 88min er kjedelig, men dere må da for svarte kunne se litt gjennom glasset på ølbrillene dere tydeligvis bruker.
Jeg har aldri vært borti mer negative supportere enn det man finner her inne på RBK forumet. Synsere og bedreviter som ikke gjør annet enn å spy negativitet. Alle kan, og vet så inni gamperæva mye bedre enn både profesjonelle trenere, spillerne, og folk som jobber med fotball året rundt.
Greia er at hadde RBK klart å holde ut, og rappa et poeng, hadde pipa fått en annen lyd. Da hadde treneren blir hyllet for taktikken og resultatet vært mer enn bra nok.
En ekte supporter, støtter laget sitt i tykt og tynt, i medgang og motgang, og ikke snur ryggen til laget, og spytter etter klubben, bare fordi de taper en kamp.
Akkurat slike "supportere" finnes det nemlig alt for mange av her på forumet
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 21.09.2018 14:26    Post subject: Reply with quote

JB wrote:

En ekte supporter, støtter laget sitt i tykt og tynt, i medgang og motgang, og ikke snur ryggen til laget, og spytter etter klubben, bare fordi de taper en kamp.
Akkurat slike "supportere" finnes det nemlig alt for mange av her på forumet


Kjenner jeg er lei av folk som skal dra frem "no true scotsman" hver gang folk har andre meninger enn seg selv.

Var du fornøyd med prestasjonen? OK. Fint for deg.
Jeg er ikke fornøyd med måten Rosenborg fremstod på.
Det at jeg ikke har noe problemer med å skjule det at jeg er skuffet, gjør ikke meg til en mindre "ekte" supporter enn deg.


Last edited by Zarm93 on 21.09.2018 14:32; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Vår Herre
Proff


Joined: 25 Aug 2017
Posts: 361

PostPosted: 21.09.2018 14:30    Post subject: Reply with quote

En ekte supporter sier sin ærlige mening, JB, og følger laget i tykt og tynt, men kritiserer klart de ting han ikke liker. Sånn er iallefall mange her inne, og takk for det.
_________________
Herre går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 21.09.2018 14:42    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
RBK er fortsatt i ørkenvandringen på grunn av dårlig speiding, gråsteinspillere og elendig offensiv samspill. Vi er akterutseilt. Hvor mange pinlige opptredener skal vi ha????

7
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 21.09.2018 14:44    Post subject: Reply with quote

Er ikke ekte supporter når man klager på at laget ikke har ett eneste skudd på mål over 93 minutter ja. Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 21.09.2018 14:45    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Er ikke ekte supporter når man klager på at laget ikke har ett eneste skudd på mål over 93 minutter ja. Saklig


Det er vel 270 minutter uten målsjanser i år, mot Celtic alene.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 21.09.2018 14:46    Post subject: Reply with quote

JB wrote:

Vi spilte slik vi SKAL gjøre på bortebane i Europa, og det er dette vi må gjøre hvis vi skal ha snøring på poeng mot store lag. Vi var helt på høyde med Celtic I denne kampen, og det var RBK sin fortjeneste at de ikke klarte å dominere slik de gjorde sist gang vi gjestet Celtic Park.


For å starte et sted. Hvis det er sånn vi skal spille på bortebane så kan vi like godt bli hjemme. For å se om vi var på høyde med Celtic så kan vi gå litt på statistikken fra uefa.com
Skudd. 13-4
Utenfor mål 4-3
På Mål 7-0 (diffen er blokkerte skudd)
Corner 8-1
Ballbesittelse 62-38
Eneste vi kan si at vi slo Celtic på var blokkeringer og disiplinært.
Vi har nesten halvparten så mange passninger og alikevel dårligere passnings sikkerhet.
Vi produserer ingenting. Det er greit at vi ikke skal være all underholdninga på bortebane, men som en av mine gamle trenere sa det "Ingen vinner kamper om de ikke går i angrep". Her produserte vi ingenting og jeg syns egentlig synd på de som betalte for å se denne matchen for bortsett fra 20 min i første omgang så var vi knapt over midtbanen.
En ekte supporter skal si hva de syns om ting ikke er godt nok. En ekte supporter skal være missfornøyd med tap, uansett om det er Real Madrid eller et realt drittlag. Skal man være fornøyd med tap kan man begynne å heie på Sogndal istede.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
domis
Senior


Joined: 11 Aug 2014
Posts: 179

PostPosted: 21.09.2018 14:57    Post subject: Reply with quote

Dette var lite gjennomtenkt JB. Ut i fra de trådene jeg har lest er det veldig lite som indikerer noen ønsker å snu ryggen til eller spytte på klubben. Synes du viser lite selvinnsikt da du er like grinete som du beskriver andre er, og du forklarer selv hvordan vi SKAL spille. Litt bedreviter du også da? Jeg er ikke enig, jeg vil ikke vi skal spille akkurat slik på bortebane. Jeg har meninger på hvordan jeg vil vi skal spille, og hvem jeg synes var svak og ikke minst god i forrige kamp. Kalles engasjement.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 21.09.2018 14:58    Post subject: Reply with quote

JB.

Jeg er 110% uenig med deg i at det er slik vi skal og må spille. Celtic er ikke så sjukt gode. Det er ikke Real Madrid vi snakker om.

Jeg er enda mer uenig med deg i at folk ikke skal få klage.
Dette er FOTBALL. Det er mye viktigere enn liv og død!!!! Smile

Å spille for 0-0. Det er bare ikke rosenborg. enkelt og greit.
Og tror ikke det var tanken til Rini heller. Problemet var at vi ikke evnet å få til et skudd på mål engang.

Skadeproblemer eller ei, er man ikke skuffet da så skal det jaggu litt til ja!

Når det er sagt så tror jeg det blir bare bedre og bedre utover høsten nå.

Vi er Rosenborg og vi skal bli bedre enn dette. mye bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 21.09.2018 15:18    Post subject: Reply with quote

Støtter Pappaelg her.

Greit å være kynisk siste 5 eller noe, men hele omganger blir for drøyt. Er ikke slik Rosenborg har blitt best, og det er ikke slik vi kommer til å bli bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2066

PostPosted: 21.09.2018 16:37    Post subject: Reply with quote

Vi hadde defensive problemer på vår høyreside samt at vi uten Samuel ikke har fart til å ta kontringene .
Vil heller peke på to andre problemer i går. Vi har en god defensiv struktur, men svikter i utføringen. Dette går på små, men avgjørende detaljer.
1. Vi er ikke dyktige nok til å ta ut mann i egen boks. Blir liggende for langt unna.
2. Vi fanger ikke opp motspillere i farlig sone like utenfor egen boks.
3. Vi er for trege til å fange oss løp inn o egen boks og blir liggende på etterskudd.
Enkle ting å fikse, må dog trenes på.

Det andre er at vår ballkontroll er bakoverrettet, dvs at når vi har ballbesittelse så spiller vi sideveis og bakover , tilslutt så må AH pole ballen oppover mot Søder. Dette skyldes tror jeg at spillerne har begrensinger i padnimgskvalitet og mottak og søker det sikre, det andre er for liten bevegelse foran ballfører.
Bevegelse foran ballfører er en treningssak , individuelle ferdigheter mhp pasning og mottak er mer enn spillerlogistikksak da vi ikke har spillere gode nok til å utføre offensive aksjoner på europeisk nivå
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 21.09.2018 17:23    Post subject: Reply with quote

Hansen 7

Hedenstad 2
Hovland 5
Reginiussen 2
Meling 6

Konradsen 3
Denic 5
Jensen 4

De Lanlay 3
Søderlund 2
Jebali 4

Lundemo 3
Back to top
View user's profile Send private message
Grieg78
Junior


Joined: 02 Apr 2017
Posts: 51

PostPosted: 21.09.2018 17:25    Post subject: Reply with quote

Syns vi spiller en ganske god bortekamp - har grei kontroll defensivt for det meste og spesielt midtbanen klarte seg bra synes jeg. Veldig god kampplan av Coolen.
Det vi faller gjennom på er rett og slett kvalitet på spillerne. Nok en gang er det en defensiv feil som gjør at vi slipper inn mål (jeg har sagt nok om kvaliteten på Hedenstad tidligere og skal ikke kommentere mer) . Framover på banen mangler vi spesielt fart til å utnytte kontringene våre, det er synd for dette er et Celtic lag som vi kunne ha slått og burde tatt minst et poeng mot.

Spesielt synes jeg vi var flinke til å holde på ball og dra ned tempoet i kampen, dette er utrolig viktig på bortebane i Europa.

Med samuel og bendtner tilbake pluss en ny høyrebekk så kan dette bli ganske bra. Skjønner ikke helt hvorfor Lundemo ble byttet inn - har åpenbare tempoproblemer.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 21.09.2018 18:02    Post subject: Reply with quote

Flere Celtic fans sto og applauderte oss som var i Rosenborg sitt felt før vi gikk, fordi vi sto og klappa, hylla å støtta/sang til våre spillere etter tapet i går.
Tror de fleste Celtic tilhengere var ditto misfornøyd med sitt lag, for Celtic skapte særs lite de også.

Det er tross alt noe av Rosenborg sin fortjeneste.

At folk gir Søder 4 og 5 på børsen her... ja vel Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6526
Location: Heaven

PostPosted: 21.09.2018 18:26    Post subject: Reply with quote

Før har jeg vært oppgitt over hovland,men han var mye bedre enn tore idag.Tore er en risiko og spille med på nivå her,Han har hodeløse pasninger som han gjentar gang etter gang.

Skjønner godt hvorfor han ikke var god nok for ligaer som er bedre.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 21.09.2018 18:56    Post subject: Reply with quote

Grieg78 wrote:
Syns vi spiller en ganske god bortekamp - har grei kontroll defensivt for det meste og spesielt midtbanen klarte seg bra synes jeg. Veldig god kampplan av Coolen.
Det vi faller gjennom på er rett og slett kvalitet på spillerne. Nok en gang er det en defensiv feil som gjør at vi slipper inn mål (jeg har sagt nok om kvaliteten på Hedenstad tidligere og skal ikke kommentere mer) . Framover på banen mangler vi spesielt fart til å utnytte kontringene våre, det er synd for dette er et Celtic lag som vi kunne ha slått og burde tatt minst et poeng mot.

Spesielt synes jeg vi var flinke til å holde på ball og dra ned tempoet i kampen, dette er utrolig viktig på bortebane i Europa.

Med samuel og bendtner tilbake pluss en ny høyrebekk så kan dette bli ganske bra. Skjønner ikke helt hvorfor Lundemo ble byttet inn - har åpenbare tempoproblemer.


Ja, så enkelt er det nok. Individuelt har vi store mangler, pasningene-selv de enkleste- kommer ikke fram. Se på Tore og Konradsen. Lundemo spiller støtte uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59311
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.09.2018 19:55    Post subject: Reply with quote

Rodgers:

‘We were playing against a Rosenborg side who have won nine games and drawn two since we last faced them to they came with a real high level of confidence and they surprised us in the first 15 or 20 minutes by playing a diamond.

‘But once we found the balance to defend against that we started to come into the game and created some chances, particularly down the left side.

‘Without being at the top of our game we kept going and that’s what I asked the players to do after the game last week.

‘We have to find a way of winning when we are not playing as well as we would like and the players did that tonight.’

Read more: 'I don't know why people doubt me': Leigh Griffiths tells critics he will never tire of proving them wrong after late show seals victory over Rosenborg

James Forrest:

We’ve played them five times in a year now and they’ve all been different types of games. Every one of them have been hard, but we’ve always done well. We’ve kept a few clean sheets now in the last number of games so we can build on that and start adding more goals.

“Celtic haven’t won a group game in Europe for a while, so it’s good to wipe away these negative records as well. It’s not something we think about before a game but when you see it afterwards you can be happy that you’ve helped improve the record.”

Read more: James Forrest hails attack and defence against Rosenborg

Forresten et videoklipp som viser hvor irriterende enkelt seiersmålet kom. Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 24.09.2018 21:07    Post subject: Reply with quote


Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Page 27 of 27

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb